✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Hoge klanttevredenheid

Van de 26036 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid! Ook een reactie kwijt over Stam Renault Dealers? Druk op één van de onderstaande knoppen. 

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

 

Bekijk onderstaand recente Stam Renault Klantreacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan onze klanten stellen:
“Zijn er ervaringen bij Stam waardoor je positief verrast werd of nog liever iets dat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

"Het duurde een stuk korter dan verwacht"

 

"Goed de tijd genomen en uiteindelijk het probleem kunnen vinden"

 

"Ik ben zeer professioneel geadviseerd door een ervaren verkoper, die de tijd voor mij nam."

 

"Ik werd zeer snel geholpen"

 

"Alles wat de afspraak was is helemaal nagekomen , en zeer goed afgeleverd . De verkoop adviseur Bart Wijdeveld heeft me zeer goed geholpen met het samenstellen van de auto . En zijn collega heeft hem heel goed afgeleverd ."

 

"auto mooi schoon opgeleverd"

 

"Zeer vriendelijke en rustige verkoper. Hij gaf uitgebreide en kundige toelichting bij proefrit en bij afhalen.Helemaal tevreden over verkoop."

 

"Ja de wijze waarop de lopende financiering werd afgerond en de vrijwaring van mijn in ruil auto. Super geregeld."

 

"De manier waarop de verkoper, Wesley, met ons in gesprek is gegaan. Erg plezierig."

 

"Er werd ruim de tijd genomen om de auto uit te leggen en wij ervaren het als prettig dat de auto werd afgeleverd door de persoon die hem toen aan ons verkocht heeft!"

 

"Ja door de gemaakte afspraken totaal niet te zijn nagekomen door Stam Amersfoort. Jammer maar ik moet nu weer vanuit Veenendaal terug. Zelfs de lamp was kapot en de auto is zo goed gekeurd. Hoe kan dat bij een grote Renault dealer? En de punten die verholpen zouden worden was niets aan gedaan."

 

"Ja door de gemaakte afspraken totaal niet te zijn nagekomen door Stam Amersfoort. Jammer maar ik moet nu weer vanuit Veenendaal terug. Zelfs de lamp was kapot en de auto is zo goed gekeurd. Hoe kan dat bij een grote Renault dealer? En de punten die verholpen zouden worden was niets aan gedaan."

 

"Super vriendelijk personeel! Bij het ophalen stond mijn "nieuwe" auto ingepakt voor me klaar... wat een cadeautje!! Fijn dat het zo snel geregeld kon worden!"

 

"Alles is zeer correct verlopen"

 

"Niet in het bijzonder"

 

"Niet echt. Was nette aflevering."

 

"Niet echt. Was nette aflevering."

 

"Geen verrassingen, zoals altijd alles meer dan in orde. Duidelijke uitleg over bediening etc."

 

"Geen verrassingen, zoals altijd alles meer dan in orde. Duidelijke uitleg over bediening etc."

 

"Vriendelijk personeel ,vraf gemaakte afspraken worden nagekomen"

 

"Js de wijze van de afhandeling van de schade. Top!"

 

"Geweldig goede en kundige receptie"

 

"Ik werd geattendeerd op nog de servicegarantie waardoor ik minder hoefde te betalen"

 

"Ik werd geattendeerd op nog de servicegarantie waardoor ik minder hoefde te betalen"

 

"Meedenkend en vriendelijk personeel!"

 

"Een ding. De verkoper heeft de passagiersstoel voor mijn vrouw netjes ingesteld. En met aandacht."

 

"Jazeker: we kregen de auto helemaal super schoon terug, service! Het onderhoud en de APK waren ook helemaal naar wens en volgens afspraak, evenals de reparatie."

 

"Altijd snelle service, oplossingen en even aardig"

 

"de contacten zijn prima, vriendelijk en snel geholpen"

 

"Mijn ervaring met Jerry, van Stam Hilversum, is tot nu toe TOP!!! Hij neemt de tijd voor je, luistert goed en geeft goede tips. Bovendien probeert hij sommige klachten en teleurstellingen over de nieuwe auto niet te bagatelliseren maar geeft de oorzaak aan en is realistisch."

 

"Ik heb 3 maanden geleden een aankoop gedaan van een opel insignia. Blijkt na de tijd dat de koppeling aan vervanging toe is. Stam heeft me uitermate netjes hiermee geholpen. Eerlijk bedrijf met eerlijke werknemers!!!"

 

"Het team in Soestdijk is altijd behulpzaam en efficiënt."

 

"Dat de auto bij aflevering netjes met een hoes was overtrokken.Verder proffesioneel en klantvriendelijk bedrijf.Ook complimenten aan de verkoper Dhr. A. Baars"

 

"Zonder afspraak, vlot geholpen"

 

"Er liepen /lopen wat dingen mis, maar er wordt alles aan gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen."

 

"Niet speciaal verrast, het ging allemaal heel plezierig, zoals ik had verwacht."

 

"gratis wasbeurt en goed advies over aanbevolen werkzaamheden"

 

"de ontvangst aan de balie is zeer goed de dama was zeer vriendelijk en kreeg gelijk koffie aan geboden en kon rustig wachten tot de auto gereed was"

 

"Geen verrassingen, gewoon prima service"

 

"werd erg vriendelijk en adequaat geholpen"

 

"Prima geholpen en afspraken zijn nagekomen"

 

"Gemaakte kosten voor APK herkeuring nogmaals in rekening gebracht terwijl anders was afgesproken. Dit is zonder daar van te voren nog over ingelicht te worden gedaan."

 

"De auto kon sneller geleverd worden dan aanvankelijk was doorgegeven"

 

"Eerder het tegenovergestelde"

 

"Voldoende tijd voor de inlevering van mijn vorige leaseauto en voor het feestelijk moment van de nieuwe."

 

"Na veel gedoe, is de auto een week later geleverd. ( Vrijdag 6 oktober). Er blijken nu toch nog wel problemen. Het stop start systeem werkt niet naar behoren. Ik ben vandaag bij de garage geweest, heb daar een drie kwartier gewacht omdat de accu most worden opgeladen. Dit lijkt nog geen oplossing te hebben geboden. ik zal dus waarschijnlijk weer enige tijd de auto kwijt zijn. Ik hoop dat dit niet het begin is van een lange weg. Mijn ingeleverde dacia heeft volgens de taxatie een waarde van 4000 euro. Volgens de verkoper in Utrecht was de deal zo scherp dat er geen enkele ruimte mogelijk was. Kijkend op jullie site willen jullie hem nu verkopen voor 6250 euro. Meer dan 50% meer dan inkoop. Ik gun Stam z'n marge, Maar mij het idee geven dat er geen enkele ruimte in de deal zat, is voor mij niet te volgen. Ik heb daar geen goed gevoel over. Dus de vraag of ik tevreden ben moet nog maar blijken. Ik hoop dat ik dit over enige weken met JA kan beantwoorden."

 

"Keurig op tijd geholpen en ging sneller dan verwacht."

 

"Alles goed geregeld en verzorgd"

 

"nee, afspraak gemaakt voor aflevering, kom je blijkt de auto niet mag worden afgeleverd, kost me een vrije dag, auto moet nogmaals nagekeken worden. Blijkt na aflevering er een 16 maanden oude navigatie kaart geïnstalleerd te zijn, hoezo controle? Bij mijn vorige kreeg ik elke 3 maanden een update, wel betaald, maar toch. Nu 3 jaar gratis, dus gemiddeld is dat dus 1 a 2 updates, als de nieuwe versie niet te lang op zich laat wachten, dit kan echt niet niet, alles bij elkaar super slechte service van Renault Nederland en dus Stam want die zit er tussen."

 

"Dat 'Frits' in onze ogen oprecht blijheid toonde dat we nog langer klant blijven..."

 

"Half uur vroeger klaar dan was afgesproken Alles prima verzorgd."

 

"Goede oplossing in onze situatie"

 

"Mooie occassion bij Stam gevonden. Over inruildeal tevreden."

 

"Prima occasion auto gekocht. En oude auto ingeruild. Tevreden met de deal."

 

"nee helaas niet. zie tips."

 

"Bij onze eerste oriëntatie is er lang stilgestaan bij de Dacia (wij hebben tientallen jaren in een 'Ford-wagon' gereden. Voor- en nadelen werden goed benoemd. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Hebben gekozen voor de Renault Captur."

 

"Wij zijn zeer tevreden over Henri Blok goede en een gezellige verkoper. Wij waren zeer verrast toen we de auto ingepakt zagen met een bordje erbij welkom mijnheer en mevrouw Heling. Wij vonden dat geweldig."

 

"Er werd bij aflevering veel tijd genomen om alles wat betreft de nieuwe auto goed door te nemen."

 

"In eerste instantie was ik teleurgesteld. De auto was dit keer niet door de wasstraat gehaald, iets wat voorheen eigenlijk steeds gebeurde. Daarop heb ik het maar zelf gedaan en toen bleek...dat er een verstopping was ontstaan waardoor de bestuurdersplek zeiknat werd! De volgende dag meteen gebeld en ik kon zonder afspraak terecht. Men vermoedde het euvel te kunnen verhelpen. En dat is gelukt....en ik hoefde er niet voor te betalen!"

 

"Aflevering is naar wens geweest. Dik tevreden. Goede uitleg van de systemen."

 

"Ja nadat ik mijn eerste reactie gegeven had werd ik gelijk gebeld en is er direct actie onder nomen met mijn klacht ik was zeer verrast door de snelle actie en kan nu alleen maar zeggen als dit in de toekomst ook zo gaat dan kan ik niet anders zeggen dan super renault"

 

"Ja nadat ik mijn eerste reactie gegeven had werd ik gelijk gebeld en is er direct actie onder nomen met mijn klacht ik was zeer verrast door de snelle actie en kan nu alleen maar zeggen als dit in de toekomst ook zo gaat dan kan ik niet anders zeggen dan super renault"

 

"Hartelijk ontvangst en kaartje na bezoek in de auto"

 

"Niet verrast, want de benadering is steeds zo, maar toch wel zeer tevreden over het meedenken naar oplossingen die je niet het gevoel geven dat je de hoofdprijs betaald."

 

"Eerste keer voor een probleem bij Stam geweest"

 

"Heel goed en netjes geholpen"

 

"Deed hiervoor mijn service bij herwers in Doetinchem. Bij mijn auto als je de airco op de hoogste stand zet, maakt die een vervelende geluid. Bij Herwers zeggen dat dat een algemeen probleem is. Bij stam hebben ze meteen maatregelen genomen. En weg is dat geluid. TOP"

 

"De persoonlijke aandacht. Even kort informeren hoelang de onderhoudsbeurt nog duurt. Waar maak je dat nog mee? Dat is service. En ook de auto even kort door de wasstraat halen was voor mij een absolute verrassing"

 

"Auto was met hoes overdekt, feestelijk, met naambordje erbij. Ook fles prosecco viel in goede aarde"

 

"ze bellen altijd op en bespreken de reparatie met je door"

 

"Binnen 3 uur distributieset vervangen"

 

"de auto bleek zelfs gewassen bij ophalen!"

 

"een super goede afspraak over het terug brengen van de Twingo en ook super goed uitgevoerd !"

 

"een super goede afspraak over het terug brengen van de Twingo en ook super goed uitgevoerd !"

 

"Het afdekken van de auto in de showroom de aandacht van de verkoper Rick en de uitleg over de auto in een woord grandioos"

 

"Het afdekken van de auto in de showroom de aandacht van de verkoper Rick en de uitleg over de auto in een woord grandioos"

 

"De mogelijkheid voor een langs testrit"

 

"De leuke manier van leveren van de nieuwe auto. En de goede vriendelijke duidelijke informatie op alle fronten. Compliment voor Jord Keyzer"

 

"gratis monteren Nederlandse kenteken platen als service. Mooie showroom met goede sfeer"

 

"Snel en een lagere prijs dan de offerte"

 

"De afspraak werd netjes herinnerd met een mail en uitleg over de eventuele kosten, die niet in het onderhoudscontract waren opgenomen. De ingeschatte tijd voor onderhoud was goed."

 

"Een nieuwe auto afgeleverd met schade heb nu het gevoel dat ik in een schade auto rijd ondanks dat die nieuw is als ik dat gewild had ik wel een auto met schade gekocht"

 

"Geen opdringerige verkooper"

 

"Dat ik werd terug gebeld met een betere aanbieding"

 

"efficientie in werkplaats"

 

"Ja aflevering met volle tank alleen is dat natuurlijk allang doorberekent in de prijs"

 

"Bas vertelde alles zeer goed"

 

"Snelheid van alles regelen en kennis van de verkoper."

 

"prima ontvangst, duidelijke heldere snelle uitleg auto."

 

"Advies, meedenken, behulpzaamheid van Bart Wijdeveld en Ayhan Aytekin enorm gewaardeerd. Ik heb continue het gevoel gehad dat ze aan mij zijde stonden. Nogmaals bedankt !! Ben super blij met mijn nieuwe Twingo !"

 

"De vriendelijkheid van de verkoper"

 

"Degene die mij heeft geholpen heeft het allemaal snel in orde gemaakt voor me en heeft een duidelijke uitleg gegeven tijdens de aflevering."

 

"Ik vond het persoonlijk wat rommelig gaan en voor mij was het een zeer grote happening omdat ik nog nooit in mijn leven een nieuwe auto heb gekocht maar ik had niet het gevoel dat het speciaal moment was. Misschien is dit wel heel normaal hoor, maar ik had er andere verwachtingen bij. Ook had ik een aantal mailtjes helemaal niet gehad (inmiddels wel)"

 

"Een onprettige ervaring. Kort voordat ik mijn oude (Scenic) zou inleveren kreeg ik een ongelukje waarbij het plexiglas van het rechter achterlicht kapot ging. Ik heb het afgetaped en bij inlevering van de Scenic en aanvaarding van een nieuwe Kadjar aan de verkoper gemeld. Gezien het feit dat ik net een Kadjar van € 25.000,= bij Stam had gekocht leek mij enige coulance op zijn plaats. Helaas, ik kreeg een nota van € 116,= met een korting van 25%. Het woord krenterig lijkt mij meer op zijn plaats."

 

"APK met een jaar verlengd"

 

"Ja .. door Tim Zaadnoordijk, aardige jongen voor een autoverkoper! Ideale schoonzoon."

 

"afspraken zijn volledig nagekomen en meer !"

 

"heel prettig allemaal"

 

"When you got no expectations there are no suprises."

 

"Nee, niet echt ik was al bekend met het merk Renault."