✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29879 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"De persoonlijke benadering van Jord!"

 

"Ik vond het heel plezierig dat Stam Lease na overleg afzag van de eis vooraf twee leasetermijnen als borg te betalen. Anders zou ik waarschijnlijk van de leaseovereenkomst hebben afgezien."

 

"Nee totaal niet ik ben zeer ontevreden over stam en zal echt niemand aanraden"

 

"Zoals ook aangegeven bij de verkoper hebben wij het erg gewaardeerd dat de tijd genomen werd voor ons. Er ook kritische vragen gesteld werden. We kregen echt het gevoel dat de verkoper (Erik Welle) met ons meedacht. Hierdoor konden wij niet anders dat de lease overeenkomst met Stam aan te gaan!"

 

"Aflevering was erg leuk. Veel tijd en goede uitleg. Na invullen online offerte formulier zeer goede opvolging via Whatsapp om tot een afspraak te komen."

 

"Keurig en correct geholpen door Frans"

 

"De snelheid waarmee je geholpen wordt zonder dat de kwaliteit van het gesprek hierdoor minder werd. Ook het watsapp-pen wordt snel en adequaat mee omgegaan! GE-WEL-DIG!"

 

"meedenken met de klant; goede inschatting van de klantwensen"

 

"Bij aankoop van een occasion werden wij, mijn vrouw en ik, geholpen door Andre Baars. Hij heeft het bedrag van € 500,00, i.c. extra inruil alle occasion geldig van 6 t/m 10 juni 2019, gesteld op € 0,00 i.p.v. € 500,00 en wel op bladzijde 2 van de offerte. Dit had ik helaas op dat moment niet opgemerkt, ook Baars had mij hierover niets gezegd. De volgende dag, bij het nalezen van de koopovereenkomst kwam ik dit tot ontdekking. Ik heb Baars hiermee geconfronteerd. Tot mijn ontsteltenis beweerde hij dat hij ons verteld heeft dat het bedrag van € 500,00 in de op bladzijde 1 vermelde inruilprijs van € 3.250 begrepen zit. Dit is volstrekt onjuist, hij heeft ons hieromtrent absoluut niets gezegd, hij heeft tegen ons gelogen! Het laatstgenoemd bedrag betreft bovendien puur inruilprijs zonder toevoeging, hij heeft ons misleid. Hiermee geconfronteerd werd hij brutaal/onbeschoft. De kwestie is tenslotte afgehandeld na ingreep van Nick Eijkenboom. Nick is, in tegenstelling tot Andre, beleefd, deskundig en betrouwbaar."

 

"Vinger aan de pols houden en contact (houden) door verkoopadviseur Pascal en de samenwerking tussen Stam Amersfoort en Hilversum. (ook na de verkoop)"

 

"Mijn ervaringen met het merk Renault en de Stam Groep zijn bijzonder positief. Ook bij deze auto werd ik prima te woord gestaan door John van Laar"

 

"Meedenken met ons, laagdrempeligheid contact, snelle handelen."

 

"nvt, eerder negatieve ervaring als gevolg van het feit dat niet duidelijk vermeldt werd dat als ik via Stam een lening nam de auto niet op de naam van mijn vriendin gezet kon worden, kleine domper."

 

"Erg tevreden over de verkoper Tim van der Stroom, goede service. Leuk dat de auto bij de deur staat bij afhalen"

 

"Erg tevreden over de verkoper Tim van der Stroom, goede service. Leuk dat de auto bij de deur staat bij afhalen"

 

"De financieringsvoorwaarden en de bereidheid om mee te denken."

 

"vriendelijk verder niet positief verrast."

 

"door de receptionisten op en zeer goede manier geholpen bij het probleem oplossen i van mijn auto die bij een andere dealer is gekocht met bovag garantie. hebben hier veel tijd ingestoken door regelmatig contact te onderhouden met de andere dealer. vanuit Stam nog coulance toegepast. betere service bestaat er bijna niet. mijn volgende auto wordt ook zeker bij Stam gekocht."

 

"Ja zeker, de aflevering was een klein feestje, erg leuk en persoonlijk"

 

"een van de beste , in allerlei opzichten , commerciele ervaring! zowel qua verkoop als van de overige medewerkers."

 

"STAM is zeker aan te bevelen"

 

"Gewoon prima zaken gedaan, evenals 2 jaar gelden. Contact was destijds dusdanig dat ik dus besloot ook ditmaal bij STAM voor een occasion te gaan."

 

"Een probleem met de aflevering werd snel en goed opgelost."

 

"Positieve ervaring daar ik de papieren van de inruilauto niet bij me had en de nieuwe auto meekreeg om deze op te halen.ook de afleverinf als heel prettig ervaren!"

 

"Ik ben zeer blij dat mijn auto al besteld was voordat de leasemaatschappij de werkelijke order heeft doorgezet hierdoor heb ik mijn auto nu al ipv 10-2019. Verder is de service tot nu toe gewoon zeer goed"

 

"Weer geen positieve ervaring met Stam. Dit is de laatste auto die ik bij Stam hebt gekocht!"

 

"De zeer vriendelijke benadering van ons en de attentie in de vorm van een flesje wijn werd zeer op prijs gesteld."

 

"Hoe de auto werd afgeleverd super leuk gedaan ;)"

 

"Verkoper Andre Baars dacht geweldig met ons mee"

 

"Nee, we zijn netjes geholpen en tevreden met de gang van zaken."

 

"De correcte behandeling door de medewerkster, ik moets mijn oude auto inleveren bij een schadeherstel bedrijf die aan de andere kant van Amersfoort zat. Ze heeft mij daar keurig mee geholpen en de nieuwe auto naar naar toe gebracht. helemaal TOP"

 

"Zeer vriendelijk geholpen."

 

"vriendelijk, netjes, sneller dan gepland"

 

"Je word vriendelijk geholpen, ze nemen de tijd voor je en alles word goed uitgelegd."

 

"Niet verrast wel heel goed"

 

"Zeer netjes geholpen door Pascal, is al zijn afspraken nagekomen. Ook tijdens onze onderhandeling over de verkoopprijs van mijn in te ruilen auto (ik wilde best diep gaan) is netjes gebleven. waardoor ik hem de verkoop van mijn nieuwe auto gunde."

 

"Na goede uitleg over alle knopjes en snufjes in de auto en uitgebreid de tijd er voor nemen werden we steeds meer enthousiast over de aankoop."

 

"De manier van binnen komen en geholpen te worden door een verkoper die alle tijd voor je heeft, geholpen heeft bij de keuze van de auto. Toppie bedrijf bij alles wordt geraakt van verkoop tot aflevering, ook via E-mail over betaling en aflevering. Geweldig."

 

"Leuk dat er zo'n feestje van de aflevering gemaakt werd inclusief fles bubbels en gepersonaliseerd paneel met onze naam er op"

 

"Zoals al die jaren was de service weer goed"

 

"de aflevering is zeer professioneel verlopen"

 

"Zeer goed geholpen door Frans van Amerongen zowel bij aankoop als bij aflevering"

 

"Het was weer prima, zoals ik al bijna 3 jaar gewend ben!"

 

"De afleveringprocedure verliep volgens verwachting vlekkeloos!"

 

"Prettige en goede service, klantgericht!"

 

"Nee,zoals ik gewend ben van Stam:goede ondersteuning bij de selectie en aankoop van de auto."

 

"Ik doe altijd mijn auto bij Stam voor onderhoud, en ben zeer tevreden met de klantvriendelijkheid!! Zeer leuke mensen bij het bedrijf die graag met alle liefde en beleeftheid helpen :) Heb in April, voordat ik naar Oostenrijk ging rijden, mijn auto voor onderhoud gedaan en tegelijkertijd een naloopcheck laten doen, en ben erg blij met de service! Ik heb de hele vakantie zorgeloos kunnen rijden zonder problemen en ben Stam erg dankbaar voor!!"

 

"Erg tevreden over de verkoper Bart"

 

"Erg klantvriendelijk en ongedwongen sfeer"

 

"Ik kwam voor een probleem met R-link en zowel servicebalie als monteur Bart(Bastiaan) hebben dit perfect opgelost. In plaats van te zeggen: "we weten het ook niet", werd er gezocht, gevonden en het probleem verholpen. Ofwel: meer dan een 10. Graag ook doorgeven aan de Bas."

 

"klantvriendelijkheid was perfect"

 

"Veel aandacht voor de klant. Deskundige informatie. Goede begeleiding! Prima!"

 

"Afhandeling/aflevering occassion verliep spoedig en stond binnen een kwartier weer buiten met mijn nieuwe auto"

 

"Goeie service, tevreden."

 

"Leuk dat de auto op me stond te wachten met een flesje wijn."

 

"Het makkelijke contact met Stam. Of het nu via de telefoon is, of via de mail."

 

"De paraplu en de fles bubbels zijn gewaardeerde cadeautjes"

 

"De vriendelijkheid en het geduld waarmee ik werd geholpen door Jeroen Broecks. Helemaal top!"

 

"bij binnenkomst op de afleverdag stond de auto pontificaal geparkeerd met een welkomstbord dat was een leuke ontvangst"

 

"Dat ze echt de tijd voor je nemen en met je mee proberen te denken. Gewoon altijd vriendelijk"

 

"Zeker! De duidelijke afspraken en de snelheid van aflevering. Alles keurig voor elkaar en zeer vakkundig uitgelegd door verkoper Tim."

 

"Goede aandacht en veel zorg bij de levering van onze nieuwe Renault. Zeer tevreden over de verkoper.."

 

"Bij het telefonisch gesprek om een bezoekafspraak te maken werden goede vragen gesteld naar de bedoeling en de eventueel al bekende voorkeur etc op en dat op een prettige wijze zonder "druk" uit te oefenen."

 

"Zoals altijd een goede en heldere uitleg"

 

"Zeer prettig geholpen en niet opdringerig!"

 

"Leuke mensen in het bedrijf en een goede afwikkeling"

 

"de services erg goed."

 

"Het voortdurend en onvermoeid meedenken in het denkproces richting de aankoop van de auto die uiteindelijk het beste bij mij zou passen, was van onschatbare waarde. Wat een geweldig goeie service heb ik ervaren, met zoveel geduld, zorgvuldigheid en met zoveel zaken die mij uit handen werden genomen. Wat kan een klant zich nog meer wensen? Ik kan niet anders dan alleen maar gelukkig zijn met zo'n ontzettend fijne gargage en (meer dan) geweldige verkoper. Ik kom al jaren bij Stam en dat is echt en oprecht niet voor niets. Het streefpercentage van 100% tevredenheid is wat mij betreft niet alleen bereikt, maar ook ver overschreden!"

 

"werd zeer goed geholpen in de showroom. Persoonlijke aandacht en niet opdringerig!"

 

"Weer blij verrassend met het positief meedenken van Lucas en ons rustig de tijd te gunnen om een beslissing te nemen"

 

"Vriendelijke en deskundige verkoper Tim. Alleen maar zeer positieve ervaringen"

 

"Keurig en tijdig informatieproces; Fles mousserende wijn bij aflevering, zeer attent."

 

"Zoals verwacht, vriendelijke adviseur. Vooral zo blijven"

 

"Nee zou hst niet weten, alleen jammer dat er geen strik op zat( grapje)"

 

"Goed contact met de verkoper ( Olaf). en bedankt voor de Champagne"

 

"Snelheid, persoonlijke benadering, inleven en meedenken"

 

"Verkoper Wes Poort onthoudt dingen uit vorige gesprekken. Dat geeft het gevoel dat hij geinteresseerd is in je persoon en niet alleen maar een auto wil verkopen. Jammer was dat er vlekken op de portierbekleding en de stijl aan de bestuurderskant zaten, en dat de waxoyl bescherming niet goed was aangebracht, maar dat is intussen geregeld."

 

"Er zijn niet direct verwachtingen overtroffen, wel dat ik enigszins teleurgesteld was dat het R Link systeem niet voldoende werkt of niet goed werkt. Tevens heb ik een wegklapbare trekhaak laten monteren en ook daar ben ik over de bevestiging van de trekhandel in de auto niet geheel tevreden. Vervolgens zitten er delen bij het rechterspatbord niet gelijk."

 

"Het was overal positief."

 

"Verkoper Jeroen Broecks, bijzonder prettig contact mee! Heeft alles top en snel geregeld. Antwoorde zelfs in het weekend op onze mail."

 

"Was zoals verwacht, goed geregeld! Het is niet voor niks mijn achtste nieuwe Renault bij Stam en diens voorganger."

 

"Zeer vriendelijk personeel. Professioneel geholpen. Gehele aankoop in korte tijd gerealiseerd."

 

"Een prettige sfeer, een open benadering en efficient."

 

"Verkoper kwam rubber voor de deur bij mij thuis monteren na eerder in gebreken te zijn gebleven en ik voor niets in Nieuwegein langs geweest was!"

 

"Bos bloemen ipv fles drank ivm niet nuttigen van alcohol was een leuke verrassing.Goede voorlichting en prima meedenken van Marco van Vught."

 

"de uitleg bij de aflevering van R-link"

 

"Fijn dat onze verkoper de heer Baars alle mogelijkheden met ons doornam. Zo hebben we de keuze kunnen die goed bij onze wensen aansluit"

 

"neen, dezelfde ervaring als 3 jaar geleden met dezelfde verkoper."

 

"Erg prettig en goed contact gehad met Lucas, echter was hij in de middag vrij en werd ik geholpen door Pascal Boehle. Zeer ongenteresseerd en kreeg niet eens wat drinken aangeboden terwijl wij 2uur hadden gereden (dit was bekend, hier begon hij zelf nog over) na de proefrit was hij plots al het papierwerk aan het doen alvorens we berhaupt over kopen gesproken hadden. Dit ontnam alle plezier aan de beleving van de aanschaf van een auto (1e keer dat ik een auto kocht). Als ik geld als water had gehad was ik zonder pardon weggelopen zonder auto en had ik mijn geld bij een ander wel uitgegeven. Desondanks later door Beau telefonisch wederom prettig geholpen en naar alle tevredenheid blij met mn auto. Maar voor Pascal zou ik dan ook niet terugkomen. De desinteresse en arrogantie spatte er vanaf. Was echt teleurgesteld"

 

"Nee dat niet, het was gewoon goed en duidelijk!"

 

"Nadat de auto afgeleverd was en ik richting huis reed, bleek 1 band te weinig spanning te hebben. Even teruggereden en dit werd direct verholpen. Prima service !"

 

"Tijdens aflevering heb ik auto niet gecheckt,thuis gekomen ,toen ben ik aantal zaken tegen gekomen die wel afgesproken waren maar niet uitgevoerd. Zie mij mail correspodentie met hr Erik(verkoper)"

 

"Vriendelijkheid van de auto verkoper."

 

"Het ZEER GOEDE VOORWERK gedaan door de verkoper Dhr. A. Baars."

 

"Zeer persoonlijke behandeling die wij hebben ervaren was erg plezierig. Ook voor de "oplevering" werd alle tijd genomen en goed uitgelegd hoe alles werkte. Kortom een goed begin van onze "relatie"."

 

"De verkoper Pascal heeft ons goed geholpen."

 

"Zeer vakkundige en persoonlijke service van de verkoper, Andre. Genoeg aandacht en tijd."

 

"De medewerkers doen er alles aan om de klanten het naar hun zin te maken"

 

"Zeer prettige verkoper ( heer Andre Baars)"

 

"Ook nog een leuk presentje bij aflevering!"