✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29935 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid! Ook een reactie kwijt over Stam Renault Dealers? Druk op één van de onderstaande knoppen. 

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

 

Bekijk onderstaand recente Stam Renault Klantreacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan onze klanten stellen:
“Zijn er ervaringen bij Stam waardoor je positief verrast werd of nog liever iets dat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

"Absoluut! De manier van aflevering en de klantvriendelijkheid van Martine zijn geweldig! Goed geholpen en ze heeft alle tijd genomen om ons alles uit te leggen. Een tien plus!"

 

"Ik ben zeer goed geholpen. De klant is koning is hier zeker van toepassing,in mijn geval koningin."

 

"dat al je vragen met geduld werden beantwoord ."

 

"dat al je vragen met geduld werden beantwoord ."

 

"De snelle online terugkoppeling op acties in het proces"

 

"Er was alle tijd en duidelijke uitleg, de verkoper stond open voor onderhandeling."

 

"Prettig en betrokken gesprek van de verkopers."

 

"Zeer tevreden over de verkoop zelf en over de verkoper (Tim Zaadnoordijk). De auto is ook prima. Wel jammer dat het 2,5 weken moest duren om een voorruit te vinden die kapot was gegaan tijdens de demontage van de spiegel. Ik heb er geen enkel probleem mee als er een fout wordt gemaakt en dat ook eerlijk verteld wordt. Maar dat Renault Nederland niet in staat is om in een paar dagen een nieuwe ruit te hebben dat stelt teleur....ondanks dat Tim alle moeite heeft gedaan (hij kon er ook niks aan doen) Vandaar de kwalificatie "redelijk tevreden""

 

"Persoonlijke, nette en plezierig contact en services."

 

"De aflevering vonden wij verrassend. Een ingepakte auto. Wij hadden onze kleinzoon bij ons, en hij vond het prachtig om te helpen met uitpakken."

 

"Er was net een occasion ingebracht, waar de verkoopmedewerker ons zeer enthousiast op attendeerde. We waren meteen 'verkocht' na een proefritje in dit pareltje. De overdracht enkele weken later was waarlijk een feestelijk gebeuren, waarbij wij ons 'in de watten' voelden gelegd en als koning(inn)en behandeld. We benoemen KZH dan ook bij voorkeur als 'Koninlijke Zijne Hoogheid' ;=)"

 

"Leuk om te zien dat de auto in de showroom klaar stond met een welkomsbordje. We vonden het leuk om een flesje bubbels bij de aflevering te ontvangen."

 

"Snelle reakties op email"

 

"In het algeheel een nette aflevering gehad, met twee nieuwe voorbanden. Ik had bij de aanschaf niet gezien dat die al versleten waren, dus aangenaam verrast."

 

"goed en eerlijk behandeld ben zeer tevreden"

 

"Een tweede hands auto kopen voelde voor mij als een nieuwe auto kopen. We mochten de auto onthullen door het doek er vanaf te halen. We kregen nog leuke presentjes. Echt heel leuk gedaan. Daardoor voelde het ook of het zowel voor ons als voor de verkoper het speciaal was."

 

"Ik moet eerlijk zeggen dat niks mijn verwachtingen overtrof, maar alles was goed geregeld en stond klaar op de afgesproken tijden."

 

"Het verkoopproces ging erg goed, daar ben ik tevreden over. Heb vaak contact opgenomen, maar dat was geen enkel probleem. Overigens waren de inruilprijzen wel aan de lage kant, kreeg 1.000 euro geboden, heb hem verkocht aan een garage voor 4.750. Dat is een erg groot verschil."

 

"Het vriendelijke en gastvrije ontvangst en de ruime en lichte showroom"

 

"Jarenlang op de Leidseweg gekomen en daar getroffen Frits Coers die heeft mij de doorslag gegeven om bij STAM te blijven na de verhuizing naar Leidserijn."

 

"Open gesprek,niet opdringerig."

 

"Persoonlijke aanpak; service door het gehele team."

 

"Nee, helemaal volgens verwachting. Zijn al bijna 25 jaar klant"

 

"We zijn door Martine zeer vriendelijk en professioneel geholpen."

 

"De verkoper (Erik Welle) nam alle tijd voor ons. Het autobedrijf ziet er zeer verzorgd uit. De aparte afleverruimte is een prima idee en geeft een extra goed gevoel bij de aflevering."

 

"Gebeld voor proefrit, en toen wij een uurtje later aankwamen stond de auto klaar zoals afgesproken. Direct klaar voor proefrit. Dit maakte een goede indruk op de service."

 

"Klantvriendelijkheid is uitstekend"

 

"Vakkundig en vriendelijk personeel."

 

"Netjes te woord gestaan en een nette afhandelng"

 

"zeer goed geholpen en zeer vriendelijk"

 

"De last minute aangevraagde accessoires toch nog op tijd afgeleverd. Fles champagne en paraplu ontvangen. De aflevering van de auto ging in stijl. Prima! Nog wel jammer dat de toegezegde gevarendriehoek vergeten is mee te geven. Verder prima/vriendelijk geholpen door Andre Baars."

 

"alles ging zo als afgesproken top"

 

"Telefonische communicatie"

 

"Werden uitstekend ontvangen en geholpen door Lucas de Jong."

 

"Aanbod om te bellen als er nog maar een auto op voorraad zou zijn."

 

"vriendelijk ontvangst"

 

"Trekhaak werd meteen gemonteerd, terwijl ik aangaf dat het ook na de vakantie mocht."

 

"Zeer tevreden over verkoop en aankoop, Uitstekend geholpen !"

 

"De benadering en de kennis van de verkoopster en de vriendelijkheid bij het afleveren van mijn auto waren uitstekend."

 

"We werden geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, en de fles champagne was weer eens wat anders dan de standaard bos bloemen."

 

"We werden geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, en de fles champagne was weer eens wat anders dan de standaard bos bloemen."

 

"Jullie zijn niet opdringerig. heerlijk vind ik dat. En ik ben super goed geholpen door Marco. Compliment voor hem."

 

"Ondanks dat het een occasion was wet er met de aflevering feestelijk uitgepakt"

 

"Neen, we werden echter wel verrast in negatieve zin. Wij hadden aangegeven dat er aantal deukjes in de auto zaten, jammer van deze auto die er verder nog zo mooi uitziet. Maar volgens uw verkoper Pascal zou dat goed komen. Echter bij aflevering zagen wij dat deukjes er nog in zaten en attendeerde Pascal daarop. Waarop hij reageerde met; dat als jullie die deukjes er uit zouden halen het er alleen maar erger op werd. Wij waren verbouwereerd en zijn gelijk na de aankoop naar schadeherstel bedrijf Herder gegaan en die gaat het voor ons oplossen voor € 150,00. Na alles wat jullie in mindering hebben gebracht op onze inruilwaarde zou het toch netjes zijn als jullie dit voor jullie rekening nemen. Tevens vinden wij het vreemd dat Medianaf niet de nieuwste kaarten bevat, een kleine moeite voor jullie en voor ons een groot gemak. Graag horen wij van u. Vriendelijke groeten, Martin en Joke"

 

"Positieve ervaring verkoper, is wel eens anders geweest"

 

"heel vriendelijk en deskundig geholpen onder het genot van een kopje koffie en zeer tevreden over de aankoop"

 

"Dat ik relatief snel een gloednieuwe auto kon rijden"

 

"de positieve wijze van handelen van de verkoper"

 

"De snelle mogelijkheid bij de proefrit, en de gezellig sfeer en behulpzaamheid van Nikki."

 

"Dat ik bij de aankoop van een occasion behandeld werd alsof het een nieuwe auto was."

 

"Nee, het was gewoon zoals verwacht goed. Daarom komen we ook steeds terug."

 

"Dat het drie keer betalen kost om de airco na te kijken om erachter te komen dat het 900 euro kost om de condensor van de airco te vervangen"

 

"Kundige verkoper, goed bereikbaar, snelle reactie op e-mail, snel teruggebeld na indienen terugbelverzoek."

 

"Wij vonden het een zeer vriendelijk contact en heel transparant over inruil, kosten e.d."

 

"Aflevering, netheid filiaal, open en reeel gesprek met Pascal"

 

"De aflevering verliep zeer prettig en ontspannen. Omdat ik al een Captur heb gereden, hebben we ons beperkt tot de verschillen tussen mijn oude auto en de nieuwe."

 

"De persoonlijke benadering van Jord!"

 

"Ik vond het heel plezierig dat Stam Lease na overleg afzag van de eis vooraf twee leasetermijnen als borg te betalen. Anders zou ik waarschijnlijk van de leaseovereenkomst hebben afgezien."

 

"Nee totaal niet ik ben zeer ontevreden over stam en zal echt niemand aanraden"

 

"Zoals ook aangegeven bij de verkoper hebben wij het erg gewaardeerd dat de tijd genomen werd voor ons. Er ook kritische vragen gesteld werden. We kregen echt het gevoel dat de verkoper (Erik Welle) met ons meedacht. Hierdoor konden wij niet anders dat de lease overeenkomst met Stam aan te gaan!"

 

"Aflevering was erg leuk. Veel tijd en goede uitleg. Na invullen online offerte formulier zeer goede opvolging via Whatsapp om tot een afspraak te komen."

 

"Keurig en correct geholpen door Frans"

 

"De snelheid waarmee je geholpen wordt zonder dat de kwaliteit van het gesprek hierdoor minder werd. Ook het watsapp-pen wordt snel en adequaat mee omgegaan! GE-WEL-DIG!"

 

"meedenken met de klant; goede inschatting van de klantwensen"

 

"Bij aankoop van een occasion werden wij, mijn vrouw en ik, geholpen door Andre Baars. Hij heeft het bedrag van € 500,00, i.c. extra inruil alle occasion geldig van 6 t/m 10 juni 2019, gesteld op € 0,00 i.p.v. € 500,00 en wel op bladzijde 2 van de offerte. Dit had ik helaas op dat moment niet opgemerkt, ook Baars had mij hierover niets gezegd. De volgende dag, bij het nalezen van de koopovereenkomst kwam ik dit tot ontdekking. Ik heb Baars hiermee geconfronteerd. Tot mijn ontsteltenis beweerde hij dat hij ons verteld heeft dat het bedrag van € 500,00 in de op bladzijde 1 vermelde inruilprijs van € 3.250 begrepen zit. Dit is volstrekt onjuist, hij heeft ons hieromtrent absoluut niets gezegd, hij heeft tegen ons gelogen! Het laatstgenoemd bedrag betreft bovendien puur inruilprijs zonder toevoeging, hij heeft ons misleid. Hiermee geconfronteerd werd hij brutaal/onbeschoft. De kwestie is tenslotte afgehandeld na ingreep van Nick Eijkenboom. Nick is, in tegenstelling tot Andre, beleefd, deskundig en betrouwbaar."

 

"Vinger aan de pols houden en contact (houden) door verkoopadviseur Pascal en de samenwerking tussen Stam Amersfoort en Hilversum. (ook na de verkoop)"

 

"Mijn ervaringen met het merk Renault en de Stam Groep zijn bijzonder positief. Ook bij deze auto werd ik prima te woord gestaan door John van Laar"

 

"Meedenken met ons, laagdrempeligheid contact, snelle handelen."

 

"nvt, eerder negatieve ervaring als gevolg van het feit dat niet duidelijk vermeldt werd dat als ik via Stam een lening nam de auto niet op de naam van mijn vriendin gezet kon worden, kleine domper."

 

"Erg tevreden over de verkoper Tim van der Stroom, goede service. Leuk dat de auto bij de deur staat bij afhalen"

 

"Erg tevreden over de verkoper Tim van der Stroom, goede service. Leuk dat de auto bij de deur staat bij afhalen"

 

"De financieringsvoorwaarden en de bereidheid om mee te denken."

 

"vriendelijk verder niet positief verrast."

 

"door de receptionisten op en zeer goede manier geholpen bij het probleem oplossen i van mijn auto die bij een andere dealer is gekocht met bovag garantie. hebben hier veel tijd ingestoken door regelmatig contact te onderhouden met de andere dealer. vanuit Stam nog coulance toegepast. betere service bestaat er bijna niet. mijn volgende auto wordt ook zeker bij Stam gekocht."

 

"Ja zeker, de aflevering was een klein feestje, erg leuk en persoonlijk"

 

"een van de beste , in allerlei opzichten , commerciele ervaring! zowel qua verkoop als van de overige medewerkers."

 

"STAM is zeker aan te bevelen"

 

"Gewoon prima zaken gedaan, evenals 2 jaar gelden. Contact was destijds dusdanig dat ik dus besloot ook ditmaal bij STAM voor een occasion te gaan."

 

"Een probleem met de aflevering werd snel en goed opgelost."

 

"Positieve ervaring daar ik de papieren van de inruilauto niet bij me had en de nieuwe auto meekreeg om deze op te halen.ook de afleverinf als heel prettig ervaren!"

 

"Ik ben zeer blij dat mijn auto al besteld was voordat de leasemaatschappij de werkelijke order heeft doorgezet hierdoor heb ik mijn auto nu al ipv 10-2019. Verder is de service tot nu toe gewoon zeer goed"

 

"Weer geen positieve ervaring met Stam. Dit is de laatste auto die ik bij Stam hebt gekocht!"

 

"De zeer vriendelijke benadering van ons en de attentie in de vorm van een flesje wijn werd zeer op prijs gesteld."

 

"Hoe de auto werd afgeleverd super leuk gedaan ;)"

 

"Verkoper Andre Baars dacht geweldig met ons mee"

 

"Nee, we zijn netjes geholpen en tevreden met de gang van zaken."

 

"De correcte behandeling door de medewerkster, ik moets mijn oude auto inleveren bij een schadeherstel bedrijf die aan de andere kant van Amersfoort zat. Ze heeft mij daar keurig mee geholpen en de nieuwe auto naar naar toe gebracht. helemaal TOP"

 

"Zeer vriendelijk geholpen."

 

"vriendelijk, netjes, sneller dan gepland"

 

"Je word vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd voor je en alles word goed uitgelegd."

 

"Niet verrast wel heel goed"

 

"Zeer netjes geholpen door Pascal, is al zijn afspraken nagekomen. Ook tijdens onze onderhandeling over de verkoopprijs van mijn in te ruilen auto (ik wilde best diep gaan) is netjes gebleven. waardoor ik hem de verkoop van mijn nieuwe auto gunde."

 

"Na goede uitleg over alle knopjes en snufjes in de auto en uitgebreid de tijd er voor nemen werden we steeds meer enthousiast over de aankoop."

 

"De manier van binnen komen en geholpen te worden door een verkoper die alle tijd voor je heeft, geholpen heeft bij de keuze van de auto. Toppie bedrijf bij alles wordt geraakt van verkoop tot aflevering, ook via E-mail over betaling en aflevering. Geweldig."

 

"Leuk dat er zo'n feestje van de aflevering gemaakt werd inclusief fles bubbels en gepersonaliseerd paneel met onze naam er op"

 

"Zoals al die jaren was de service weer goed"

 

"de aflevering is zeer professioneel verlopen"

 

"Zeer goed geholpen door Frans van Amerongen zowel bij aankoop als bij aflevering"

 

"Het was weer prima, zoals ik al bijna 3 jaar gewend ben!"

 

"De afleveringprocedure verliep volgens verwachting vlekkeloos!"

 

"Er was alle tijd en duidelijke uitleg, de verkoper stond open voor onderhandeling."

 

"Prettig en betrokken gesprek van de verkopers."

 

"Zeer tevreden over de verkoop zelf en over de verkoper (Tim Zaadnoordijk). De auto is ook prima. Wel jammer dat het 2,5 weken moest duren om een voorruit te vinden die kapot was gegaan tijdens de demontage van de spiegel. Ik heb er geen enkel probleem mee als er een fout wordt gemaakt en dat ook eerlijk verteld wordt. Maar dat Renault Nederland niet in staat is om in een paar dagen een nieuwe ruit te hebben dat stelt teleur....ondanks dat Tim alle moeite heeft gedaan (hij kon er ook niks aan doen) Vandaar de kwalificatie "redelijk tevreden""

 

"Persoonlijke, nette en plezierig contact en services."

 

"De aflevering vonden wij verrassend. Een ingepakte auto. Wij hadden onze kleinzoon bij ons, en hij vond het prachtig om te helpen met uitpakken."

 

"Er was net een occasion ingebracht, waar de verkoopmedewerker ons zeer enthousiast op attendeerde. We waren meteen 'verkocht' na een proefritje in dit pareltje. De overdracht enkele weken later was waarlijk een feestelijk gebeuren, waarbij wij ons 'in de watten' voelden gelegd en als koning(inn)en behandeld. We benoemen KZH dan ook bij voorkeur als 'Koninlijke Zijne Hoogheid' ;=)"

 

"Leuk om te zien dat de auto in de showroom klaar stond met een welkomsbordje. We vonden het leuk om een flesje bubbels bij de aflevering te ontvangen."

 

"Snelle reakties op email"

 

"In het algeheel een nette aflevering gehad, met twee nieuwe voorbanden. Ik had bij de aanschaf niet gezien dat die al versleten waren, dus aangenaam verrast."

 

"goed en eerlijk behandeld ben zeer tevreden"

 

"Een tweede hands auto kopen voelde voor mij als een nieuwe auto kopen. We mochten de auto onthullen door het doek er vanaf te halen. We kregen nog leuke presentjes. Echt heel leuk gedaan. Daardoor voelde het ook of het zowel voor ons als voor de verkoper het speciaal was."

 

"Ik moet eerlijk zeggen dat niks mijn verwachtingen overtrof, maar alles was goed geregeld en stond klaar op de afgesproken tijden."

 

"Het verkoopproces ging erg goed, daar ben ik tevreden over. Heb vaak contact opgenomen, maar dat was geen enkel probleem. Overigens waren de inruilprijzen wel aan de lage kant, kreeg 1.000 euro geboden, heb hem verkocht aan een garage voor 4.750. Dat is een erg groot verschil."

 

"Het vriendelijke en gastvrije ontvangst en de ruime en lichte showroom"

 

"Jarenlang op de Leidseweg gekomen en daar getroffen Frits Coers die heeft mij de doorslag gegeven om bij STAM te blijven na de verhuizing naar Leidserijn."

 

"Open gesprek,niet opdringerig."

 

"Persoonlijke aanpak; service door het gehele team."

 

"Nee, helemaal volgens verwachting. Zijn al bijna 25 jaar klant"

 

"We zijn door Martine zeer vriendelijk en professioneel geholpen."

 

"De verkoper (Erik Welle) nam alle tijd voor ons. Het autobedrijf ziet er zeer verzorgd uit. De aparte afleverruimte is een prima idee en geeft een extra goed gevoel bij de aflevering."

 

"Gebeld voor proefrit, en toen wij een uurtje later aankwamen stond de auto klaar zoals afgesproken. Direct klaar voor proefrit. Dit maakte een goede indruk op de service."

 

"Klantvriendelijkheid is uitstekend"

 

"Vakkundig en vriendelijk personeel."

 

"Netjes te woord gestaan en een nette afhandelng"

 

"zeer goed geholpen en zeer vriendelijk"

 

"De last minute aangevraagde accessoires toch nog op tijd afgeleverd. Fles champagne en paraplu ontvangen. De aflevering van de auto ging in stijl. Prima! Nog wel jammer dat de toegezegde gevarendriehoek vergeten is mee te geven. Verder prima/vriendelijk geholpen door André Baars."

 

"alles ging zo als afgesproken top"

 

"Telefonische communicatie"

 

"Werden uitstekend ontvangen en geholpen door Lucas de Jong."

 

"Aanbod om te bellen als er nog maar één auto op voorraad zou zijn."

 

"vriendelijk ontvangst"

 

"Trekhaak werd meteen gemonteerd, terwijl ik aangaf dat het ook na de vakantie mocht."

 

"Zeer tevreden over verkoop en aankoop, Uitstekend geholpen !"

 

"De benadering en de kennis van de verkoopster en de vriendelijkheid bij het afleveren van mijn auto waren uitstekend."

 

"We werden geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, en de fles champagne was weer eens wat anders dan de standaard bos bloemen."

 

"We werden geholpen door een zeer vriendelijke verkoper, en de fles champagne was weer eens wat anders dan de standaard bos bloemen."

 

"Jullie zijn niet opdringerig. heerlijk vind ik dat. En ik ben super goed geholpen door Marco. Compliment voor hem."

 

"Ondanks dat het een occasion was wet er met de aflevering feestelijk uitgepakt"

 

"Neen, we werden echter wel verrast in negatieve zin. Wij hadden aangegeven dat er aantal deukjes in de auto zaten, jammer van deze auto die er verder nog zo mooi uitziet. Maar volgens uw verkoper Pascal zou dat goed komen. Echter bij aflevering zagen wij dat deukjes er nog in zaten en attendeerde Pascal daarop. Waarop hij reageerde met; dat als jullie die deukjes er uit zouden halen het er alleen maar erger op werd. Wij waren verbouwereerd en zijn gelijk na de aankoop naar schadeherstel bedrijf Herder gegaan en die gaat het voor ons oplossen voor € 150,00. Na alles wat jullie in mindering hebben gebracht op onze inruilwaarde zou het toch netjes zijn als jullie dit voor jullie rekening nemen. Tevens vinden wij het vreemd dat Medianaf niet de nieuwste kaarten bevat, een kleine moeite voor jullie en voor ons een groot gemak. Graag horen wij van u. Vriendelijke groeten, Martin en Joke"

 

"heel vriendelijk en deskundig geholpen onder het genot van een kopje koffie en zeer tevreden over de aankoop"

 

"Dat ik relatief snel een gloednieuwe auto kon rijden"

 

"de positieve wijze van handelen van de verkoper"

 

"De snelle mogelijkheid bij de proefrit, en de gezellig sfeer en behulpzaamheid van Nikki."

 

"Dat ik bij de aankoop van een occasion behandeld werd alsof het een nieuwe auto was."

 

"Nee, het was gewoon zoals verwacht goed. Daarom komen we ook steeds terug."

 

"Kundige verkoper, goed bereikbaar, snelle reactie op e-mail, snel teruggebeld na indienen terugbelverzoek."

 

"Wij vonden het een zeer vriendelijk contact en heel transparant over inruil, kosten e.d."

 

"Aflevering, netheid filiaal, open en reeel gesprek met Pascal"

 

"De aflevering verliep zeer prettig en ontspannen. Omdat ik al een Captur heb gereden, hebben we ons beperkt tot de verschillen tussen mijn oude auto en de nieuwe."

 

"De persoonlijke benadering van Jord!"

 

"Ik vond het heel plezierig dat Stam Lease na overleg afzag van de eis vooraf twee leasetermijnen als borg te betalen. Anders zou ik waarschijnlijk van de leaseovereenkomst hebben afgezien."

 

"Nee totaal niet ik ben zeer ontevreden over stam en zal echt niemand aanraden"

 

"Zoals ook aangegeven bij de verkoper hebben wij het erg gewaardeerd dat de tijd genomen werd voor ons. Er ook kritische vragen gesteld werden. We kregen echt het gevoel dat de verkoper (Erik Welle) met ons meedacht. Hierdoor konden wij niet anders dat de lease overeenkomst met Stam aan te gaan!"

 

"Aflevering was erg leuk. Veel tijd en goede uitleg. Na invullen online offerte formulier zeer goede opvolging via Whatsapp om tot een afspraak te komen."

 

"Keurig en correct geholpen door Frans"

 

"De snelheid waarmee je geholpen wordt zonder dat de kwaliteit van het gesprek hierdoor minder werd. Ook het watsapp-pen wordt snel en adequaat mee omgegaan! GE-WEL-DIG!"

 

"meedenken met de klant; goede inschatting van de klantwensen"

 

"Bij aankoop van een occasion werden wij, mijn vrouw en ik, geholpen door Andre Baars. Hij heeft het bedrag van € 500,00, i.c. extra inruil alle occasion geldig van 6 t/m 10 juni 2019, gesteld op € 0,00 i.p.v. € 500,00 en wel op bladzijde 2 van de offerte. Dit had ik helaas op dat moment niet opgemerkt, ook Baars had mij hierover niets gezegd. De volgende dag, bij het nalezen van de koopovereenkomst kwam ik dit tot ontdekking. Ik heb Baars hiermee geconfronteerd. Tot mijn ontsteltenis beweerde hij dat hij ons verteld heeft dat het bedrag van € 500,00 in de op bladzijde 1 vermelde inruilprijs van € 3.250 begrepen zit. Dit is volstrekt onjuist, hij heeft ons hieromtrent absoluut niets gezegd, hij heeft tegen ons gelogen! Het laatstgenoemd bedrag betreft bovendien puur inruilprijs zonder toevoeging, hij heeft ons misleid. Hiermee geconfronteerd werd hij brutaal/onbeschoft. De kwestie is tenslotte afgehandeld na ingreep van Nick Eijkenboom. Nick is, in tegenstelling tot Andre, beleefd, deskundig en betrouwbaar."

 

"Vinger aan de pols houden en contact (houden) door verkoopadviseur Pascal en de samenwerking tussen Stam Amersfoort en Hilversum. (ook na de verkoop)"

 

"Mijn ervaringen met het merk Renault en de Stam Groep zijn bijzonder positief. Ook bij deze auto werd ik prima te woord gestaan door John van Laar"

 

"Meedenken met ons, laagdrempeligheid contact, snelle handelen."

 

"nvt, eerder negatieve ervaring als gevolg van het feit dat niet duidelijk vermeldt werd dat als ik via Stam een lening nam de auto niet op de naam van mijn vriendin gezet kon worden, kleine domper."

 

"Erg tevreden over de verkoper Tim van der Stroom, goede service. Leuk dat de auto bij de deur staat bij afhalen"

 

"Erg tevreden over de verkoper Tim van der Stroom, goede service. Leuk dat de auto bij de deur staat bij afhalen"

 

"De financieringsvoorwaarden en de bereidheid om mee te denken."

 

"vriendelijk verder niet positief verrast."

 

"Ja zeker, de aflevering was een klein feestje, erg leuk en persoonlijk"

 

"een van de beste , in allerlei opzichten , commerciele ervaring! zowel qua verkoop als van de overige medewerkers."

 

"STAM is zeker aan te bevelen"

 

"Gewoon prima zaken gedaan, evenals 2 jaar gelden. Contact was destijds dusdanig dat ik dus besloot ook ditmaal bij STAM voor een occasion te gaan."

 

"Een probleem met de aflevering werd snel en goed opgelost."

 

"Ik ben zeer blij dat mijn auto al besteld was voordat de leasemaatschappij de werkelijke order heeft doorgezet hierdoor heb ik mijn auto nu al ipv 10-2019. Verder is de service tot nu toe gewoon zeer goed"

 

"Weer geen positieve ervaring met Stam. Dit is de laatste auto die ik bij Stam hebt gekocht!"

 

"Hoe de auto werd afgeleverd super leuk gedaan ;)"

 

"Verkoper André Baars dacht geweldig met ons mee"

 

"Nee, we zijn netjes geholpen en tevreden met de gang van zaken."

 

"De correcte behandeling door de medewerkster, ik moets mijn oude auto inleveren bij een schadeherstel bedrijf die aan de andere kant van Amersfoort zat. Ze heeft mij daar keurig mee geholpen en de nieuwe auto naar naar toe gebracht. helemaal TOP"

 

"Zeer vriendelijk geholpen."

 

"vriendelijk, netjes, sneller dan gepland"

 

"Niet verrast wel heel goed"

 

"Zeer netjes geholpen door Pascal, is al zijn afspraken nagekomen. Ook tijdens onze onderhandeling over de verkoopprijs van mijn in te ruilen auto (ik wilde best diep gaan) is netjes gebleven. waardoor ik hem de verkoop van mijn nieuwe auto gunde."

 

"Na goede uitleg over alle knopjes en snufjes in de auto en uitgebreid de tijd er voor nemen werden we steeds meer enthousiast over de aankoop."

 

"De manier van binnen komen en geholpen te worden door een verkoper die alle tijd voor je heeft, geholpen heeft bij de keuze van de auto. Toppie bedrijf bij alles wordt geraakt van verkoop tot aflevering, ook via E-mail over betaling en aflevering. Geweldig."

 

"Leuk dat er zo’n feestje van de aflevering gemaakt werd inclusief fles bubbels en gepersonaliseerd paneel met onze naam er op"

 

"Zoals al die jaren was de service weer goed"

 

"de aflevering is zeer professioneel verlopen"

 

"Zeer goed geholpen door Frans van Amerongen zowel bij aankoop als bij aflevering"

 

"Het was weer prima, zoals ik al bijna 3 jaar gewend ben!"

 

"De afleveringprocedure verliep volgens verwachting vlekkeloos!"

 

"Prettige en goede service, klantgericht!"

 

"Nee,zoals ik gewend ben van Stam:goede ondersteuning bij de selectie en aankoop van de auto."

 

"Erg tevreden over de verkoper Bart"

 

"Erg klantvriendelijk en ongedwongen sfeer"

 

"klantvriendelijkheid was perfect"

 

"Veel aandacht voor de klant. Deskundige informatie. Goede begeleiding! Prima!"

 

"Afhandeling/aflevering occassion verliep spoedig en stond binnen een kwartier weer buiten met mijn nieuwe auto"

 

"Goeie service, tevreden."

 

"Leuk dat de auto op me stond te wachten met een flesje wijn."

 

"Het makkelijke contact met Stam. Of het nu via de telefoon is, of via de mail."

 

"De paraplu en de fles bubbels zijn gewaardeerde cadeautjes"