Klantreacties Stam Renault dealers

"Ondanks verbouwen toch gericht op service."

 

"Dit is de derde auto die we kopem bij Stam Bussum, bij Frans van Amerongen. Voor de derde maal was het contact allerhartelijkst en werden onze vragen duidelijk en eerlijk beantwoord en onze wensen vervuld. Dat was geen verrassing, je zou het bijna normaal vinden, ware het niet dat dit zeker niet overal zo gaat. Petje af voor Frans en zijn collega's in Bussum dus, maar ook in Hilversum werden we voorbeeldig te woord gestaan en geholpen."

 

"Zeer vriendelijke verkoper peter Smith op dieverkoper mag stam wel heel blij mee zijn zeer correct"

 

"Zeer vriendelijke verkoper peter Smith op dieverkoper mag stam wel heel blij mee zijn zeer correct"

 

"WE ZIJN HEEL GOED EN NETJES OVER ALLES GEĎNFORMEERD TOP👍👍"

 

"De kleinschaligheid van het bedrijf. Service en communicatie was boven verwachting. Daarnaast een vriendelijke en kundige autoverkoper."

 

"ja, ik was positief verrast"

 

"Zeer prettig geholpen door Jele Hopman"

 

"Vriendelijk ontvangen door de verkoper. Nog over de inruilprijs kunnen onderhandelen. Helemaal tevreden"

 

"Nee. De wijn en de paraplu was een leuk gebaar alleen had ik een Toyota gekocht en kreeg ik een Renault paraplu. Voor mij persoonlijk niet zo leuk."

 

"Alles volgens afspraak"

 

"Niet in het bijzonder. Wel prima geholpen van verkoop tot aflevering."

 

"Het instrumentarium in de auto had nog meer mogelijkheden dan verwacht"

 

"Erg goed geholpen door de verkoop adviseur, hij nam veel tijd en legde alles goed uit over de auto en de mogelijkheden van private lease. Wij komen al jaren bij Stam en zijn erg tevreden klant!"

 

"Zeer negatief verrast. Afspraken worden pas na heel veel aandringen nagekomen maar alleen als het super evident is. Als ze zich onder een afspraak uit kunnen draaien dan doen ze dat, vervelende welles-nietes spelletjes. Alleen de zeer mondige klant die bereid is te escaleren krijgt enigszins wat hij bij een normale garage gewoon volgens afspraak wel zou krijgen."

 

"alles wat met onze auto,, die we op het oog hadden te maken had.. hij stond te wachten op ons,we hadden hem alleen maar op de computer. gezien.we werden ontvangen door een nette verkoper klasse.....de proefrit ging helemaal naar wens.ik had de auto gevonden op de computer maar de eerste reactie van mijn vrouw was ik wil geen automaat maar ze wil nu niet anders meer dank aan de proefrit met BART"

 

"Bobby Descendre heeft het hele gebeuren rond de aankoop zeer vriendelijk en deskundig afgehandeld. Correct en met kennis van zaken. Het was plezierig om met hem zaken te doen!"

 

"De wijze waarop je behandelt wordt en de aftersale is super goed. We komen graag nog eens terug!!"

 

"Zeer vriendelijke en goede verkoper Peter Smit. Had antwoord op alle vragen en dacht mee met de eventuele aankoop. Er werd ook alle aandacht door hem aan de aflevering geschonken. Alle complimenten voor aanschaf en afhandeling."

 

"Reinier en z’n collega zijn toppers, super geduldig en service gericht."

 

"Al hetgeen waar ik positief over was is teniet gedaan, tijdens aflevering, met afspraken en communicatie!"

 

"Geen, personeel was heel positief en vriendelijk."

 

"Vriendelijke geholpen door Marco en Eva, snelle levering van de auto, TOP geregeld!"

 

"Vriendelijke en jonge verkoper"

 

"Met de strik op de auto en een bord ernaast met je naam! Ik was overdonderd. En dit alles ondanks dat het een occasion was. Super verrassing.Top"

 

"Snelle levering van de auto."

 

"Goed advies TOP occasion. Goede prijs voor oude auto."

 

"Alles is naar verwachting geweest, alles snel, keurig en correct!"

 

"Vriendelijke behandeling"

 

"Ontvangst door Ozan was goed. Echter is er een minpunt er zou een schade worden gerepareerd aan de rechterdeur en dit is niet gebeurd. Hopelijk willen jullie dit voor mij herstellen zoals was afgesproken?"

 

"Ontvangst door Ozan was goed. Echter is er een minpunt er zou een schade worden gerepareerd aan de rechterdeur en dit is niet gebeurd. Hopelijk willen jullie dit voor mij herstellen zoals was afgesproken?"

 

"We hebben zaken gedaan met Jordy. Goeie vent één met humor en eerlijkheid. In ieder geval niet zo'n gladde haha. Houden zo."

 

"Erg vriendelijk en fijn geholpen door Bobby"

 

"Totaal verrast! in negatieve zin. Het zou een feestelijk iets zijn en ipv daarvan werd het een heel vervelend welles nietes. Ik heb hierover al wat acties ondernomen maar krijg geen respons van jullie."

 

"De communicatie verliep uitzonderlijk goed. Mijn vraag over de staat van de auto werd door de heer Henri Blok Stam Nieuwegein, uitgelegd wat er aan de auto mankeerde. Vervolgens zijn de onderhandelingen via de mail verlopen. Het resultaat: de uitlaat (midden demper) vervangen. De auto had nog 4 maanden APK. Na akkoord kreeg ik ongevraagd een nieuwe APK erbij en werd de auto gratis bij mij in Harlingen (Friesland) voor de deur afgeleverd met een Kandeau. Het moet gezegd worden zo een service krijg je tegenwoordig nergens. Chapeau Henri Blok Stam Nieuwegein"

 

"Tijd die beschikbaar was bij de bezoeken, verkoper die luistert en mee denkt en niet opdringerig is"

 

"Zeer vriendelijke behandeling"

 

"Bijzonder open eerlijk meedenkend verkoper"

 

"Warme persoonlijkheid van Eva de Gelder .Lootste ons op ontspannen en professioneel door het proces heen. Klasse . Hulde . Mogen jullie trots op zijn."

 

"Super aardige verkoper Andre Baars"

 

"Het gaat meestal niet om hoeveel korting je krijgt of terugkrijgt voor je oude auto, maar het vertrouwen en geduld die een medewerker uitstraalt én kennis van zaken. Jazeker adviseer ik klanten om naar Stam te gaan. Ik zou graag jullie ambassadeur worden. Binnenkort krijg ik mijn nieuwe auto...misschien een idee om een promotie voor senioren te maken. Ik wil er wel aan meewerken. Mijn energie en persoon past wel bij promoties van auto's. Ik ben 'geboren' in auto's!"

 

"Heel prettig geholpen door:Ralph van den Bos. Geeft je alle tijd om te beslissen en staat voor je klaar als het nodig is. Prettig zaken gedaan met hem."

 

"Dat Frans van Amerongen net dat extra stap voor je doet dat andere verkopers niet doen"

 

"Prima service, goed en deskundig geholpen"

 

"Dit is iets wat ik zo naar gehoopt heb een automatische auto te rijden geweldig hoor."

 

"Buitengewoon prettige ervaringen. Professioneel, correct en meedenkend. Zowel in het voortraject als bij de aankoop. Ook een erg prettige aflevering van de Alpine; in alle rust en met alle tijd en ruimte. Het hele traject was een feestje!"

 

"De verkopende partij dacht in oplossingen en niet in problemen. Complimenten"

 

"Prettig ontvangst en goede uitleg"

 

"Wij zijn zeer tevreden met Stam. We werden bij binnenkomst warm onthaald door Ralph van den Bosch verkoop adviseur bij Stam en het voelde voor ons meteen vertrouwd. Wij hadden al een auto op het oog en na proefrit waren we verkocht. Alles werd netjes geregeld en in orde gebracht en voor we het wisten waren wij de trotse eigenaar van een mooie Ford Fiesta. Compleet met onderhoudsbeurt, volle tank, nieuwe matten en van buiten en binnen helemaal gepoetst werd hij aan ons overhandigd. Helemaal top!"

 

"De uitleg van de auto"

 

"Goede ontvangst, vriendelijk geholpen, goede inruilprijs"

 

"Ik ben niets anders gewend van Stam! GEWELDIG! Top top top."

 

"Ik vond het bordje met onze naam naast de nieuwe auto een erg mooi detail , bij deze wil ik Peter Smit aanraden als perfecte auto verkoper, hij doet zijn werk goed en is inspirerend enthousiast."

 

"Enthousiasme van het team, duidelijke uitleg en keurige levering bij ons op kantoor."

 

"Integendeel ik heb gisteren de auto meegenomen en vanmorgen was de accu weer helemaal leeg. Ik vind dit geen stijl Ik heb om 8 uur gebeld omdat ik om 9 uur ergens moest zijn. Er zou een spoed telefoon gemaakt worden met Henri de verkoper. Nu is het 18 uur en Ben nog niet terug gebeld. Ik vind dit geen stijl en hoe ik de auto hen meegekregen."

 

"Dat ik uiteindelijk na lang zoeken door jullie fantastische bemiddeling nu geniet Van mijn Toyota Yaris Hybrid Executive. Een lot uit de loterij, aldus de heer André Baars. Dat Stam voorheen Bugatti dealer was, is ook een leuke bijkomstigheid. De eerste auto waarin ik in 1952 mocht meerijden, was een donkerblauwe Bugatti 57 cabrio, eigendom van een vriend van mij."

 

"Ik koop graag een auto bij een dealer i.v.m kwalitijk in zijn geheel van a tot z en dat trof ik ook aan bij Stam Nieuwegein en dat geeft mij een tevrede gevoel ben erg gesteld op kwaliteit"

 

"Vriendelijk ontvangen en een goede deal gemaakt"

 

"Vanaf het eerste moment met Peter Smit had ik een goed gevoel.Betrouwbaar, meedenkend,vriendelijk, geďnteresseerd,behulpzaam en het nakomen van de afspraken.Dit had tot gevolg dat ik zonder ook maar een meter in de nieuwe auto te hebben gereden een handtekening onder de overeenkomst heb gezet.Dat is toch wel heel bijzonder voor mij om dat te doen.Ik had volledig vertrouwen in hem en natuurlijk ook in jullie bedrijf wat hij vertegenwoordigde,terwijl je elkaar niet kent.Ik weet ook zeker, wanneer ik een vraag heb ik altijd een beroep op hem kan doen. Nogmaals de complimenten hiervoor ook voor U om als zo'n groot bedrijf op deze wijze geholpen te worden."

 

"Tussentijds telefonisch bericht,heel prettig"

 

"Marco van Vugt is een prettige verkoper die ondanks de drukte in de showroom alle tijd nam om mij van een uitstekende service te voorzien. Dat geldt ook voor zijn collega's aan de balie en die in Soest, bij wie ik mijn voorruit moest laten vervangen en uiterst correct geholpen werd."

 

"Strikje bij aflevering is wel leuk dat gebeurd meestal bij nieuwe auto's en niet bij occasion."

 

"Prettig aan de telefoon en prettige verkoper"

 

"Iedere verkoper maakte tijd voor je vrij wat prettig is."

 

"Eerder negatief verrast. Na de oplevering kwam bij het wegrijden direct de melding naar voren dat er een inspectie vereist was. Bij de verkoop gesprekken is dit niet benoemd, hierdoor zal de auto binnen een dag na aankoop weer naar de garage moeten voor een inspectie beurt."

 

"Meedenken met onze behoeftes"

 

"Het was fijn dat ik de auto al mee kon hebben zonder de klaarmaak beurt omdat ik hem nodig had voor mijn werk. Ook was het fijn dat ik een leenauto kreeg zonder kosten."

 

"Rustig de tijd nemen. Goede uitleg."

 

"Heel prettig door André Baars begeleid bij het overstappen van het benzinetijdperk naar de eerste elektrische auto. Ook prima geassisteerd bij het verzekeren van de Twingo."

 

"Ze namen goed de tijd en het gevoel dat als er iets is dat ik dan gewoon kan bellen."

 

"Hele vriendelijke medewerkers die goed luisteren naar je wensen. Snelle goede service, top geholpen!Ik ben heel blij met mijn nieuwe auto. Bedankt!"

 

"Op een fijne en spontane manier geholpen"

 

"Medewerkster Eva heeft van A tot Z alles tot in de puntjes geregeld"

 

"Leuk presentjes goede service"

 

"dat tim zaadnoordijk erg zijn best heeft gedaan top"

 

"Nee, de auto stond er zoals wij hem hadden verwacht, maar het is voor ons te ver weg om aan het raden. Je gaat naar een dealer die de auto heeft die jij zoekt. Niet naar een dealer om uit zijn aanbod te kiezen."

 

"Het blikje olijfolie als kadootje."

 

"de uitleg van de elektronica"

 

"persoonlijk, gastvrij en klantvriendelijk"

 

"Door de persoonlijke aanpak van Eva de Gelder."

 

"Vriendelijkheid en rustgevendheid van de verkoper. Voort het meedenken in oplossingen"

 

"Niet tevreden over de aflevering auto zou voor de aflevering helemaal nagekeken worden en zonodig gerepareed door ziekte kon ik de auto niet helemaal uitproberen en nakijken later bleek dat in de behuizing van mijn linker buiten spuigel scheurtjes zaten en er veel vuil in zat en vocht naar binnen kon met kans op kortsluiting dit is gemeld op 1 juli en er zou contact met mij worden opgenomen na 3 weken niets te horen weer gebeld maar omdat het bij de inname niet bekend was over de scheurtjes werd dit niet opgelost en de kosten voor mijzelf zijn hoop dat dit alsnog opgelost word Gr rené"

 

"Zeer aardige verkoper. Erg behulpzaam."

 

"Fijne bejegening,je voelt je welkom.Compliment voor Henri Blok fijne verkoper goede contactuele eigenschappen professionele houding."

 

"ik ben zeer te vrede over de verkoop adviseur"

 

"Pascal heeft ons uitstekend geholpen en meegedacht."

 

"Het gender neutraal zijn in alle gesprekken was een zeer prettige ervaring!"

 

"Rustige en professionele manier binnen het verkoopproces."

 

"Henri is een fantastische verkoper en erg vriendelijk en heeft ons goed geholpen"

 

"Er werd echt de tijd genomen… er werd meegedacht."

 

"Stam Nieuwegein biedt goede service en is duidelijk in de communicatie over de voortgang van de aankoop van de auto"

 

"Aflevering snel geregeld. Flexibel!"

 

"Het was fijn dat de verkoper Frans een no nonsense mentaliteit had, dus geen mooie praatjes om de auto maar te verkopen. Er is zoveel vraag naar gebruikte auto's dat dat ook niet nodig is."

 

"Het is nog steeds een fijne en goede garage. Helaas heb ik nog steeds mijn nieuwe auto niet. De afleverdatum is al twee maal verzet en nu is nog niet bekend wanneer hij wordt afgeleverd. Ik heb de optie gedaan dat als coulance de eerste twee service beurten voor rekening van Stam zijn. Of misschien een set winterbanden? Hopelijk heb ik wel voor mijn vakantie (3 augustus) mijn nieuwe auto."

 

"Krijg door dat ik bij mijn gestrande auto moet wachten op de berger om hem de sleutel te overhandigen; de berger komt niet naar de garage waar de sleutel is; meer dan twee uur gewacht; komt de berger die aangeeft onder meer later te zijn omdat hij de sleutel bij de garage moest ophalen. Dus voor niets gewacht"

 

"Er werd erg actief met mij mee gedacht en er was een hele fijne sfeer"

 

"Open en eerlijk ben zeer tevreden mey Frans en Timo"

 

"Ik stond bijna stil met de auto omdat er geen benzine meer in zat . Rij op de snelweg en wil de airco aanzetten doet het niet. Ben niet te vrezen met de afhandeling"

 

"Zeer klantvriendelijk, Henri Blok"

 

"Vriendelijkheid van medewerkers"

 

✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30788 klantreacties is  95% tevreden over Stam!