Wij volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet. Wij stellen de gezondheid van onze klanten en onze medewerkers uiteraard voorop! U blijft van harte welkom bij onze werkplaatsen voor onderhoud. Wel houden wij gepaste afstand en nemen extra voorzorgsmaatregelen.
Update 17-1-2022
Onze vestigingen zijn allen weer volledig geopend. Conform de richtlijnen van de overheid sluiten de showrooms om 17.00 uur en hanteren wij een maximaal aantal bezoekers. Wij adviseren u een afspraak te maken voor uw bezoek.
Update 20-12-2021
WERKPLAATSEN
Onze werkplaatsen zijn open omdat dit door de overheid aangemerkt is als een essentieel. Je kunt van maandag tot en met vrijdag bij ons terecht met en zonder afspraak.
SHOWROOM GESLOTEN
Vanaf vandaag zijn wij gesloten. Wij bieden graag proefritten aan op locatie maar kunnen dit ook vanaf ons eigen terrein verzorgen. Dit geldt ook voor afleveringen.
Uiteraard staat jouw gezondheid, maar ook die van onze medewerkers centraal. We doen er daarom alles aan om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en volgen daarbij de landelijke RIVM-richtlijnen.
Welke maatregelen wij specifiek in acht nemen, lees je hier. Daarnaast bieden wij extra mogelijkheden om je optimaal van dienst te kunnen zijn. Mocht je voorkeur toch uitgaan naar een afspraak online dan kan dit uiteraard ook nog!
MAAK HIER EEN SHOWROOMAFSPRAAK
Update 15.12.2020 14.10
Onze werkplaatsen en schadebedrijven zijn geopend. U kunt online een afspraak plannen of ons bellen voor het inplannen van de afspraak.
Helaas hebben wij onze showrooms moeten sluiten. Afleveringen verzorgen wij aan huis. is de afspraak voor aflevering van uw nieuwe auto reeds gepland? Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering thuis te bespreken.
Contact mogelijkheden verkoop
Wij blijven graag met u in contact. Dat kan online of op locatie bij u thuis of telefonisch. Bekijk onderstaand alle mogelijkheden.
Zijn de vestigingen nog open?
Alle werkplaatsen zijn geopend. Het is mogelijk om uw auto langs te brengen voor een werkplaatsafspraak. De fysieke showrooms zijn tot nader bericht gesloten. U kunt online de voorraad bekijken, een proefrit aan huis aanvragen of bijvoorbeeld videobellen met een verkoper zodat hij de gewenste auto kan laten zien. Wij zijn bereikbaar en zitten voor u klaar!
Mijn auto heeft onderhoud nodig / heeft schade / moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U bent van harte welkom bij Stam indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiënt en geen luchtwegklachten, verhoging en/of koorts heeft. Wij vragen u om:
Ik heb een werkplaats afspraak ingepland staan, wat nu?
Alle werkplaatsen en schadebedrijven zijn open. U kunt uw auto brengen voor reparatie of onderhoud. Tijdens uw bezoek houden wij de corona regels strikt in acht: het dragen van een mondkapje is verplicht, wij houden minimaal 1.5 meter afstand en desinfecteren uw auto grondig bij inname en voordat u de auto weer komt ophalen.
Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ja. Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden.
Ik heb een afspraak voor onderhoud/ schadereparatie aan mijn auto staan, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toe gaan.
Indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiënt en geen luchtwegklachten, verhoging, koorts heeft, bieden wij u tijdelijk gratis haal- en wegbreng service aan. Neem contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp om de haaltijd met ons kort te sluiten. In alle andere gevallen verplaatsen wij de afspraak vanzelfsprekend graag naar een andere datum. Neem gerust contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp.
Kan ik wachten in de wachtruimte tijdens mijn werkplaats afspraak?
Ja, dit kan. Onze wachtruimtes zijn aangepast conform de richtlijnen. Mocht u het zelf prettiger vinden, kunt u ook uiteraard een ommetje maken in de buurt. Tevens hebben we vervangende auto’s die u bij ons kunt huren. Daarnaast hebben wij gratis leen fietsen aan waar u mee op pad kunt. Mocht u verzekerd willen zijn van de gratis leenfiets, dan adviseren wij u om deze te reserveren bij het maken van uw werkplaatsafspraak. Wanneer u de afspraak al ingepland heeft staan en hier alsnog gebruik van wil maken neem dan contact met ons op.
Zijn de showrooms open?
De fysieke showrooms zijn tot nader order gesloten, wij bieden graag proefritten aan op locatie maar kunnen dit ook vanaf ons eigen terrein verzorgen. Ook zijn de online showrooms 24/7 voor u geopend. Daarnaast staan onze gespecialiseerde verkopers zowel telefonisch als online voor u klaar.
Ik wil een proefrit thuis maken, is dit veilig?
Auto’s die worden ingezet voor een proefrit op locatie worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden. Wij bieden een proefrit op locatie / bij u thuis aan.
Ik heb een afspraak in de showroom ingepland staan, maar de showroom is dicht, wat nu?
Onze verkopers zullen contact met u opnemen om de desbetreffende afspraak met u door te nemen en zullen de mogelijkheden van de afspraak met u bespreken. Zo is het mogelijk om de afspraak buiten te laten plaats vinden, telefonisch of via teamviewer, Zoom, Skype, etc.
Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto. Wat zijn de mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via alle online kanalen. We werken bijvoorbeeld met Whatsapp-video. Een eventuele proefrit op locatie is, in overleg en binnen een straal van 15 kilometer vanaf de vestiging, ook mogelijk. Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of telefoon.
Ik heb een afspraak gepland staan om mijn nieuwe auto op te halen, wat nu?
Het is op dit moment nog niet duidelijk of het mogelijk is om uw nieuwe auto bij ons op te halen. Het is wel mogelijk dat wij de auto bij u op locatie komen leveren. De verkoopadviseur neemt contact met u op om deze afspraak kort te sluiten met u.
Ik heb een nieuwe auto besteld, wat nu?
De verkoper waar u de auto bij heeft gekocht zal spoedig contact met u opnemen. Hierbij wordt de verwachte levertijd besproken en gekeken naar oplossingen bij eventuele problemen.
Andere vragen en informatie
Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt. Wij blijven u dan ook informeren. Andere vragen? Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of binnen openingstijden via telefoon. Wij helpen u graag verder!
✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk