✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30715 klantreacties is  95% tevreden over Stam!
STAM staat voor u klaar STAM staat voor u klaar

STAM staat voor u klaar!

Zowel online als in onze fysieke showroom en werkplaats staan wij voor u klaar. Uiteraard staat uw gezondheid, maar ook die van onze medewerkers centraal. We doen er daarom alles aan om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en volgen daarbij de landelijke RIVM-richtlijnen.

Welke maatregelen wij specifiek in acht nemen, leest u hier. Daarnaast zijn wij ook van start gegaan met het leveren van de volgende diensten om u optimaal van dienst te kunnen zijn:

De showrooms en
werkplaatsen zijn geopend

Zowel in de showrooms als de werkplaatsen staat wij nog steeds voor u klaar. Vanzelfsprekend houden wij ons aan de RIVM-richtlijnen en treffen wij maatregelen op het gebied van hygiëne. Denk hierbij aan extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat.

Bekijk onze corona maatregelen
Renault vestiging
Proefrit en eventuele taxatie aan huis

Proefrit en eventuele
taxatie aan huis

Gaat u liever niet de deur uit? Dat is voor ons geen enkel probleem. Stam komt graag uw kant op. Gezamenlijk prikken we een datum en spreken we een tijdstip af waarop het u goed uitkomt.

Wij rijden de auto voor en houden uiteraard rekening met de RIVM-richtlijnen.

Terwijl u geniet van uw proefrit, taxeren wij eventueel uw huidige auto en doen u na afloop van de proefrit een aantrekkelijk aanbod.

Plan uw proefrit
Videobellen met een verkoopadviseur

Videobellen met
een verkoopadviseur

Plan hier direct een afspraak in om middels beeldbellen met een verkoopadviseur in contact te komen. Wij beantwoorden al uw vragen over uw favoriete auto en geven u direct een kijkje van binnen en buiten.

Op deze manier krijgt u op afstand toch een volledig beeld van de auto.

Plan uw afspraak
Aflevering van uw nieuwe auto aan huis

Aflevering van uw
nieuwe auto aan huis

Heeft u een auto bij ons gekocht? Op verzoek leveren wij deze bij u thuis af, zodat u de deur niet uit hoeft.

Neem contact op

Plan uw video afspraak

Veelgestelde vragen

Mijn auto heeft onderhoud nodig / heeft schade / moet gerepareerd worden.
Kan ik bij jullie terecht?  

Je bent van harte welkom bij de Renault-dealer voor onderhoud en reparatie van je Renault. Klanten die hoesten, verkouden of grieperig zijn, verzoeken wij wel om contact op te nemen met de Renault-dealer om de verschillende mogelijkheden te bespreken.

Wij vragen je in ieder geval om:
- alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen.
- de sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat je de sleutel(kaart) achterlaat op de balie.

Wij voorzien je auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na onderhoud/schadeherstel en/of reparatie wordt je auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de gebieden die vaak aangeraakt worden.

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?  

Ja. Alle vervangend vervoer auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere aanraakgebieden.

Ik heb een afspraak voor onderhoud/ schadereparatie aan mijn auto staan,
maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toe gaan.  

Als je een afspraak hebt gemaakt voor onderhoud of (schade)reparatie ben je gewoon welkom. Graag denken wij hierin met je mee. De situatie is al vervelend genoeg. De Renault-dealer biedt daarom tijdelijk diverse mogelijkheden aan, zoals haal- en wegbreng service, het afgeven van de sleutel of andere alternatieven. De mogelijkheden kunnen echter per vestiging verschillen. Indien je dan ook niet naar de werkplaats toe wilt/kunt gaan, neem dan contact met de Renault-dealer op via telefoon, e-mail of social media om de verschillende mogelijkheden te bespreken. In alle andere gevallen verplaatst je Renault-dealer de afspraak vanzelfsprekend graag naar een andere datum.

Ik wil een proefrit maken, is dit veilig?  

Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook, touchscreen en andere aanraakgebieden.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan.
Zijn er andere mogelijkheden?  

Interesse in een nieuwe Renault, maar niet in de gelegenheid om langs te komen? Kijk op Renault.nl of op de website van de Renault-Dealer voor de laatste acties.

De Renault-dealer helpt je graag verder via alle online kanalen en/of social media. Een eventuele proefrit op locatie is ook bespreekbaar. Neem contact op via telefoon, e-mail of social media om de mogelijkheden te bespreken.