✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29069 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Renault CAPTUR 

Capture life 

Ervaar de nieuwe Renault Captur
of één van onze occasions. Plan direct
je proefrit of kom langs in de showroom.

Onderhoud aan je CAPTUR

Met onderhoud bij Stam Renault komen jij én je Renault CAPTUR niet voor onaangename verrassingen te staan. Zo helpen wij je verder met de onderhoud, service en reparatie van je Renault. Als officieel Renault dealer kennen wij je CAPTUR als geen ander!

ONDERHOUD & SERVICE

Renault CAPTUR - Maak een overtuigende proefrit

Een proefrit maken in de Renault CAPTUR? Laat je overtuigen om te kiezen voor deze crossover van Renault. In onze showroom staan meerdere uitvoeringen en verschillende kleuren voor je klaar. Laat je inspireren door de Renault CAPTUR!

KOM PROEFRIJDEN

Renault CAPTUR - fotogalerij

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

95% tevreden!

Dit vinden onze STAMbassadeurs

29.069 KLANTREACTIES
Prima geholpen, vriendelijke verkoper.
Lees alle reviews

Kopje koffie?
Wij doen je graag een scherp voorstel!

MAAK NU EEN AFSPRAAK

"Prima geholpen, vriendelijke verkoper."

 

"De aandacht voor je als klant, het dircte mailen en bellen indien nodig. Kadootjes waren ook een leuke verrassing. Jullie nemen alle tijd. Bart heeft ook alles rondom financiering erg goed uitgelegd!"

 

"nee, of ja; de chauffeur die de auto bracht was vriendelijk en heeft ook uitgelegd hoe de auto werkte"

 

"bij de vorige aflevering, maart 2016 was er geen aandacht en was de medeling de auto staat daar. Nu alle tijd en uitleg"

 

"Bij het afhalen kreeg ik een paraplu en een fles champagne. Dit vond ik heel erg attent."

 

"Verkopen de auto die je wil kopen gewoon door ook al maak je afspraken en heb je een koopoptie op de auto. In plaats dat de verkoper de afspraken na komt verkopen ze de auto aan een ander. Niet betrouwbaar of ze hun eigen afspraken nakomen."

 

"Mee denkend, snel maar niet pusherig"

 

"de geboden oplossing bij de problemen bij het RDW was prima."

 

"Neen. We ruilden na 2 maanden een handgeschakelde auto in voor een automaat. Moesten veel toeleggen."

 

"Kan alleen maar zeggen dat we heel vriendelijk zijn ontvangen vanaf de eerste keer tot de levering van de auto voelde ons zeer welkom."

 

"Meedenken in onze situatie en wat daarbij voor ons de meest haalbare oplossing was."

 

"Meedenken van de verkoper in onze situatie en wat daarbij voor ons de beste en meest haalbare oplossing was."

 

"Buiten gewoon behulpzaam en vriendelijk. Goed luisteren waardoor ik begrepen werd. Een hele prettige ervaring."

 

"Prima oplossingsgericht."

 

"Geheel volgens verwachting"

 

"Er wordt snel en adequaat gereageerd. Voor de aflevering werd de tijd genomen."

 

"Prima advies en communicatie"

 

"Ik was heel erg blij met de uitleg en ondersteuning van Peter! Mede door zijn enthousiasme en hulp heb ik de auto aangeschaft."

 

"De medewerkers zijn allemaal zeer attent en deskundig"

 

"Fijn dat ik de auto zelfs buiten werktijden mocht ophalen."

 

"Alles was zeer goed geregeld en zeer vriendelijke behandeling door de hoofd verkoop Frans !! Complimenten !"

 

"De auto overtrof mijn verwachtingen!"

 

"Neen. Gekocht bij Stam omdat ik vertrouwen heb in het bedrijf. Kopen van een auto is ook een vertrouwens- kwestie."

 

"De manier waarop Colin zn verhaal deed en ons te woord stond en hielp was gewoon heel erg goed. Groot compliment voor hem."

 

"Mijn auto is als tweede eigenaar geregistreerd, ik ben er niet blij mee. Wat valt hier aan te doen ?.Ik heb met gewacht met invullen van deze deze enqette omdat ik nog gebeld zou worden, maar dat is tot op heden nog niet gedaan."

 

"vlotte afhandeling en prettige verkoper"

 

"Hoe de auto ingepakt en met champange aan mij overhandigd werd"

 

"De volledige controle van de auto vooraf"

 

"De fles bubbels was zeer verassend. De glimmende staat, de vriendelijke en behulpzame verkoop."

 

"niet echt het toeval hielp een beetje dat de auto en kleur er was die ik wilde"

 

"De manier van aanlevering met de onthulling van de auto, het persoonlijke naambordje en de fles wijn."

 

"Ik was niet kapot van de verkoper in Hilversum. Stam Hilversum is prima, maar deze verkoper zou ik niet aanbevelen."

 

"Flexibel in het ophalen van mijn oude defecte auto"

 

"Het goede ontspannen gesprek met Dhr. M. Boeding. Gewoon eerlijke antwoorden en niet een gelikt verkoop praatje, dat werkte bij mij erg goed en heeft me over de streep getrokken om de Renault Kangoo aan te schaffen."

 

"Zeer vriendelijk en keurig netjes geholpen"

 

"Het is altijd leuk om je auto te “onthullen”"

 

"keurig met nieuwe mattenset zoals besproken"

 

"Wij zijn uitstekend geholpen door Tim Zaadnoordijk, en bij de aflevering was ook Jeroen Hogenstijn behulpzaam."

 

"Het verkoopprovisie was zeer aangenaam"

 

"leuk dat bij aflevering de auto afgedekt klaarstond"

 

"Was best snel het praatje als je je auto komt ophalen, mag best wel de auto uitleggen hoe alkes werkt😊"

 

"Met de aflevering van de auto. Was zeer leuk gedaan . Als heel positief ervaren."

 

"De witte kenteken plaat kwam pas ruim twee weken na aflevering auto, Het is een service auto en daar was altijd een afscheiding tussen de bank en de hemel, en nu is het een net wat over de bagage gespannen wordt volgens jullie maar wat wel voor 185,38 incl op de lijst staat bij mij."

 

"nee was gewoon zoals het hoort dus prima"

 

"Prima service en goede uitleg bij aflevering."

 

"De benadering van het personeel waaronder ook een stagiair heb ik positief ervaren."

 

"Behulpzame verkoper, prettig in de omgang en bereid zich voor de klant in te spannen."

 

"Werd keurig ontvangen en ik ben tegelijk een proefrit gaan doen. Ook fijn dat ik in het model die ik wilde kopen kon rijden. Vaak staan alleen de duurdere modellen in voorraad"

 

"ik werd keurig ontvangen en het verkoopgesprek was ook netjes. iets dat je als klant moet verwachten. de proefritauto was ook gelijk aan die ik wilde kopen, dus had een goede vergelijking. vaak staan er alleen duurdere modellen."

 

"Persoonlijke aandacht. Geen gladde verkooppraatje maar gewoon en dat was goed!"

 

"Wat mij vooral opvalt is de persoonlijke benadering van de medewerkers van Stam en ook de overdracht tussen de collega's als iemand het contact overneemt. Ik heb contact gehad met 3 medewerkers. Zij waren allemaal volledig op de hoogte."

 

"verkoopproces verliep aangenaam, dank aan de heer Baars hiervoor"

 

"Alles werd wat wij wilde weten betreffende de auto werd goed en rustig uitgelegd ."

 

"De hulp en iinzet van André Baars"

 

"Erg leuk ontvangen voor de aflevering van mijn nieuwe auto en de aflevering zelf was ook leuk met een duidelijke uitleg over de auto."

 

"nee totaal niet wat een waardeloos personeel ze beloven terug te bellen wordt niet gedaan"

 

"Enthousiaste verkopers ."

 

"Fijne, vlotte hulp en uitleg bij interesse in de auto. De aflevering was fijn, de auto stond opgepoetst en onder een doek te wachten, net een cadeau. Op het bordje dat erbij stond ook onze naam, dat maakte het extra persoonlijk."

 

"De tijd die er wordt genomen, om ales uit te leggen en vragen te beantwoorden."

 

"ik was er veel eerder dan afgesproken tijd en de verkoper was heel flexibel en leverde de auto eerder af"

 

"Van verkoop tot afleveren,welk een zeer feestelijk gebeuren was.(nog nooit meegemaakt bij ophalen nieuwe auto bij collega dealers) Leuk om te horen dat jullie trouw personeel hebben. Dit zegt wel wat over de Stam familie. Als Renault verslaafden (12de voiture)thuis heerlijk nagenoten met een glaasje champagne. Nogmaals onze dank hiervoor"

 

"de persoonlijke aandacht en het gevoel dat je klant bent en geen nummer sprak ons enorm aan en gaf ons een zeer goed gevoel."

 

"je voelt je helemaal welkom."

 

"negatief verrast. Na aankoop occasion bleek apk keuringsrapport niet aanwezig. Na 3 belletjes nog steeds niet ontvangen en geen enkele terugkoppeling gehad. Slechte nazorg."

 

"de professionaliteit en klantvriendelijkheid van verkoper Martijn"

 

"Prima ontvangst, duidelijke afspraken."

 

"Zeer goede uitleg bij ophalen van de Captur. Collin had alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden."

 

"De fles bubbels,plus de goede uitleg van Jeroen"

 

"Door de service en uitleg door Dhr v Amerongen"

 

"Mijn ouders zijn vrijdag voor de eerste keer gaan kijken voor mij en mochten tijdens het proefritje van Hilversum naar Utrecht rijden, zodat ik hem alvast kon zien. Dat vond ik top."

 

"Verkoper, dacht goed met ons mee"

 

"de inruilwaarde van de in te ruilen auto was prima. De ervaringen van Stam Nieuwegein heeft mij besloten om wederom een auto te kopen bij Stam. Ook leuk dat we na gebeld werden om te informeren of alles naar wens was.(gegaan).Prima"

 

"De verkoper Lucas de Jong heeft ons 4 jaar ook een nieuwe captur verkocht, en dat hebben we als heel positief ervaren. Vandaar dar we nu ook weer naar hem hebben gevraagd. Lucas is iemand die je altijd prettig en enthousiast begroet en te woord staat. Hij is behulpzaam en wat die ook belooft hij komt altijd zijn verplichtingen na. Met andere woorden hij is een prettig persoon om mee zaken te doen."

 

"Nee dat niet maar ik had wel een teleurstelling dat er geen matten in de auto aanwezig waren omdat de auto pas 2 jaar oud is."

 

"Werd zeer goed en correct behandeld."

 

"Ik heb mijn auto via de telefoon binnen een uur gekocht en ben bij alles supergoed geholpen. Kreeg goed advies en een vriendelijke service. Bedankt!"

 

"De verkoper Lucas de Jong heeft ons uitstekend geholpen."

 

"Leuk het bord gefeliciteerd en de fles bubbels bij het ophalen van de nieuwe auto."

 

"VERKOPER, ZEER VRIENDELIJK, HAD KENNIS VAN ZAKEN ALLE VRAGEN WERDEN BEANTWOORD."

 

"Dat de auto eerder afgeleverd werd is als zeer positief ervaren"

 

"Dat de auto nog helemaal ingepakt was bij de oplevering (ik was de auto al aan het zoeken op de parkeerplaats)"

 

"Ja ,wij dachten na over mogelijk private lease maar in gesprek met André Baars kwamen wij al gauw tot een andere veel beter alternatief waarbij de auto na verloop van tijd echt van ons is. Zeer eerlijk advies André staat voor zijn klant! Erg positief, chapeau"

 

"de verkoper deed erg aardig, ondanks dat de auto uit een boekje bested is dus er nauwelijks echt contact is geweest. Hij nam ruim de tijd terwijl het misschien wel het minst interessante karretje uit de hele collective is."

 

"Super hulp van Pascal Boehle. Helemaal top"

 

"Leuke overdracht met een paraplu en een fles proseco, was heel leuk, en een duidelijk uitleg."

 

"Het enthousiasme van de verkoper"

 

"Leuk de fles champagne in zo een ijskoeler, kon hem iet kapot slaan tege de auto zou sonde zijn haha. Vragen werden snel afgehandeld"

 

"Naar tevredenheid geholpen Door andre baars"

 

"We zijn zeer prettig geholpen door verkoper Pascal. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd."

 

"Dat mijn auto bij aflevering helemaal ingepakt stond als een cadeautje was een hele leuke verrassing. Verder heel fijn dat de verkoper alle systemen uitlegde!"

 

"conform verwachtingen"

 

"Alles heel normaal volgens afspraak verlopen"

 

"Snelle services en snelle levering van de auto!"

 

"Wij hebben geen positieve ervaringen die onze verwachtingen overtroffen."

 

"Geween de rust,alles op het gemak uitleggen"

 

"Vooral de heldere uitleg over het gebruik van R-Link en even kort het doornemen van het menu."

 

"heldere uitleg, tijd die genomen wordt"

 

"Op uiterst prettige en proffesionele wijze zaken gedaan met Nick Eijkenboom!"

 

"Supervriendelik personeel en alles tot in de puntjes verzorgd"

 

"Dat er gelijk een verkoper beschikbaar was toen ik tijdens de jaarlijkse onderhoud vertelde dat ik over een nieuwe Clio nadacht."

 

Consumentenadviesprijs is prijs incl. onvermijdbare kosten nodig voor de aflevering van de auto aan de consument zijnde; levenslange routeservice op de auto, lifehammer, transportkosten, nulbeurt, deconserveren, poetsen, kentekenplaten, kentekenhouder, €5.- brandstof, handelings-en administratiekosten, uitleg veiligheidssystemen, uitleg multimedia- en navigatiesysteem t.w.v. €726,09 (incl. 21% BTW), recyclingsbijdrage ( €45,- incl. 21% BTW) en registratie kosten € 48,91 (BTW-vrij). Optionele pakketten en of uitrusting zijn altijd de keuze van de consument en kunnen tegen meerprijs worden geleverd. De consumenten adviesprijs is exclusief het Stam afleverpakket. Schrijf en drukfouten voorbehouden. Voor meer informatie bel gratis 0800-0303. Min. / max. verbruik: 3,6 - 5,6 l. / 100 km. CO2 95 - 127 g/km.