✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 28742 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid! Ook een reactie kwijt over Stam Renault Dealers? Druk op één van de onderstaande knoppen. 

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

 

Bekijk onderstaand recente Stam Renault Klantreacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan onze klanten stellen:
“Zijn er ervaringen bij Stam waardoor je positief verrast werd of nog liever iets dat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

"Zeer snel klaar en sms gekregen dat ik de auto weer kon ophalen. Zeer vriendelijke mederwerker Henk achter de balie."

 

"de persoonlijke aandacht en het gevoel dat je klant bent en geen nummer sprak ons enorm aan en gaf ons een zeer goed gevoel."

 

"je voelt je helemaal welkom."

 

"Verder goed geholpen, alleen waarvoor ik een afspraak had is zijn de werkzaamheden voor de helft gedaan. Wel APK en grote beurt, maar geen distributieriem vervangen. Verder lukt het mij niet myRenault aan te melden. Kan als dealer Stam Amersfoort niet invoeren. Graag oplossing"

 

"eerlijkheid en de coulance van de gemaakte kosten"

 

"negatief verrast. Na aankoop occasion bleek apk keuringsrapport niet aanwezig. Na 3 belletjes nog steeds niet ontvangen en geen enkele terugkoppeling gehad. Slechte nazorg."

 

"Auto gewassen als extra service, zeer vriendelijk te woord gestaan aan de balie"

 

"De vriendelijkheid van iedereen en men stelt je op je gemak, het is tenslotte geen zak snoepjes wat je koopt. Men wordt geholpen met ideeën wat er nog bij kan, maar ook wat in sommige gevallen beslist overbodig is. Dus perfect, maar dat kan ook niet anders na al ongeveer 20 a 30 jaar(als het niet langer is) klant bij Stam te zijn."

 

"Was mijn koffiebeker vergeten en kreeg hier een telefoontje over dat ze die gevonden hadden en dat ik hem kon ophalen."

 

"de professionaliteit en klantvriendelijkheid van verkoper Martijn"

 

"Het mee-denken van de receptionist van de werkplaats"

 

"Prima ontvangst, duidelijke afspraken."

 

"Ja, onlangs bij brengen voor APK was ik vroeg. Vestiging was nog niet open maar een van de medewerkers wel aanwezig. Mocht ik door de garage naar binnen om alvast een kop koffie te pakken. Service!!"

 

"Zeer goede uitleg bij ophalen van de Captur. Collin had alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden."

 

"De fles bubbels,plus de goede uitleg van Jeroen"

 

"Door de service en uitleg door Dhr v Amerongen"

 

"Mijn ouders zijn vrijdag voor de eerste keer gaan kijken voor mij en mochten tijdens het proefritje van Hilversum naar Utrecht rijden, zodat ik hem alvast kon zien. Dat vond ik top."

 

"Verkoper, dacht goed met ons mee"

 

"de inruilwaarde van de in te ruilen auto was prima. De ervaringen van Stam Nieuwegein heeft mij besloten om wederom een auto te kopen bij Stam. Ook leuk dat we na gebeld werden om te informeren of alles naar wens was.(gegaan).Prima"

 

"Auto was einde van de ochtend al klaar"

 

"Niet een enkel punt, maar in z,n geheel zeer tevreden"

 

"Kon dezelfde dag terecht"

 

"Nee, het was mijn eerste contact met Stam"

 

"De reparatie aan het linker voorraam bij mijn 3 jaar oude auto zou nog niet nodig moeten zijn. Na overleg door Pim de Vries met Renault Nederland is de rekening gehalveerd."

 

"De verkoper Lucas de Jong heeft ons 4 jaar ook een nieuwe captur verkocht, en dat hebben we als heel positief ervaren. Vandaar dar we nu ook weer naar hem hebben gevraagd. Lucas is iemand die je altijd prettig en enthousiast begroet en te woord staat. Hij is behulpzaam en wat die ook belooft hij komt altijd zijn verplichtingen na. Met andere woorden hij is een prettig persoon om mee zaken te doen."

 

"Nee dat niet maar ik had wel een teleurstelling dat er geen matten in de auto aanwezig waren omdat de auto pas 2 jaar oud is."

 

"Werd zeer goed en correct behandeld."

 

"Dat ik kon wachten tot mijn Renault klaar was"

 

"Ik heb mijn auto via de telefoon binnen een uur gekocht en ben bij alles supergoed geholpen. Kreeg goed advies en een vriendelijke service. Bedankt!"

 

"De verkoper Lucas de Jong heeft ons uitstekend geholpen."

 

"Leuk het bord gefeliciteerd en de fles bubbels bij het ophalen van de nieuwe auto."

 

"VERKOPER, ZEER VRIENDELIJK, HAD KENNIS VAN ZAKEN ALLE VRAGEN WERDEN BEANTWOORD."

 

"Dat de auto eerder afgeleverd werd is als zeer positief ervaren"

 

"Dat de auto nog helemaal ingepakt was bij de oplevering (ik was de auto al aan het zoeken op de parkeerplaats)"

 

"Ja ,wij dachten na over mogelijk private lease maar in gesprek met Andre Baars kwamen wij al gauw tot een andere veel beter alternatief waarbij de auto na verloop van tijd echt van ons is. Zeer eerlijk advies Andre staat voor zijn klant! Erg positief, chapeau"

 

"de verkoper deed erg aardig, ondanks dat de auto uit een boekje bested is dus er nauwelijks echt contact is geweest. Hij nam ruim de tijd terwijl het misschien wel het minst interessante karretje uit de hele collective is."

 

"Extra informatie opgevraagd bij VW zonder winstoogmerk voor Stam."

 

"Alle problemen waren un 1x opgelost. Gelukkig hoefde fysiek niets te worden vervangen."

 

"Vriendelijk personeel"

 

"Super hulp van Pascal Boehle. Helemaal top"

 

"Leuke overdracht met een paraplu en een fles proseco, was heel leuk, en een duidelijk uitleg."

 

"de haal en breng service heeft mij zeer positief verrast"

 

"Het enthousiasme van de verkoper"

 

"Leuk de fles champagne in zo een ijskoeler, kon hem iet kapot slaan tege de auto zou sonde zijn haha. Vragen werden snel afgehandeld"

 

"Naar tevredenheid geholpen Door andre baars"

 

"verwachtte dat de reparatie de volgende week zou kunnen plaats vinden, maar dat kon gelukkig de volgende dag al."

 

"We zijn zeer prettig geholpen door verkoper Pascal. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd."

 

"Snel geholpen en goed opgelost"

 

"Onverwacht met pech binnen gebracht. Vervolgens correct, plezierig en snel geholpen"

 

"Dat mijn auto bij aflevering helemaal ingepakt stond als een cadeautje was een hele leuke verrassing. Verder heel fijn dat de verkoper alle systemen uitlegde!"

 

"Toen ik binnen kwam kwam de meneer op me af i.p.v. achter de balie te blijven staan en gaf me een hand , vond dit zeer klantvriendelijk en persoonlijk. Ook erg vriendelijk geholpen en alles uitgelegd.??"

 

"Fijn dat er de tijd werd genomen om uit te leggen wat er precies was gebeurd"

 

"De leenauto was uiteindelijk helemaal op kosten van Stam, terwijl ikzelf bewust koos voor een ander soort leenauto dan de gratis Twizy. Positief!"

 

"conform verwachtingen"

 

"Alles heel normaal volgens afspraak verlopen"

 

"Snelle services en snelle levering van de auto!"

 

"Wij hebben geen positieve ervaringen die onze verwachtingen overtroffen."

 

"Geween de rust,alles op het gemak uitleggen"

 

"Vooral de heldere uitleg over het gebruik van R-Link en even kort het doornemen van het menu."

 

"De efficiëntie, snelheid, professionaliteit en kennis van zaken."

 

"heldere uitleg, tijd die genomen wordt"

 

"Op uiterst prettige en proffesionele wijze zaken gedaan met Nick Eijkenboom!"

 

"Supervriendelik personeel en alles tot in de puntjes verzorgd"

 

"Ik kon in 1 keer geholpen worden"

 

"Dat er gelijk een verkoper beschikbaar was toen ik tijdens de jaarlijkse onderhoud vertelde dat ik over een nieuwe Clio nadacht."

 

"Goede inruil van onze vorige Clio"

 

"zeer goede en vriendelijke service."

 

"Altijd vriendelijk en belangstellend ontvangen, vooraf prijsopgave en daar is aan voldan."

 

"De prettige en vriendelijke ontvangst. Ook fijn was dat op het moment zelf nog een leensuto kon worden geregeld."

 

"Ik kon heerlijk rustig werken met een lekker kopje koffie voorhanden terwijl mijn auto een beurt kreeg."

 

"Na een hoop trammelant is de storing uiteindelijk goed opgelost. Jullie hebben er er voor gezorgd dat extra kosten niet verrekend werden."

 

"Verrast ben ik niet door de extra goede service. Dat ben ik gewend, en heb dat al eerder per brief aan uw directe gemeld. Dezelfde dienstverlening heb ik ook bij de aankoop ervaren. Een 10+ waard"

 

"Super vriendelijk, kan niet beter"

 

"Leuke Captur als leen auto mee gehad."

 

"Er wordt gevraagd of je je auto wilt laten wassen en noemen de prijs. Je kunt zelf de keuze maken. Ik was blij met een schone auto."

 

"wij hadden gelijk een goede klik met de verkoper pascal boulee hij heeft ons een mooi product verkocht"

 

"Ik kwam langs en alles werd meteen gedaan."

 

"Aardige en deskundige man, Collin"

 

"Zeer vriendelijk en goed te woord gestaan. Netjes een prijsopgave ontvangen."

 

"vriendelijke uitleg over alle vragen"

 

"Ontvangst was prima in orde."

 

"Snel geholpen. Duidelijk verhaal. Prettige communicatie"

 

"altijd gevoel welkom te zijn"

 

"Geweldige snelle service."

 

"KLEINE STORING IN ZYRUIT MECHANISME- OPENSTAAND ZIJRAAM IN DE NACHTELIJKE UREN- IS EEN HEEL VERVELENDE SITUATIE. DOOR DIRECT BIJ U LANGS TE KUNNEN KOMEN WERD HET PROBLEEM EN GOED ONDERKEND EN OPGELOST! DANK DAARVOOR!"

 

"Zou zo niet weten wat."

 

"altijd voorkomend en welkom voelen bij binnenkomst"

 

"Dat niet. Maar wel goede uitleg en prettige verkoper"

 

"geen geen"

 

"Goede en gratis service bij verhelpen onduidelijke rammel in de auto"

 

"Bandenspanning was niet in orde. Ben zonder afspraak langsgegaan. Even wachten, maar meteen geholpen. Banden weer op spanning en geen kosten. Klasse!"

 

"vriendelijke, correcte en deskundige medewerkers aan de servicebalie"

 

"zou ik thuis gebracht worden krijg ik kosteloos een leenauto.grandioos!"

 

"Het was wel leuk dat bij de proefrit een soort welkomstkaartje met achternaam in de auto hing."

 

"Leuk dat er zoveel aandacht werd besteed aan de aflevering: bijvoorbeeld het bord met mijn naam erop en de auto die werd onthuld d.m.v. het afhalen van een hoes waren leuke verassingen. Ook de uitleg van de auto beviel erg goed. De champagne was ook een laatste leuke verassing."

 

"Leuk dat er zoveel aandacht werd besteed aan de aflevering: bijvoorbeeld het bord met mijn naam erop en de auto die werd onthuld d.m.v. het afhalen van een hoes waren leuke verassingen. Ook de uitleg van de auto beviel erg goed. De champagne was ook een laatste leuke verassing."

 

"nee de km beurt zal goed zijn uitgevoerd"

 

"Ze zijn duidelijk en doen wat ze beloven. Verder bijzonder leuk personeel. Houden zo."

 

"De uitleg van de werking van de auto was absoluut heel duidelijk. Leuk is ook zo'n blauw onthullings-kleed over de nieuwe auto. Dat geeft iets feestelijks. Los van het kopen van een nieuwe auto wil ik vermelden dat de service bij Stam altijd geweldig is! Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan; men heeft altijd aandacht voor het (meestal kleine) probleem waar ik mee kom. Chapeau!!!"

 

"het was heel prettig dat we direct werden geholpen"

 

"je voelt je helemaal welkom."

 

"negatief verrast. Na aankoop occasion bleek apk keuringsrapport niet aanwezig. Na 3 belletjes nog steeds niet ontvangen en geen enkele terugkoppeling gehad. Slechte nazorg."

 

"de professionaliteit en klantvriendelijkheid van verkoper Martijn"

 

"Prima ontvangst, duidelijke afspraken."

 

"Zeer goede uitleg bij ophalen van de Captur. Collin had alle tijd om al mijn vragen te beantwoorden."

 

"De fles bubbels,plus de goede uitleg van Jeroen"

 

"Door de service en uitleg door Dhr v Amerongen"

 

"Mijn ouders zijn vrijdag voor de eerste keer gaan kijken voor mij en mochten tijdens het proefritje van Hilversum naar Utrecht rijden, zodat ik hem alvast kon zien. Dat vond ik top."

 

"Verkoper, dacht goed met ons mee"

 

"de inruilwaarde van de in te ruilen auto was prima. De ervaringen van Stam Nieuwegein heeft mij besloten om wederom een auto te kopen bij Stam. Ook leuk dat we na gebeld werden om te informeren of alles naar wens was.(gegaan).Prima"

 

"De verkoper Lucas de Jong heeft ons 4 jaar ook een nieuwe captur verkocht, en dat hebben we als heel positief ervaren. Vandaar dar we nu ook weer naar hem hebben gevraagd. Lucas is iemand die je altijd prettig en enthousiast begroet en te woord staat. Hij is behulpzaam en wat die ook belooft hij komt altijd zijn verplichtingen na. Met andere woorden hij is een prettig persoon om mee zaken te doen."

 

"Nee dat niet maar ik had wel een teleurstelling dat er geen matten in de auto aanwezig waren omdat de auto pas 2 jaar oud is."

 

"Werd zeer goed en correct behandeld."

 

"Ik heb mijn auto via de telefoon binnen een uur gekocht en ben bij alles supergoed geholpen. Kreeg goed advies en een vriendelijke service. Bedankt!"

 

"De verkoper Lucas de Jong heeft ons uitstekend geholpen."

 

"Leuk het bord gefeliciteerd en de fles bubbels bij het ophalen van de nieuwe auto."

 

"VERKOPER, ZEER VRIENDELIJK, HAD KENNIS VAN ZAKEN ALLE VRAGEN WERDEN BEANTWOORD."

 

"Dat de auto eerder afgeleverd werd is als zeer positief ervaren"

 

"Dat de auto nog helemaal ingepakt was bij de oplevering (ik was de auto al aan het zoeken op de parkeerplaats)"

 

"Ja ,wij dachten na over mogelijk private lease maar in gesprek met André Baars kwamen wij al gauw tot een andere veel beter alternatief waarbij de auto na verloop van tijd echt van ons is. Zeer eerlijk advies André staat voor zijn klant! Erg positief, chapeau"

 

"de verkoper deed erg aardig, ondanks dat de auto uit een boekje bested is dus er nauwelijks echt contact is geweest. Hij nam ruim de tijd terwijl het misschien wel het minst interessante karretje uit de hele collective is."

 

"Super hulp van Pascal Boehle. Helemaal top"

 

"Leuke overdracht met een paraplu en een fles proseco, was heel leuk, en een duidelijk uitleg."

 

"Het enthousiasme van de verkoper"

 

"Leuk de fles champagne in zo een ijskoeler, kon hem iet kapot slaan tege de auto zou sonde zijn haha. Vragen werden snel afgehandeld"

 

"Naar tevredenheid geholpen Door andre baars"

 

"We zijn zeer prettig geholpen door verkoper Pascal. Hij heeft alles duidelijk uitgelegd."

 

"Dat mijn auto bij aflevering helemaal ingepakt stond als een cadeautje was een hele leuke verrassing. Verder heel fijn dat de verkoper alle systemen uitlegde!"

 

"conform verwachtingen"

 

"Alles heel normaal volgens afspraak verlopen"

 

"Snelle services en snelle levering van de auto!"

 

"Wij hebben geen positieve ervaringen die onze verwachtingen overtroffen."

 

"Geween de rust,alles op het gemak uitleggen"

 

"Vooral de heldere uitleg over het gebruik van R-Link en even kort het doornemen van het menu."

 

"heldere uitleg, tijd die genomen wordt"

 

"Op uiterst prettige en proffesionele wijze zaken gedaan met Nick Eijkenboom!"

 

"Supervriendelik personeel en alles tot in de puntjes verzorgd"

 

"Dat er gelijk een verkoper beschikbaar was toen ik tijdens de jaarlijkse onderhoud vertelde dat ik over een nieuwe Clio nadacht."

 

"Goede inruil van onze vorige Clio"

 

"Verrast ben ik niet door de extra goede service. Dat ben ik gewend, en heb dat al eerder per brief aan uw directe gemeld. Dezelfde dienstverlening heb ik ook bij de aankoop ervaren. Een 10+ waard"

 

"wij hadden gelijk een goede klik met de verkoper pascal boulee hij heeft ons een mooi product verkocht"

 

"Aardige en deskundige man, Collin"

 

"vriendelijke uitleg over alle vragen"

 

"Ontvangst was prima in orde."

 

"Zou zo niet weten wat."

 

"Dat niet. Maar wel goede uitleg en prettige verkoper"

 

"Het was wel leuk dat bij de proefrit een soort welkomstkaartje met achternaam in de auto hing."

 

"Leuk dat er zoveel aandacht werd besteed aan de aflevering: bijvoorbeeld het bord met mijn naam erop en de auto die werd onthuld d.m.v. het afhalen van een hoes waren leuke verassingen. Ook de uitleg van de auto beviel erg goed. De champagne was ook een laatste leuke verassing."

 

"Leuk dat er zoveel aandacht werd besteed aan de aflevering: bijvoorbeeld het bord met mijn naam erop en de auto die werd onthuld d.m.v. het afhalen van een hoes waren leuke verassingen. Ook de uitleg van de auto beviel erg goed. De champagne was ook een laatste leuke verassing."

 

"alles was zeer netjes geregeld"

 

"Wordt meegedacht wat past bij mijn situatie/vraag"

 

"Goede deal inruilen. Veel keuze uit auto's in voorraad."

 

"Ik ben zeer, zeer tevreden over Stam. Telkens weer overtreffen ze mij verwachtingen."

 

"Wij hebben een occasion gekocht. Blij verrast dat wij als kopers van een occasion dezelfde klantenservice hebben ontvangen als kopers van een nieuwe auto. Leuk dat de auto was "ingepakt", bij het ophalen."

 

"Goede service netjes afgehandeld"

 

"Bij ophalen van auto wisten ze nergens van terwijl ik afspraak had . De man die geregeld had was met vakantie .werd toch opgelost"

 

"Verkoper die de auto presenteerde had geen accurate kennis van de auto"

 

"Niks in bijzonder. De afspraak is perfect verlopen"

 

"De zeer goede staat van de auto"

 

"Ik ben zeer tevreden met de gang van zaken zoals die is verlopen. De algemene werkzaamheden en de communicatie met de verkoop adviseur, de heer Andre Baars, is na volle tevredenheid verlopen. Met voor beiden een positief resultaat."

 

"de zeer uitgebreide uitleg over de auto en de attenties! perfecte service inname achter gelaten auto."

 

"De belangrijkste reden om wederom (zesde keer) een nieuwe auto te kopen bij Stam Nieuwegein zit hem in het feit, dat ik steeds correct bejegend wordt door de serviceadviseurs, de heren Walter Matton en Martin Roelofs enerzijds en chef-monteur Wim van der Heijden (inclusief zijn collega's) anderzijds. Daarnaast verliep het aankoopgesprek met gast-verkoper Bart Wijdeveld bijzonder prettig en erg duidelijk. Ik zou het bijzonder op prijs stellen, dat u mijn waardering aan deze mensen overbrengt."

 

"Er is door iedereen binnen Stam gezocht naar een oplossing en niet naar een compromis."

 

"De auto was prachtig ingepakt. Echt heel leuk gedaan!!@"

 

"ontvangst/begeleiding bij overhandiging van auto werd erg gewaardeerd"

 

"Had hoge verwachtingen en die zijn uitgekomen"

 

"Aardig en hartelijk welkom. Lege kinderwagen mocht mee (goede tip) om te kijken of alles paste in de kofferbak."

 

"Dat door een ander vestiging naar Bussum werd gebeld dat ik er aan kwam om naar een Scenic occasion te kijken."

 

"Keurig ontvangen en snel geregeld. Duidelijk verhaal en goede keuring van de auto waardoor ik vertrouwen heb gekregen in Stam."

 

"Aangezien wij een eind van Amersfoort wonen (anderhalf uur rijden) hadden wij vooraf graag informatie mbt inruilwaarde van onze auto t.o.v. de Renault Megane die wij op het oog hadden.Het mailcontact en later telefonisch contact was prettig en voor ons een reden om naar Amersfoort te rijden voor een proefrit en aansluitend gesprek.Ook dat was een prettig gesprek met de verkoper (Marco).We waren er snel uit en de koop was gesloten. We werden daarna via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang en de auto werd afgeleverd op de afgesproken dag en tijd.De aflevering werd gedaan door andere medewerker (ben zijn naam kwijt) aangezien Marco met vakantie was.Ook dat verliep goed.Met de auto en een fles bubbels zijn we naar huis gereden. Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken vanaf het eerste tot het laatste contact."

 

"Absoluut heel erg leuk is dat je auto netjes is ingepakt in n hoes en met een bedankbordje erbij wie de auto heeft gekocht. En de fles bubbels die je mee naar huis krijgt om de aanschaf van je auto te vieren! Zo feestelijk en attent, echt heel erg leuk. Blijven doen!"

 

"De achterste wielkasten worden standaard niet afgewerkt maar op mijn verzoek wel zwart gespoten. Nummerplaten zijn ook direct vervangen en de auto is netjes afgeleverd."

 

"Heel netjes behandeld en leuk dat ik hem zelf uit moest pakken"

 

"Niet echt. De prettige ervaringen, die we bij Stam hebben over alles, wat de aanschaf/aflevering van een nieuwe auto betreft, zijn wederom positief onderstreept."

 

"dat ik met mijn pinpas kon betalen op de dag van levering"

 

"persoonlijke aandacht/contact voor en na de aankoop was erg goed"

 

"Duidelijke uitleg bij afleveren en vriendelijke medewerkers"

 

"De tijd die genomen werd om de auto af te leveren"

 

"Service en klantvriendelijkheid is TOP. Uitleg en aandacht bij het afleveren was super, mijn complimenten."

 

"alles was goed geregeld"

 

"Ik was blij verrast met een nieuwe mattenset voor de auto, terwijl dit niet afgesproken was. Dus drie maal hoera en dank je wel."

 

"Prettig geholpen door de verkoper en zich ook naar waarde in gezet"

 

"negatief: Bij thuiskomst was een offerte getekend van een verkeerde auto."

 

"Bij aflevering was de auto als een Kadootje verpakt compleet met gepersonaliseerd welkomsbord. Erg leuk! Daarnaast was de verkoper bij de onderhandeling erg redelijk."

 

"Ben uiterst vriendelijk geholpen, men nam alle tijd voor mij, waren niet opdringerig en dat vond ik heel prettig. Ben uiterst tevreden over de onderhandelingen."

 

"Alles ging naar verwachting"

 

"heelaas duurde de aflevering iets te lang ook door de vakantie"

 

"Prima service en gesprekken gehad."

 

"Alle vragen, ongeacht de omvang, werden altijd beantwoord. Ik werd altijd netjes en geduldig te woord gestaan en zo nodig terug gemaild of gebeld. Ook werd er goed gekeken naar oplossingen en mogelijkheden, i.v.m. het lange wachten (4 1/2 maand) op mijn nieuw auto, maar het werd beloond!! De auto is prachtig en rijdt super! Nu alle technische snufjes nog een beetje leren."

 

"zonder afspraak gaan kijken, wat fijn was dat ik toch met een twingo een proefrit mocht maken. Vriendelijkheid +++"

 

"De auto werd eerder afgeleverd dan verwacht. Daar waren we heel blij mee. Contact met verkoper (Melvin) was ook bijzonder prettig.De "ceremonie" bij de aflevering was ook heel leuk. Gaf de koop toch iets extra's."

 

"Steven Wilschut kwam op mij erg professioneel over; niet de gladde verkooppraatjes, maar een betrouwbare man met verstand van zaken die ook ruimte geeft aan nieuwelingen (Bob) om het vak te leren."

 

"ja het uiterlijk en de uitstraling, zeer sportief"

 

"Na de proefrit woensdag werkte de cruise control goed, het start/stopsysteem haperde. Dat heb ik gemeld en het zou nagekeken worden. Er zou ook een lakbeachadiging bijgewerkt worden maar dat bleek niet gedaan te zijn omdat de verkeerde kleur besteld was. Na het ophalen vrijdag werkte de cruise control niet, en het start/stopsysteem werkt helemaal niet. Ik heb meteen gebeld, de medewerkers waren in gesprek en ik zou terug gebeld worden. Een mail gestuurd maar tot nog toe geen reactie gehad."

 

"Snelle aflevering van de auto is als bijzonder prettig ervaren"

 

"ten wij vinden zijn altijd opel klant geweest en worden daar met voorrang behandeld"

 

"Dhr Erik Welle is een prettige verkoper ...."

 

"Prettige communicatie, hartelijke ontvangst, goede uitleg en een mooie paraplu ontvangen"

 

"Eerlijk gezegd niet. Uiteindelijk ben ik zeer content met de auto. Al heb ik echter vanaf dag 1 wel te kampen gehad met technische problemen. De stabilisator stangen bleken niet correct gemonteerd (of kapot) te zijn. Deze heb ik tijdens mijn vakantie in Kroatië moeten laten vervangen. Verre van ideaal dus. En kennelijk was dit al het geval met aflevering. Dus dat vind ik een niet al te prettig idee aangezien de auto nagelnieuw is met 10 km op de teller bij aflevering. Ik verwacht toch wel een betere controle vanuit Stam bij een auto van deze klasse. Het heeft mij in ieder geval wel 1500 km van Hilversum naar Kroatië wat kopzorgen bezorgd. Ik hoop dat toekomstige controles beter uitgevoerd zullen worden."

 

"Stam heeft vooraf modellen ingekocht ivm de nieuwe bpm regeling per 1 september 2018. Een nieuwe aanvraag zou veel duurder uit kunnen vallen in aanschaf. De verwachting van Stam dat nieuwe auto's vanaf 1 september duurder zou zijn wijkt af van bijvoorbeeld de Skoda dealer. Die verwacht geen directe verhoging per 1 september. Ik heb nooit begrepen waarom daar verschillend over wordt gedacht. Ik had namelijk graag een nieuwe auto besteld IPV uit voorraad."