✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30582 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid! Ook een reactie kwijt over Stam Renault Dealers? Druk op één van de onderstaande knoppen. 

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

 

Bekijk onderstaand recente Stam Renault Klantreacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan onze klanten stellen:
“Zijn er ervaringen bij Stam waardoor je positief verrast werd of nog liever iets dat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

"Ik werd geholpen door een ontzettend vriendelijke man . Top"

 

"afspraken worden correct nagekomen"

 

"Ondanks de corona-epidemie is alles prima verlopen, zoals dec auto voor de deur brengen voor proefrit, het afhandelen van de inruilauto en na de koop weer thuis af te leveren."

 

"Zeer klantvriendelijk"

 

"Ja had een afspraak voor een clio te kijken en werd goed ontvangen door de verkoper hr blok en ik was meteen enthousiast over de auto werd een prijs bepaald voor de inruil van mijn auto! Overlegd thuis en even weer met dhr Blok gebeld en we kwamen er gauw uit! Ik rij al sinds 1997 renault vele dealers meegemaakt maar ben door de hr blok fantastisch geholpen! Dus ik raad iedereen aan om naar garage Stam te gaan! Mijn complimenten ???"

 

"Kreeg goede tip. Onderhoud airco om stank uit auto te krijgen. ?"

 

"Goede afspraak met bevestiging en herinneringen per mail en sms"

 

"Altijd de zelfde super service!"

 

"De verkoper Pascal is een gentleman."

 

"Je krijgt een goede update over de staat van je auto."

 

"Was een fijne aflevering uitstekend geholpen door dhr Baars."

 

"Leniging super snel Geregeld."

 

"gratis aanbod halen en brengen auto/ wassen en stofzuigen"

 

"Gebreken diekosteloos gerepareerd werden"

 

"Ben altijd weer verrast na de vriendelijke ontvangst en prima service."

 

"Zeer vriendelijk ontvangst, men denkt met je mee. Gastvrij, koffie staat klaar.,"

 

"Bij aflevering a4 tje met naam vond ik erg leuk. Ook lekker wijntje en mooie paraplu ?liever zo min mogelijk gebruiken?"

 

"Voor de aflevering van de auto zijn afspraken gemaakt over het vervangen en/of schoonmaken van bepaalde onderdelen. Er zijn meer onderdelen vervangen dan overeengekomen, omdat de monteurs zelf niet helemaal tevreden waren met de staat waarin een onderdeel verkeerde. Dit vind ik geweldige service, waarin het belang van de klant voorop staat."

 

"Erg positief geholpen en zeer klantvriendelijk Ook bij aflevering ruim de tijd genomen om alles uit te leggen"

 

"Andre is eerlijk en een echte professionele adviseur."

 

"Zeer prettig geholpen door Lucas de Jong"

 

"Wij kwamen een proefrit maken. Henri was geen opdringerige autoverkoper en liet ons rustig onze gang gaan. Wij waren tevreden over de auto en wilden de auto graag hebben. Na kort over de prijs te hebben gesproken, hebben we een overeenkomst gesloten. Van alle stappen (proefrit, aflevering, etc) zijn we per e-mail zeer goed op de hoogte gehouden. Ook al onze vragen werden goed door Henri beantwoord. Leuk vonden wij ook het onthulmomentje. Met de 'aftersales' hebben wij nog geen ervaring. Toch hebben we wel het vertrouwen dat we goed geholpen zullen worden, mocht er onverhoopt iets zijn met de auto."

 

"- ruime keuze occasions - telefonisch goed bereikbaar - ik vind het erg belangrijk dat ik altijd terecht bij Stam Nieuwegein wanneer(ik vermoed) dat er iets mis is met mijn auto en even langs kan gaan."

 

"Onderhandeling verliep niet vlot met Peter en werd goed overgenomen door Andre. Op basis daarvan auto gekocht. Bij aflevering was Peter helder, enthousiast en duidelijk. Dus top, heb ik ook gemeld in mail. Echter afdekhoes, hoedenplank was niet in de auto, dus gemeld dat dat erg vervelend is vanwege zichtbare bagage en computer. Peter was vrij dus dag later weer gemeld via app, dat ik dus een probleem had. Na 12 uur bleek hij ingesproken te hebben dat hij de rolhoes/afdekplaat had staan. Ik moest naar het Noorden, maar was al onderweg naar Amersfoort. Kostte tijd en km's dus ik was boos. Wordt vlot geholpen door baliemedewerker en zeg tegen hem dat Peter op zn minst sorry kan zeggen voor deze gemaakte fout. Deze medewerker zegde mij toe dat door te geven. Daarna niets meer gehoord. Ik betaalde die week 17000 cash, en moet zelf achter een deksel aan die iemand heeft vergeten. Dan niets horen... voelt voor mij erg vervelend."

 

"Zeer goed en vriendelijk geholpen door Timo Deen"

 

"Zoeken naar passende auto, snelheid levering auto."

 

"nee alles naar verwachting"

 

"bij 1e contact zorgde verkoper vrij snel voor mogelijkheid van een proefrit. Bij aflevering was verkoper niet aanwezig. Plaatsvervanger was niet op de hoogte van aflevering. In passagiersstoel zat nog een vlek. Er was geen Veiligheidset aanwezig. In kofferbak lag nog een plaat van Renault Occasion? In kofferbak lag ook nog een vieze / lekkende fles met koelmiddel. De voorbanden zouden vervangen worden, maar ipv Goodyear was ongevraagd een ander merk gemonteerd. (goedkopere Kleber)? Op naam zetten van kenteken koste enige tijd omdat de (2e) verkoper de auto eerst nog uit bedrijfsbestand moestoverzetten (koste enige tijd). In de auto waren de serviceboekjes ook niet aanwezig en bleek later dat onderhoudsboekje niet was bijgewerkt. (Is onderhoud wel uitgevoerd?) Uiteindelijk dus NEGATIEF verrast ipv positief. Bij de oplevering werden ook documenten overhandigd (Factuur) waaruit geconcludeerd kon worden dat qua service e.e.a. niet was geaccordeerd door service-afdeling.????"

 

"Mijn verwachtingen waren al hoog. Afspraken waren helder en zijn correct uitgevoerd. We zijn tevreden"

 

"Vriendelijke mensen, behulpzaam en vrolijk, men neem de tijd voor als je vragen hebt"

 

"Werd verrast hoe snel Stam schakelt naar hun klanten toe."

 

"Tot nu toe zijn alle afspraken goed nagekomen en ja we zijn positief verrast (dikke 10)."

 

"persoonlijke aandacht en duidelijke informatie"

 

"Netjes 25 liter getankt omdat tank echt helemaal leeg was terwijl wij geen pakket hadden genomen."

 

"Bart heeft geweldig met alles meegedacht!service kon niet beter! Bij het afleveren ook nog een lekkere attentie . Alles is top ! Ben dan ook super blij met mijn nieuwe Twingo !!!"

 

"Veel persoonlijke aandacht, zelfs nu tijdens de Corona. Ook heel aardig dat de auto binnen stond, bordje erbij etc. Dus zelfs bij een tweede hands veel aandacht. Heel leuk!"

 

"Zeer slechte voorlichting mbt reparatie van auto. Uw auto is op. Bij second opinion bij andere garage. Auto is in goede conditie zeker de moeite waard om te reparen"

 

"Contact tussen aankoop en aflevering was zeer goed"

 

"Ondanks onaangekondigd werd er wel tijd voor me uitgetrokken"

 

"auto stond mooi binnen, gepoetst en wel; leuke attenties ontvangen bij vertrek"

 

"Meedenken van verkoper bij probleem met betaling via pin."

 

"Hele vriendelijke verkoper, die alletijd voor onze vragen had. Bedankt Timo Deen"

 

"Ja er werd ons goed geholpen met het overmaken van de betaling van de auto Toen dat in eerste instantie niet lukte .Jeroen die ons geweldig goed geholpen heeft had alle geduld, en heeft zelfs contact opgenomen met onze bank om te zorgen dat de betaling dezelfde dag nog doorging en wij de auto meteen mee konden nemen . TOP"

 

"De rekening bleek wat lager uit te vallen dan verwacht!"

 

"De verkoper: hij is(in tegenstelling tot vele andere verkopers) zeer klantgericht!! Dit is een vereiste als je wilt verkopen denk ik."

 

"Ik ben vriendelijk geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt."

 

"De verkoper in Hilversum was in tegenstelling tot Bussum waar ik 3 december 2019 al geweest was, heel attent. Stelde zich netjes voor en was behulpzaam. In Bussum zeer slechte ervaring: geen goedemiddag, kan ik u evt helpen etc. Heb die verkoper er ook op gewezen dat hij een zeer slechte verkoper was en heb daarna met de p...in het pand verlaten."

 

"Vriendelijke verkoper"

 

"Ik ben goed geholpen door de werknemers van Stam. De sfeer was ontspannen en ongedwongen. Er werd echt de tijd voor je genomen. Ook kreeg ik een leuk cadeautje bij de aflevering. Erg leuk!"

 

"Ik belde net of ik een lakstift kon krijgen om zelf nog wat plekjes bij te werken. Geen enkel probleem, het wordt op gestuurd. Dit noem ik nou service."

 

"Snelheid van levering"

 

"Persoonlijke benadering"

 

"Tiemo is een fijne verkoper, die denkt in oplossingen. Prima."

 

"Goede verkoper waarbij je niet het idee heb dat hij je wat aansmeert maar goed luistert naar zijn klanten"

 

"Ja. De inruilwaarde van de auto, was hoger als dat we ingeschat hadden."

 

"Nice presentation of the car and nice gifts at delivery, personalized, much appreciated"

 

"Zeker. Auto stond o der een goed en heel attent kreeg ik een fles champagne"

 

"ze doen echt hun best"

 

"Stam heeft eerder een auto geleverd. Naar alle tevredenheid. Logischerwijs is het om bij de Leasemaatschappij te kijken waar de berijder woont en de auto regulier in onderhoud gaat. Dan bouw je een betere klantrelatie op. De huidige is toch een beetje opgelegd."

 

"Snelheid waarmee auto afgeleverd kon worden"

 

"Duiderlijk, vriendelijk,"

 

"No. Totally bad service. I bought the car from Stam and then after few months the Red STOP ENGINE FAILURE light comes on & I need to stop in emergency lane for few minutes and then drive again. this has happened many times. I had bought the warranty for 12 months as it was second had car, but everytime i go to get problem checked they say oh we did not find anything. Gave me a piece of paper to fill when the engine oil is low - fill what kms it was and how much oil did i add . I filled it. The problem still happens every now and then with RED STOP light. Now its almost a year, I get notified I need to make appointment for Service. I do that . Inform explicitly about the RED LIGHT problem. He do a check for 4 hours and come back to say Nothing wrong. I give the paper with oil level information filled and he says why did you not give this in beginning and that I have an attitude and complain everytime I come there. Seriously!!! I am facing an issue with car - it says ENGINE FAILURE HAZARD on dashboard - and you cannot find the issue in 5 visits & call me having an attitude problem. Now the warranty is gonna end in a month, they are asking me to come back after 1000kms and then they will check the oil again. then the warranty will be over & if something is wrong im gonna have to pay. seriously."

 

"Na vraag van onze kant konden we de auto een dag eerder ophalen."

 

"De fles champagne vond ik heel erg leuk"

 

"Medewerker had alle tijd om vragen te beantwoorden, werd ook van tevoren netjes gemeld dat de ovedracht ee uur zou duren."

 

"De aanschaf en aflevering ging precies zoals wij gewend zijn, dit is in 4 jaar tijd de 5e keer dat ik bij een aflevering van een Renault ben geweest. Ik zou deze dealer en verkoper zeker aanraden. Ook qua klantvriendelijkheid achter de balie zit het helemaal goed."

 

"Dat er alle tijd werd genomen om alles goed uitteleggen over de auto. Complimenten hiervoor aan Pascal Boehle de verkoper. Hij nam alle tijd voor uitleg en vragen."

 

"meedenken, flexibiliteit"

 

"De onthulling van de auto, uitgebreide uitleg en het presentje"

 

"Uitstekende afhandeling"

 

"zoals gewoonlijk zeer vriendelijk meedenkend"

 

"Nee, eerder een negatieve verassing, zie tips. Ik verwacht daar nog een reactie op van u."

 

"De bubbels bij aflevering ?"

 

"Neen. Eerder tegendeel na eerdere contacten met mevrouw de Pater en haar leidinggevende"

 

"Niet positief verrast"

 

"Het eerste klantcontact, de voorgestelde keuringsprocedure v.d. occasion, de mondelinge informatie"

 

"Goed geholpen door Bart"

 

"Prettige, aardige en ongedwongen verkoper. En bij het ophalen van de auto echt een feestje wat ik niet verwacht had. Vond dat het goed geregeld was."

 

"mooie, luxe auto, goede prijs. vriendelijke, kundige verkopers. Afgesproken dat het ventilatiesysteem zou worden nagezien. Dit is niet (goed) gebeurd."

 

"de details en goede service. Persoonlijke aandacht"

 

"Zeer vriendelijk ontvangen en netjes keurig afgehandeld. Zeer tevreden over Erik Welle"

 

"Auto mooi ingepakt was"

 

"Timo is aangename en betrokken verkoper die zijn vak verstaat"

 

"Ontzettend vriendelijk en persoonlijk geholpen"

 

"Het was mogelijk de auto thuis (Kaatsheuvel) te laten bezorgen. Aangezien wij op dat moment geen auto hadden en zij zelf deze mogelijkheid aandroegen. Uiteindelijk hebben we van deze service geen gebruik gemaakt maar het gaf ons een prettig gevoel dat hieraan gedacht werd."

 

"Verkoper was eerlijk en betrouwbaar in tonen de beschikbare informarie"

 

"In het algemeen vriendelijk en attent"

 

"Medewerkers kunnen zich goed verplaatsen in mij, een klant die geen verstand heeft van auto's. Ik had niet het gevoel dat van mijn gebrek aan kennis misbruik gemaakt werd."

 

"Er was voldoende afstand tussen ons en de verkoper, omniet het gevoel te krijgen dat ze je zo zo iets wilden verkopen"

 

"Correcte afhandeling transacties. Maling goed."

 

"Correcte afhandeling transacties. Maling goed."

 

"Alles was goed geregeld. Vervangende auto stond netjes klaar. Goede service"

 

"na een auto ongeluk was mijn auto total los, ik gekneusde ribben en flink spierpijn overal. voor mijn onregelmatige werk in de zorg is een auto, eigen vervoer best heel erg fijn. nadat ik mijn persoonlijke spullen uit mijn stukke auto had gehaald bij het schade bedrijf, ben ik zomaar even binnen gelopen bij jullie om te informeren. trof ik een fijne verkoper die mijn verhaal aanhoorde en meteen enthousiast reageerde dat hij wel dacht dat hij een mooie oplossing voor mij had. en inderdaad een Twingo, had ik ook, nog niet aanwezig, komt als inruil auto, net zo oud als die van mij, wit, netjes en niet erg veel kilometers op de teller. de prijs was ook voor mij goed te doen. wat was en ben ik blij met deze auto. bedankt."

 

"Bijzonder snelle levering."

 

"Van de verkoop tot aflevering uiterst vriendelijke ontvangst en behandeling. De onthulling van de auto van onder een afdekhoes geeft je een ware kado ervaring."

 

"ik werd wel verrast door de hele entourage waarbij de auto onder een doek stond. beetje too much voor mij maar kon het enthousiasme van de verkoper daarin wel waarderen"

 

"Ik ben al jaren bij Stam Bilthoven en dus eigenlijk al aan een goede service gewend....."

 

"Heel klantvriendelijk en luisteren wat je te zeggen heb."

 

"Zeer negatief, dubbele facturen sturen, creditnota bedrag toezeggen en dat weer terugnemen"

 

"Vriendelijke mensen goede service"

 

"afspraken worden correct nagekomen"

 

"Ondanks de corona-epidemie is alles prima verlopen, zoals dec auto voor de deur brengen voor proefrit, het afhandelen van de inruilauto en na de koop weer thuis af te leveren."

 

"Ja had een afspraak voor een clio te kijken en werd goed ontvangen door de verkoper hr blok en ik was meteen enthousiast over de auto werd een prijs bepaald voor de inruil van mijn auto! Overlegd thuis en even weer met dhr Blok gebeld en we kwamen er gauw uit! Ik rij al sinds 1997 renault vele dealers meegemaakt maar ben door de hr blok fantastisch geholpen! Dus ik raad iedereen aan om naar garage Stam te gaan! Mijn complimenten 👍👍👍"

 

"De verkoper Pascal is een gentleman."

 

"Was een fijne aflevering uitstekend geholpen door dhr Baars."

 

"Leniging super snel Geregeld."

 

"Gebreken diekosteloos gerepareerd werden"

 

"Bij aflevering a4 tje met naam vond ik erg leuk. Ook lekker wijntje en mooie paraplu 😅liever zo min mogelijk gebruiken🥴"

 

"Voor de aflevering van de auto zijn afspraken gemaakt over het vervangen en/of schoonmaken van bepaalde onderdelen. Er zijn meer onderdelen vervangen dan overeengekomen, omdat de monteurs zélf niet helemaal tevreden waren met de staat waarin een onderdeel verkeerde. Dit vind ik geweldige service, waarin het belang van de klant voorop staat."

 

"Erg positief geholpen en zeer klantvriendelijk Ook bij aflevering ruim de tijd genomen om alles uit te leggen"

 

"Zeer prettig geholpen door Lucas de Jong"

 

"Wij kwamen een proefrit maken. Henri was geen opdringerige autoverkoper en liet ons rustig onze gang gaan. Wij waren tevreden over de auto en wilden de auto graag hebben. Na kort over de prijs te hebben gesproken, hebben we een overeenkomst gesloten. Van alle stappen (proefrit, aflevering, etc) zijn we per e-mail zeer goed op de hoogte gehouden. Ook al onze vragen werden goed door Henri beantwoord. Leuk vonden wij ook het onthulmomentje. Met de 'aftersales' hebben wij nog geen ervaring. Toch hebben we wel het vertrouwen dat we goed geholpen zullen worden, mocht er onverhoopt iets zijn met de auto."

 

"- ruime keuze occasions - telefonisch goed bereikbaar - ik vind het erg belangrijk dat ik altijd terecht bij Stam Nieuwegein wanneer(ik vermoed) dat er iets mis is met mijn auto en even langs kan gaan."

 

"Onderhandeling verliep niet vlot met Peter en werd goed overgenomen door Andre. Op basis daarvan auto gekocht. Bij aflevering was Peter helder, enthousiast en duidelijk. Dus top, heb ik ook gemeld in mail. Echter afdekhoes, hoedenplank was niet in de auto, dus gemeld dat dat erg vervelend is vanwege zichtbare bagage en computer. Peter was vrij dus dag later weer gemeld via app, dat ik dus een probleem had. Na 12 uur bleek hij ingesproken te hebben dat hij de rolhoes/afdekplaat had staan. Ik moest naar het Noorden, maar was al onderweg naar Amersfoort. Kostte tijd en km's dus ik was boos. Wordt vlot geholpen door baliemedewerker en zeg tegen hem dat Peter op zn minst sorry kan zeggen voor deze gemaakte fout. Deze medewerker zegde mij toe dat door te geven. Daarna niets meer gehoord. Ik betaalde die week 17000 cash, en moet zelf achter een deksel aan die iemand heeft vergeten. Dan niets horen... voelt voor mij erg vervelend."

 

"Zeer goed en vriendelijk geholpen door Timo Deen"

 

"Zoeken naar passende auto, snelheid levering auto."

 

"nee alles naar verwachting"

 

"bij 1e contact zorgde verkoper vrij snel voor mogelijkheid van een proefrit. Bij aflevering was verkoper niet aanwezig. Plaatsvervanger was niet op de hoogte van aflevering. In passagiersstoel zat nog een vlek. Er was geen Veiligheidset aanwezig. In kofferbak lag nog een plaat van Renault Occasion? In kofferbak lag ook nog een vieze / lekkende fles met koelmiddel. De voorbanden zouden vervangen worden, maar ipv Goodyear was ongevraagd een ander merk gemonteerd. (goedkopere Kleber)? Op naam zetten van kenteken koste enige tijd omdat de (2e) verkoper de auto eerst nog uit bedrijfsbestand moestoverzetten (koste enige tijd). In de auto waren de serviceboekjes ook niet aanwezig en bleek later dat onderhoudsboekje niet was bijgewerkt. (Is onderhoud wel uitgevoerd?) Uiteindelijk dus NEGATIEF verrast ipv positief. Bij de oplevering werden ook documenten overhandigd (Factuur) waaruit geconcludeerd kon worden dat qua service e.e.a. niet was geaccordeerd door service-afdeling.????"

 

"Mijn verwachtingen waren al hoog. Afspraken waren helder en zijn correct uitgevoerd. We zijn tevreden"

 

"Vriendelijke mensen, behulpzaam en vrolijk, men neem de tijd voor als je vragen hebt"

 

"Werd verrast hoe snel Stam schakelt naar hun klanten toe."

 

"persoonlijke aandacht en duidelijke informatie"

 

"Netjes 25 liter getankt omdat tank echt helemaal leeg was terwijl wij geen pakket hadden genomen."

 

"Bart heeft geweldig met alles meegedacht!service kon niet beter! Bij het afleveren ook nog een lekkere attentie . Alles is top ! Ben dan ook super blij met mijn nieuwe Twingo !!!"

 

"Veel persoonlijke aandacht, zelfs nu tijdens de Corona. Ook heel aardig dat de auto binnen stond, bordje erbij etc. Dus zelfs bij een tweede hands veel aandacht. Heel leuk!"

 

"Zeer slechte voorlichting mbt reparatie van auto. Uw auto is op. Bij second opinion bij andere garage. Auto is in goede conditie zeker de moeite waard om te reparen"

 

"Contact tussen aankoop en aflevering was zeer goed"

 

"Ondanks onaangekondigd werd er wel tijd voor me uitgetrokken"

 

"auto stond mooi binnen, gepoetst en wel; leuke attenties ontvangen bij vertrek"

 

"Meedenken van verkoper bij probleem met betaling via pin."

 

"Hele vriendelijke verkoper, die alletijd voor onze vragen had. Bedankt Timo Deen"

 

"Ja er werd ons goed geholpen met het overmaken van de betaling van de auto Toen dat in eerste instantie niet lukte .Jeroen die ons geweldig goed geholpen heeft had alle geduld, en heeft zelfs contact opgenomen met onze bank om te zorgen dat de betaling dezelfde dag nog doorging en wij de auto meteen mee konden nemen . TOP"

 

"Ik ben vriendelijk geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt."

 

"De verkoper in Hilversum was in tegenstelling tot Bussum waar ik 3 december 2019 al geweest was, heel attent. Stelde zich netjes voor en was behulpzaam. In Bussum zeer slechte ervaring: geen goedemiddag, kan ik u evt helpen etc. Heb die verkoper er ook op gewezen dat hij een zeer slechte verkoper was en heb daarna met de p...in het pand verlaten."

 

"Vriendelijke verkoper"

 

"Ik ben goed geholpen door de werknemers van Stam. De sfeer was ontspannen en ongedwongen. Er werd echt de tijd voor je genomen. Ook kreeg ik een leuk cadeautje bij de aflevering. Erg leuk!"

 

"Ik belde net of ik een lakstift kon krijgen om zelf nog wat plekjes bij te werken. Geen enkel probleem, het wordt op gestuurd. Dit noem ik nou service."

 

"Snelheid van levering"

 

"Persoonlijke benadering"

 

"Tiemo is een fijne verkoper, die denkt in oplossingen. Prima."

 

"Goede verkoper waarbij je niet het idee heb dat hij je wat aansmeert maar goed luistert naar zijn klanten"

 

"Nice presentation of the car and nice gifts at delivery, personalized, much appreciated"

 

"Zeker. Auto stond o der een goed en heel attent kreeg ik een fles champagne"

 

"ze doen echt hun best"

 

"Stam heeft eerder een auto geleverd. Naar alle tevredenheid. Logischerwijs is het om bij de Leasemaatschappij te kijken waar de berijder woont en de auto regulier in onderhoud gaat. Dan bouw je een betere klantrelatie op. De huidige is toch een beetje opgelegd."

 

"Snelheid waarmee auto afgeleverd kon worden"

 

"Duiderlijk, vriendelijk,"

 

"Na vraag van onze kant konden we de auto een dag eerder ophalen."

 

"De fles champagne vond ik heel erg leuk"

 

"Medewerker had alle tijd om vragen te beantwoorden, werd ook van tevoren netjes gemeld dat de ovedracht ee uur zou duren."

 

"De aanschaf en aflevering ging precies zoals wij gewend zijn, dit is in 4 jaar tijd de 5e keer dat ik bij een aflevering van een Renault ben geweest. Ik zou deze dealer en verkoper zeker aanraden. Ook qua klantvriendelijkheid achter de balie zit het helemaal goed."

 

"Dat er alle tijd werd genomen om alles goed uitteleggen over de auto. Complimenten hiervoor aan Pascal Boehlé de verkoper. Hij nam alle tijd voor uitleg en vragen."

 

"meedenken, flexibiliteit"

 

"De onthulling van de auto, uitgebreide uitleg en het presentje"

 

"Uitstekende afhandeling"

 

"zoals gewoonlijk zeer vriendelijk meedenkend"

 

"Nee, eerder een negatieve verassing, zie tips. Ik verwacht daar nog een reactie op van u."

 

"De bubbels bij aflevering 😉"

 

"Neen. Eerder tegendeel na eerdere contacten met mevrouw de Pater en haar leidinggevende"

 

"Niet positief verrast"

 

"Het eerste klantcontact, de voorgestelde keuringsprocedure v.d. occasion, de mondelinge informatie"

 

"Goed geholpen door Bart"

 

"Prettige, aardige en ongedwongen verkoper. En bij het ophalen van de auto echt een feestje wat ik niet verwacht had. Vond dat het goed geregeld was."

 

"mooie, luxe auto, goede prijs. vriendelijke, kundige verkopers. Afgesproken dat het ventilatiesysteem zou worden nagezien. Dit is niet (goed) gebeurd."

 

"de details en goede service. Persoonlijke aandacht"

 

"Zeer vriendelijk ontvangen en netjes keurig afgehandeld. Zeer tevreden over Erik Welle"

 

"Auto mooi ingepakt was"

 

"Timo is aangename en betrokken verkoper die zijn vak verstaat"

 

"Ontzettend vriendelijk en persoonlijk geholpen"

 

"Het was mogelijk de auto thuis (Kaatsheuvel) te laten bezorgen. Aangezien wij op dat moment geen auto hadden en zij zelf deze mogelijkheid aandroegen. Uiteindelijk hebben we van deze service geen gebruik gemaakt maar het gaf ons een prettig gevoel dat hieraan gedacht werd."

 

"Verkoper was eerlijk en betrouwbaar in tonen de beschikbare informarie"

 

"In het algemeen vriendelijk en attent"

 

"Medewerkers kunnen zich goed verplaatsen in mij, een klant die geen verstand heeft van auto’s. Ik had niet het gevoel dat van mijn gebrek aan kennis misbruik gemaakt werd."

 

"Er was voldoende afstand tussen ons en de verkoper, omniet het gevoel te krijgen dat ze je zo zo iets wilden verkopen"

 

"Correcte afhandeling transacties. Maling goed."

 

"Correcte afhandeling transacties. Maling goed."

 

"na een auto ongeluk was mijn auto total los, ik gekneusde ribben en flink spierpijn overal. voor mijn onregelmatige werk in de zorg is een auto, eigen vervoer best heel erg fijn. nadat ik mijn persoonlijke spullen uit mijn stukke auto had gehaald bij het schade bedrijf, ben ik zomaar even binnen gelopen bij jullie om te informeren. trof ik een fijne verkoper die mijn verhaal aanhoorde en meteen enthousiast reageerde dat hij wel dacht dat hij een mooie oplossing voor mij had. en inderdaad een Twingo, had ik ook, nog niet aanwezig, komt als inruil auto, net zo oud als die van mij, wit, netjes en niet erg veel kilometers op de teller. de prijs was ook voor mij goed te doen. wat was en ben ik blij met deze auto. bedankt."

 

"Bijzonder snelle levering."

 

"Van de verkoop tot aflevering uiterst vriendelijke ontvangst en behandeling. De onthulling van de auto van onder een afdekhoes geeft je een ware kado ervaring."

 

"ik werd wel verrast door de hele entourage waarbij de auto onder een doek stond. beetje too much voor mij maar kon het enthousiasme van de verkoper daarin wel waarderen"

 

"Ik ben al jaren bij Stam Bilthoven en dus eigenlijk al aan een goede service gewend....."

 

"Vriendelijke mensen goede service"

 

"Gewoon correct en vriendelijk geholpen. Er is goed geluisterd."

 

"De wijn was uitmuntend!"

 

"De auto werd achtergehouden totdat ik het geld bij elkaar had. Super tof!"

 

"Fantastische auto en rijdt super , heb deze auto gekocht met garantie pakket , wat inhoud waxolbehadeling , volle tank , Onderhoudsbeurt en nieuwe matten. Echter bij ontvangst bleek dat er geen nieuwe matten in liggen maar gebruikte en in het onderhouds boekje vind ik geen vermelding van controle , waxol is mooi alleen voorkant zat nog vol insectenvuil waar de wax overheen is gegaan"

 

"Nee. Was gewoon netjes."

 

"Nee hoor, alles gewoon goed geregeld. ( tot nu toe iig.)"

 

"Zeer fijne ervaring. We ging een test rit in Utrecht maken omdat daar de Nissan pixo stond . We mochten van uit stam Bussum een auto lenen om naar Utrecht te gaan. Wat een fijne service. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt omdat wij eigenlijk gelijk door gingen naar onze volgende afspraak"

 

"Nee, zijn vriendelijke verkopers en zou ook anderen aanraden om er heen te gaan"

 

"De manier van presenteren van de nieuwe auto ineen aparte ruimte"

 

"De manier van presenteren van de nieuwe auto ineen aparte ruimte"

 

"We zijn heel blij verrast door de vriendelijkheid, deskundigheid, hulpvaardigheid en doortastendheid van de verkoper Henri Blok. Dank daarvoor."

 

"Matten in de auto waren prima, niet vervangen maar een nieuwe set erbij gekregen. TOP"

 

"zeer vriendelijk personeel top"

 

"Prettige gesprek met een klant vriendelijke verkoper. Verkoper is zeker klantgericht bezig."

 

"nee, het was gewoon goed."

 

"Goede informatie over de auto"

 

"Zeer prettige verkoper Jeroen Wolters, in het verleden hadden we een slechte ervaring."

 

"Prima auto voor een goede prijs"