✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30728 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid! Ook een reactie kwijt over Stam Renault Dealers? Druk op één van de onderstaande knoppen. 

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

 

Bekijk onderstaand recente Stam Renault Klantreacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan onze klanten stellen:
“Zijn er ervaringen bij Stam waardoor je positief verrast werd of nog liever iets dat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

"Snelle en zorgvuldige service. Vertrouwen uitstralend"

 

"Alles was positief , leuk zaken gedaan"

 

"Meer t tegendeel. Geen moment door de mails het gevoel had dat Stam mij als kopende partij belangrijk vond. De mails werden automatisch gegenereerd met als gevolg storend gedoe. Ook terugkoppeling naar collega verliep niet goed."

 

"De verkoper (Marco) dacht helemaal mee hoe ik optimaal geholpen kon worden. Alle vragen en verzoeken werden genoteerd. Alles wat ik wenste werd uitgevoerd. De auto zag er tip top uit! Er werd helemaal meegedacht met de klant. Deze fantastische service heb ik nog niet eerder meegemaakt."

 

"Ik kwam voor een stekkertje en bij de vraag of ze een foutcode konden resetten werd mijn auto gelijk even binnen gezet en aan de computer gehangen. Al snel werd duidelijk dat mijn stekker niet de oorzaak was van mijn defecte airco. De monteur was nieuwschierig genoeg en wilde weten wat dan wel. Na een aantal testen kwam eruit dat de pomp defect was. na zeker een half uur bezig kon ik de auto weer meenemen en hoefde het onderzoekje niet te betalen. wat een service zeg. En dit ook nog op vrijdagmiddag om 16.30 uur. Echt heel klantgerichte hulp. toppers thnx"

 

"Ja een hele nare en niet 1 maar 2, en ik kom persoonlijk wel naar Amersfoort, even praten want ik pik dit never"

 

"Al jaren veel vertrouwen in garage Stam, reden waarom ik deze auto bij hen heb gekocht."

 

"De verkoper nam voldoende tijd om alles aan de auto uit te leggen"

 

"Dacia Sandero Stepway is nieuw op 20-02-2020 afgeleverd. In het verkoopgesprek heb ik expleciet gevraagd aan verkoper Collin, in aanwezigheid van mijn echtgenote, hoe te handelen bij het europa updaten van de GPS. Dit moest ik voor eigen rekening doen. Er is daarbij niet gezegd dat er een gratis GPS update binnen 3 maanden na aflevering kan worden uitgevoerd. Na meer stilstand dan rijden tijdens de Corona lockdown Periode merk ik nu tijdens het rijden dat er een verouderd GPS programma aanwezig is. Telefonisch contact met de verkoper Collin gaf een teleurstellende reactie. "Te laat en zelf updaten voor eigen rekening" was zijn antwoord. Collin kon zich het verkoopgesprek niet meer herinneren. Mijn klantvriendelijke vraag is: "Is Stam bereid om klantgericht te handelen om de update kosten in dit geval op te lossen??" Ik laat mij graag positief verrassen."

 

"het verkoop gesprek met Peter Smit was prettig en zeker goed om tot aanschaf van een auto te gaan daar in tegen de aflevering van de auto wat toch een beleving moet zijn was zeer koel en erg afstandelijk dus wordt ik klant bij jullie denk het niet nogmaals Peter Smit is wel echt een topper"

 

"Het verkoop gesprek met Peter Smit was prettig en zeker goed om tot aanschaf van een auto te gaan daar in tegen aflevering van de auto wat toch een beleving moet zijn was zeer koel en erg afstandelijk dus wordt ik klant bij jullie denk het niet nogmaals Peter Smit. is wel echt een topper"

 

"De verkoper was geen 'wat een lieve kinderen' type maar gewoon een oprecht genteresseerde verkoper die ze tijd neemt voor iedereen."

 

"nee ben altijd tevreden en goed behandeld de laatste 10 jaar."

 

"Vanaf eerste contact met Tim was het duidelijk, een verkoper die er maar weinig zijn. Meedenkend, duidelijk, eerlijk. Deal was snel gesloten, aflevering was prima. Niet de eerste Renault die we kopen, maar wel eerste bij Stam, dankzij Tim zullen we zeker ook bij onze volgende auto denken aan Stam."

 

"alles zoals verwacht en het hoort bij Stam"

 

"we zijn heel goed geholpen door de Hr. Marco van Vught we voelden ons gelijk op ons gemak en zijn tot een goede deal gekomen ook de aflevering was perfect alle lof voor marco en de firma Stam."

 

"Er werd door de adviseurs voldoende tijd genomen om je goed te informeren. Prettige zaak in Bussum!"

 

"De algehele gang van zaken overtrof mijn stoutste verwachting! Ik ben heel blij! Hartelijk dank voor de fijne afhandeling."

 

"Nee. De service gekregen die ik altijd krijg. Colin heeft de verkoop top gedaan en Olaf heeft de auto top afgeleverd."

 

"Onthulling en cadeautje, zelfs voor occasion"

 

"I was surprised that they went above and beyond to make the purchase possible and when we went to acquire our new car even in this strange time of Covid-19 they made it a celebration. We are truly grateful!"

 

"Ondanks een minder prettige ervaring met een collega ben ik uiteindelijk zeer vriendelijk en geduldig geholpen door Berry Donselaar. Berry is in mijn ogen een persoon die het belangrijk vindt om een goede relatie te onderhouden met zijn klanten. Vervolgens heeft hij samen met Arnoud van Rhenen goed meegedacht en een gedegen advies uitgebracht over de te kiezen reparatievorm."

 

"Bereikbaarheid en deskundigheid"

 

"Na enkele ellendige ervaringen te hebben gehad bij wat kleinere bedrijven bij ons in de randstad ben ik tot verbazing super goed geholpen door Timo, mijn ouders en ik vonden het een hele leuke ervaring die hij voor ons geregeld had."

 

"Elke medewerker die langs liep zei goedenmiddag, een aantal met de vraag of we al geholpen werden. Peter Smit was onze verkoper, helder, duidelijk, vriendelijk en duidelijk."

 

"Zeer vriendelijk verkooppersoneel"

 

"Voordat we naar Bussum reden zijn we in Almere wezen kijken en daar werd er totaal niet met ons mee gedacht. We kwamen vervolgens einde van de middag in Bussum en vonden het zeer prettig dat hier uitgebreid de tijd voor ons werd gemaakt en er werd mee gedacht op alle manieren en over de keuzes die er gemaakt konden worden. Echt heel fijn en een wereld van verschil met Almere!"

 

"Timo was een prettige adviseur, wilde een Clio RS line die was niet beschikbaar voor een proefrit met een automaat dus maar in een Intens gereden. De keuze was gemaakt en op advies van Timo toch even in een RS Line gaan zitten. Dat was een zeer goed advies want de stoelen vond ik niet lekker zitten daarom maar voor een Initiale gekozen."

 

"leuke, betrouwbare en professionele hulp"

 

"Zeer te vrede en goed geholpen door Henri van stam Nieuwegein neemt echt de tijd voor je en legt alles goed uit bedankt"

 

"Verkoop was top geregeld"

 

"Snel handelen om auto te leveren."

 

"Snel handelen om auto te leveren."

 

"De verkoper dacht goed mee met ons"

 

"De begeleiding door verkoopleider Bart Wijdeveld was helemaal prima, vriendelijk en deskundig."

 

"Ver overtroffen, Nick Eijkenboom heeft mij zeer goed geholpen met de auto zelf als wel alle goede zorg/comfort er omheen"

 

"alles ging goed en soepel"

 

"De bijzonder aardige en ontspannen verkoper Bart wijdeveld"

 

"Toen wij besloten voor een bepaalde kleur te gaan is de verkoper gaan kijken of hetzelfde type ook ergens stond met minder kilometers maar wel zelfde leeftijd"

 

"De vriendelijkheid. Interesse in onze kleinzoon Gevoel van thuiskomen."

 

"vriendelijke behandeling"

 

"Nick Eijkenboom heeft ons zeer goed geholpen, te woord gestaan en is beloftes nagekomen. Wij zijn zeer tevreden over de prettige aankoop en oplevering van onze auto door Nick."

 

"Prima geholpen door Pascal Boehle. Hij heeft me goed genformeerd en met veel geduld al mijn vragen beantwoord. Kort na de aflevering belde hij nog of de rit naar huis goed was gegaan. Dat had ik niet verwacht en vond ik heel attent."

 

"Super tevreden, moment van binnenkomst, zelfs vriendelijk begroet door de interieur schoonmaakster! Verkoper Rainier van Milligen was super, een vette dikke 10 !!!"

 

"Zeer vriendelijk en behulpzaam"

 

"Vriendelijk en doortastend contact. Doordat verkoper proactief was is er uiteindelijk een verkoop gesloten."

 

"Aflever Cadeau overtrof onze verwachting"

 

"dat de hond mee naar binnen mocht"

 

"Zeer prettig geholpen door de vriendelijke verkoper Bart, welke zelfs nog persoonlijk belde om uit te leggen dat hij zelf niet aanwezig was als wij de auto zouden ophalen. Bij de aflevring van de auto verrast door een verkoper (excuses, ik ben zijn naam vergeten!)met een attentie en uitleg over de mogelijkheden die deze auto heeft. Helemaal Top!"

 

"De enorm vriendelijke Bart en Timo"

 

"Vriendelijke verkoper"

 

"Ondanks corona toch een vlotte afhandeling"

 

"Ik ben niet tevreden over de auto op dit moment. We gaan morgen nog iemand anders in de auto laten rijden"

 

"Tijdsbestek waarin de reparatie is uitgevoerd, en dat de auto gelijk achter gelaten kon worden."

 

"verrast met fles champagne. heel goed geholpen door verkoper Andre Baars"

 

"Vriendelijk, servicegericht, prettige mensen"

 

"De vriendelijkheid en zeer schoon bedrijf"

 

"Geen dingen die benoembaar zijn. Bij een inruilauto wil je altijd meer krijgen dan dat er geboden werd."

 

"alles werd netjes afgehandeld door Tim heel rustig en beleefd mijn complimenten daarvoor"

 

"werd prima geholpen door andre Baars ook kleine financiering snel en correct geregeld ook ruim de tijd genomen"

 

"Ben zeer tevreden over de afhandeling, vriendelijk en duidelijk contact."

 

"Zeer prettig geholpen door Tim"

 

"De reserve sleutel van de auto was er nog steeds niet ! Dit vind ik vervelend."

 

"Alles ging naar verwachting erg goed"

 

"De verkoper Andre baars super vent kun je goede zaken meedoen snel eerlijk heel goed gevoel bij"

 

"De fles champagne was een leuke verrassing, evenals de hittemat die je voor de voorruit kunt leggen tegen de hitte."

 

"Champagne hadden we niet verwacht"

 

"Super uitleg voor extra mogelijkheden en verstopte opties"

 

"De vriendelijke ontvangst, het persoonlijke contact in deze Corona-tijd, de fles champagne en de tijd die er genomen werd om de aflevering een klein 'feestje' te maken."

 

"Vriendelijke ontvangst en service, zoals altijd."

 

"Slechte service over afhandeling klacht. Januari een occasioneel gekocht bij Stam Bussum hierbij een topgarantie afgesloten zodat we het eerste jaar probleemloos kunnen rijden, echter na 4 maand is de accu defect , kan gebeuren contact opgenomen met Bussum en het probleem uitgelegd en zij vertelden mij dat we dit moeten regelen via Renault privilege dit nr. gebeld en nog dezelfde dag gemaakt , helaas is mij niet verteld dat dit niet onder topgarantie valt wat ik vreemd vind ik betaal meer dan 800,- voor een garantie waar een simpele accu niet mee is verzekerd, het probleem waar ik nu mee zit dat ik een rekening van 279,- krijg die ik nergens op kan verhalen, hierbij weer contact opgenomen met Bussum (Frank Braakhuis) en gevraagd hoe nu verder, hierbij kreeg ik als antwoord dat ze niets voor mij konden doen en dat ik maar contact moet opnemen met de garage die het gemaakt hebben en waar ik de factuur van ontvangen heb. Ik vind dit een slechte afwikkeling van mijn probleem en zeker geen 100% tevredenheid waar Renault naar streeft , ik zal hier verder wel niets van horen maar ik wil het toch als klacht melden."

 

"Nick heeft de aankoop en aflevering keurig verzorgd.Alles helemaal goed geregeld bij de aankoop van onze occasion, ook is de after sales naar volle tevredenheid verlopen."

 

"De adviseur/verkoper (Collin Vermeulen) die mij heeft geholpen was zeer vriendelijk en nam ruim de tijd voor mij. Een bijzonder prettige ervaring, zeer klantgericht. Ik voelde me echt klant en geen nummer ( heb andere ervaringen bij andere autobedrijven). Complimenten!"

 

"Zeer vriendelijk en niet opdringerig!!!"

 

"Positief verrast door de verkoper. Bijzonder aardig, kundig en niet het'verkooptype'."

 

"Alle tijd die genomen werd bij de proefrit en uitleg en vriendelijkheid van de service"

 

"Tim heeft ons netjes begeleid en geholpen, dat moet ook eerlijk gezegd worden. Waarvoor lof! Maar kom svp je afspraken na."

 

"we zijn heel fijn geholpen door Jeroen Wolters"

 

"We zijn zeer tevreden met de service en de manier waarop wij werden geholpen. We konden rustig rondkijken en werden door de verkoper goed geadviseerd zeker niet te opdringerig. Hij liet ons rustig bekijken en beslissen. Echt helemaal niets op aan te merken geweldig om dit te mogen ervaren top verkoper dikke pluim."

 

"Goede service en begeleidin"

 

"Zeker, het geduld van de verkoper - Bart. En de mooie fles Franse champagne uit Beaune"

 

"Geweldig geholpen, zo attent de attenties bij aflevering. En de betrokkenheid van de verkoper tav mijn prive situatie. Zeer belangstellend en er steeds op terug komen. En de mogelijkheid dat mijn partner de auto mocht komen op halen."

 

"Zeer prettig en zakelijk te woord gestaan door Andre Baars"

 

"Dat je echt als klant werd gezien, bij de proefrit. Daarna voelde het als jarig zijn bij het ophalen van de auto. En als klap op de vuurpijl was de service achteraf ook fantastisch! Bedankt Frans!!!"

 

"Edwin prima vent mijn auto moest voor een beurt hij belde dat de airco ook gevuld moest worden zo hoort dat eerst overleg ik ben tot nu toe zeer tevreden over de werkplaats houden zo"

 

"Fijn dat ik de auto 's avonds kon inleveren (sleutel in de bus). En helemaal super dat de auto gewassen was!"

 

"Ten eerste vooral de vriendelijkheid van de heer Henri Blok.En daarna de uitleg hoe ik verder andere dingen verder moet invullen.En dan de aflevering van de auto,die er Top uitzag.Verder het afhalen van het station ook goed geregeld.Uiteraard dus zeeeer tevreden."

 

"Ja,ik moest spullen overladen naar nieuwe auto. Het regende hard en verkoper Henri reed de auto even onder afdak. Even de telefoon werkende gemaakt door Henri. Goede service?"

 

"ik weet gewoon dat het prettig en goed is, niets aan toe te voegen"

 

"nee, altijd tot op heden tevreden geweest."

 

"Ze in deze tijd goed de 1,5 meter in acht nemen en je vriendelijk er op wijzen hoe jij kan handelen"

 

"Het was fijn dat wij de Dacia direkt na de proefrit konden meenemen. Wij wonen in Den Helder, niet naast de deur van Amersfoort."

 

"Keurig geholpen. Geen gedoe over andere of betere opties: we wisten wat we wilden en dat werd gerespecteerd."

 

"Iedere keer dat ik kom, word ik netjes ontvangen. Vooral aan de balie word ik altijd keurig te woord gestaan en goed geholpen! Er wordt ook altijd bijtijds gebeld om te overleggen wanneer er onderdelen onverwachts vervangen moeten worden."

 

"Ik werd nog gebeld na het ophalen van de auto hoe de rit naar huis was verlopen, erg attent!"

 

"Vond het heel leuk met het welkom heten met naam van mezelf en de spulletjes voor me zoon."

 

"wat ik verwachte is uitgekomen. dus goed gevoel overgehouden."

 

"De aflevering van de auto. Deze was verborgen onder een hoes die wij zelf eraf mochten halen. Daar stond onze nieuwe auto. Hiervoor stond een zuiltje met onze naam en felicitatie van STAM. Een lekkere attentie maakte de boel compleet. Een duimpje voor de verkopen Peter Smit die veel geduld heeft gehad met deze lastige kopers."

 

"Dit was de aflevering van de auto. De auto was verborgen onder een hoes die wij zelf eraf mochten halen. Daar stond onze blinkende auto onder. Daarvoor stond een pilaar met onze naam en felicitatie van STAM met de aankoop van de auto. Daarbij ontvingen wij een leuke attentie. Wij willen een duimpje omhoog geven voor de verkoper Peter Smit die veel geduld had met deze lastige kopers"

 

"altijd behulpzaam om snel een probleem op te lossen"