Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid! Ook een reactie kwijt over Stam Renault Dealers? Druk op één van de onderstaande knoppen. 

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

 

Bekijk onderstaand recente Stam Renault Klantreacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan onze klanten stellen:
“Zijn er ervaringen bij Stam waardoor je positief verrast werd of nog liever iets dat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

"Sneller klaar dan verwacht"

 

"De persoon aan de servicebalie was uiterst behulpzaam met de leenfiets en bij het afhalen van de auto"

 

"Gratis bandreparatie, hartelijke en efficiënte ontvangst"

 

"Nee, dat verwacht ik van Stam"

 

"Altijd een hele vriendelijke ontvangst bij de receptie, altijd tijd om te antwoorden op vragen"

 

"snelheid, service en vriendelijkheid"

 

"Was super geregeld allemaal. Complimenten aan jullie"

 

"Was zeer verrast door de geweldige service bij het kopen van een 2e hands auto. Dacht dat dit alleen bij het kopen van een nieuwe auto gebeurde. Ben zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door Frans van Amerongen . Wat een goede eerlijke verkoper met hart voor de zaak en klanten. We zijn erg blij met onze auto."

 

"De dame aan de receptie is altijd bijzonder vriendelijk. Fijne binnenkomst!"

 

"Nee leveren gewoon goede service"

 

"Nee ben altijd tevreden"

 

"Goede, snelle, nette service"

 

"Prima personeel vakkundig"

 

"Prima personeel vakkundig"

 

"Auto gewassen. goede huurauto. Reminder van afspraak. Snel geholpen. Goede uitleg van werkzaamheden."

 

"De service is top De aankoop was erg slecht gelukkig maken jullie het met de service weer goed"

 

"De ontvangst en uitgebreide uitleg op mijn vragen vond ik zeer plezierig. De verkopers, waarmee mee te maken kregen, verschillende door vakantietijd, gaven vertrouwen."

 

"Auto was gewassen. En gratis leen auto omdat er op een onderdeel werd gewacht."

 

"Bij binnenkomst wordt je aangesproken met je naam en dat geeft een goed gevoel van persoonlijke aandacht."

 

"Zeer vriendelijke ontvangst, zeer bekwame verkoper/medewerker: Nick Eykenboom"

 

"Nee dat niet maar wordt altijd correct behandeld,"

 

"Meedenken van monteur over plaatsen parrot en kosteloos een draadje solderen, prima!"

 

"Het contact met sales is vanaf het eerste moment prettig verlopen. Vanwege productieproblemen als gevolg van brand in een fabriek zou augustus/september geleverd worden. Het werd toch nog begin augustus. Uitgeschakeld door een (tijdelijk) rugprobleem heb ik nog niet meer kunnen rijden dan het ritje tussen garage van aflevering en huis, maar dat was wel een bijzonder plezierig ritje. Ik heb alle vertrouwen in veel comfortabele kilometers in deze Scenic."

 

"M'n auto werd ook ng door de wasstraat gehaald"

 

"Snelle service ondanks vakantietijd"

 

"Zoals vanouds zeer klantvriendelijk geholpen??"

 

"de zeer klantvriendelijke manier waarop ik ben behandeld"

 

"vriendelijke service en alles uitstekend verzorgd"

 

"Verkeerde tijd in mijn agenda gezet, waardoor ik niet op de afspraak van 'S ochtends verscheen, kon gelukkig gewoon naar de middag toe worden verzet, waardoor mijn planning van de dag gewoon kon doorgaan, klasse"

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog nooit teleur gesteld. Uitstekende service,vriendelijk personeel en goed advies zowel bij de verkoop, receptie en niet te vergeten de werkplaats. TOP !"

 

"Gastvrijheid, leenfiets"

 

"Goede korting en velgen zonder meerprijs heel mooi gespoten."

 

"Zeer slechte aflevering gehad maar word als het goed is volgende week opgelost.we hopen dat we dan positief zijn"

 

"Verkoper niet opdringerig.Plezierig en ongekunsteld gesprek, met van zijn en en onze kant ook prive informatie die niets te maken had met het kopen van een auto maar er wel toe geleidt heeft"

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog steeds niet teleur gesteld. Mijn ervaring: uitstekende service, klant vriendelijkheid zowel verkoop receptie en werkplaats."

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog steeds niet teleur gesteld. Mijn ervaring: uitstekende service, klant vriendelijkheid zowel verkoop receptie en werkplaats."

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog steeds niet teleur gesteld. Mijn ervaring: uitstekende service, klant vriendelijkheid zowel verkoop receptie en werkplaats."

 

"Niet Renault Stam algemeen maar speciaal het filiaal Soestdijk vanwege de persoonlijke aandacht."

 

"Ik stond klaar om te pinnen, maar krijg de factuur gewoon thuis. Positief verrast."

 

"ondanks de drukke vakantie periode toch tijd gemaakt om met de auto even een test ritje te maken om te luisteren naar dat wij dachten een vreemd geluid bij een bepaalde snelheid van de auto.top super"

 

"Ja en nee. De reparatie is vlot uitgevoerd. De reparatie was erg prijzig door een extra onderdeel wat vervangen moest worden. Dit is een Renault probleem sinds heel veel jaar. Ik vind het heel erg dat hier geen coulance op zat."

 

"ja,ik heb een hele nare ervaring in mijn achterdeur zit een flinke deuk is me wel verteld door de balie medewerker. op mijn voorstel om af te zien van een vervangende auto een deukje in de andere deur te repareren . maar dat kan niet."

 

"Ik kon direct geholpen worden; een nodige reparatie waarvoor ik NIET kwam werd ook meteen uitgevoerd: prachtig, veel dank"

 

"Prima service en de leenfiets stond klaar!"

 

"Het contact was zoals altijd: attent, correct."

 

"Daar wij 2x per jaar naar Frankrijk gaan was ik onaangenaam verast dat er geen Frankrijk aanwezig was maar alleen Benelux. Daar is bij de verkoop en ook bij aflevering niets over gezegt niet blij. nu ga ik maar west Europa downloaden tom tom op mijn voor ruit staat een beetje vreemd. dit geeft toch wel en beetje een domper op de aan koop."

 

"dat had ik zeker een schoneauto keurig"

 

"normaal gesproken is alles naar tevredenheid maar de laatste keer was dat niet zo helaas. Een kleine beurt voor 500 euro vind ik veel geld!!! De auto was ook niet gewassen en de onderdelen van mijn windscherm lagen door de auto. Geen idee waarom dit gedemonteerd was. Ik moest de auto om 8 uur brengen en uiteindelijk kon ik hem pas om 5 uur halen. Terwijl ik van te voren had aangegegen, na op jullie verzoek de afspraak verschoven te hebben, dat ik mijn auto nog nodig zou hebben. Het zou maar een ochtendje duren!"

 

"Vandaag voor APK en onderhoudsbeurt geweest. Dat is helemaal naar tevredenheid gegaan"

 

"Het meedenken tot het tot stand komen tot de aankoop"

 

"Goede onderlinge samenwerking en informatie-uitwisseling tussen de Stam vestigingen Bij de trekhaak werd ook een nummerplaat geleverd voor trailer of fietsenrek. Verkpers zijn allemaal vriendelijk en stellen zich servicegericht op. Uitleg bij de afneembare trekhaak was prima. Ik ben bij Stam gebleven omdat ik zeer tevreden ben over hun service en ik hoop uiteraard dat dat zo zal blijven met deze "nieuwe" auto"

 

"Vriendelijke ontvangst en duidelijke communicatie"

 

"dat de auto gewassen is"

 

"Auto anderhalf jaar oud en vanaf bigin problemen met eco en start stop. Na diverse reparaties nog steeds defect. Kan een omruil doen tegen een tweedehands auto of 5000 euro bijbetalen voor een nieuwe auto. Nu naar de rechtsbijstand toe. Om deze zaak op te lossen. Met stam kom je niet verder."

 

"prima ontvangs en kon wachten tot de auto klaar was."

 

"Bas Zaadnoordijk heeft steeds alle tijd genomen en bij de aflevering ook alle tijd genomenn"

 

"Tegenovergestelde helaas dit keer. Twingo gekocht op 30 juni, kenteken was al binnen en heeft een datum van 14 juni en de oplevering was pas 28 juli. Bijna ee 2e hnds auto opgeleverd"

 

"Bij de tweede vraag heb ik aangegeven redelijk tevreden hoewel wij op dit moment meer neigen tot niet. Het afleveren is ondanks de inzet van het personeel niet goed verlopen, hier willen wij zeker nog een gesprek over hebben."

 

"Nee, niet echt positief. Daarom maar dit invulveld gebruikt om wat zaken te melden die ons opvielen: Ontvangst in de showroom was er niet. We hebben ruim tien minuten door de zaak gestruind voor we verwelkomd werden. We waren er op dat moment de enige klanten. Het sluiten van de koop ging verder netjes. De auto had een beschadigde voorband. Tijdens het koopproces afgesproken dat de auto bij aflevering voorzien zou zijn van twee nieuwe banden van een merk uit de top-5, van het stille type. De verkoper stelde voor om Kleber, naar zeggen het Stam-huismerk, te monteren. deze zouden ook stil zijn. OK op gezegd. Bij aflevering zaten de oude banden er nog op. Fout toegegeven. Nieuwe banden waren niet in voorraad, konden op afspraak ook bij Stam Hilversum gemonteerd worden. Vanmorgen de auto gebracht, dik een uur gewacht op de montage. Thuisgekomen geconstateerd dat de banden niet volgens afspraak van Kleber of alsnog een top-5 merk waren, maar van het merk Milestone. Deze staan denk ik niet in de top-5 bandentest. Ze staan in geen enkele bandentest. Geen idee wat de eigenschappen zijn."

 

"Zeer beleefde en zeker geen opdringerige verkoper."

 

"Wij zijn uitstekend geholpen door Henri, denk goed met je mee en zorgt voor een uitmuntende afhandeling. Topservice."

 

"Er wordt goed meegedacht in oplossingen als je eigenlijk geen tijd of vervoer hebt om je auto te brengen of te halen. Erg fijn."

 

"Jazeker. De persoonlijke benadering, eerlijkheid en service"

 

"Alles, nog niet meegemaakt bij een dealer....... Van A tot Z was alles geregeld. Andre Baars bedankt."

 

"Auto wassen was gratis"

 

"Altijd klantvriendelijk personeel.(niet nep vriendelijk)"

 

"Nee niet echt. Waar ik niet zo tevreden over ben is dat er geen leenauto beschikbaar was."

 

"Nee niet echt. Waar ik niet zo tevreden over ben is dat er geen leenauto beschikbaar was."

 

"auto ook nog netjes gewassen.geweldig"

 

"Duidelijke communicatie over hoelang de werkzaamheden zouden duren. Top!"

 

"Ik kan niet bij de receptie komen. Er werd een stoel buiten voor me neergezet en kreeg koffie aangeboden. Het was prachtig weer. Een goede service van Stam."

 

"Ze hebben hun aflevering datum fout herstelt met nieuwe apk en airco bijgevuld."

 

"denken met de klant mee"

 

"Slotbouten gratis gekregen."

 

"Ja, door omstandigheden kon ik niet zelf bij de dealer komen, toen werd ik netjes opgehaald! Super service"

 

"Ja, door omstandigheden kon ik niet zelf bij de dealer komen, toen werd ik netjes opgehaald! Super service"

 

"leuk dat ik een lekkere fles Proseco ontving."

 

"Ik word altijd correct geadviseerd en geholpen."

 

"Netjes bellen in geval van niet besproken kosten"

 

"de auto was op het aangegeven tijdstip gereed"

 

"De prijs was lager dan de offerte. Wachttijd was minder lang dan verwacht"

 

"auto was op het afgesproken tijdstip gereed"

 

"Mooie rubberen mat in de bagageruimte."

 

"auto was op het aangegeven tijdstip gereed. auto was op het aangegeven tijdstip gereed."

 

"Vriendelijk personeel"

 

"Goed en eerlijk meegedacht"

 

"Geen! Ik ben niet anders gewend."

 

"We zijn prima geholpen. Het actie model, Captur Intens energy, biedt veel waar voor zijn geld."

 

"Slotbouten gratis gekregen."

 

"Het plezierige contact met dhr Baars en de gehele afhandeling."

 

"De auto was gewassen."

 

"alleen goede ervaring"

 

"ik ben tot op heden altijd goed en correct geholpen, ook nu weer omdat ik tijdens mijn vakantie de aflevering, betaling etc moest regelen, vanuit stam had ik alle medewerking."

 

"Prettige uitleg bij de aflevering, waar ook goed naar mij geluisterd werd. Geen standaard afgedraaid verhaal was mijn ervaring"

 

"de presentjes aan het einde van het gesprek"

 

"Hartelijke ontvangst, de tijd nemen voor de klant"

 

"Duidelijke en vriendelijke behandeling. Afspraken zijn goed tot stand gekomen en nagekomen."

 

"Ja een slechte service ervaring in mijn eigen woonplaats maar ook een Ervaring wat betrefd de aankoop ruim 2 jaar geleden toen ik toe was aan mijn 2e Dacia Duster geen enkele reaktie op de mail iz.inruil prijs van de gekochte bij deze dealer 4 jaar eerder!!! Commercieel geen goede zaak. Dus de volgende ge kocht in Leiden keurig geholpen maar nooit gebeld i.v.m. het onderhoud. Toeval of niet na de afspraak bij u bedrijf werdt ik voor de eerste maal gebeld door Autohaag Zeeuw.. te laat!!"

 

"Bij aankoop en aflevering zijn we goed geinformeerd"

 

"Betrof een terugroepactie, er werd spontaan een auto gereserveerd bij de afspraak."

 

Beoordeling door klanten: 95/100 - 25510 beoordelingen