✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 27950 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"Fijn contact, ze denken met je mee, heb niet het gevoel dat ze je zaken berekenen die achteraf niet hadden gehoeven."

 

"Ja zeer vriendelijke ontvangst en zeer deskundig en netjes geholpen door de heer Lucas de Jong."

 

"Mijn auto was zelfs gewassen."

 

"Aangeven van onderhoud op langer termijn."

 

"Nee ik ben ontevreden. Probleem is nog steeds niet op gelost"

 

"Zonder afspraak konden mijn (kop-)lampjes meteen vernieuwd worden."

 

"Auto was nog veel mooier dan ik had verwacht Zijn er enorm blij mee"

 

"Ik was positief verrast dat de auto netjes onder een doek klaar stond. Erg leuk!"

 

"de fles champagne was wel heel erg leuk, voor de rest prima afhandeling"

 

"Fijn dat ik kon wachten tot mijn auto klaar was. En dat men aangaf dat mijn banden bijna toe zijn aan ervaring maar niet meteen nieuwe banden probeerden aan de smeren."

 

"Wat kan ik toevoegen als ik al 11 jaar alleen maar positieve ervaringen bij Stam Hilversum heb?"

 

"altijd keurig bellen om te overleggen over e.e.a.!!!"

 

"2e remcylinder ook vervangen, goede uitleg en communicatie"

 

"Altijd snel en goed geholpen"

 

"Altijd vriendelijke service en vlotte hulp, ook als ik zonder afspraak voor iets binnenloop."

 

"zeer ge´nteresseerd hoe de auto bevalt en of we tevreden zijn!"

 

"Goede uitleg gekregen over de dingen die ik wou weten."

 

"Vriendelijke en behulpzame medewerkers met name Bas"

 

"Denken mee wat goed is voor de velsatis en eigenaar"

 

"Alles verloopt altijd soepel. Je wordt duidelijk ge´nformeerd en je staat niet voor financiŰle verrassingen op het eind."

 

"Flesje prosecco, met koeltasje leuke geste"

 

"echt positief: elke keer de service door STAM is uitstekend"

 

"Binnen een half uur nadat ik met mijn defect langs kwam, is ernaar gekeken en binnen 4 werkdagen was het nieuwe onderdeel er in gezet. Tip!"

 

"De verkoper heeft gedegen kennis van multimedia/navigatie system en kon het goed overbrengen."

 

"De vriendelijkheid van de receptionist"

 

"Vakkundig en zeer klantvriendelijk"

 

"Neen, als vanouds zoals ik gewend ben prima mensen, prima sfeer, prima service. Chapeau!"

 

"Er is goed met mij meegedacht over de planning van aflevering, al vanaf het uitzoeken van de auto. (Dit was in verband met vakanties etc). Nog extra complimenten voor Marciano de Winter hiervoor!"

 

"Ik vind dat je vriendelijk wordt behandeld."

 

"Deze keer helaas net positief verrast (zie onder)"

 

"Dat de auto gratis gewassen werd"

 

"Goede ontvangst, snelle service"

 

"dat de monteurs een navigatie probleem hebben kunnen oplossen waar de importeur al weken mee beig is en niets van zich laat horen."

 

"Extra aandacht voor.mijn gezin."

 

"Heel goed advies en geholpen bij aankoop door de verkoper Bart Wijdeveld. Heeft ook alle tijd genomen voor de uitleg en en vragen die ik had bij het afleveren van mijn nieuwe auto."

 

"Ja de overdracht van de auto helemaal top / Fam. Schouten de auto staat voor U klaar."

 

"Keurig afgeleverd, met extra verrassing in de auto."

 

"Snelheid van afhandelen en vriendelijk personeel"

 

"Niets hiervan het is alleen maar negatief"

 

"het klikte direct met de verkoper"

 

"klantvriendelijk bedrijf en personeel"

 

"Zeer geduldige uitleg over alle knoppen erc. In de captur"

 

"Niet in het bijzonder, maar Tim Zaadnoordijk was een prettig verkoopadviseur!"

 

"Klein dingetje..maar vond heel netjes dat er ter plekke nog even een kentekenplaat werd gemaakt en gemonteerd.?"

 

"Correcte informatie verstrekken en goed meedenken door adviseur."

 

"Bij aflevering flesje prosecco met koeltasje is aardige geste"

 

"Snelle en open communicatie. Afspraken en toezeggingen werden prima nagekomen."

 

"Flesje bubbels en een plu"

 

"Ik vind het "vreemd" als je afspraak moet maken om de auto te halen,(bij afspraak zei ik... ongeveer tussen 12 en 13 uur maar dat mocht niet, ik moest de exacte tijd doorgeven) omdat het belangrijk is om de tijd te nemen, wat ik zeer netjes vind, dat ik dan aan kom bij de garage dat er word gezegd ga maar even zitten dan komt er iemand aan, na meer dan half uur wachten, te horen krijgen waar komen we voor, ja voor de nieuwe auto hmm geen idee zal eens navragen en dan blijkt meneer zelf te zijn die de auto moet afleveren. Tevens doet de rlink het niet en zou de administratie nog handelingen moeten doen, dit zou vrijdag gebeuren nu maandag nog niks veranderd dus toch maar even zelf gebeld en word er gezegd bij de administratie geen idee wat we moeten doen, dus verbinden door, doorverbonden ja hmm geen idee wat ik moet doen. Ik bedoel neem aan dat ik niet de eerste ben die een auto aanschaf?"

 

"Nette zaak en afspraken zijn goed nagekomen."

 

"Prettig geholpen. Goede aflevering ondanks vertraging auto. Lichte glasschade wordt goed opgelost"

 

"Zoals gewoonlijk prima ontvangen, goede uitleg over onderhoud, en leuke showroom om even rond te lopen."

 

"Sneller afgeleverd dan verwacht"

 

"Ben gewoon tevreden over service"

 

"Je wordt leuk behandeld"

 

"De gemoedelijke sfeer"

 

"Goede communicatie, auto geregeld, gebeld over reparatie kosten, gebeld dat auto klaar was! Perfect!"

 

"Ik vond de aflevering heel leuk. Ik vond ook de begeleiding mbt mijn aanvraag naar een LPG installatie prima."

 

"Wij komen al vele jaren bij stam amersfoort dat zegt genoeg."

 

"Uitstekend geholpen door Andre Baars"

 

"De aanbieding vd auto"

 

"Alles was gewoon goed, en we hebben nu een prachtige auto!"

 

"Alles ging zolas het hoort"

 

"De hartelijke ontvangst, we werden goed ge´nformeerd en voelden ons niet onder druk gezet. We waren tevreden over de benadering door en de werkwijze van Steven Wilschut, verkoper Stam Bilthoven."

 

"Nee, ik ben al lang een tevreden klant"

 

"Verkoper Wesley Koppenhol zeer proffesioneel. Weet waar hij over spreekt"

 

"Vanaf binnenkomst zeer vriendelijk te woord gestaan. De koop van onze auto werd geregeld door Wes Poort. Wij zijn zeer positief op de manier waarop bij ons geholpen en geadviseerd heeft. Wij ontvingen ook een bericht van Wes dat hij er bij de levering van de auto niet bij kon zijn ivm vakantie. Echt heel netjes. De levering was helemaal een verrassing voor ons. Veel aandacht en tijd. Ik ben de naam medewerker vergeten maar ook deze meneer was ontzettend vriendelijk en behulpzaam."

 

"Andre had veel belangstelling voor de klant als mens, bij hem voelde je je thuis. Niet opdringerig gaf de klant ruimte om b.v. de kleur te bepalen. Heeft ook veel productkennis"

 

"Izeer aangenaam vontact, je voelt je gast!"

 

"Nette service, tijd word genomen voor de klant. Konden dezelfde dag nog proefrit maken. Gewoon super!"

 

"Ze nemen alle tijd voor je. perfect"

 

"De auto stond afgedekt als cadeau en dat is super leuk."

 

"Zeer positief en geduldig houding van Jord,, (autoverkoper)."

 

"Alles is na wens verlopen"

 

"Erg vriendelijk personeel De aflevering zeer corect en fijn"

 

"ik waardeer de persoonlijke aandacht waarmee ik geholpen werd."

 

"- Ik werd herkend en bij mijn (achter)naam genoemd door een medewerker waar ik geen direct contact mee heb gehad - Er werd bij al mijn bezoeken ruim de tijd voor mij genomen."

 

"Tim, de verkoopadviseur heeft mij goed geholpen! Toen we voor de eerste keer kwamen kijken kwam hij gelijk op ons af en heeft hij ons goed geholpen. Hij nam goed de tijd en heeft meegedacht. Dat is ook de reden dat we de auto gelijk gekocht hebben."

 

"Tim, de verkoopadviseur heeft mij goed geholpen! Toen we voor de eerste keer kwamen kijken kwam hij gelijk op ons af en heeft hij ons goed geholpen. Hij nam goed de tijd en heeft meegedacht. Dat is ook de reden dat we de auto gelijk gekocht hebben."

 

"Nee, alles volgens wens en verwachtingen"

 

"Correcte en accurate behandeling"

 

"Ja de waardering als klant"

 

"Vakmanschap van Andre Baars verrastte ons bijzonder positief"

 

"Ze namen de tijd voor de uitleg van de auto ."

 

"klantvriendelijk bedrijf en personeel"

 

"klantvriendelijk bedrijf en personeel"

 

"Leuke presentatie van nieuwe auto"

 

"Nee zeer goed geholpen"

 

"geheel vlot en netjes gedaan met veel aandacht."

 

"Alles was tot in de puntjes geregeld. Vanaf de verkoop door Tim tot aan de aflevering door Wesley. Tom belde zelfs om te melden dat hij de aflevering helaas zelf niet kon doen. Top."

 

"Uitstekende service van Andre Baars"

 

"Super goede service en heel klantvriendelijk"

 

"Leuke verwelkoming en flesje bubbels"

 

"Prettig contact en duidelijk en eerlijk verhaal. Erg klantvriendelijk"

 

"Nee, er was geen goede uitleg en op het bord stond dat ik een Kadjar kwam ophalen ipv een megane. daarnaast was de uitleg echt minimaal, jammer ."

 

"Overdacht auto door medewerker"

 

"Overzichtelijk. Verkoper speelde goed in op onze wensen."

 

"De hele afhandeling was top."

 

"Klantvriendelijke en professionele begeleiding bij de verkoop door de heer Henri Blok"

 

"Was voor mij al helemaal geweldig is me eerste nieuwe personen auto. En de aflevering was geweldig en de auto is helemaal super.Alleen was tijdens bestellen de communicatie niet goed auto zou later komen terwijl deze al bij jullie stond dat vond ik toch wel kwalijk."