✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30664 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"De enorm vriendelijke Bart en Timo"

 

"Vriendelijke verkoper"

 

"Ondanks corona toch een vlotte afhandeling"

 

"Ik ben niet tevreden over de auto op dit moment. We gaan morgen nog iemand anders in de auto laten rijden"

 

"Tijdsbestek waarin de reparatie is uitgevoerd, en dat de auto gelijk achter gelaten kon worden."

 

"verrast met fles champagne. heel goed geholpen door verkoper Andre Baars"

 

"Vriendelijk, servicegericht, prettige mensen"

 

"De vriendelijkheid en zeer schoon bedrijf"

 

"Geen dingen die benoembaar zijn. Bij een inruilauto wil je altijd meer krijgen dan dat er geboden werd."

 

"alles werd netjes afgehandeld door Tim heel rustig en beleefd mijn complimenten daarvoor"

 

"werd prima geholpen door andre Baars ook kleine financiering snel en correct geregeld ook ruim de tijd genomen"

 

"Ben zeer tevreden over de afhandeling, vriendelijk en duidelijk contact."

 

"Zeer prettig geholpen door Tim"

 

"De reserve sleutel van de auto was er nog steeds niet ! Dit vind ik vervelend."

 

"Alles ging naar verwachting erg goed"

 

"De verkoper Andre baars super vent kun je goede zaken meedoen snel eerlijk heel goed gevoel bij"

 

"De fles champagne was een leuke verrassing, evenals de hittemat die je voor de voorruit kunt leggen tegen de hitte."

 

"Champagne hadden we niet verwacht"

 

"Super uitleg voor extra mogelijkheden en verstopte opties"

 

"De vriendelijke ontvangst, het persoonlijke contact in deze Corona-tijd, de fles champagne en de tijd die er genomen werd om de aflevering een klein 'feestje' te maken."

 

"Vriendelijke ontvangst en service, zoals altijd."

 

"Slechte service over afhandeling klacht. Januari een occasioneel gekocht bij Stam Bussum hierbij een topgarantie afgesloten zodat we het eerste jaar probleemloos kunnen rijden, echter na 4 maand is de accu defect , kan gebeuren contact opgenomen met Bussum en het probleem uitgelegd en zij vertelden mij dat we dit moeten regelen via Renault privilege dit nr. gebeld en nog dezelfde dag gemaakt , helaas is mij niet verteld dat dit niet onder topgarantie valt wat ik vreemd vind ik betaal meer dan 800,- voor een garantie waar een simpele accu niet mee is verzekerd, het probleem waar ik nu mee zit dat ik een rekening van 279,- krijg die ik nergens op kan verhalen, hierbij weer contact opgenomen met Bussum (Frank Braakhuis) en gevraagd hoe nu verder, hierbij kreeg ik als antwoord dat ze niets voor mij konden doen en dat ik maar contact moet opnemen met de garage die het gemaakt hebben en waar ik de factuur van ontvangen heb. Ik vind dit een slechte afwikkeling van mijn probleem en zeker geen 100% tevredenheid waar Renault naar streeft , ik zal hier verder wel niets van horen maar ik wil het toch als klacht melden."

 

"Nick heeft de aankoop en aflevering keurig verzorgd.Alles helemaal goed geregeld bij de aankoop van onze occasion, ook is de after sales naar volle tevredenheid verlopen."

 

"De adviseur/verkoper (Collin Vermeulen) die mij heeft geholpen was zeer vriendelijk en nam ruim de tijd voor mij. Een bijzonder prettige ervaring, zeer klantgericht. Ik voelde me echt klant en geen nummer ( heb andere ervaringen bij andere autobedrijven). Complimenten!"

 

"Zeer vriendelijk en niet opdringerig!!!"

 

"Positief verrast door de verkoper. Bijzonder aardig, kundig en niet het'verkooptype'."

 

"Alle tijd die genomen werd bij de proefrit en uitleg en vriendelijkheid van de service"

 

"Tim heeft ons netjes begeleid en geholpen, dat moet ook eerlijk gezegd worden. Waarvoor lof! Maar kom svp je afspraken na."

 

"we zijn heel fijn geholpen door Jeroen Wolters"

 

"We zijn zeer tevreden met de service en de manier waarop wij werden geholpen. We konden rustig rondkijken en werden door de verkoper goed geadviseerd zeker niet te opdringerig. Hij liet ons rustig bekijken en beslissen. Echt helemaal niets op aan te merken geweldig om dit te mogen ervaren top verkoper dikke pluim."

 

"Goede service en begeleidin"

 

"Zeker, het geduld van de verkoper - Bart. En de mooie fles Franse champagne uit Beaune"

 

"Geweldig geholpen, zo attent de attenties bij aflevering. En de betrokkenheid van de verkoper tav mijn prive situatie. Zeer belangstellend en er steeds op terug komen. En de mogelijkheid dat mijn partner de auto mocht komen op halen."

 

"Zeer prettig en zakelijk te woord gestaan door Andre Baars"

 

"Dat je echt als klant werd gezien, bij de proefrit. Daarna voelde het als jarig zijn bij het ophalen van de auto. En als klap op de vuurpijl was de service achteraf ook fantastisch! Bedankt Frans!!!"

 

"Edwin prima vent mijn auto moest voor een beurt hij belde dat de airco ook gevuld moest worden zo hoort dat eerst overleg ik ben tot nu toe zeer tevreden over de werkplaats houden zo"

 

"Fijn dat ik de auto 's avonds kon inleveren (sleutel in de bus). En helemaal super dat de auto gewassen was!"

 

"Ten eerste vooral de vriendelijkheid van de heer Henri Blok.En daarna de uitleg hoe ik verder andere dingen verder moet invullen.En dan de aflevering van de auto,die er Top uitzag.Verder het afhalen van het station ook goed geregeld.Uiteraard dus zeeeer tevreden."

 

"Ja,ik moest spullen overladen naar nieuwe auto. Het regende hard en verkoper Henri reed de auto even onder afdak. Even de telefoon werkende gemaakt door Henri. Goede service?"

 

"ik weet gewoon dat het prettig en goed is, niets aan toe te voegen"

 

"nee, altijd tot op heden tevreden geweest."

 

"Ze in deze tijd goed de 1,5 meter in acht nemen en je vriendelijk er op wijzen hoe jij kan handelen"

 

"Het was fijn dat wij de Dacia direkt na de proefrit konden meenemen. Wij wonen in Den Helder, niet naast de deur van Amersfoort."

 

"Keurig geholpen. Geen gedoe over andere of betere opties: we wisten wat we wilden en dat werd gerespecteerd."

 

"Iedere keer dat ik kom, word ik netjes ontvangen. Vooral aan de balie word ik altijd keurig te woord gestaan en goed geholpen! Er wordt ook altijd bijtijds gebeld om te overleggen wanneer er onderdelen onverwachts vervangen moeten worden."

 

"Ik werd nog gebeld na het ophalen van de auto hoe de rit naar huis was verlopen, erg attent!"

 

"Vond het heel leuk met het welkom heten met naam van mezelf en de spulletjes voor me zoon."

 

"wat ik verwachte is uitgekomen. dus goed gevoel overgehouden."

 

"De aflevering van de auto. Deze was verborgen onder een hoes die wij zelf eraf mochten halen. Daar stond onze nieuwe auto. Hiervoor stond een zuiltje met onze naam en felicitatie van STAM. Een lekkere attentie maakte de boel compleet. Een duimpje voor de verkopen Peter Smit die veel geduld heeft gehad met deze lastige kopers."

 

"Dit was de aflevering van de auto. De auto was verborgen onder een hoes die wij zelf eraf mochten halen. Daar stond onze blinkende auto onder. Daarvoor stond een pilaar met onze naam en felicitatie van STAM met de aankoop van de auto. Daarbij ontvingen wij een leuke attentie. Wij willen een duimpje omhoog geven voor de verkoper Peter Smit die veel geduld had met deze lastige kopers"

 

"altijd behulpzaam om snel een probleem op te lossen"

 

"Alles is snel verholpen"

 

"Ondanks corona, maken ze bij Stam echt een bijzonder moment van de aflevering, de auto was verpakt als een echt cadeau, zeer verrassend!! Geen"

 

"alle tijd, goede en relevante uitleg"

 

"Ik werd geholpen door een ontzettend vriendelijke man . Top"

 

"afspraken worden correct nagekomen"

 

"Ondanks de corona-epidemie is alles prima verlopen, zoals dec auto voor de deur brengen voor proefrit, het afhandelen van de inruilauto en na de koop weer thuis af te leveren."

 

"Zeer klantvriendelijk"

 

"Ja had een afspraak voor een clio te kijken en werd goed ontvangen door de verkoper hr blok en ik was meteen enthousiast over de auto werd een prijs bepaald voor de inruil van mijn auto! Overlegd thuis en even weer met dhr Blok gebeld en we kwamen er gauw uit! Ik rij al sinds 1997 renault vele dealers meegemaakt maar ben door de hr blok fantastisch geholpen! Dus ik raad iedereen aan om naar garage Stam te gaan! Mijn complimenten ???"

 

"Kreeg goede tip. Onderhoud airco om stank uit auto te krijgen. ?"

 

"Goede afspraak met bevestiging en herinneringen per mail en sms"

 

"Altijd de zelfde super service!"

 

"De verkoper Pascal is een gentleman."

 

"Je krijgt een goede update over de staat van je auto."

 

"Was een fijne aflevering uitstekend geholpen door dhr Baars."

 

"Leniging super snel Geregeld."

 

"gratis aanbod halen en brengen auto/ wassen en stofzuigen"

 

"Gebreken diekosteloos gerepareerd werden"

 

"Ben altijd weer verrast na de vriendelijke ontvangst en prima service."

 

"Zeer vriendelijk ontvangst, men denkt met je mee. Gastvrij, koffie staat klaar.,"

 

"Bij aflevering a4 tje met naam vond ik erg leuk. Ook lekker wijntje en mooie paraplu ?liever zo min mogelijk gebruiken?"

 

"Voor de aflevering van de auto zijn afspraken gemaakt over het vervangen en/of schoonmaken van bepaalde onderdelen. Er zijn meer onderdelen vervangen dan overeengekomen, omdat de monteurs zelf niet helemaal tevreden waren met de staat waarin een onderdeel verkeerde. Dit vind ik geweldige service, waarin het belang van de klant voorop staat."

 

"Erg positief geholpen en zeer klantvriendelijk Ook bij aflevering ruim de tijd genomen om alles uit te leggen"

 

"Andre is eerlijk en een echte professionele adviseur."

 

"Zeer prettig geholpen door Lucas de Jong"

 

"Wij kwamen een proefrit maken. Henri was geen opdringerige autoverkoper en liet ons rustig onze gang gaan. Wij waren tevreden over de auto en wilden de auto graag hebben. Na kort over de prijs te hebben gesproken, hebben we een overeenkomst gesloten. Van alle stappen (proefrit, aflevering, etc) zijn we per e-mail zeer goed op de hoogte gehouden. Ook al onze vragen werden goed door Henri beantwoord. Leuk vonden wij ook het onthulmomentje. Met de 'aftersales' hebben wij nog geen ervaring. Toch hebben we wel het vertrouwen dat we goed geholpen zullen worden, mocht er onverhoopt iets zijn met de auto."

 

"- ruime keuze occasions - telefonisch goed bereikbaar - ik vind het erg belangrijk dat ik altijd terecht bij Stam Nieuwegein wanneer(ik vermoed) dat er iets mis is met mijn auto en even langs kan gaan."

 

"Onderhandeling verliep niet vlot met Peter en werd goed overgenomen door Andre. Op basis daarvan auto gekocht. Bij aflevering was Peter helder, enthousiast en duidelijk. Dus top, heb ik ook gemeld in mail. Echter afdekhoes, hoedenplank was niet in de auto, dus gemeld dat dat erg vervelend is vanwege zichtbare bagage en computer. Peter was vrij dus dag later weer gemeld via app, dat ik dus een probleem had. Na 12 uur bleek hij ingesproken te hebben dat hij de rolhoes/afdekplaat had staan. Ik moest naar het Noorden, maar was al onderweg naar Amersfoort. Kostte tijd en km's dus ik was boos. Wordt vlot geholpen door baliemedewerker en zeg tegen hem dat Peter op zn minst sorry kan zeggen voor deze gemaakte fout. Deze medewerker zegde mij toe dat door te geven. Daarna niets meer gehoord. Ik betaalde die week 17000 cash, en moet zelf achter een deksel aan die iemand heeft vergeten. Dan niets horen... voelt voor mij erg vervelend."

 

"Zeer goed en vriendelijk geholpen door Timo Deen"

 

"Zoeken naar passende auto, snelheid levering auto."

 

"nee alles naar verwachting"

 

"bij 1e contact zorgde verkoper vrij snel voor mogelijkheid van een proefrit. Bij aflevering was verkoper niet aanwezig. Plaatsvervanger was niet op de hoogte van aflevering. In passagiersstoel zat nog een vlek. Er was geen Veiligheidset aanwezig. In kofferbak lag nog een plaat van Renault Occasion? In kofferbak lag ook nog een vieze / lekkende fles met koelmiddel. De voorbanden zouden vervangen worden, maar ipv Goodyear was ongevraagd een ander merk gemonteerd. (goedkopere Kleber)? Op naam zetten van kenteken koste enige tijd omdat de (2e) verkoper de auto eerst nog uit bedrijfsbestand moestoverzetten (koste enige tijd). In de auto waren de serviceboekjes ook niet aanwezig en bleek later dat onderhoudsboekje niet was bijgewerkt. (Is onderhoud wel uitgevoerd?) Uiteindelijk dus NEGATIEF verrast ipv positief. Bij de oplevering werden ook documenten overhandigd (Factuur) waaruit geconcludeerd kon worden dat qua service e.e.a. niet was geaccordeerd door service-afdeling.????"

 

"Mijn verwachtingen waren al hoog. Afspraken waren helder en zijn correct uitgevoerd. We zijn tevreden"

 

"Vriendelijke mensen, behulpzaam en vrolijk, men neem de tijd voor als je vragen hebt"

 

"Werd verrast hoe snel Stam schakelt naar hun klanten toe."

 

"Tot nu toe zijn alle afspraken goed nagekomen en ja we zijn positief verrast (dikke 10)."

 

"persoonlijke aandacht en duidelijke informatie"

 

"Netjes 25 liter getankt omdat tank echt helemaal leeg was terwijl wij geen pakket hadden genomen."

 

"Bart heeft geweldig met alles meegedacht!service kon niet beter! Bij het afleveren ook nog een lekkere attentie . Alles is top ! Ben dan ook super blij met mijn nieuwe Twingo !!!"

 

"Veel persoonlijke aandacht, zelfs nu tijdens de Corona. Ook heel aardig dat de auto binnen stond, bordje erbij etc. Dus zelfs bij een tweede hands veel aandacht. Heel leuk!"

 

"Zeer slechte voorlichting mbt reparatie van auto. Uw auto is op. Bij second opinion bij andere garage. Auto is in goede conditie zeker de moeite waard om te reparen"

 

"Contact tussen aankoop en aflevering was zeer goed"

 

"Ondanks onaangekondigd werd er wel tijd voor me uitgetrokken"

 

"auto stond mooi binnen, gepoetst en wel; leuke attenties ontvangen bij vertrek"

 

"Meedenken van verkoper bij probleem met betaling via pin."

 

"Hele vriendelijke verkoper, die alletijd voor onze vragen had. Bedankt Timo Deen"

 

"Ja er werd ons goed geholpen met het overmaken van de betaling van de auto Toen dat in eerste instantie niet lukte .Jeroen die ons geweldig goed geholpen heeft had alle geduld, en heeft zelfs contact opgenomen met onze bank om te zorgen dat de betaling dezelfde dag nog doorging en wij de auto meteen mee konden nemen . TOP"

 

"De rekening bleek wat lager uit te vallen dan verwacht!"

 

"De verkoper: hij is(in tegenstelling tot vele andere verkopers) zeer klantgericht!! Dit is een vereiste als je wilt verkopen denk ik."

 

"Ik ben vriendelijk geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt."