✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29615 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Renault CAPTUR 

Take the alternative road

Ervaar de nieuwe Renault Captur
of één van onze occasions. Plan direct
je proefrit of kom langs in de showroom.

Onderhoud aan je CAPTUR

Met onderhoud bij Stam Renault komen jij én je Renault CAPTUR niet voor onaangename verrassingen te staan. Zo helpen wij je verder met de onderhoud, service en reparatie van je Renault. Als officieel Renault dealer kennen wij je CAPTUR als geen ander!

ONDERHOUD & SERVICE

Renault CAPTUR - Maak een overtuigende proefrit

Een proefrit maken in de Renault CAPTUR? Laat je overtuigen om te kiezen voor deze crossover van Renault. In onze showroom staan meerdere uitvoeringen en verschillende kleuren voor je klaar. Laat je inspireren door de Renault CAPTUR!

KOM PROEFRIJDEN

Renault CAPTUR - fotogalerij

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

95% tevreden!

Dit vinden onze STAMbassadeurs

29.615 KLANTREACTIES
Op de dag van overdracht. De persoonlijke groet en het welkomswoord bij de ingang. Duidelijk en geen poespad. Erg goed.
Lees alle reviews

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

"Op de dag van overdracht. De persoonlijke groet en het welkomswoord bij de ingang. Duidelijk en geen poespad. Erg goed."

 

"Ben tevreden met de clio rijd lekker maar de deur sluit niet goed ik dacht deur stellen maar naar verder kijken ontdekte ik dat er schade onder de kokerbalk zit die is iets naar boven gekomen dus de deur klemt de verkoper had me dat wel mogen vertellen nu moet ik er verzekeringswerk van maken niet netjes"

 

"De ervaring met verkoper Tim was bijzonder prettig."

 

"Renault Stam Leidsche Rijn. Alleen maar ZEER NEGATIEF. Hierna volgt een korte (niet uitputtende) toelichting, welke wel bij Stam Leidsche Rijn bekend is: Aflevering met een Stam afleverpakket van €885,09 : - Zomerbanden met siervelg waren niet schoon achterin de Renault Trafic Passenger gezet onder het mom van nog maar net retour van de opslag. - Kapje van een gordel houder los voorin de auto. - Armsteunen van bank liggen los in auto. - Schuifraam achter wil niet open (zit een schroef achter sierkap, door een monteur ingedraaid, zodat het raampje niet naar binnen valt). - Geen lampen set en gevarendriehoek bij aflevering. - Matten set niet op tijd kunnen leveren, na- geleverde matten set passen de achter matten niet. Stam wil niet de originele matten set (laten) aanpassen, kan als optie alleen rubberen matten leveren die ook niet op maat zijn. - Geen APK uitgevoerd. - Geen volledige Onderhoud / aflever beurt op mijn Renault zichtbaar, blijkt een demo auto te zijn, is ons nooit verteld. - Volledige onderhoudsbeurt blijkt alleen oliefilter en olie te zijn. - Auto geleverd met Stam Top Occasion garantie maar de controlelijst met 88 punten wordt niet ingevuld en is dus ook niet uitgevoerd. - Volgens advertentie en foto's bagagedek aanwezig, helaas niet aanwezig bij aflevering en ook niet aanwezig bij garage. Diverse malen contact gehad via de mail met verkoopleider. Deze verkoopleider heeft zich niet laten voorlichten door de werkplaats voor het beantwoorden van enkele technische zaken (gaat bijvoorbeeld 62 liter olie in de auto). Voor diverse gebreken / afleverpunten is er geen enkele bereidwilligheid geweest om één en ander naar tevredenheid op te lossen. Als ik deze slechte service van Stam Leidsche Rijn eerder had geweten had ik de Trafic Passenger nooit via deze firma gekocht. Stam streeft kennelijk niet naar 100% tevredenheid, zal zo NOOIT STAMbassadeur worden!"

 

"Door auto geheel hoe die er bij was aan tezien."

 

"Het meedenken van het verkoopteam voor een oplossing in mijn specifieke situatie, een groot compliment!"

 

"Nee, niets wat me direct te binnen schiet."

 

"Dank aan dhr B. Wijdeveld voor geweldige service!"

 

"supersnelle levering van de auto! Zaterdag pinnen, maandag rijden."

 

"nee, wel negatief. Ik weet niet in hoeverre Stam daar invloed heeft, maar ik vond de levertijd erg lang. Ook de aflevering, papieren in een envelop en niet netjes in een map, doet nogal knullig aan. Dan was de aflevering door Mazda stukken beter!"

 

"Een hele prettige en goede garage/dealer."

 

"Sociale vaardigheden van de personen waar ik m.n. contact mee heb gehad."

 

"Auto’s zagen er keurig uit. Mooi gepoetst en zeer vriendelijk personeel"

 

"De professionaliteit en positief benaderen van klanten. De klant gehoord laten voelen en helemaal thuis laten voelen."

 

"Dat ze de auto keurig hebben afgeleverd met nieuwe matten en poetsbeurt"

 

"Autobus/was niet rij klaar"

 

"Het hele verkoopproces in Bilthoven toten met aflevering was perfect."

 

"Ga vooral zo door! Vriendelijk personeel en veel vakkennis"

 

"Prettig contact met verkoper (Frans van Amerongen). Snelle levering auto."

 

"Gewoon een plezier om met de Megane te rijden"

 

"niet speciaal , gewoon goed geholpen."

 

"neen, alles naar wens"

 

"Niet specifiek, gewoon over het algemeen ontzettend goed geholpen. Complimenten."

 

"Meedenken van de verkoper André om een set winterbanden te regelen. Vriendelijke dame die ons kennis liet maken met de auto."

 

"Ik kom al jaren bij Stam Amersfoort en zie het alleen maar beter worden. Heel erg klantvriendelijk en gastvrij en dat samen met kundigheid."

 

"Stukje mentaliteit. Deze is zoveel gemoedelijker dan bij ons in de randstad."

 

"Toch nog even een plank voor de bagageruimte. Perfect."

 

"Ik wil Stam Nieuwegein bedanken voor de prettige gevoel/belevenis wat ze mij hebben gegeven bij het kopen van mijn Renault Clio. Werd klein feestje van gemaakt bij ophalen van de auto en werd ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen."

 

"Er was vergeten een witte kenteken plaat bij de auto te doen en na bellen werd deze keurig op mijn adres nagebracht. Ik vond dit TOP service"

 

"De service was boven mijn verwachtingen"

 

"Bereidheid voor vervangend vervoer; ik kon mijn oude auto niet meer rijden. De snelheid waarmee ik de koop bij jullie kon regelen. Degene die ik voor het eerst telefonisch sprak, was bereid snel de demo auto die ik wou, voor een proefrit te regelen. Ik verwacht plezierig contact in de verdere afwikkeling van de koop, en service."

 

"Persoonlijke benadering en afhandeling en de vriendelijkheid en service gerichtheid"

 

"Ik kon ten alle tijden al mijn vragen stellen aan Stam. Verder was ik erg blij met de persoonlijke aanpak van Stam."

 

"ik had niets anders verwacht"

 

"Niets was hem te veel"

 

"zeer prettige ontvangst, duidelijke uitleg over bediening van knoppen e.d. die anders zijn dan die in mijn vorige auto."

 

"André Baars, uw adviseur, heeft ons geweldig geholpen."

 

"Er zat een kras op de motor kap. De volgende dag gebeld door Olaf ,er werd niet moeilijk over gedaan en volgende week donderdag wordt de beschadigde motorkap gespoten."

 

"Vriendelijk, prettig en goede service ."

 

"Ivm met het aflopen van de apk van mijn oude auto hoopte ik dat de auto optijd zou krijgen en dat is gelukt."

 

"Zeer tevreden, goede ontvangst en een zeer goede uitleg over de auto."

 

"Yes, conditions in 1 year warranty and even more changing of windshield included into price."

 

"Bij de aflevering zeer betrokken medewerker"

 

"Wat heel fijn was dat we snel terecht konden voor een proefrit en de auto stond netjes klaar bij aankomst. Helaas was dit bij andere garage's niet het geval. Dik plus punt dus."

 

"Leuk dat jullie er een speciale gebeurtenis van maken bij het ophalen"

 

"Nee, aflevering ging koel maar zo als verwacht, gezien het voor traject. We zijn blij met de auto, niet met Stam en zullen de auto bij een een andere Renault dealer in onderhoud doen."

 

"Lange tijd voor een proefrit"

 

"Of zich ben ik best wel tevreden. Echter bij de koop is afsproken 2 zaken aan te pakken: moterkap isolatie vervangen (was beschadigd) en de afdekkapje van de diagnose stekker vervangen (kapje ontbrak). Dat laastste is niet gedaan en nu zit er nog steeds een gat in het dashboard. Ik wilde daar nog over bellen maar ik neem aan dat er nu met mij contact wordt gezocht."

 

"Of zich ben ik best wel tevreden. Echter bij de koop is afsproken 2 zaken aan te pakken: moterkap isolatie vervangen (was beschadigd) en de afdekkapje van de diagnose stekker vervangen (kapje ontbrak). Dat laastste is niet gedaan en nu zit er nog steeds een gat in het dashboard. Ik wilde daar nog over bellen maar ik neem aan dat er nu met mij contact wordt gezocht."

 

"In hoop alleen dat u het personeel op zondag ook iets enthousiaster krijgt. Wij hebben wel 10x te horen gekregen dat zondag geen werkdag is."

 

"Verkoper is van alles op de hoogte. Tevens is Pim toch degene waarvoor ik blijf komen."

 

"De aflevering, daar werd ik positief door verrast. Erg leuk gedaan!"

 

"Aangezien wij overgestapt zijn van een Twingo met 5 versnellingen naar een automatische, was de verkoper (Wes Poort) zo vriendelijk met ons een eindje te gaan rijden, om ons met het automatisch schakelen vertrouwd te maken."

 

"snelle handelen verkoper tbv proefrit maken en snelle aflevering"

 

"Je gewenst voelen van binnenkomst om te kijken voor evt aanschaf tot aflevering"

 

"Timo Deen heeft mij zeer goed geholpen. Het voelde vertrouwelijk. Ik kreeg de indruk dat Ik centraal stond. De Juiste open vragen werden gesteld waardoor ik het gevoel kreeg dat Meneer Deen interesse toonde. Doordat ik op mijn gemak voelde liep het gesprek lekker. Ik hoop totaal niet het gevoel gekregen dat ik met een autodealer in gesprek die verkoop praatjes staat te houden. Met andere woorden een top medewerker Timo Deen!"

 

"De eerste keer dat ik bij Stam Amersfoort kwam en ben positief verrast en zeer tevreden over het gehele gebeuren. Prima ontvangst voor het maken van een proefrit en fijn gevoel bij het kopen van de betreffende auto. De verkoper Andre Baars kwam rustig en aangenaam over, en scoorde een hele dikke voldoende! De aflevering was ook in orde en een paar kleine onduidelijkheden die te wijten waren aan foutjes mijnerzijds werden zeer professioneel opgelost door Dhr Edwin Bestman die oog had voor de klant en een prima service verleende. Kortom, zeer tevreden over Stam Amersfoort en hoop veel plezier te hebben van mijn eerste Renault en kom hier zeker terug. Bedankt namens een zeer tevreden klant!"

 

"Wij zijn fantastisch en zeer vriendelijk geholpen."

 

"Snelheid van actie en reactie."

 

"Vond Tim een buitengewoon goede en prettige verkoper. Denkt echt met je mee, geeft goede adviezen en is zeer behulpzaam. Ook zeer goed dat ik vanwege uitstel van aflevering , tijdelijk een Zoe van Stam kreeg: super service."

 

"Zeer attente verkoopadviseur. Goede en snelle beantwoording van vragen."

 

"Fles champagne, gewoon leuk!!"

 

"Melvin heeft ons echt alles goed uitgelegd en ons super geholpen"

 

"De aflevering was fantastisch. Er werd alle tijd genomen voor uitleg en demo. Nog nooit eerder meegemaakt, echt TOP"

 

"Verkoper (Melvin) was erg enthousiast. Verkoopt en praat over auto’s met veel enthousiasme. Zeer vriendelijk en toegankelijk/bereikbaar voor vragen tussen de koop en aflevering van de auto door. Erg fijn!"

 

"De aflevering van de auto was leuk."

 

"Beste, Bij deze wil ik een klacht indienen over de aflevering van mijn Renault Captur met kenteken TK-855-B. De wagen is afgeleverd op vrijdagochtend 22 maart jongstleden. Wij hadden de auto aangekocht INCLUSIEF het afleverpakket, maar; 1 de auto zou dan onder andere van binnen en van buiten gepoetst/gestofzuigd zijn, dit was niet gebeurt, hebben dit ook bij Olaf aangegeven, toen middels een vlugge actie een beetje bijgewerkt, maar binnen zeker niet schoon en gepoetst! Buiten hingen de druppels water van een snelle wasbeurt ook nog aan de auto, dat droogt altijd vlekkerig op, dus daar ook niet tevreden over. 2 De brandblusser zou verwijderd worden, volgens afspraak, was ook niet gedaan, nu ff snel verwijderd, bevestigingspunten, niet even netjes weggewerkt. 3 Toen ik wegreed gaf display aan dat batterij afstandbediening vervangen moest, Olaf merkte op dat batterijen vervangen waren en na half uur rijden melding weg zou zijn, dit was na uur nog niet! Ook met andere afstandbediening bleef melding staan, sterker,die afstandbediening deed het dus helemaal niet. Na contact met Olaf (telefoon) besloten batterijen te vervangen, rekening zit bijgesloten. 4 Zaterdagochtend ging ik op pad en kreeg na even gereden te hebben, melding bandenspanning met reset pwt, bij de eerste de beste benzinepomp alle banden bijgepompt, kosten€ 2,-, bleek dat op 1 band na alle banden, minstens 0,3 bar te laag waren! 5 Dan ook maar even gekeken hoe het met het peil van de ruitensproeiervloeistof gesteld is, die zat dus ook niet vol, niet aangevuld. Allemaal punten die je toch mag verwachten niet tegen te komen, na het betalen van een afleverpakket twv € 895,-, zelfs heel teleurstellend dat dit dan ook nog bij een dealer van Renault gebeurt, onbegrijpelijk! Wat ik mij dan ook afvraag is of er überhaupt onderhoud gepleegd is, neem aan dat de 30000 km beurt, de tweede dan, gedaan is, met/zonder airco onderhoud? Mijn inziens is er helemaal niets gedaan van tevoren om de auto netjes af te leveren. Tevens wil ik een ander punt nog even aandragen, de auto zou in APK een jaar langer gezet worden, begreep dat de auto nu per oktober 2021 gekeurd dient te worden, dit kan ik nergens terugvinden, ook op internet niet, graag wil ik dit schriftelijk bevestigd hebben. Ik vind het heel jammer dat ik deze mail moet sturen, maar gezien de gang van zaken wil ik toch dit echt melden. Ik ga er vanuit dat ik hierop een passende reactie/oplossing tegemoet kan zien. Met vriendelijke groet, Leo Meijer 0622690949"

 

"Fijne begeleiding en zeer klantvriendelijk."

 

"Goede uitleg en goed behandeld ik ben helemaal tevreden, ik zal vrienden jullie aanraden."

 

"Fijne en behulpzame medewerkers Patrick en Bart. Goed in hun werk maar ook zeer empathisch"

 

"mijn ervaring is dat ik door Mr.Tim Zaadnoordijk uitstekend ben geholpen met de aanschaf mijn nieuwe auto. Een tien met een griffel. Een uitstekende medewerker voor de verkoopafdeling, veel succes met zo'n medewerker."

 

"Zeer klantvriendelijk en geduldig."

 

"De verkoper gaf mijn een goed en rustig gevoel en de bevestiging dat ik een goede keuze heb gemaakt."

 

"Er werd door de verkoper erg goed geluisterd en meegedacht. Wie je ook belt bij Stam, men is vriendelijk, behulpzaam. Fijne, prettige organisatie."

 

"Zeer goed geholpen door verkoop dhr B Wijdeveld. Geen moeite was hem teveel, dit werd door mij en mijn vrouw als erg positief ervaren."

 

"goed geholpen uitstekend personeel"

 

"Ik had een afspraak zaterdag 16maart om 10 uur met Nick Eijkenboom. Bij aanokmst bleek Nick ziek te zijn. Er was niemand vrij om mij te helpen. Ik werd later geholpen door iemand van verkoop van gebruikte wagens. Helaas kon hij niets voor mij betekenen. Op mijn vragen wist hij geen antwoord en moest dit na vragen bij college. Ook hier kwam geen duidelijk antwoord van. Ik kwam juist helemaal hiervoor uit de omgeving Arnhem hiervoor naar Amersfoort zodat er een goede offerte op gemaakt kon worden voor mij en de lease maatschappij. Er bleek ook al een offerte naar mijn lease maatschappij gestuurd te zijn. Hier was ik niet van op de hoogte. Terwijl hier wel om gevraagd is. Ik stond na een geprek van 5 minuten zonder een kopje weer buiten. Zonde van de tijd anderhalf uur op en neer rijden. Maar de sales medewerker die de offerte heft gemaakt zou mij maandag bellen om toelichting. Tot opheden nog niets vernomen."

 

"Positief verrast door de betrokken, attente, deskundige en meedenkende verkoper."

 

"Even voorgedaan hoe automatisch inparkeren werk, top!"

 

"Garage Stam belt: het is tijd voor een onderhoudsbeurt. Vol vertrouwen laat je de auto daar tien dagen staan. Maar dan krijg je een snelheidsboete uit België in de bus en begint er een lampje bij je te branden. Na een snelle rekensom blijkt dat de garage 1317 kilometer met je auto heeft gereden."

 

"de vriendelijkheid van de mensen die me hebben geholpen"

 

"Adviseur is top, zowel bij verkoop als bij aflevering"

 

"Ik was niet verrast want de eerste aankoop was ook perfect geleverd En deze aankoop net zo perfect, top"

 

"De Espace werd tip top afgeleverd en de communicatie met de verkoper was buitengewoon goed! Het was echt een feestje om een auto bij Stam te kopen!!"

 

"Als je afspraak hebt, gelijk geholpen"

 

"Aflevering was feestelijk!"

 

"Wat ik bijzonder blijf vinden is dat je een occasion koopt in een lagere prijsklasse maar je toch met alle egards wordt ontvangen. Eerder een auto gekocht en toen ook heel goed geholpen. Nu ook weer. Cd speler werkt niet en gebeld en direct actie ondernomen. Echt service."

 

"nee, normaal correct afgewikkeld, zoals ik gewend ben"

 

"De fles wijn bij aflevering, daar het een occasion was"

 

"Dat er zo rustig de tijd was tijdens de aflevering, dat er een doek over de auto zat waardoor je nog meer het gevoel hebt dat je een kadootje uitpakt."

 

"Vriendelinke ,deskundige ,eerlijke verkoper"

 

"De aflevering; daar wordt een waar feestje van gemaakt. De medewerker kan zich ook goed inleven in de emotie van de aanschaf van een nieuwe auto en het vreugdemoment. De vriendelijkheid van alle medewerkers in Amersfoort is buitengewoon goed en hoog."

 

"Goed advies gekregen en een heel prettig gesprek. Professionele benadering en deskundig."

 

"Jonge enthousiaste verkoper die geen standaard verhaal afdraait en de nodige zelfspot en humor liet zien. Prettige onderhandeling. Dit maakt dat je persoonlijke betrokkenheid ervaart. Iets wat ik in de autowereld vaak mis."

 

"Nee , zoals altijd alles goed"

 

"Onderstaand probleem werd direct (kosteloos) verholpen op de dag dat ik dit constateerde. De naad werd dicht gekit."

 

"Timo een zeer prettige vertegenwoordiger Open en eerlijk"

 

"Constructief meedenken over een passende oplossing, met in ogenschouw de levering van de nieuwe Renault Capture. Hiermee waren wij in staat de juiste beslissing te nemen obv verschillende scenario's."

 

"geweldig , zoals altijd."

 

"Hele bereidwillige en aardig verkoopteam. Alles netjes en soepel afgewerkt. :-)"

 

Consumentenadviesprijs is prijs incl. onvermijdbare kosten nodig voor de aflevering van de auto aan de consument zijnde; levenslange routeservice op de auto, lifehammer, transportkosten, nulbeurt, deconserveren, poetsen, kentekenplaten, kentekenhouder, €5.- brandstof, handelings-en administratiekosten, uitleg veiligheidssystemen, uitleg multimedia- en navigatiesysteem t.w.v. €726,09 (incl. 21% BTW), recyclingsbijdrage ( €45,- incl. 21% BTW) en registratie kosten € 48,91 (BTW-vrij). Optionele pakketten en of uitrusting zijn altijd de keuze van de consument en kunnen tegen meerprijs worden geleverd. De consumenten adviesprijs is exclusief het Stam afleverpakket. Schrijf en drukfouten voorbehouden. Voor meer informatie bel gratis 0800-0303. Min. / max. verbruik: 3,6 - 5,6 l. / 100 km. CO2 95 - 127 g/km.