✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30062 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid! Ook een reactie kwijt over Stam Renault Dealers? Druk op één van de onderstaande knoppen. 

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

 

Bekijk onderstaand recente Stam Renault Klantreacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan onze klanten stellen:
“Zijn er ervaringen bij Stam waardoor je positief verrast werd of nog liever iets dat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

"In het algeheel goede service en goede voorlichting."

 

"Bubbels en een echte STAM paraplu"

 

"Timo Deen was ons contactpersoon bij het ophalen van onze auto. Wij zijn door Timo zeer goed ontvangen en geholpen. De manier waarop hij dit deed heeft erg bijgedragen aan een erg leuke, informele ervaring bij Renault Leidsche Rijn."

 

"Nick Eijkenboom heeft het weer top gedaan:-) Inmiddels mijn 3e Twingo bij hem gekocht."

 

"Gekocht in 1 afspraak en dat was eigenlijk niet de bedoeling"

 

"Dat er bij STAM A,foort , zeer goed als klant word behandeld , en goede en juiste voor lichting ontvangt"

 

"wij zijn positief verrast door het enthousiasme van de verkopers en de leuke auto die wij van u mochten kopen. wij zijn zeer blij met de leuke geweldig rijdende auto en de service die wij van u hebben gekregen. super."

 

"Meedenken over financieel gunstige aanschaf mbt zakelijk/prive en belastingdienst ."

 

"de presentatie van de auto bij het ophalen. aparte ruimte, welkomsbord erbij....fles drank !!!????"

 

"De goede service en vriendelijke benadering. En een fles bubbels als cadeau."

 

"Netjes gepoetst, volle tank en nieuwe matten set. Helemaal goed!"

 

"ZIJN HEEL FIJN EN KLANTVRIENDELIJK GEHOLPEN DOOR TIMO DEEN!"

 

"Nee niet in het bijzonder."

 

"Gewoon nette afhandeling. Zo'n safetypakket is wel handig voor iedereen, fijn dat dat er bij zat."

 

"Werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn nieuwe auto kwam."

 

"Er blijkt nu meer extra in te zitten dan bij de vorige bv achteruit rijden en spiegels van binnenuit"

 

"Ik ben uitstekend geholpen door Jord Keizer. Zeer correct, zeker wat betreft communicatie en afspraken. Zelfs op zijn vrije dag krijg je antwoord op je vraag. Alles keurig afgehandeld. Ook het werkplaats personeel heeft keurig werk geleverd."

 

"Hulp van verkoper bij samenstellen Auto"

 

"Er werd steeds ruim de tijd genomen, fijn!"

 

"Wij zijn bij aankoop van een andere auto uitermate prettig en vakkundig door met name dhr. B.Wijdeveld behandeld."

 

"De dienstverlening door Nick Eijkenboom wa van vertrouwd grote klasse."

 

"Verkoper kwam zijn afspraken na."

 

"heb alleen de aflevering bij jullie gehad (auto was elders voor mij doorgerekend), maar dit was zeer prettig. Zal zeker mijn onderhouds beurten hier plannen."

 

"even tanken op het moment dat ik met de auto vertrok. Geen moeite maken met mijn intrekken van het Renault Occasion pakket. Verkoper ging mij bij het station ophalen."

 

"lekkere auto mini cabriolet"

 

"De verkoper was een geschikte kerel, maar er zijn wel wat dingen die ik ondekt heb en die me niet verteld zijn! *de auto is ingevoerd *zitten geen boekjes bij (verkoper gaat die opsturen) maar ik ken dus de geschiedenis niet *auto heeft voor en achter schade gehad ( zelf heb ik de bumpers maar vast gezet de voorbumper heeft een hele andere kleur( algemene Chek?) *stoelverwarming aan de bestuurderskant doet het niet ( algemene Chek?) *op de advertentie van 'Autowereld' stond met hoofdletters TREKHAAK , maar goed die zat er niet onder en ik heb gevraagd wat een trekhaak dan ging kosten ...945 euro incl montage! De duurste trekhaak ooit , en dan hebben we het niet eens over een trekhaak maar een fietsdragerbeugel en dan 945 euro , ik heb gekeken wat die dingen kosten ,maar dit overtreft alles, dan vragen jullie ongeveer 650 euro voor de montage!? *ook op jullie advertentie staat 'armsteun'. Maar ook die zat er niet in ...helaas ( ik kwam er pas achter toen de auto gekocht was en nog niet betaald ) ik had beter op moeten letten en dat snap ik ook wel *Ik weet dat het geen excuus is maar ik heb een herseninfarct gehad een paar weken geleden en ik ben nog niet helemaal geconcentreerd op bepaalde dingen, maar eerlijkheid duurt het langst , ik heb echt de vraagprijs betaald en er kon niets af,hij heeft er een paar nieuwe voorbanden op laten leggen ( die waren gewoon niet goed en daar laat ik mijn vrouw niet mee rijden ) kosten 200 euro *Ik heb er lang over nagedacht om dit te sturen, omdat ik niet iemand in een kwaad daglicht wil zetten , maar ik vind de aflevering echt niet goed en dat er dingen verzwegen zijn , zelf ben ik beheerder van een groot recreatiepark en ik verkoop regelmatig chalets 'nieuw en tweedehands' maar ik ben altijd open en eerlijk als er iets niet goed is ...zo hou je tevreden klanten. Ik hoop wel dat jullie hier mee wat gaan doen om zo toch een goede recensie te krijgen. Mijn werd verteld ...dat als er een auto binnen kwam dat er een inspectie gedaan werd ....nou ik weet niet hoe maar er zijn nogal wat punten die niet goed zijn en daar baal ik van, als ik het geweten allemaal had ik deze auto niet gekocht voor dit geld ...jammer dat het zo gelopen is en nogmaals hoop ik dat jullie hier iets mee doen ? Met vriendelijke groet Fred Bloem"

 

"De vriendelijkheid van de verkoper en zijn geduld met de uitleg bij oplevering."

 

"Ja, maar dat word opgelost. Over een week weet ik meer !"

 

"Niet positief verrast maar bijzonder vriendelijk ontvangen en geholpen, Had niet beter gekund."

 

"Alles was zoals ik het mij had voorgesteld"

 

"goede medewerking na aankoop andere auto met een motorstoring"

 

"Positief verrast aangaande informatie voorziening vooraf aan levering. Email met bevestiging afspraak levering en hierin relevante informatie aangaande werking auto vondt ik zeer positief en informatief."

 

"De ervaring was zoals het de afgelopen jaren altijd was geweest"

 

"Ik heb nu een auto waar ik super tevreden mee ben dankzij goede adviezen en snelle actie toen deze auto beschikbaar kwam"

 

"Dat ik als vrouw serieus werd genomen. Iets waar andere dealers nog wat van kunnen leren. Daarnaast het enorme enthousiasme waarmee ik werd geholpen. Ondanks dat ik de goedkoopste auto in jullie assortiment afnam, kreeg ik het gevoel of ik een auto in een duurdere segment had gekocht."

 

"Goede uitleg en men neemt goed de tijd. Dankjewel Jeroen Wolters."

 

"de persoonlijke attentie bij de auto"

 

"Leuk dat jullie een hoes over de auto doen en een bord neerzetten met je naam erop. Kleine dingen doen het 'm vaak!"

 

"Fijn ontvangst, goede uitleg"

 

"feestelijke aflevering en duidelijke uitleg"

 

"Nee, het is knap hoe het Martin Roelofs keer op keer lukt waardeloze service te verlenen en daar zijn collega de schuld van te geven"

 

"Door een ongeluk met mijn oude auto heb ik donderdag namiddag een gesprek gehad met Timo Deen voor een nieuwe occasion. Het probleem was echter dat ik uiterlijk maandagmiddag de occasion geleverd zag, aangezien ik dinsdagochtend de auto nodig had. Timo heeft alles in het werk gesteld om de aflevering op tijd te realiseren en dit is gelukt. Ik ben Timo zeer dankbaar voor deze geweldige service."

 

"Sales: Top. Inruil goede prijs. Verkoop goede prijs-kwaliteit. Verkooptransactie snel en zeer naar tevredenheid, gelet op gebodene en afspraken."

 

"Sales: Top. Inruil goede prijs. Verkoop goede prijs-kwaliteit. Verkooptransactie snel en zeer naar tevredenheid, gelet op gebodene en afspraken."

 

"Levertijd was een maand korter dan verwacht"

 

"Prettig contact, nemen de tijd voor je. Goede uitleg."

 

"Timo is een hele aardige enthousiaste man"

 

"Stam dacht met mij mee door zelf aan te geven dat olie verversen dit keer niet nodig was: toch een aardige besparing."

 

"Niet zo positief. Erg lang moeten wachten voordat er iemand op ons afkwam na een afgeproken tijd. De aflevering v.d. Dacia Sandero was slordig. Zo was beloofd dat het verwijderen van de naam "STEPWAY" op de deuren niet meer zichtbaar zou zijn. Dat was niet het geval. De afdruk van de letters waren nog duidelijk te zien. De verkoper stuurde de auto terug naar de werkplaats om de plek te polijsten. Dat werd weer wachten. Dit had voorkomen kunnen worden door een betere controle. Zo was een doorvoerkous vd bedrading bij het dak naar de achterdeur geheel los (heb ik inmiddels zelf weer bevestigd.) Bij een goede controle was dit opgemerkt. Onduidelijk was in de offerte opgenomen de APK keuring voor 1 jaar, terwijl mijn auto pas in 2021 gekeurd moet worden. Het staat leuk in de verkoop-overeenkomst maar na uitleg van de verkoper houd je hier een gevoel van teleurstelling aan over."

 

"Ik werd vriendelijk en heel kundig geholpen door Andre die bereid was om met mij mee te denken bij de aanschaf van de auto."

 

"De sercice was uitmuntend"

 

"Snelle afhandeling Zeer vriendelijke verkoper (Timo)"

 

"De verkoper, Bart Wijdeveld, was vriendelijk en nam alle tijd voor me. Uitleg over de auto was helder en duidelijk. Bovenstaande punten waren erg belangrijk voor mij, ik ben een oudere vrouw die onbekend is met nieuwste snufjes. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop Bart mij heeft geholpen."

 

"Wij zijn zeer tevreden hoe de aankoop en aflevering heeft plaatsgevonden wij geven de verkopers die in Bussum werken een pluim van 10 punten"

 

"Ik dacht dat er nieuwe automaten in de auto waren geplaatst, netjes dacht ik. Want er zaten tijdens de proefrit rubber matten in. Nu blijkt dat er helemaal geen mattenset in de auto zit. Waarschijnlijk vergeten terug te plaatsen met het reinigen. Heb dit zaterdag middag gemaild. Ben nog in afwachting op een reactie hierop. Verders auto netjes afgeleverd."

 

"Zijn echt goed en vriendelijk geholpen"

 

"Zeker NIET positief verrast! 18 Maanden na aankoop van een Trafic Passenger Top Occasion nog steeds geen passende matten set. Alleen de tapijt voormatten waren bij aflevering aanwezig (art.nr. 8201437615) rest zou nageleverd worden. Het enigste wat gestuurd is zijn tapijt matten en rubberen matten die niet op maat zijn. Reeds diverse malen aangegeven om de tapijt matten te laten aanpassen maar dat is te veel gevraagd (op internet zijn wel passende tapijt matten te verkrijgen). Ook de volledige onderhoudsbeurt bij aflevering is niet aantoonbaar uitgevoerd. Na lang zeuren toch een gevarendriehoek en lampenset toe gestuurd gekregen die bij het afleverpakket behoren. Zo zijn er nog diverse punten die nog steeds niet zijn afgehandeld. Als Renault dealer zouden jullie je moeten schamen om een occasion van ruim 30.000,- zo af te leveren. Alle ins en outs zijn bekend bij de vestiging Leidsche Rijn. Zal zeker niet deze Renault dealer aanbevelen in mijn kennissen kring."

 

"De rust en de tijd die de verkoper nam voor ons"

 

"Het was leuk dat er vooraf en tijdens de aflevering een feestelijk geheel van werd gemaakt, dat maakte het extra speciaal."

 

"Het meedenken van de verkoper en proactief handelen om aan mijn vraag en mogelijkheden te voldoen, zonder dat het opdringerig werd"

 

"Persoonlijke contact met de verkoopster verliep erg prettig."

 

"Ja Bas.....(afspraken APK werkplaats) maakte mij er op attent dat er in de showroom een auto stond die ik zocht. Proefrit gemaakt en gekocht. Hij had gelijk."

 

"Verkoopproces vetliep heel positief. Adviseur Marco heel netjes"

 

"Leuke gifts bij oplevering."

 

"Leveringsmoment altijd leuk."

 

"Vriendelijk personeel. Alles volgens afspraak. Fijn dat ik kan meekijken met het onderhoud."

 

"Het hele aankoopproces is zeer naar onze wens verlopen. Zelfs veel beter dan je normaal verwacht."

 

"Persoonlijk liep alles gewoon heel soepel vanaf het moment dat wij online een proefrit hadden aangevraagd. Ik werd meteen netjes gebeld met nog wat vragen en op de afgesproken dag stond de auto klaar. We konden overal de tijd voor nemen en zijn uiteindelijk overstag gegaan. Ook de afhandeling van alles ging heel erg super! Wij zijn tevreden en blije klanten. Met dank aan Jeroen Wolters."

 

"Uitstekende service geboden"

 

"Fijn om 1 contactpersoon te hebben. En de auto werd tiptop afgeleverd. De fles Brut was helemaal speciaal!"

 

"Door de snellen levering"

 

"nee, het was een bevestiging van eerdere goede ervaringen"

 

"Gastvrij en behulpzaam"

 

"Dat ik een jaar gratis MyRenault ontvang"

 

"Goede informatievoorziening, vriendelijk, vakkundig"

 

"Op de dag van de aflevering van mijn nieuwe auto werd ik positief verrast door de ontvangst en presentatie. De auto stond mooi opgesteld met een doek eroverheen. Tevens een fles champagne. Top ?"

 

"De snelheid van leveren door, zo bleek, kunst en vliegwerk van de verkopers die zelf de onderhoudsbeurt hebben gedaan."

 

"Het onthullen van de auto is wel heel erg leuk, krijg je toch een soort van voorkeursbehandeling."

 

"Dat de Sandero met mijn favorite kleur toevallig in de showroom stond."

 

"tot stand koming van prijs/offerte"

 

"Vriendelijke mensen, goed geholpen en denken goed met je mee"

 

"Geen verkooppraatjes, maar gewoon oprecht zaken doen. Ook geen geneuzel over een euro meer of minder. En de attentie na afloop."

 

"Gratis vervangende auto"

 

"leuk een flesje bubbels, dat was heel feestelijk"

 

"alles goed en rustig kunnen bespreken en onderhandelen."

 

"Eerlijkheid, snelle reacties en geen opdringerig personeel"

 

"Eerlijkheid, snelle reacties en geen opdringerig personeel"

 

"Absoluut! De manier van aflevering en de klantvriendelijkheid van Martine zijn geweldig! Goed geholpen en ze heeft alle tijd genomen om ons alles uit te leggen. Een tien plus!"

 

"Ik ben zeer goed geholpen. De klant is koning is hier zeker van toepassing,in mijn geval koningin."

 

"dat al je vragen met geduld werden beantwoord ."

 

"dat al je vragen met geduld werden beantwoord ."

 

"De snelle online terugkoppeling op acties in het proces"

 

"Er was alle tijd en duidelijke uitleg, de verkoper stond open voor onderhandeling."

 

"Prettig en betrokken gesprek van de verkopers."

 

"Zeer tevreden over de verkoop zelf en over de verkoper (Tim Zaadnoordijk). De auto is ook prima. Wel jammer dat het 2,5 weken moest duren om een voorruit te vinden die kapot was gegaan tijdens de demontage van de spiegel. Ik heb er geen enkel probleem mee als er een fout wordt gemaakt en dat ook eerlijk verteld wordt. Maar dat Renault Nederland niet in staat is om in een paar dagen een nieuwe ruit te hebben dat stelt teleur....ondanks dat Tim alle moeite heeft gedaan (hij kon er ook niks aan doen) Vandaar de kwalificatie "redelijk tevreden""

 

"Persoonlijke, nette en plezierig contact en services."

 

"De aflevering vonden wij verrassend. Een ingepakte auto. Wij hadden onze kleinzoon bij ons, en hij vond het prachtig om te helpen met uitpakken."

 

"Er was net een occasion ingebracht, waar de verkoopmedewerker ons zeer enthousiast op attendeerde. We waren meteen 'verkocht' na een proefritje in dit pareltje. De overdracht enkele weken later was waarlijk een feestelijk gebeuren, waarbij wij ons 'in de watten' voelden gelegd en als koning(inn)en behandeld. We benoemen KZH dan ook bij voorkeur als 'Koninlijke Zijne Hoogheid' ;=)"

 

"Leuk om te zien dat de auto in de showroom klaar stond met een welkomsbordje. We vonden het leuk om een flesje bubbels bij de aflevering te ontvangen."

 

"Snelle reakties op email"

 

"Timo Deen was ons contactpersoon bij het ophalen van onze auto. Wij zijn door Timo zeer goed ontvangen en geholpen. De manier waarop hij dit deed heeft erg bijgedragen aan een erg leuke, informele ervaring bij Renault Leidsche Rijn."

 

"Nick Eijkenboom heeft het weer top gedaan:-) Inmiddels mijn 3e Twingo bij hem gekocht."

 

"Gekocht in 1 afspraak en dat was eigenlijk niet de bedoeling"

 

"Dat er bij STAM A,foort , zeer goed als klant word behandeld , en goede en juiste voor lichting ontvangt"

 

"wij zijn positief verrast door het enthousiasme van de verkopers en de leuke auto die wij van u mochten kopen. wij zijn zeer blij met de leuke geweldig rijdende auto en de service die wij van u hebben gekregen. super."

 

"Meedenken over financieel gunstige aanschaf mbt zakelijk/prive en belastingdienst ."

 

"de presentatie van de auto bij het ophalen. aparte ruimte, welkomsbord erbij....fles drank !!!????"

 

"De goede service en vriendelijke benadering. En een fles bubbels als cadeau."

 

"Netjes gepoetst, volle tank en nieuwe matten set. Helemaal goed!"

 

"ZIJN HEEL FIJN EN KLANTVRIENDELIJK GEHOLPEN DOOR TIMO DEEN!"

 

"Nee niet in het bijzonder."

 

"Gewoon nette afhandeling. Zo'n safetypakket is wel handig voor iedereen, fijn dat dat er bij zat."

 

"Werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn nieuwe auto kwam."

 

"Er blijkt nu meer extra in te zitten dan bij de vorige bv achteruit rijden en spiegels van binnenuit"

 

"Ik ben uitstekend geholpen door Jord Keizer. Zeer correct, zeker wat betreft communicatie en afspraken. Zelfs op zijn vrije dag krijg je antwoord op je vraag. Alles keurig afgehandeld. Ook het werkplaats personeel heeft keurig werk geleverd."

 

"Hulp van verkoper bij samenstellen Auto"

 

"Er werd steeds ruim de tijd genomen, fijn!"

 

"Wij zijn bij aankoop van een andere auto uitermate prettig en vakkundig door met name dhr. B.Wijdeveld behandeld."

 

"De dienstverlening door Nick Eijkenboom wa van vertrouwd grote klasse."

 

"Verkoper kwam zijn afspraken na."

 

"heb alleen de aflevering bij jullie gehad (auto was elders voor mij doorgerekend), maar dit was zeer prettig. Zal zeker mijn onderhouds beurten hier plannen."

 

"even tanken op het moment dat ik met de auto vertrok. Geen moeite maken met mijn intrekken van het Renault Occasion pakket. Verkoper ging mij bij het station ophalen."

 

"lekkere auto mini cabriolet"

 

"De verkoper was een geschikte kerel, maar er zijn wel wat dingen die ik ondekt heb en die me niet verteld zijn! *de auto is ingevoerd *zitten geen boekjes bij (verkoper gaat die opsturen) maar ik ken dus de geschiedenis niet *auto heeft voor en achter schade gehad ( zelf heb ik de bumpers maar vast gezet de voorbumper heeft een hele andere kleur( algemene Chek?) *stoelverwarming aan de bestuurderskant doet het niet ( algemene Chek?) *op de advertentie van “Autowereld” stond met hoofdletters TREKHAAK , maar goed die zat er niet onder en ik heb gevraagd wat een trekhaak dan ging kosten ...945 euro incl montage! De duurste trekhaak ooit , en dan hebben we het niet eens over een trekhaak maar een fietsdragerbeugel en dan 945 euro , ik heb gekeken wat die dingen kosten ,maar dit overtreft alles, dan vragen jullie ongeveer 650 euro voor de montage!? *ook op jullie advertentie staat “armsteun”. Maar ook die zat er niet in ...helaas ( ik kwam er pas achter toen de auto gekocht was en nog niet betaald ) ik had beter op moeten letten en dat snap ik ook wel *Ik weet dat het geen excuus is maar ik heb een herseninfarct gehad een paar weken geleden en ik ben nog niet helemaal geconcentreerd op bepaalde dingen, maar eerlijkheid duurt het langst , ik heb echt de vraagprijs betaald en er kon niets af,hij heeft er een paar nieuwe voorbanden op laten leggen ( die waren gewoon niet goed en daar laat ik mijn vrouw niet mee rijden ) kosten 200 euro *Ik heb er lang over nagedacht om dit te sturen, omdat ik niet iemand in een kwaad daglicht wil zetten , maar ik vind de aflevering echt niet goed en dat er dingen verzwegen zijn , zelf ben ik beheerder van een groot recreatiepark en ik verkoop regelmatig chalets “nieuw en tweedehands” maar ik ben altijd open en eerlijk als er iets niet goed is ...zo hou je tevreden klanten. Ik hoop wel dat jullie hier mee wat gaan doen om zo toch een goede recensie te krijgen. Mijn werd verteld ...dat als er een auto binnen kwam dat er een inspectie gedaan werd ....nou ik weet niet hoe maar er zijn nogal wat punten die niet goed zijn en daar baal ik van, als ik het geweten allemaal had ik deze auto niet gekocht voor dit geld ...jammer dat het zo gelopen is en nogmaals hoop ik dat jullie hier iets mee doen ? Met vriendelijke groet Fred Bloem"

 

"De vriendelijkheid van de verkoper en zijn geduld met de uitleg bij oplevering."

 

"Ja, maar dat word opgelost. Over een week weet ik meer !"

 

"Alles was zoals ik het mij had voorgesteld"

 

"goede medewerking na aankoop andere auto met een motorstoring"

 

"Positief verrast aangaande informatie voorziening vooraf aan levering. Email met bevestiging afspraak levering en hierin relevante informatie aangaande werking auto vondt ik zeer positief en informatief."

 

"De ervaring was zoals het de afgelopen jaren altijd was geweest"

 

"Ik heb nu een auto waar ik super tevreden mee ben dankzij goede adviezen en snelle actie toen deze auto beschikbaar kwam"

 

"Dat ik als vrouw serieus werd genomen. Iets waar andere dealers nog wat van kunnen leren. Daarnaast het enorme enthousiasme waarmee ik werd geholpen. Ondanks dat ik de goedkoopste auto in jullie assortiment afnam, kreeg ik het gevoel of ik een auto in een duurdere segment had gekocht."

 

"Goede uitleg en men neemt goed de tijd. Dankjewel Jeroen Wolters."

 

"de persoonlijke attentie bij de auto"

 

"Leuk dat jullie een hoes over de auto doen en een bord neerzetten met je naam erop. Kleine dingen doen het 'm vaak!"

 

"Fijn ontvangst, goede uitleg"

 

"feestelijke aflevering en duidelijke uitleg"

 

"Door een ongeluk met mijn oude auto heb ik donderdag namiddag een gesprek gehad met Timo Deen voor een nieuwe occasion. Het probleem was echter dat ik uiterlijk maandagmiddag de occasion geleverd zag, aangezien ik dinsdagochtend de auto nodig had. Timo heeft alles in het werk gesteld om de aflevering op tijd te realiseren en dit is gelukt. Ik ben Timo zeer dankbaar voor deze geweldige service."

 

"Sales: Top. Inruil goede prijs. Verkoop goede prijs-kwaliteit. Verkooptransactie snel en zeer naar tevredenheid, gelet op gebodene en afspraken."

 

"Sales: Top. Inruil goede prijs. Verkoop goede prijs-kwaliteit. Verkooptransactie snel en zeer naar tevredenheid, gelet op gebodene en afspraken."

 

"Levertijd was een maand korter dan verwacht"

 

"Prettig contact, nemen de tijd voor je. Goede uitleg."

 

"Timo is een hele aardige enthousiaste man"

 

"Niet zo positief. Erg lang moeten wachten voordat er iemand op ons afkwam na een afgeproken tijd. De aflevering v.d. Dacia Sandero was slordig. Zo was beloofd dat het verwijderen van de naam "STEPWAY" op de deuren niet meer zichtbaar zou zijn. Dat was niet het geval. De afdruk van de letters waren nog duidelijk te zien. De verkoper stuurde de auto terug naar de werkplaats om de plek te polijsten. Dat werd weer wachten. Dit had voorkomen kunnen worden door een betere controle. Zo was een doorvoerkous vd bedrading bij het dak naar de achterdeur geheel los (heb ik inmiddels zelf weer bevestigd.) Bij een goede controle was dit opgemerkt. Onduidelijk was in de offerte opgenomen de APK keuring voor 1 jaar, terwijl mijn auto pas in 2021 gekeurd moet worden. Het staat leuk in de verkoop-overeenkomst maar na uitleg van de verkoper houd je hier een gevoel van teleurstelling aan over."

 

"Ik werd vriendelijk en heel kundig geholpen door André die bereid was om met mij mee te denken bij de aanschaf van de auto."

 

"De sercice was uitmuntend"

 

"Snelle afhandeling Zeer vriendelijke verkoper (Timo)"

 

"De verkoper, Bart Wijdeveld, was vriendelijk en nam alle tijd voor me. Uitleg over de auto was helder en duidelijk. Bovenstaande punten waren erg belangrijk voor mij, ik ben een oudere vrouw die onbekend is met nieuwste snufjes. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop Bart mij heeft geholpen."

 

"Wij zijn zeer tevreden hoe de aankoop en aflevering heeft plaatsgevonden wij geven de verkopers die in Bussum werken een pluim van 10 punten"

 

"Ik dacht dat er nieuwe automaten in de auto waren geplaatst, netjes dacht ik. Want er zaten tijdens de proefrit rubber matten in. Nu blijkt dat er helemaal geen mattenset in de auto zit. Waarschijnlijk vergeten terug te plaatsen met het reinigen. Heb dit zaterdag middag gemaild. Ben nog in afwachting op een reactie hierop. Verders auto netjes afgeleverd."

 

"Zeker NIET positief verrast! 18 Maanden na aankoop van een Trafic Passenger Top Occasion nog steeds geen passende matten set. Alleen de tapijt voormatten waren bij aflevering aanwezig (art.nr. 8201437615) rest zou nageleverd worden. Het enigste wat gestuurd is zijn tapijt matten en rubberen matten die niet op maat zijn. Reeds diverse malen aangegeven om de tapijt matten te laten aanpassen maar dat is te veel gevraagd (op internet zijn wel passende tapijt matten te verkrijgen). Ook de volledige onderhoudsbeurt bij aflevering is niet aantoonbaar uitgevoerd. Na lang zeuren toch een gevarendriehoek en lampenset toe gestuurd gekregen die bij het afleverpakket behoren. Zo zijn er nog diverse punten die nog steeds niet zijn afgehandeld. Als Renault dealer zouden jullie je moeten schamen om een occasion van ruim €30.000,- zo af te leveren. Alle ins en outs zijn bekend bij de vestiging Leidsche Rijn. Zal zeker niet deze Renault dealer aanbevelen in mijn kennissen kring."

 

"Het was leuk dat er vooraf en tijdens de aflevering een feestelijk geheel van werd gemaakt, dat maakte het extra speciaal."

 

"Het meedenken van de verkoper en proactief handelen om aan mijn vraag en mogelijkheden te voldoen, zonder dat het opdringerig werd"

 

"Persoonlijke contact met de verkoopster verliep erg prettig."

 

"Ja Bas.....(afspraken APK werkplaats) maakte mij er op attent dat er in de showroom een auto stond die ik zocht. Proefrit gemaakt en gekocht. Hij had gelijk."

 

"Verkoopproces vetliep heel positief. Adviseur Marco heel netjes"

 

"Leuke gifts bij oplevering."

 

"Leveringsmoment altijd leuk."

 

"Het hele aankoopproces is zeer naar onze wens verlopen. Zelfs veel beter dan je normaal verwacht."

 

"Persoonlijk liep alles gewoon heel soepel vanaf het moment dat wij online een proefrit hadden aangevraagd. Ik werd meteen netjes gebeld met nog wat vragen en op de afgesproken dag stond de auto klaar. We konden overal de tijd voor nemen en zijn uiteindelijk overstag gegaan. Ook de afhandeling van alles ging heel erg super! Wij zijn tevreden en blije klanten. Met dank aan Jeroen Wolters."

 

"Uitstekende service geboden"

 

"Fijn om 1 contactpersoon te hebben. En de auto werd tiptop afgeleverd. De fles Brut was helemaal speciaal!"

 

"Door de snellen levering"

 

"nee, het was een bevestiging van eerdere goede ervaringen"

 

"Gastvrij en behulpzaam"

 

"Dat ik een jaar gratis MyRenault ontvang"

 

"Goede informatievoorziening, vriendelijk, vakkundig"

 

"Op de dag van de aflevering van mijn nieuwe auto werd ik positief verrast door de ontvangst en presentatie. De auto stond mooi opgesteld met een doek eroverheen. Tevens een fles champagne. Top 👍"

 

"De snelheid van leveren door, zo bleek, kunst en vliegwerk van de verkopers die zelf de onderhoudsbeurt hebben gedaan."

 

"Het onthullen van de auto is wel heel erg leuk, krijg je toch een soort van voorkeursbehandeling."

 

"tot stand koming van prijs/offerte"

 

"Vriendelijke mensen, goed geholpen en denken goed met je mee"

 

"Geen verkooppraatjes, maar gewoon oprecht zaken doen. Ook geen geneuzel over een euro meer of minder. En de attentie na afloop."

 

"leuk een flesje bubbels, dat was heel feestelijk"

 

"alles goed en rustig kunnen bespreken en onderhandelen."

 

"Eerlijkheid, snelle reacties en geen opdringerig personeel"

 

"Eerlijkheid, snelle reacties en geen opdringerig personeel"

 

"Absoluut! De manier van aflevering en de klantvriendelijkheid van Martine zijn geweldig! Goed geholpen en ze heeft alle tijd genomen om ons alles uit te leggen. Een tien plus!"

 

"Ik ben zeer goed geholpen. De klant is koning is hier zéker van toepassing,in mijn geval koningin."

 

"De snelle online terugkoppeling op acties in het proces"

 

"Er was alle tijd en duidelijke uitleg, de verkoper stond open voor onderhandeling."

 

"Prettig en betrokken gesprek van de verkopers."

 

"Zeer tevreden over de verkoop zelf en over de verkoper (Tim Zaadnoordijk). De auto is ook prima. Wel jammer dat het 2,5 weken moest duren om een voorruit te vinden die kapot was gegaan tijdens de demontage van de spiegel. Ik heb er geen enkel probleem mee als er een fout wordt gemaakt en dat ook eerlijk verteld wordt. Maar dat Renault Nederland niet in staat is om in een paar dagen een nieuwe ruit te hebben dat stelt teleur....ondanks dat Tim alle moeite heeft gedaan (hij kon er ook niks aan doen) Vandaar de kwalificatie "redelijk tevreden""

 

"Persoonlijke, nette en plezierig contact en services."

 

"De aflevering vonden wij verrassend. Een ingepakte auto. Wij hadden onze kleinzoon bij ons, en hij vond het prachtig om te helpen met uitpakken."

 

"Er was net een occasion ingebracht, waar de verkoopmedewerker ons zeer enthousiast op attendeerde. We waren meteen 'verkocht' na een proefritje in dit pareltje. De overdracht enkele weken later was waarlijk een feestelijk gebeuren, waarbij wij ons 'in de watten' voelden gelegd en als koning(inn)en behandeld. We benoemen KZH dan ook bij voorkeur als 'Koninlijke Zijne Hoogheid' ;=)"

 

"Leuk om te zien dat de auto in de showroom klaar stond met een welkomsbordje. We vonden het leuk om een flesje bubbels bij de aflevering te ontvangen."

 

"Snelle reakties op email"

 

"In het algeheel een nette aflevering gehad, met twee nieuwe voorbanden. Ik had bij de aanschaf niet gezien dat die al versleten waren, dus aangenaam verrast."

 

"goed en eerlijk behandeld ben zeer tevreden"

 

"Een tweede hands auto kopen voelde voor mij als een nieuwe auto kopen. We mochten de auto onthullen door het doek er vanaf te halen. We kregen nog leuke presentjes. Echt heel leuk gedaan. Daardoor voelde het ook of het zowel voor ons als voor de verkoper het speciaal was."

 

"Ik moet eerlijk zeggen dat niks mijn verwachtingen overtrof, maar alles was goed geregeld en stond klaar op de afgesproken tijden."

 

"Het verkoopproces ging erg goed, daar ben ik tevreden over. Heb vaak contact opgenomen, maar dat was geen enkel probleem. Overigens waren de inruilprijzen wel aan de lage kant, kreeg 1.000 euro geboden, heb hem verkocht aan een garage voor 4.750. Dat is een erg groot verschil."

 

"Het vriendelijke en gastvrije ontvangst en de ruime en lichte showroom"

 

"Jarenlang op de Leidseweg gekomen en daar getroffen Frits Coers die heeft mij de doorslag gegeven om bij STAM te blijven na de verhuizing naar Leidserijn."

 

"Open gesprek,niet opdringerig."

 

"Persoonlijke aanpak; service door het gehele team."

 

"Nee, helemaal volgens verwachting. Zijn al bijna 25 jaar klant"

 

"We zijn door Martine zeer vriendelijk en professioneel geholpen."

 

"De verkoper (Erik Welle) nam alle tijd voor ons. Het autobedrijf ziet er zeer verzorgd uit. De aparte afleverruimte is een prima idee en geeft een extra goed gevoel bij de aflevering."