Hoe en wat bij autoschade?

Onze schadeherstelbedrijven zijn een bron van opluchting in tijden van ongemak. Omdat autoschade vaak niet dagelijks voorkomt helpen wij je graag met onderstaande informatie over hoe en wat bij autoschade.

Schade gereden?
Je dient de autoschade binnen 24 uur te melden bij jouw verzekeraar, tussenpersoon of leasemaatschappij. Voor melding van de autoschade is het belangrijk om een volledig ingevuld en, door betrokken partijen, ondertekend Europees Schadeformulier in orde te hebben. Je kan vervolgens contact opnemen met één van onze schadeherstelbedrijven voor schadeopname.

Schadeopname
Bij het schademoment opname beoordeelt Stam Autoschadeherstel de schade aan de auto. Dit kan middels een afspraak maar je kan er ook gewoon voor langsrijden tijdens openingstijden. Wij geven je een prijsopgaaf van de te herstellen schade en bij goedkeuring voor herstel wordt de auto ingepland en krijg je te horen hoe lang het herstel aan de auto gaat duren.

Schadeafhandeling met lease- en verzekeringsmaatschappij
Na opdracht tot herstel maken wij een officiëel schaderapport. Stam Autoschadeherstel stemt op basis van dat rapport de te verwachten kosten van de autoschade af met de betalende partij. Dit kan de eigenaar van de auto zijn, maar ook een lease- of verzekeringsmaatschappij. Stam Autoschadeherstel schakelt eventueel een schade-expert in voor een onafhankelijke taxatie. Zodra Stam Autoschadeherstel toestemming heeft van alle betrokken partijen wordt begonnen met het herstel van de autoschade. Wij zorgen voor passend vervangend vervoer tijdens de reparatieperiode.  

✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30788 klantreacties is  95% tevreden over Stam!