✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30778 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"Vriendelijk personeel"

 

"De wijze waarop de auto is overgedragen, alsof we een geheel nieuwe auto kwamen halen. Dit was een leuke beleving!"

 

"Hoe de auto onder een doek stond en het bordje welkom familie Schippers."

 

"Het boordje welkom familie Schippers en de auto onder he afdekzijl was ook een leuk idee."

 

"De gekochte auto vind ik voor leeftijd, kilometrage en staat zeer goed geprijsd."

 

"Het bord met welkom vonden wij heel leuk."

 

"Het bord met welkom vonden wij heel leuk."

 

"Het bord met welkom vonden wij heel leuk."

 

"Ik vond het heel erg fijn dat er nog een APK-keuring is gedaan voordat ik de auto op kwam halen."

 

"Over de verkoop zijn we meer dan tevreden. Maar daarna ging het erg mis. De verklikker van de dode hoek deed het niet, kon ik ook niet terug vinden in het systeem. Mijn verkoper kon hem ook niet vinden en zorgde voor een afspraak met mensen die er verstand van zouden hebben. Ik kom er dus voor terug. De monteur ging er naar kijken ik kon erop wachten. Na een uur kwam de werknemer terug en vertelde dat de monteur rondje snelweg had gereden en dat de verklikker het gewoon doet, ik nog vragen of je dat ook zonder te rijden dat kan checken, nee mw die verklikker doet het alleen op de snelweg. Dus ik onderweg naar huis goed opgelet, zat daardoor bijna op een andere auto, maar ik zag niks. Thuisgekomen gelijk gebeld met de vraag of ik de monteur die in mijn auto gereden heeft kon spreken. Zodat hij mij kon vertellen wat ik over het hoofd zie. Ik zou teruggebeld worden. De volgende dag word ik teruggebeld met de mededeling dat de hele verklikker er niet op zit op deze auto, dat hij het gisteren wel deed werd overheen gepraat. Hier een mail over gestuurd naar degene die ons de auto heeft verkocht, deze heeft het hogerop doorgestuurd. Mocht nog een keer langs komen. Nu kwamen er wel excuses en intern hebben ze dit opgepakt. Dus vroeg ik of ze wat terug wilde doen. We wilde onze banden omruilen voor all weather banden. Hij zou met een goede deal komen. Maar helaas met de deal zijn we nog 100 euro duurder uit dan bij een andere garage. Er staat dus niks tegenover deze erg grove fout, ben er 3 x voor naar toe geweest en de tijd die ik daar was. Komt dus niks voor terug. En dit is maar een stuk van het verhaal. Mijn vertrouwen is diep gedaald"

 

"Ja de voortvarende inzet van een stagiair."

 

"Het aankoop proces is soepel en snel verlopen! En persoonlijk! Martine belde mij op de dag van aflevering nog op om mij veilige kilometers te wensen, super attent!"

 

"De tijd die werd genomen voor uitleg van de systemen"

 

"Heel klantvriendelijk"

 

"nee alleen negatieve ervaringen"

 

"Afspraken werden keurig op tijd nagekomen in een vriendelijke sfeer"

 

"Aflevering was goed en prettig"

 

"De duidelijke maar ook transparante manier waarop de offerte is uitgebracht, verder ook het gehele aankoop proces. Bij de aflevering een duidelijke uitleg over de auto, elke vraag werd goed beantwoord en als er nog vragen waren na de aflevering staan ze klaar om je daarbij te helpen. We zijn erg blij met de auto en de ontvangen service."

 

"Niet echt, heb al vaker een auto gekocht bij stam"

 

"Een auto gekocht Captur 150 pk met automaat, een jaar oud met twee jaar garantie. Toen ik thuis was constateerden wij dat het linkervoorwiel, aluminiumvelg beschadigd was. Ik heb dat niet bij de koop gezien en de verkoper ook niet volgens zijn zeggen. Ben terug geweest, de verkoper heeft het gezien en zal weer contact opnemen"

 

"Positief verrast door onthulling van de auto! Goede uitleg over de auto!Ik ben zeer tevreden!"

 

"Jeroen heeft ons super geholpen met de keuze maken."

 

"Nee, alles naar wens en verwachting"

 

"Verkoper Tim heeft alles perfect opgepakt en afgehandeld voor ons, top!"

 

"Geen eindeloos gedoe over de prijs, maar snel tot een beslissing komen vind ik persoonlijk erg prettig"

 

"Leuk aflevermoment met fles cava en bordje naast auto"

 

"Het welkomstbord met felicitaties vind ik superleuk"

 

"geheel volgens verwachting en dit geheel volgens een eerdere ervaring cq aankoop bij Stam Amersfoort en de begeleiding van Pascal"

 

"aardige mensen in amersfoort maar nieuwgein ook"

 

"Alle contacten en afspraken liepen oke."

 

"Verkoop en aflevering ging ontspannen, er was alle tijd voor overleg en een praatje. De champagne bij aflevering was een leuk extraatje!"

 

"er zijn geen verrassingen geweest"

 

""Verkoper" vriendelijk, meedenkend, en echt service gericht."

 

"Geholpen door de heer Marco van Vught. Als alle verkopers zo zouden zijn......... dan zou de wereld er anders uitzien. Wij zijn dus dik tevreden!"

 

"Zeer vriendelijk bij het maken van de proefrit, er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en er werd met ons meegedacht om aan al onze wensen te kunnen voldoen."

 

"deskundig snel vriendelijk"

 

"Erik was een leuke en prettige onderhandelingspartner die op efficiente, zakelijke en zeer correcte wijze ons heeft helpen besluiten deze aankoop te doen."

 

"Het was voor mij de eerste keer dat ik een auto bij de dealer kocht. Was aangenaam verrast om mijn naam te zien staan en een fles wijn te ontvangen."

 

"De bij de aflevering cadeau gekregen wijn was erg lekker en een leuk gebaar! Erik bleef vriendelijk en geduldig ook toen de financiering niet in een keer goed ging."

 

"De vriendelijke en ongedwongen benadering. Het voelde gewoon gezellig."

 

"Snelle en zorgvuldige service. Vertrouwen uitstralend"

 

"Alles was positief , leuk zaken gedaan"

 

"Meer t tegendeel. Geen moment door de mails het gevoel had dat Stam mij als kopende partij belangrijk vond. De mails werden automatisch gegenereerd met als gevolg storend gedoe. Ook terugkoppeling naar collega verliep niet goed."

 

"De verkoper (Marco) dacht helemaal mee hoe ik optimaal geholpen kon worden. Alle vragen en verzoeken werden genoteerd. Alles wat ik wenste werd uitgevoerd. De auto zag er tip top uit! Er werd helemaal meegedacht met de klant. Deze fantastische service heb ik nog niet eerder meegemaakt."

 

"Ik kwam voor een stekkertje en bij de vraag of ze een foutcode konden resetten werd mijn auto gelijk even binnen gezet en aan de computer gehangen. Al snel werd duidelijk dat mijn stekker niet de oorzaak was van mijn defecte airco. De monteur was nieuwschierig genoeg en wilde weten wat dan wel. Na een aantal testen kwam eruit dat de pomp defect was. na zeker een half uur bezig kon ik de auto weer meenemen en hoefde het onderzoekje niet te betalen. wat een service zeg. En dit ook nog op vrijdagmiddag om 16.30 uur. Echt heel klantgerichte hulp. toppers thnx"

 

"Ja een hele nare en niet 1 maar 2, en ik kom persoonlijk wel naar Amersfoort, even praten want ik pik dit never"

 

"Al jaren veel vertrouwen in garage Stam, reden waarom ik deze auto bij hen heb gekocht."

 

"De verkoper nam voldoende tijd om alles aan de auto uit te leggen"

 

"Dacia Sandero Stepway is nieuw op 20-02-2020 afgeleverd. In het verkoopgesprek heb ik expleciet gevraagd aan verkoper Collin, in aanwezigheid van mijn echtgenote, hoe te handelen bij het europa updaten van de GPS. Dit moest ik voor eigen rekening doen. Er is daarbij niet gezegd dat er een gratis GPS update binnen 3 maanden na aflevering kan worden uitgevoerd. Na meer stilstand dan rijden tijdens de Corona lockdown Periode merk ik nu tijdens het rijden dat er een verouderd GPS programma aanwezig is. Telefonisch contact met de verkoper Collin gaf een teleurstellende reactie. "Te laat en zelf updaten voor eigen rekening" was zijn antwoord. Collin kon zich het verkoopgesprek niet meer herinneren. Mijn klantvriendelijke vraag is: "Is Stam bereid om klantgericht te handelen om de update kosten in dit geval op te lossen??" Ik laat mij graag positief verrassen."

 

"het verkoop gesprek met Peter Smit was prettig en zeker goed om tot aanschaf van een auto te gaan daar in tegen de aflevering van de auto wat toch een beleving moet zijn was zeer koel en erg afstandelijk dus wordt ik klant bij jullie denk het niet nogmaals Peter Smit is wel echt een topper"

 

"Het verkoop gesprek met Peter Smit was prettig en zeker goed om tot aanschaf van een auto te gaan daar in tegen aflevering van de auto wat toch een beleving moet zijn was zeer koel en erg afstandelijk dus wordt ik klant bij jullie denk het niet nogmaals Peter Smit. is wel echt een topper"

 

"De verkoper was geen 'wat een lieve kinderen' type maar gewoon een oprecht genteresseerde verkoper die ze tijd neemt voor iedereen."

 

"nee ben altijd tevreden en goed behandeld de laatste 10 jaar."

 

"Vanaf eerste contact met Tim was het duidelijk, een verkoper die er maar weinig zijn. Meedenkend, duidelijk, eerlijk. Deal was snel gesloten, aflevering was prima. Niet de eerste Renault die we kopen, maar wel eerste bij Stam, dankzij Tim zullen we zeker ook bij onze volgende auto denken aan Stam."

 

"alles zoals verwacht en het hoort bij Stam"

 

"we zijn heel goed geholpen door de Hr. Marco van Vught we voelden ons gelijk op ons gemak en zijn tot een goede deal gekomen ook de aflevering was perfect alle lof voor marco en de firma Stam."

 

"Er werd door de adviseurs voldoende tijd genomen om je goed te informeren. Prettige zaak in Bussum!"

 

"De algehele gang van zaken overtrof mijn stoutste verwachting! Ik ben heel blij! Hartelijk dank voor de fijne afhandeling."

 

"Nee. De service gekregen die ik altijd krijg. Colin heeft de verkoop top gedaan en Olaf heeft de auto top afgeleverd."

 

"Onthulling en cadeautje, zelfs voor occasion"

 

"I was surprised that they went above and beyond to make the purchase possible and when we went to acquire our new car even in this strange time of Covid-19 they made it a celebration. We are truly grateful!"

 

"Ondanks een minder prettige ervaring met een collega ben ik uiteindelijk zeer vriendelijk en geduldig geholpen door Berry Donselaar. Berry is in mijn ogen een persoon die het belangrijk vindt om een goede relatie te onderhouden met zijn klanten. Vervolgens heeft hij samen met Arnoud van Rhenen goed meegedacht en een gedegen advies uitgebracht over de te kiezen reparatievorm."

 

"Bereikbaarheid en deskundigheid"

 

"Na enkele ellendige ervaringen te hebben gehad bij wat kleinere bedrijven bij ons in de randstad ben ik tot verbazing super goed geholpen door Timo, mijn ouders en ik vonden het een hele leuke ervaring die hij voor ons geregeld had."

 

"Elke medewerker die langs liep zei goedenmiddag, een aantal met de vraag of we al geholpen werden. Peter Smit was onze verkoper, helder, duidelijk, vriendelijk en duidelijk."

 

"Zeer vriendelijk verkooppersoneel"

 

"Voordat we naar Bussum reden zijn we in Almere wezen kijken en daar werd er totaal niet met ons mee gedacht. We kwamen vervolgens einde van de middag in Bussum en vonden het zeer prettig dat hier uitgebreid de tijd voor ons werd gemaakt en er werd mee gedacht op alle manieren en over de keuzes die er gemaakt konden worden. Echt heel fijn en een wereld van verschil met Almere!"

 

"Timo was een prettige adviseur, wilde een Clio RS line die was niet beschikbaar voor een proefrit met een automaat dus maar in een Intens gereden. De keuze was gemaakt en op advies van Timo toch even in een RS Line gaan zitten. Dat was een zeer goed advies want de stoelen vond ik niet lekker zitten daarom maar voor een Initiale gekozen."

 

"leuke, betrouwbare en professionele hulp"

 

"Zeer te vrede en goed geholpen door Henri van stam Nieuwegein neemt echt de tijd voor je en legt alles goed uit bedankt"

 

"Verkoop was top geregeld"

 

"Snel handelen om auto te leveren."

 

"Snel handelen om auto te leveren."

 

"De verkoper dacht goed mee met ons"

 

"De begeleiding door verkoopleider Bart Wijdeveld was helemaal prima, vriendelijk en deskundig."

 

"Ver overtroffen, Nick Eijkenboom heeft mij zeer goed geholpen met de auto zelf als wel alle goede zorg/comfort er omheen"

 

"alles ging goed en soepel"

 

"De bijzonder aardige en ontspannen verkoper Bart wijdeveld"

 

"Toen wij besloten voor een bepaalde kleur te gaan is de verkoper gaan kijken of hetzelfde type ook ergens stond met minder kilometers maar wel zelfde leeftijd"

 

"De vriendelijkheid. Interesse in onze kleinzoon Gevoel van thuiskomen."

 

"vriendelijke behandeling"

 

"Nick Eijkenboom heeft ons zeer goed geholpen, te woord gestaan en is beloftes nagekomen. Wij zijn zeer tevreden over de prettige aankoop en oplevering van onze auto door Nick."

 

"Prima geholpen door Pascal Boehle. Hij heeft me goed genformeerd en met veel geduld al mijn vragen beantwoord. Kort na de aflevering belde hij nog of de rit naar huis goed was gegaan. Dat had ik niet verwacht en vond ik heel attent."

 

"Super tevreden, moment van binnenkomst, zelfs vriendelijk begroet door de interieur schoonmaakster! Verkoper Rainier van Milligen was super, een vette dikke 10 !!!"

 

"Zeer vriendelijk en behulpzaam"

 

"Vriendelijk en doortastend contact. Doordat verkoper proactief was is er uiteindelijk een verkoop gesloten."

 

"Aflever Cadeau overtrof onze verwachting"

 

"dat de hond mee naar binnen mocht"

 

"Zeer prettig geholpen door de vriendelijke verkoper Bart, welke zelfs nog persoonlijk belde om uit te leggen dat hij zelf niet aanwezig was als wij de auto zouden ophalen. Bij de aflevring van de auto verrast door een verkoper (excuses, ik ben zijn naam vergeten!)met een attentie en uitleg over de mogelijkheden die deze auto heeft. Helemaal Top!"

 

"De enorm vriendelijke Bart en Timo"

 

"Vriendelijke verkoper"

 

"Ondanks corona toch een vlotte afhandeling"

 

"Ik ben niet tevreden over de auto op dit moment. We gaan morgen nog iemand anders in de auto laten rijden"

 

"Tijdsbestek waarin de reparatie is uitgevoerd, en dat de auto gelijk achter gelaten kon worden."

 

"verrast met fles champagne. heel goed geholpen door verkoper Andre Baars"

 

"Vriendelijk, servicegericht, prettige mensen"

 

"De vriendelijkheid en zeer schoon bedrijf"

 

"Geen dingen die benoembaar zijn. Bij een inruilauto wil je altijd meer krijgen dan dat er geboden werd."

 

"alles werd netjes afgehandeld door Tim heel rustig en beleefd mijn complimenten daarvoor"

 

"werd prima geholpen door andre Baars ook kleine financiering snel en correct geregeld ook ruim de tijd genomen"