Update 03/03/21

Showroom open op afspraak!
We zijn heel blij dat wij je vanaf 03/03/21 op afspraak weer in onze showrooms mogen ontvangen voor een proefrit, offerte, aflevering van een auto of vragen over een Alpine. 

Klik hier voor het maken van een afspraak.


Uiteraard staat jouw gezondheid, maar ook die van onze medewerkers centraal. We doen er alles aan om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan en volgen daarbij de landelijke RIVM-richtlijnen. 


Update 15/12/20

Onze werkplaatsen zijn gewoon geopend. U kunt online een afspraak plannen voor het inplannen van een werkplaats afspraak. 

Helaas hebben wij onze showroom moeten sluiten
Afleveringen verzorgen wij aan huis. is de afspraak voor aflevering van uw nieuwe auto reeds gepland? Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om de aflevering thuis te bespreken.  

Vanzelfsprekend kunt u gebruik maken van onze extra services voor de aankoop van een nieuwe auto of ťťn van onze occasions:
- online (zelf) taxatie of op taxatie locatie met gegarandeerde inruil voor uw auto
- proefrit op locatie

- offerte op locatie of offerte online

Neem contact met ons op via onderstaande mogelijkheden en we plannen dit graag voor u in. 

Contact mogelijkheden verkoop

Whatsapp 06-53388616 
Contact online
Bel mij terug voor een afspraak
Webchat zie blauwe button tijdens openingstijden bemand voor al uw vragen. 



Update 14/12/2020

Vooralsnog ziet het ernaar uit dat de autobranche open mag blijven en wij, net als nu, alles op afspraak mogen plannen. Zodra wij nieuwe informatie ontvangen via onze Branche organisatie BOVAG dan informeren wij u meteen middels dit medium. Mocht het zo zijn dat de door u geplande afspraak toch niet door kan gaan dan benaderen wij u op volgorde van datum van de afspraak om een nieuwe afspraak te plannen. U hoeft ons niet zelf te contacten. 


Maatregelen Alpine Centre Soestdijk coronavirus 

De Stam Groep neemt maatregelen om de verspreiding van het coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de landelijke RIVM richtlijnen. 

Naast maatregelen op gebied van hygiŽne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken, die veel worden aangeraakt, zoals de deurklinken en het pinapparaat hebben wij onderstaande maatregelen genomen:  
  • Wij schudden tijdelijk geen handen meer.
  • Wij houden minimaal 1,5 meter afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Bij het brengen van uw auto voor onderhoud of reparatie, verzoeken wij u achter de lijnen te blijven die gemarkeerd zijn op de grond.
  • We hanteren een maximum aantal bezoekers van 1 per 10 vierkante meter.
  • Wij volgen strikt alle protocollen omtrent handen wassen op.
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik.
  • Medewerkers met (milde) klachten mogen niet werken. 
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden.
  • Wij nemen geen contant geld aan. 
  • Als wij staan en lopen dragen wij mondkapjes.
Wij kunnen ons voorstellen dat bovenstaande afstandelijk overkomt, zo bedoelen wij het niet. Het is voor uw en onze veiligheid. We gaan hier zeer serieus mee om en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt.



Veel gestelde vragen en antwoorden

Mijn auto heeft onderhoud nodig / heeft schade / moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?
U bent van harte welkom bij Alpine Centre Soestdijk indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiŽnt en geen luchtwegklachten, verhoging en/of koorts heeft. Wij vragen u om:  

  • alles wat aan de sleutel(kaart) hangt te verwijderen. 
  • uw sleutel(kaart) te ontsmetten met de daarvoor beschikbare reinigingsdoekjes voordat u de sleutel(kaart) achterlaat op de balie. 
Onze medewerkers voorzien uw auto van een stuur-, pook-, en stoelbeschermer. Na onderhoud/ schade herstel en/of reparatie wordt uw auto ontdaan van alle beschermingsmaterialen en desinfecteren wij de sleutel en de high-touch gebieden.  


Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ja. Onze auto’s worden na gebruik gedesinfecteerd, met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden.

Ik heb een afspraak voor onderhoud/ schadereparatie aan mijn auto staan, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toe gaan. 
Indien u de afgelopen 14 dagen niet in een risico gebied bent geweest en/of contact heeft gehad met een besmette patiŽnt en geen luchtwegklachten, verhoging, koorts heeft, bieden wij u tijdelijk gratis haal- en wegbreng service aan. Neem contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp om de haaltijd met ons kort te sluiten. In alle andere gevallen verplaatsen wij de afspraak vanzelfsprekend graag naar een andere datum. Neem gerust contact met ons op via telefoon, Web Chat of Whatsapp. 


Ik wil een proefrit maken, is dit veilig?
Auto’s die worden ingezet voor een proefrit worden voor en na gebruik gedesinfecteerd met speciale aandacht voor stuur, deurgrepen, schakelpook en touchscreen en andere high-touch gebieden. Wij bieden een proefrit op locatie / bij u thuis aan. 


Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto. Wat zijn de mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via alle online kanalen. We werken bijvoorbeeld met Whatsapp-video. Een eventuele proefrit op locatie is, in overleg en binnen een straal van 15 kilometer vanaf de vestiging, ook mogelijk. Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of telefoon. 


Andere vragen en informatie
Wanneer de situatie daarom vraagt, worden onze maatregelen verder aangescherpt. Wij blijven u dan ook informeren. Andere vragen? Neem contact met ons op via Web Chat, Whatsapp of binnen openingstijden via telefoon. Wij helpen u graag verder!

 

 * zijn verplichte velden