✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30778 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Maatregelen coronavirus (update 24/3)

De Stam Groep neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de landelijke RIVM richtlijnen. 

Naast maatregelen op gebied van hygiŽne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat hebben wij onderstaande maatregelen genomen:  
Wij kunnen ons voorstellen dat bovenstaande afstandelijk overkomt, zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid. We gaan hier zeer serieus mee om en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt.

Veelgestelde vragen en antwoorden

Mijn auto heeft onderhoud nodig / heeft schade / moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U bent van harte welkom bij Stam indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiŽnt en geen luchtwegklachten, verhoging en/of koorts heeft. Wij vragen u om:  

Onze medewerkers voorzien uw auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na onderhoud/ schade herstel en/of reparatie wordt uw auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de high-touch gebieden.  

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ja. Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden.

Ik heb een afspraak voor onderhoud/ schadereparatie aan mijn auto staan, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toe gaan. 
Indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiŽnt en geen luchtwegklachten, verhoging, koorts heeft, bieden wij u tijdelijk gratis haal- en wegbreng service aan. Neem contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp om de haaltijd met ons kort te sluiten. In alle andere gevallen verplaatsen wij de afspraak vanzelfsprekend graag naar een andere datum. Neem gerust contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp. 

Ik wil een proefrit maken, is dit veilig?
Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via alle online kanalen. We werken bijvoorbeeld met Whatsapp-video. Een eventuele proefrit op locatie is, in overleg en binnen een straal van 15 kilometer vanaf de vestiging, ook mogelijk. Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of telefoon. 

Andere vragen en informatie
Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt. Wij blijven u dan ook informeren. Andere vragen? Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of binnen openingstijden via telefoon. Wij helpen u graag verder!