✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29993 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Renault CAPTUR 

Take the alternative road

Ervaar de nieuwe Renault Captur
of één van onze occasions. Plan direct
je proefrit of kom langs in de showroom.

Onderhoud aan je CAPTUR

Met onderhoud bij Stam Renault komen jij én je Renault CAPTUR niet voor onaangename verrassingen te staan. Zo helpen wij je verder met de onderhoud, service en reparatie van je Renault. Als officieel Renault dealer kennen wij je CAPTUR als geen ander!

ONDERHOUD & SERVICE

Renault CAPTUR - Maak een overtuigende proefrit

Een proefrit maken in de Renault CAPTUR? Laat je overtuigen om te kiezen voor deze crossover van Renault. In onze showroom staan meerdere uitvoeringen en verschillende kleuren voor je klaar. Laat je inspireren door de Renault CAPTUR!

KOM PROEFRIJDEN

Renault CAPTUR - fotogalerij

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

95% tevreden!

Dit vinden onze STAMbassadeurs

29.993 KLANTREACTIES
Niet zo positief. Erg lang moeten wachten voordat er iemand op ons afkwam na een afgeproken tijd. De aflevering v.d. Dacia Sandero was slordig. Zo was beloofd dat het verwijderen van de naam "STEPWAY" op de deuren niet meer zichtbaar zou zijn. Dat was niet het geval. De afdruk van de letters waren nog duidelijk te zien. De verkoper stuurde de auto terug naar de werkplaats om de plek te polijsten. Dat werd weer wachten. Dit had voorkomen kunnen worden door een betere controle. Zo was een doorvoerkous vd bedrading bij het dak naar de achterdeur geheel los (heb ik inmiddels zelf weer bevestigd.) Bij een goede controle was dit opgemerkt. Onduidelijk was in de offerte opgenomen de APK keuring voor 1 jaar, terwijl mijn auto pas in 2021 gekeurd moet worden. Het staat leuk in de verkoop-overeenkomst maar na uitleg van de verkoper houd je hier een gevoel van teleurstelling aan over.
Lees alle reviews

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

"Niet zo positief. Erg lang moeten wachten voordat er iemand op ons afkwam na een afgeproken tijd. De aflevering v.d. Dacia Sandero was slordig. Zo was beloofd dat het verwijderen van de naam "STEPWAY" op de deuren niet meer zichtbaar zou zijn. Dat was niet het geval. De afdruk van de letters waren nog duidelijk te zien. De verkoper stuurde de auto terug naar de werkplaats om de plek te polijsten. Dat werd weer wachten. Dit had voorkomen kunnen worden door een betere controle. Zo was een doorvoerkous vd bedrading bij het dak naar de achterdeur geheel los (heb ik inmiddels zelf weer bevestigd.) Bij een goede controle was dit opgemerkt. Onduidelijk was in de offerte opgenomen de APK keuring voor 1 jaar, terwijl mijn auto pas in 2021 gekeurd moet worden. Het staat leuk in de verkoop-overeenkomst maar na uitleg van de verkoper houd je hier een gevoel van teleurstelling aan over."

 

"Ik werd vriendelijk en heel kundig geholpen door André die bereid was om met mij mee te denken bij de aanschaf van de auto."

 

"De sercice was uitmuntend"

 

"Snelle afhandeling Zeer vriendelijke verkoper (Timo)"

 

"De verkoper, Bart Wijdeveld, was vriendelijk en nam alle tijd voor me. Uitleg over de auto was helder en duidelijk. Bovenstaande punten waren erg belangrijk voor mij, ik ben een oudere vrouw die onbekend is met nieuwste snufjes. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop Bart mij heeft geholpen."

 

"Wij zijn zeer tevreden hoe de aankoop en aflevering heeft plaatsgevonden wij geven de verkopers die in Bussum werken een pluim van 10 punten"

 

"Ik dacht dat er nieuwe automaten in de auto waren geplaatst, netjes dacht ik. Want er zaten tijdens de proefrit rubber matten in. Nu blijkt dat er helemaal geen mattenset in de auto zit. Waarschijnlijk vergeten terug te plaatsen met het reinigen. Heb dit zaterdag middag gemaild. Ben nog in afwachting op een reactie hierop. Verders auto netjes afgeleverd."

 

"Zeker NIET positief verrast! 18 Maanden na aankoop van een Trafic Passenger Top Occasion nog steeds geen passende matten set. Alleen de tapijt voormatten waren bij aflevering aanwezig (art.nr. 8201437615) rest zou nageleverd worden. Het enigste wat gestuurd is zijn tapijt matten en rubberen matten die niet op maat zijn. Reeds diverse malen aangegeven om de tapijt matten te laten aanpassen maar dat is te veel gevraagd (op internet zijn wel passende tapijt matten te verkrijgen). Ook de volledige onderhoudsbeurt bij aflevering is niet aantoonbaar uitgevoerd. Na lang zeuren toch een gevarendriehoek en lampenset toe gestuurd gekregen die bij het afleverpakket behoren. Zo zijn er nog diverse punten die nog steeds niet zijn afgehandeld. Als Renault dealer zouden jullie je moeten schamen om een occasion van ruim €30.000,- zo af te leveren. Alle ins en outs zijn bekend bij de vestiging Leidsche Rijn. Zal zeker niet deze Renault dealer aanbevelen in mijn kennissen kring."

 

"Het was leuk dat er vooraf en tijdens de aflevering een feestelijk geheel van werd gemaakt, dat maakte het extra speciaal."

 

"Het meedenken van de verkoper en proactief handelen om aan mijn vraag en mogelijkheden te voldoen, zonder dat het opdringerig werd"

 

"Persoonlijke contact met de verkoopster verliep erg prettig."

 

"Ja Bas.....(afspraken APK werkplaats) maakte mij er op attent dat er in de showroom een auto stond die ik zocht. Proefrit gemaakt en gekocht. Hij had gelijk."

 

"Verkoopproces vetliep heel positief. Adviseur Marco heel netjes"

 

"Leuke gifts bij oplevering."

 

"Leveringsmoment altijd leuk."

 

"Het hele aankoopproces is zeer naar onze wens verlopen. Zelfs veel beter dan je normaal verwacht."

 

"Persoonlijk liep alles gewoon heel soepel vanaf het moment dat wij online een proefrit hadden aangevraagd. Ik werd meteen netjes gebeld met nog wat vragen en op de afgesproken dag stond de auto klaar. We konden overal de tijd voor nemen en zijn uiteindelijk overstag gegaan. Ook de afhandeling van alles ging heel erg super! Wij zijn tevreden en blije klanten. Met dank aan Jeroen Wolters."

 

"Uitstekende service geboden"

 

"Fijn om 1 contactpersoon te hebben. En de auto werd tiptop afgeleverd. De fles Brut was helemaal speciaal!"

 

"Door de snellen levering"

 

"nee, het was een bevestiging van eerdere goede ervaringen"

 

"Gastvrij en behulpzaam"

 

"Dat ik een jaar gratis MyRenault ontvang"

 

"Goede informatievoorziening, vriendelijk, vakkundig"

 

"Op de dag van de aflevering van mijn nieuwe auto werd ik positief verrast door de ontvangst en presentatie. De auto stond mooi opgesteld met een doek eroverheen. Tevens een fles champagne. Top 👍"

 

"De snelheid van leveren door, zo bleek, kunst en vliegwerk van de verkopers die zelf de onderhoudsbeurt hebben gedaan."

 

"Het onthullen van de auto is wel heel erg leuk, krijg je toch een soort van voorkeursbehandeling."

 

"tot stand koming van prijs/offerte"

 

"Vriendelijke mensen, goed geholpen en denken goed met je mee"

 

"Geen verkooppraatjes, maar gewoon oprecht zaken doen. Ook geen geneuzel over een euro meer of minder. En de attentie na afloop."

 

"leuk een flesje bubbels, dat was heel feestelijk"

 

"alles goed en rustig kunnen bespreken en onderhandelen."

 

"Eerlijkheid, snelle reacties en geen opdringerig personeel"

 

"Eerlijkheid, snelle reacties en geen opdringerig personeel"

 

"Absoluut! De manier van aflevering en de klantvriendelijkheid van Martine zijn geweldig! Goed geholpen en ze heeft alle tijd genomen om ons alles uit te leggen. Een tien plus!"

 

"Ik ben zeer goed geholpen. De klant is koning is hier zéker van toepassing,in mijn geval koningin."

 

"De snelle online terugkoppeling op acties in het proces"

 

"Er was alle tijd en duidelijke uitleg, de verkoper stond open voor onderhandeling."

 

"Prettig en betrokken gesprek van de verkopers."

 

"Zeer tevreden over de verkoop zelf en over de verkoper (Tim Zaadnoordijk). De auto is ook prima. Wel jammer dat het 2,5 weken moest duren om een voorruit te vinden die kapot was gegaan tijdens de demontage van de spiegel. Ik heb er geen enkel probleem mee als er een fout wordt gemaakt en dat ook eerlijk verteld wordt. Maar dat Renault Nederland niet in staat is om in een paar dagen een nieuwe ruit te hebben dat stelt teleur....ondanks dat Tim alle moeite heeft gedaan (hij kon er ook niks aan doen) Vandaar de kwalificatie "redelijk tevreden""

 

"Persoonlijke, nette en plezierig contact en services."

 

"De aflevering vonden wij verrassend. Een ingepakte auto. Wij hadden onze kleinzoon bij ons, en hij vond het prachtig om te helpen met uitpakken."

 

"Er was net een occasion ingebracht, waar de verkoopmedewerker ons zeer enthousiast op attendeerde. We waren meteen 'verkocht' na een proefritje in dit pareltje. De overdracht enkele weken later was waarlijk een feestelijk gebeuren, waarbij wij ons 'in de watten' voelden gelegd en als koning(inn)en behandeld. We benoemen KZH dan ook bij voorkeur als 'Koninlijke Zijne Hoogheid' ;=)"

 

"Leuk om te zien dat de auto in de showroom klaar stond met een welkomsbordje. We vonden het leuk om een flesje bubbels bij de aflevering te ontvangen."

 

"Snelle reakties op email"

 

"In het algeheel een nette aflevering gehad, met twee nieuwe voorbanden. Ik had bij de aanschaf niet gezien dat die al versleten waren, dus aangenaam verrast."

 

"goed en eerlijk behandeld ben zeer tevreden"

 

"Een tweede hands auto kopen voelde voor mij als een nieuwe auto kopen. We mochten de auto onthullen door het doek er vanaf te halen. We kregen nog leuke presentjes. Echt heel leuk gedaan. Daardoor voelde het ook of het zowel voor ons als voor de verkoper het speciaal was."

 

"Ik moet eerlijk zeggen dat niks mijn verwachtingen overtrof, maar alles was goed geregeld en stond klaar op de afgesproken tijden."

 

"Het verkoopproces ging erg goed, daar ben ik tevreden over. Heb vaak contact opgenomen, maar dat was geen enkel probleem. Overigens waren de inruilprijzen wel aan de lage kant, kreeg 1.000 euro geboden, heb hem verkocht aan een garage voor 4.750. Dat is een erg groot verschil."

 

"Het vriendelijke en gastvrije ontvangst en de ruime en lichte showroom"

 

"Jarenlang op de Leidseweg gekomen en daar getroffen Frits Coers die heeft mij de doorslag gegeven om bij STAM te blijven na de verhuizing naar Leidserijn."

 

"Open gesprek,niet opdringerig."

 

"Persoonlijke aanpak; service door het gehele team."

 

"Nee, helemaal volgens verwachting. Zijn al bijna 25 jaar klant"

 

"We zijn door Martine zeer vriendelijk en professioneel geholpen."

 

"De verkoper (Erik Welle) nam alle tijd voor ons. Het autobedrijf ziet er zeer verzorgd uit. De aparte afleverruimte is een prima idee en geeft een extra goed gevoel bij de aflevering."

 

"Gebeld voor proefrit, en toen wij een uurtje later aankwamen stond de auto klaar zoals afgesproken. Direct klaar voor proefrit. Dit maakte een goede indruk op de service."

 

"Klantvriendelijkheid is uitstekend"

 

"Vakkundig en vriendelijk personeel."

 

"Netjes te woord gestaan en een nette afhandelng"

 

"zeer goed geholpen en zeer vriendelijk"

 

"De last minute aangevraagde accessoires toch nog op tijd afgeleverd. Fles champagne en paraplu ontvangen. De aflevering van de auto ging in stijl. Prima! Nog wel jammer dat de toegezegde gevarendriehoek vergeten is mee te geven. Verder prima/vriendelijk geholpen door André Baars."

 

"alles ging zo als afgesproken top"

 

"Telefonische communicatie"

 

"Werden uitstekend ontvangen en geholpen door Lucas de Jong."

 

"Aanbod om te bellen als er nog maar één auto op voorraad zou zijn."

 

"vriendelijk ontvangst"

 

"Trekhaak werd meteen gemonteerd, terwijl ik aangaf dat het ook na de vakantie mocht."

 

"Zeer tevreden over verkoop en aankoop, Uitstekend geholpen !"

 

"De benadering en de kennis van de verkoopster en de vriendelijkheid bij het afleveren van mijn auto waren uitstekend."

 

"We werden geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, en de fles champagne was weer eens wat anders dan de standaard bos bloemen."

 

"We werden geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, en de fles champagne was weer eens wat anders dan de standaard bos bloemen."

 

"Jullie zijn niet opdringerig. heerlijk vind ik dat. En ik ben super goed geholpen door Marco. Compliment voor hem."

 

"Ondanks dat het een occasion was wet er met de aflevering feestelijk uitgepakt"

 

"Neen, we werden echter wel verrast in negatieve zin. Wij hadden aangegeven dat er aantal deukjes in de auto zaten, jammer van deze auto die er verder nog zo mooi uitziet. Maar volgens uw verkoper Pascal zou dat goed komen. Echter bij aflevering zagen wij dat deukjes er nog in zaten en attendeerde Pascal daarop. Waarop hij reageerde met; dat als jullie die deukjes er uit zouden halen het er alleen maar erger op werd. Wij waren verbouwereerd en zijn gelijk na de aankoop naar schadeherstel bedrijf Herder gegaan en die gaat het voor ons oplossen voor € 150,00. Na alles wat jullie in mindering hebben gebracht op onze inruilwaarde zou het toch netjes zijn als jullie dit voor jullie rekening nemen. Tevens vinden wij het vreemd dat Medianaf niet de nieuwste kaarten bevat, een kleine moeite voor jullie en voor ons een groot gemak. Graag horen wij van u. Vriendelijke groeten, Martin en Joke"

 

"heel vriendelijk en deskundig geholpen onder het genot van een kopje koffie en zeer tevreden over de aankoop"

 

"Dat ik relatief snel een gloednieuwe auto kon rijden"

 

"de positieve wijze van handelen van de verkoper"

 

"De snelle mogelijkheid bij de proefrit, en de gezellig sfeer en behulpzaamheid van Nikki."

 

"Dat ik bij de aankoop van een occasion behandeld werd alsof het een nieuwe auto was."

 

"Nee, het was gewoon zoals verwacht goed. Daarom komen we ook steeds terug."

 

"Kundige verkoper, goed bereikbaar, snelle reactie op e-mail, snel teruggebeld na indienen terugbelverzoek."

 

"Wij vonden het een zeer vriendelijk contact en heel transparant over inruil, kosten e.d."

 

"Aflevering, netheid filiaal, open en reeel gesprek met Pascal"

 

"De aflevering verliep zeer prettig en ontspannen. Omdat ik al een Captur heb gereden, hebben we ons beperkt tot de verschillen tussen mijn oude auto en de nieuwe."

 

"De persoonlijke benadering van Jord!"

 

"Ik vond het heel plezierig dat Stam Lease na overleg afzag van de eis vooraf twee leasetermijnen als borg te betalen. Anders zou ik waarschijnlijk van de leaseovereenkomst hebben afgezien."

 

"Nee totaal niet ik ben zeer ontevreden over stam en zal echt niemand aanraden"

 

"Zoals ook aangegeven bij de verkoper hebben wij het erg gewaardeerd dat de tijd genomen werd voor ons. Er ook kritische vragen gesteld werden. We kregen echt het gevoel dat de verkoper (Erik Welle) met ons meedacht. Hierdoor konden wij niet anders dat de lease overeenkomst met Stam aan te gaan!"

 

"Aflevering was erg leuk. Veel tijd en goede uitleg. Na invullen online offerte formulier zeer goede opvolging via Whatsapp om tot een afspraak te komen."

 

"Keurig en correct geholpen door Frans"

 

"De snelheid waarmee je geholpen wordt zonder dat de kwaliteit van het gesprek hierdoor minder werd. Ook het watsapp-pen wordt snel en adequaat mee omgegaan! GE-WEL-DIG!"

 

"meedenken met de klant; goede inschatting van de klantwensen"

 

"Bij aankoop van een occasion werden wij, mijn vrouw en ik, geholpen door Andre Baars. Hij heeft het bedrag van € 500,00, i.c. extra inruil alle occasion geldig van 6 t/m 10 juni 2019, gesteld op € 0,00 i.p.v. € 500,00 en wel op bladzijde 2 van de offerte. Dit had ik helaas op dat moment niet opgemerkt, ook Baars had mij hierover niets gezegd. De volgende dag, bij het nalezen van de koopovereenkomst kwam ik dit tot ontdekking. Ik heb Baars hiermee geconfronteerd. Tot mijn ontsteltenis beweerde hij dat hij ons verteld heeft dat het bedrag van € 500,00 in de op bladzijde 1 vermelde inruilprijs van € 3.250 begrepen zit. Dit is volstrekt onjuist, hij heeft ons hieromtrent absoluut niets gezegd, hij heeft tegen ons gelogen! Het laatstgenoemd bedrag betreft bovendien puur inruilprijs zonder toevoeging, hij heeft ons misleid. Hiermee geconfronteerd werd hij brutaal/onbeschoft. De kwestie is tenslotte afgehandeld na ingreep van Nick Eijkenboom. Nick is, in tegenstelling tot Andre, beleefd, deskundig en betrouwbaar."

 

"Vinger aan de pols houden en contact (houden) door verkoopadviseur Pascal en de samenwerking tussen Stam Amersfoort en Hilversum. (ook na de verkoop)"

 

"Mijn ervaringen met het merk Renault en de Stam Groep zijn bijzonder positief. Ook bij deze auto werd ik prima te woord gestaan door John van Laar"

 

"Meedenken met ons, laagdrempeligheid contact, snelle handelen."

 

"nvt, eerder negatieve ervaring als gevolg van het feit dat niet duidelijk vermeldt werd dat als ik via Stam een lening nam de auto niet op de naam van mijn vriendin gezet kon worden, kleine domper."

 

"Erg tevreden over de verkoper Tim van der Stroom, goede service. Leuk dat de auto bij de deur staat bij afhalen"

 

Consumentenadviesprijs is prijs incl. onvermijdbare kosten nodig voor de aflevering van de auto aan de consument zijnde; levenslange routeservice op de auto, lifehammer, transportkosten, nulbeurt, deconserveren, poetsen, kentekenplaten, kentekenhouder, €5.- brandstof, handelings-en administratiekosten, uitleg veiligheidssystemen, uitleg multimedia- en navigatiesysteem t.w.v. €726,09 (incl. 21% BTW), recyclingsbijdrage ( €45,- incl. 21% BTW) en registratie kosten € 48,91 (BTW-vrij). Optionele pakketten en of uitrusting zijn altijd de keuze van de consument en kunnen tegen meerprijs worden geleverd. De consumenten adviesprijs is exclusief het Stam afleverpakket. Schrijf en drukfouten voorbehouden. Voor meer informatie bel gratis 0800-0303. Min. / max. verbruik: 3,6 - 5,6 l. / 100 km. CO2 95 - 127 g/km.