✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 27950 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Renault CAPTUR 

Capture life 

Ervaar de nieuwe Renault Captur
of één van onze occasions. Plan direct
je proefrit of kom langs in de showroom.

Onderhoud aan je CAPTUR

Met onderhoud bij Stam Renault komen jij én je Renault CAPTUR niet voor onaangename verrassingen te staan. Zo helpen wij je verder met de onderhoud, service en reparatie van je Renault. Als officieel Renault dealer kennen wij je CAPTUR als geen ander!

ONDERHOUD & SERVICE

Renault CAPTUR - Maak een overtuigende proefrit

Een proefrit maken in de Renault CAPTUR? Laat je overtuigen om te kiezen voor deze crossover van Renault. In onze showroom staan meerdere uitvoeringen en verschillende kleuren voor je klaar. Laat je inspireren door de Renault CAPTUR!

KOM PROEFRIJDEN

Renault CAPTUR - fotogalerij

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

95% tevreden!

Dit vinden onze Stambassadeurs

27.950 KLANTREACTIES
Fijn contact, ze denken met je mee, heb niet het gevoel dat ze je zaken berekenen die achteraf niet hadden gehoeven.
Lees alle reviews

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

"Ja zeer vriendelijke ontvangst en zeer deskundig en netjes geholpen door de heer Lucas de Jong."

 

"Auto was nog veel mooier dan ik had verwacht Zijn er enorm blij mee"

 

"Ik was positief verrast dat de auto netjes onder een doek klaar stond. Erg leuk!"

 

"de fles champagne was wel heel erg leuk, voor de rest prima afhandeling"

 

"Flesje prosecco, met koeltasje leuke geste"

 

"De verkoper heeft gedegen kennis van multimedia/navigatie system en kon het goed overbrengen."

 

"Er is goed met mij meegedacht over de planning van aflevering, al vanaf het uitzoeken van de auto. (Dit was in verband met vakanties etc). Nog extra complimenten voor Marciano de Winter hiervoor!"

 

"Extra aandacht voor.mijn gezin."

 

"Heel goed advies en geholpen bij aankoop door de verkoper Bart Wijdeveld. Heeft ook alle tijd genomen voor de uitleg en en vragen die ik had bij het afleveren van mijn nieuwe auto."

 

"Ja de overdracht van de auto helemaal top / Fam. Schouten de auto staat voor U klaar."

 

"Keurig afgeleverd, met extra verrassing in de auto."

 

"Niets hiervan het is alleen maar negatief"

 

"het klikte direct met de verkoper"

 

"klantvriendelijk bedrijf en personeel"

 

"Zeer geduldige uitleg over alle knoppen erc. In de captur"

 

"Klein dingetje..maar vond heel netjes dat er ter plekke nog even een kentekenplaat werd gemaakt en gemonteerd.👍"

 

"Correcte informatie verstrekken en goed meedenken door adviseur."

 

"Bij aflevering flesje prosecco met koeltasje is aardige geste"

 

"Snelle en open communicatie. Afspraken en toezeggingen werden prima nagekomen."

 

"Flesje bubbels en een plu"

 

"Ik vind het "vreemd" als je afspraak moet maken om de auto te halen,(bij afspraak zei ik... ongeveer tussen 12 en 13 uur maar dat mocht niet, ik moest de exacte tijd doorgeven) omdat het belangrijk is om de tijd te nemen, wat ik zeer netjes vind, dat ik dan aan kom bij de garage dat er word gezegd ga maar even zitten dan komt er iemand aan, na meer dan half uur wachten, te horen krijgen waar komen we voor, ja voor de nieuwe auto hmm geen idee zal eens navragen en dan blijkt meneer zelf te zijn die de auto moet afleveren. Tevens doet de rlink het niet en zou de administratie nog handelingen moeten doen, dit zou vrijdag gebeuren nu maandag nog niks veranderd dus toch maar even zelf gebeld en word er gezegd bij de administratie geen idee wat we moeten doen, dus verbinden door, doorverbonden ja hmm geen idee wat ik moet doen. Ik bedoel neem aan dat ik niet de eerste ben die een auto aanschaf?"

 

"Nette zaak en afspraken zijn goed nagekomen."

 

"Prettig geholpen. Goede aflevering ondanks vertraging auto. Lichte glasschade wordt goed opgelost"

 

"Sneller afgeleverd dan verwacht"

 

"De gemoedelijke sfeer"

 

"Ik vond de aflevering heel leuk. Ik vond ook de begeleiding mbt mijn aanvraag naar een LPG installatie prima."

 

"Wij komen al vele jaren bij stam amersfoort dat zegt genoeg."

 

"Uitstekend geholpen door André Baars"

 

"De aanbieding vd auto"

 

"Alles was gewoon goed, en we hebben nu een prachtige auto!"

 

"Alles ging zolas het hoort"

 

"De hartelijke ontvangst, we werden goed geïnformeerd en voelden ons niet onder druk gezet. We waren tevreden over de benadering door en de werkwijze van Steven Wilschut, verkoper Stam Bilthoven."

 

"Nee, ik ben al lang een tevreden klant"

 

"Verkoper Wesley Koppenhol zeer proffesioneel. Weet waar hij over spreekt"

 

"Vanaf binnenkomst zeer vriendelijk te woord gestaan. De koop van onze auto werd geregeld door Wes Poort. Wij zijn zeer positief op de manier waarop bij ons geholpen en geadviseerd heeft. Wij ontvingen ook een bericht van Wes dat hij er bij de levering van de auto niet bij kon zijn ivm vakantie. Echt heel netjes. De levering was helemaal een verrassing voor ons. Veel aandacht en tijd. Ik ben de naam medewerker vergeten maar ook deze meneer was ontzettend vriendelijk en behulpzaam."

 

"Andre had veel belangstelling voor de klant als mens, bij hem voelde je je thuis. Niet opdringerig gaf de klant ruimte om b.v. de kleur te bepalen. Heeft ook veel productkennis"

 

"Izeer aangenaam vontact, je voelt je gast!"

 

"Nette service, tijd word genomen voor de klant. Konden dezelfde dag nog proefrit maken. Gewoon super!"

 

"Ze nemen alle tijd voor je. perfect"

 

"De auto stond afgedekt als cadeau en dat is super leuk."

 

"Zeer positief en geduldig houding van Jord,, (autoverkoper)."

 

"Alles is na wens verlopen"

 

"Erg vriendelijk personeel De aflevering zeer corect en fijn"

 

"ik waardeer de persoonlijke aandacht waarmee ik geholpen werd."

 

"- Ik werd herkend en bij mijn (achter)naam genoemd door een medewerker waar ik geen direct contact mee heb gehad - Er werd bij al mijn bezoeken ruim de tijd voor mij genomen."

 

"Tim, de verkoopadviseur heeft mij goed geholpen! Toen we voor de eerste keer kwamen kijken kwam hij gelijk op ons af en heeft hij ons goed geholpen. Hij nam goed de tijd en heeft meegedacht. Dat is ook de reden dat we de auto gelijk gekocht hebben."

 

"Tim, de verkoopadviseur heeft mij goed geholpen! Toen we voor de eerste keer kwamen kijken kwam hij gelijk op ons af en heeft hij ons goed geholpen. Hij nam goed de tijd en heeft meegedacht. Dat is ook de reden dat we de auto gelijk gekocht hebben."

 

"Nee, alles volgens wens en verwachtingen"

 

"Correcte en accurate behandeling"

 

"Vakmanschap van Andre Baars verrastte ons bijzonder positief"

 

"Ze namen de tijd voor de uitleg van de auto ."

 

"klantvriendelijk bedrijf en personeel"

 

"Leuke presentatie van nieuwe auto"

 

"Nee zeer goed geholpen"

 

"geheel vlot en netjes gedaan met veel aandacht."

 

"Alles was tot in de puntjes geregeld. Vanaf de verkoop door Tim tot aan de aflevering door Wesley. Tom belde zelfs om te melden dat hij de aflevering helaas zelf niet kon doen. Top."

 

"Uitstekende service van André Baars"

 

"Super goede service en heel klantvriendelijk"

 

"Leuke verwelkoming en flesje bubbels"

 

"Prettig contact en duidelijk en eerlijk verhaal. Erg klantvriendelijk"

 

"Nee, er was geen goede uitleg en op het bord stond dat ik een Kadjar kwam ophalen ipv een megane. daarnaast was de uitleg echt minimaal, jammer ."

 

"Overdacht auto door medewerker"

 

"Overzichtelijk. Verkoper speelde goed in op onze wensen."

 

"De hele afhandeling was top."

 

"Klantvriendelijke en professionele begeleiding bij de verkoop door de heer Henri Blok"

 

"Was voor mij al helemaal geweldig is me eerste nieuwe personen auto. En de aflevering was geweldig en de auto is helemaal super.Alleen was tijdens bestellen de communicatie niet goed auto zou later komen terwijl deze al bij jullie stond dat vond ik toch wel kwalijk."

 

"Er werd door Collin Vermeulen goed geluisterd naar mijn wensen en hij deed hier iets mee. Erg vriendelijk personeel.Iedereen die ik sprak. Het voelde als een warm bad. Voel me nu al heel vertrouwd met Stam"

 

"Nee, want ik wist wat ik kon verwachten, vorig jaar en het jaar daarvoor ook al een auto bij Stam gekocht."

 

"Nee, volgens verwachting."

 

"Netjes geholpen met een persoonlijk tintje bij aflevering. Top gedaan."

 

"Zeer goede en correcte verkoper, alles duidelijk uitgelegd en nam er goed de tijd voor. Uitstekend"

 

"Uitstekende verkoper en zeer goede begeleiding"

 

"professionele en open benadering van de adviseur"

 

"Zeer prettig en persoonlijk ontvangst. Verkoper met goed inlevingsvermogen die rustig de tijd nam om uitleg te geven."

 

"Er wordt goed meegedacht en er wordt echt een feestje van de aflevering gemaakt!"

 

"Auto werd eerder geleverd dan verwacht."

 

"Auto werd eerder geleverd dan verwacht."

 

"Blij met persoonlijke aanpak en goede uitleg"

 

"Ja werd zeer goed geholpen en alles ook prima uitgelegd. De verkoper was ook zeer vriendelijk"

 

"Andre is zeer betrokken en komt na wat hij afspreekt. Veel persoonlijke aandacht en prettig in de omgang! Denkt mee tijdens het aankoopproces waardoor wij een auto kochten die meer dan verwacht aan onze wensen voldoet! Tijdens de aflevering veel tijd en uitgebreide aandacht. Blair heeft veel kennis van zaken en neemt de tijd om alles uit te leggen nadat Andre de administratie prettig en vakkundig heeft afgehandeld."

 

"van aankoop tot levering als zeer positief ervaren"

 

"Gisteren samen met mijn zoon de Dacia Duster occasion in ontvangst genomen. Ik was blij verast hoe prettig dat ging je kon merken dat Frans het ook heel leuk vindt om een auto al is het maar een occasion af te leveren. Na het papier werk in de auto een duidelijke uitleg waar alle tijd voor genomen werd. Kortom alles was top geregeld met een fles champagne als sluitstuk."

 

"Heel plezierig persoonlijke benadering, alle tijd voor uitleg en afhandeling administratieve zaken."

 

"De persoonlijke afleveri g en zeer heldere uitleg. Dit was echt een verrassing."

 

"Goed de tijd nemen en duidelijke uitleg"

 

"Verrast dat mijn auto ingepakt zat."

 

"Er waren een paar kleinigheidjes niet in orde na aankoop van de auto die zijn zeer soepel opgelost,onderweg naar Schiphol even m'n auto omgewisseld andere dag weer opgehaald,dit alles heeft voor mij maar enkele minuten gekost,heel gemakkelijk, Bedankt. Gr R Steijn."

 

"Ik had mij van te voren goed geïnformeerd over welk model en uitvoering ik wilde hebben. Door de verkoper werd ik gewezen op het feit dat de BPM omhoog zou gaan en hij zodoende geen nieuwe auto kon bestellen. Hij heeft toen gekeken welke auto uit de voorraad het meest in aanmerking kwam. Ook de geboden inruilprijs was hoger dan ik had gedacht. Dus zo is de koop snel gesloten. Ook nazorg en adviezen na de koop waren meestal zinvol."

 

"Absoluut niets integendeel Alleen negatief"

 

"Zelfs als jonge klant werd ik serieus genomen, wat niet overal het geval is!"

 

"Goede afwikkeling en presentatie."

 

"Overdracht van de auto ging vlot, zeker het pinnen ging voorspoedig. Advies van de receptie om contact op te nemen met de bank, prima!"

 

"Zeer goede uitleg van het Easy Park Assist systeem door Melvin Pellikaan. Hij heeft het ook echt gedemonstreerd."

 

"Communicatie verliep prettig; leuke attentie bij aflevering Captur."

 

"Ik heb op 23 januari 2018 een occassion Renault Clo met kenteken JT-632-H gekocht waarbij de kilometerstand rond de 34.000 was. De verkoper Melvin Pellikaan en hij gaf aan dat de auto een servicebeurt had gehad (boekje was niet aanwezig). Bij aflevering op 24 januari serviceboekje van andere auto gekregen en getekend door servicemonteur op zelfde moment. Nu kom ik erachter bij Arend Renault Zaandam dat de auto nooit een servicebeurt heeft gehad; behalve van bijvullen van motorolie en koelvloeistof op 13 januari 2018 (kopie gekregen van registratie bij Renault importeur). Nu staat de kilometerstand op 45885 en blijkt nooit een servicebeurt gehad te gehad te hebben. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met Bussum en wordt maar niet teruggebeld. Ik ga een klacht indienen als dit niet naar tevredenheid wordt opgelost."

 

"Dat de auto mooi en gepoetst klaar stond."

 

"De auto was leuk ingepakt toen we aankwamen"

 

"We waren totaal verrast door het feit dat ik naast de Ford zat die tijdens het overschrijven afgedekt was door een hoes. Dit had ik niet in gaten. De verbazing was groot toen de hoes van de Ford ging. Erg leuk."

 

"Contact zoals het hoort. Afstemmen op de klant en correct."

 

"Fles champagne bij ophalen auto"

 

Consumentenadviesprijs is prijs incl. onvermijdbare kosten nodig voor de aflevering van de auto aan de consument zijnde; levenslange routeservice op de auto, lifehammer, transportkosten, nulbeurt, deconserveren, poetsen, kentekenplaten, kentekenhouder, €5.- brandstof, handelings-en administratiekosten, uitleg veiligheidssystemen, uitleg multimedia- en navigatiesysteem t.w.v. €726,09 (incl. 21% BTW), recyclingsbijdrage ( €45,- incl. 21% BTW) en registratie kosten € 48,91 (BTW-vrij). Optionele pakketten en of uitrusting zijn altijd de keuze van de consument en kunnen tegen meerprijs worden geleverd. De consumenten adviesprijs is exclusief het Stam afleverpakket. Schrijf en drukfouten voorbehouden. Voor meer informatie bel gratis 0800-0303. Min. / max. verbruik: 3,6 - 5,6 l. / 100 km. CO2 95 - 127 g/km.