✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29069 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"Prima geholpen, vriendelijke verkoper."

 

"De aandacht voor je als klant, het dircte mailen en bellen indien nodig. Kadootjes waren ook een leuke verrassing. Jullie nemen alle tijd. Bart heeft ook alles rondom financiering erg goed uitgelegd!"

 

"Nee. Word eigenlijk altijd goed geholpen zonder verrassingen."

 

"nee, of ja; de chauffeur die de auto bracht was vriendelijk en heeft ook uitgelegd hoe de auto werkte"

 

"bij de vorige aflevering, maart 2016 was er geen aandacht en was de medeling de auto staat daar. Nu alle tijd en uitleg"

 

"Niet in het bijzonder"

 

"Ik ben pas 1 jaar eigenaar van deze Renault maar ik heb wel een goed gevoel bij jullie"

 

"Bij het afhalen kreeg ik een paraplu en een fles champagne. Dit vond ik heel erg attent."

 

"Dame balie heeft geprobeerd oplossing te zoeken"

 

"afspraak verloopt soepel"

 

"Alles is goed geregeld"

 

"kwaliteit altijd goed"

 

"Receptie medewerkers zijn bijzonder vriendelij en behulpzaam"

 

"Verkopen de auto die je wil kopen gewoon door ook al maak je afspraken en heb je een koopoptie op de auto. In plaats dat de verkoper de afspraken na komt verkopen ze de auto aan een ander. Niet betrouwbaar of ze hun eigen afspraken nakomen."

 

"Keurig foto's ontvangen."

 

"Nee prima service zoals altijd"

 

"Zeer netjes opgeleverd"

 

"vriendelijk personeel en denken met je mee"

 

"Altijd snel geholpen, ook al heb je geen afspraak. Klaar terwijl je wacht, erg fijn!"

 

"Snelle service en vriendelijk personeel"

 

"Mee denkend, snel maar niet pusherig"

 

"de geboden oplossing bij de problemen bij het RDW was prima."

 

"Neen. We ruilden na 2 maanden een handgeschakelde auto in voor een automaat. Moesten veel toeleggen."

 

"Kan alleen maar zeggen dat we heel vriendelijk zijn ontvangen vanaf de eerste keer tot de levering van de auto voelde ons zeer welkom."

 

"Meedenken in onze situatie en wat daarbij voor ons de meest haalbare oplossing was."

 

"Meedenken van de verkoper in onze situatie en wat daarbij voor ons de beste en meest haalbare oplossing was."

 

"Buiten gewoon behulpzaam en vriendelijk. Goed luisteren waardoor ik begrepen werd. Een hele prettige ervaring."

 

"Prima oplossingsgericht."

 

"Bij de afspraak maken alles doorlopen wat er gedaan moest worden en op basis daarvan een offerte ontvangen. Daarnaast tijdens de werkzaamheden tussentijds goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de werkzaamheden."

 

"Bij de afspraak maken alles doorlopen wat er gedaan moest worden en op basis daarvan een offerte ontvangen. Daarnaast tijdens de werkzaamheden tussentijds goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de werkzaamheden."

 

"na vragen van mij over een navigatie voor de Twingo, heeft een van de medewerkers samen met mij de R&Go app op mijn telefoon geinstaleerd, en in de auto het gebruik uitgelegd hoe aan te sluiten en te bedienen!! Geweldig, zeker een dikke pluim waard!!"

 

"Dat de auto gewassen werd bij/na een servicebeurt vind ik fijn."

 

"Dat de huurauto niet afgetankt hoeft te worden?"

 

"positief verrast door geschreven vriendelijke woorden op de hanger"

 

"Mijn auto bleek zeer onveilig te zijn; gecheckt door Stam Hilversum. Ik heb hem gelukkig terug kunnen verkopen aan de dealer waar ik hem had gekocht."

 

"Ik kwam spontaan een keer langs omdat een afdekklepje van middelste achter gordel in het plafond los zat. De verkoper herkende mij bij binnenkomst en heeft het gelijk laten repareren onder een genot van een kopje koffie."

 

"De kosten voor binnen een uur checklist afwerken zonder materiaalverbruik."

 

"4 x langs me heen gelopen en heeft niet eenmaal oogcontact gezocht, niet geknikt of gegroet. Liep wel heel gewichtig rond. Niet heb ik de bedrijfsleider ook al eens op geattendeerd, maar....... ze vinden mij misschien een zeur, doch het zijn gewoon fatsoensnormen. Hardleers."

 

"Nog net een dag voor de vakantie een constante stroomdraad aangelegd. Klasse."

 

"De prijzen voor het onderhoud vielen uiteindelijk lager uit dan telefonisch besproken na de check door Stam."

 

"Geheel volgens verwachting"

 

"Ja continue aandacht. En de contante communicatie vooraf"

 

"Snelle reparatie nadta ik door Wegenwacht op gang was geholpen."

 

"Er wordt snel en adequaat gereageerd. Voor de aflevering werd de tijd genomen."

 

"Betrouwbaar in de afspraken."

 

"De eerlijkheid die werd verteld over mijn garantie. En de service die ik kreeg om mijn zoontje van school te halen tijdens het wachten op mijn auto"

 

"De rekening was lager dan gemeld aan de telefoon, altijd goed"

 

"de koffie was uitstekend te drinken en gratis"

 

"Jerry is altijd super vriendelijk en biedt steeds de beste oplossing. Topgozer"

 

"Prima advies en communicatie"

 

"Ik kom al meer dan 40 jaar bij Stam Hilversum en ben zeer positief maar niet (meer) verrast."

 

"Door een motorstoringsmelding moest ik even 'tussendoor' langskomen, maar dat was geen enkel probleem. Aan het einde van de dag kon ik m'n auto weer meenemen en er was zelfs een ander probleempje verholpen."

 

"Compliment voor de monteur (R.B.). Eindelijk eens serieus de checklist ingevuld dus ook profiel diepte banden en niet als gebruikelijk een vinkje dat de datum van de banden reparatieset is gecontroleerd terwijl deze auto een normaal reservewiel heeft. Ik had de auto schoon ingeleverd en kreeg hem in de zelfde staat terug dus ditmaal ook geen voetsporen van het in en uit stappen! Geen schade op de velgen rond de ventielen en alle vloeistoffen op het juiste peil. Tevens korte proefrit gemaakt hetgeen lang niet altijd gebeurd. Afhandeling aan de balie was ook correct."

 

"Auto werd goed gewassen"

 

"Ik was heel erg blij met de uitleg en ondersteuning van Peter! Mede door zijn enthousiasme en hulp heb ik de auto aangeschaft."

 

"De medewerkers zijn allemaal zeer attent en deskundig"

 

"Nee, zoals gewoonlijk goed en vriendelijk geholpen!"

 

"niet specifiek, gewoon prima service"

 

"Fijn dat ik de auto zelfs buiten werktijden mocht ophalen."

 

"we konden meteen terecht om de auto te laten controleren voordat we op reis zouden gaan"

 

"Ik kon meteen terecht. Snelle service."

 

"Zeer goede service en super goed ontvangst."

 

"Nee, maar de medewerkers zijn altijd vriendelijk en correct"

 

"Gelijk en professioneel geholpen"

 

"Alles was zeer goed geregeld en zeer vriendelijke behandeling door de hoofd verkoop Frans !! Complimenten !"

 

"De auto overtrof mijn verwachtingen!"

 

"As usual gewoon goed!"

 

"Neen. Gekocht bij Stam omdat ik vertrouwen heb in het bedrijf. Kopen van een auto is ook een vertrouwens- kwestie."

 

"Bij ophalen keurig een antwoord gehad op een bij het brengen mondeling gestelde vraag."

 

"Dat alles al keurig voor mij klaar lag! Ondanks dat ik een dag later kwam!"

 

"Auto netjes gewassen en prijs die telefonisch was doorgegeven werd ondanks rekenfoutje medewerker gewoon gehanteerd"

 

"De manier waarop Colin zn verhaal deed en ons te woord stond en hielp was gewoon heel erg goed. Groot compliment voor hem."

 

"Mijn auto is als tweede eigenaar geregistreerd, ik ben er niet blij mee. Wat valt hier aan te doen ?.Ik heb met gewacht met invullen van deze deze enqette omdat ik nog gebeld zou worden, maar dat is tot op heden nog niet gedaan."

 

"vlotte afhandeling en prettige verkoper"

 

"Auto is gebracht via de Renault routeservice mbt een lekke band. Deze was aan het einde van de ochtend al weer gemaakt en ook meteen de APK laten uitvoeren wat geen enkel probleem voor jullie was. Kortom een prima ervaring."

 

"Hoe de auto ingepakt en met champange aan mij overhandigd werd"

 

"De persoonlijke ontmoeting. Even achter de balie vandaan komen en een hand geven! Top. Het gebruik van niet alleen leen auto's maar ook fietsen! Zelfs met kinderzitje! Super!"

 

"De volledige controle van de auto vooraf"

 

"fijn dat renault mijn reparatie als "bijzonder"heeft opgevat en eend eel heeft meebetaald."

 

"gratis autowas beurt (onverwachts want niet besteld, dus leuke geste!!!}"

 

"Keurige volgens afspraak. Geen vervelende verassingen. Aardige mensen bij de receptie. Ga zo door."

 

"De medewerker aan de balie stelde zich vriendelijk voor en gaf persoonlijk een had! Fijne manier van ontvangen worden!"

 

"Snelle service, eerlijkheid betreft de kosten. Maar ook eerlijk kijken waar de klant geld kan besparen."

 

"de service bij renault is altijd zeer goed."

 

"er was een verkeerd onderdeel geleverd ,werd netjes op tijd gebeld daarover. De auto moest een nachtje over nachten. Er werd direct gezegd als hij klaar is bellen we je,dan wordt de auto bij je gebracht. Als ekstra service werd de auto gewassen ,en van binnen schoon gemaakt. DIT NOEM IK ZEKER EEN COMPLIMENT VOOR STAM HILVERSUM. MET NAME MEVR I.de VRIES-de GROOT"

 

"Genoeg leenfietsen en auto gewassen"

 

"Auto mooi schoon gemaakt"

 

"De in de auto liggende fietsendrager is zelfs gecontroleerd.(ongevraagd)"

 

"De fles bubbels was zeer verassend. De glimmende staat, de vriendelijke en behulpzame verkoop."

 

"Dat de auto erg grondig nagekeken wordt en dat er overlegd wordt over eventuele extra kosten"

 

"Bob zat er boven op en heeft het super in gang gezet!"

 

"niet echt het toeval hielp een beetje dat de auto en kleur er was die ik wilde"

 

"De manier van aanlevering met de onthulling van de auto, het persoonlijke naambordje en de fles wijn."

 

"Ik was niet kapot van de verkoper in Hilversum. Stam Hilversum is prima, maar deze verkoper zou ik niet aanbevelen."

 

"Ik belde aan het begin van de middag vanwege een lekke band. ik kon diezelfde middag al terecht."

 

"Flexibel in het ophalen van mijn oude defecte auto"

 

"Het goede ontspannen gesprek met Dhr. M. Boeding. Gewoon eerlijke antwoorden en niet een gelikt verkoop praatje, dat werkte bij mij erg goed en heeft me over de streep getrokken om de Renault Kangoo aan te schaffen."

 

"Zeer vriendelijk en keurig netjes geholpen"

 

"De flexibiliteit, ik kon direct terecht voor een probleem aan mijn remmen."

 

"Het is altijd leuk om je auto te 'onthullen'"