Klik hier om ons te bellen

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"De ontvangst en uitgebreide uitleg op mijn vragen vond ik zeer plezierig. De verkopers, waarmee mee te maken kregen, verschillende door vakantietijd, gaven vertrouwen."

 

"Auto was gewassen. En gratis leen auto omdat er op een onderdeel werd gewacht."

 

"Bij binnenkomst wordt je aangesproken met je naam en dat geeft een goed gevoel van persoonlijke aandacht."

 

"Zeer vriendelijke ontvangst, zeer bekwame verkoper/medewerker: Nick Eykenboom"

 

"Nee dat niet maar wordt altijd correct behandeld,"

 

"Meedenken van monteur over plaatsen parrot en kosteloos een draadje solderen, prima!"

 

"Het contact met sales is vanaf het eerste moment prettig verlopen. Vanwege productieproblemen als gevolg van brand in een fabriek zou augustus/september geleverd worden. Het werd toch nog begin augustus. Uitgeschakeld door een (tijdelijk) rugprobleem heb ik nog niet meer kunnen rijden dan het ritje tussen garage van aflevering en huis, maar dat was wel een bijzonder plezierig ritje. Ik heb alle vertrouwen in veel comfortabele kilometers in deze Scenic."

 

"M'n auto werd ook ng door de wasstraat gehaald"

 

"Snelle service ondanks vakantietijd"

 

"Zoals vanouds zeer klantvriendelijk geholpen??"

 

"de zeer klantvriendelijke manier waarop ik ben behandeld"

 

"vriendelijke service en alles uitstekend verzorgd"

 

"Verkeerde tijd in mijn agenda gezet, waardoor ik niet op de afspraak van 'S ochtends verscheen, kon gelukkig gewoon naar de middag toe worden verzet, waardoor mijn planning van de dag gewoon kon doorgaan, klasse"

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog nooit teleur gesteld. Uitstekende service,vriendelijk personeel en goed advies zowel bij de verkoop, receptie en niet te vergeten de werkplaats. TOP !"

 

"Gastvrijheid, leenfiets"

 

"Goede korting en velgen zonder meerprijs heel mooi gespoten."

 

"Zeer slechte aflevering gehad maar word als het goed is volgende week opgelost.we hopen dat we dan positief zijn"

 

"Verkoper niet opdringerig.Plezierig en ongekunsteld gesprek, met van zijn en en onze kant ook prive informatie die niets te maken had met het kopen van een auto maar er wel toe geleidt heeft"

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog steeds niet teleur gesteld. Mijn ervaring: uitstekende service, klant vriendelijkheid zowel verkoop receptie en werkplaats."

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog steeds niet teleur gesteld. Mijn ervaring: uitstekende service, klant vriendelijkheid zowel verkoop receptie en werkplaats."

 

"Ben al jaren klant bij Stam Hilversum en nog steeds niet teleur gesteld. Mijn ervaring: uitstekende service, klant vriendelijkheid zowel verkoop receptie en werkplaats."

 

"Niet Renault Stam algemeen maar speciaal het filiaal Soestdijk vanwege de persoonlijke aandacht."

 

"Ik stond klaar om te pinnen, maar krijg de factuur gewoon thuis. Positief verrast."

 

"ondanks de drukke vakantie periode toch tijd gemaakt om met de auto even een test ritje te maken om te luisteren naar dat wij dachten een vreemd geluid bij een bepaalde snelheid van de auto.top super"

 

"Ja en nee. De reparatie is vlot uitgevoerd. De reparatie was erg prijzig door een extra onderdeel wat vervangen moest worden. Dit is een Renault probleem sinds heel veel jaar. Ik vind het heel erg dat hier geen coulance op zat."

 

"ja,ik heb een hele nare ervaring in mijn achterdeur zit een flinke deuk is me wel verteld door de balie medewerker. op mijn voorstel om af te zien van een vervangende auto een deukje in de andere deur te repareren . maar dat kan niet."

 

"Ik kon direct geholpen worden; een nodige reparatie waarvoor ik NIET kwam werd ook meteen uitgevoerd: prachtig, veel dank"

 

"Prima service en de leenfiets stond klaar!"

 

"Het contact was zoals altijd: attent, correct."

 

"Daar wij 2x per jaar naar Frankrijk gaan was ik onaangenaam verast dat er geen Frankrijk aanwezig was maar alleen Benelux. Daar is bij de verkoop en ook bij aflevering niets over gezegt niet blij. nu ga ik maar west Europa downloaden tom tom op mijn voor ruit staat een beetje vreemd. dit geeft toch wel en beetje een domper op de aan koop."

 

"dat had ik zeker een schoneauto keurig"

 

"normaal gesproken is alles naar tevredenheid maar de laatste keer was dat niet zo helaas. Een kleine beurt voor 500 euro vind ik veel geld!!! De auto was ook niet gewassen en de onderdelen van mijn windscherm lagen door de auto. Geen idee waarom dit gedemonteerd was. Ik moest de auto om 8 uur brengen en uiteindelijk kon ik hem pas om 5 uur halen. Terwijl ik van te voren had aangegegen, na op jullie verzoek de afspraak verschoven te hebben, dat ik mijn auto nog nodig zou hebben. Het zou maar een ochtendje duren!"

 

"Vandaag voor APK en onderhoudsbeurt geweest. Dat is helemaal naar tevredenheid gegaan"

 

"Het meedenken tot het tot stand komen tot de aankoop"

 

"Goede onderlinge samenwerking en informatie-uitwisseling tussen de Stam vestigingen Bij de trekhaak werd ook een nummerplaat geleverd voor trailer of fietsenrek. Verkpers zijn allemaal vriendelijk en stellen zich servicegericht op. Uitleg bij de afneembare trekhaak was prima. Ik ben bij Stam gebleven omdat ik zeer tevreden ben over hun service en ik hoop uiteraard dat dat zo zal blijven met deze "nieuwe" auto"

 

"Vriendelijke ontvangst en duidelijke communicatie"

 

"dat de auto gewassen is"

 

"Auto anderhalf jaar oud en vanaf bigin problemen met eco en start stop. Na diverse reparaties nog steeds defect. Kan een omruil doen tegen een tweedehands auto of 5000 euro bijbetalen voor een nieuwe auto. Nu naar de rechtsbijstand toe. Om deze zaak op te lossen. Met stam kom je niet verder."

 

"prima ontvangs en kon wachten tot de auto klaar was."

 

"Bas Zaadnoordijk heeft steeds alle tijd genomen en bij de aflevering ook alle tijd genomenn"

 

"Tegenovergestelde helaas dit keer. Twingo gekocht op 30 juni, kenteken was al binnen en heeft een datum van 14 juni en de oplevering was pas 28 juli. Bijna ee 2e hnds auto opgeleverd"

 

"Bij de tweede vraag heb ik aangegeven redelijk tevreden hoewel wij op dit moment meer neigen tot niet. Het afleveren is ondanks de inzet van het personeel niet goed verlopen, hier willen wij zeker nog een gesprek over hebben."

 

"Nee, niet echt positief. Daarom maar dit invulveld gebruikt om wat zaken te melden die ons opvielen: Ontvangst in de showroom was er niet. We hebben ruim tien minuten door de zaak gestruind voor we verwelkomd werden. We waren er op dat moment de enige klanten. Het sluiten van de koop ging verder netjes. De auto had een beschadigde voorband. Tijdens het koopproces afgesproken dat de auto bij aflevering voorzien zou zijn van twee nieuwe banden van een merk uit de top-5, van het stille type. De verkoper stelde voor om Kleber, naar zeggen het Stam-huismerk, te monteren. deze zouden ook stil zijn. OK op gezegd. Bij aflevering zaten de oude banden er nog op. Fout toegegeven. Nieuwe banden waren niet in voorraad, konden op afspraak ook bij Stam Hilversum gemonteerd worden. Vanmorgen de auto gebracht, dik een uur gewacht op de montage. Thuisgekomen geconstateerd dat de banden niet volgens afspraak van Kleber of alsnog een top-5 merk waren, maar van het merk Milestone. Deze staan denk ik niet in de top-5 bandentest. Ze staan in geen enkele bandentest. Geen idee wat de eigenschappen zijn."

 

"Zeer beleefde en zeker geen opdringerige verkoper."

 

"Wij zijn uitstekend geholpen door Henri, denk goed met je mee en zorgt voor een uitmuntende afhandeling. Topservice."

 

"Er wordt goed meegedacht in oplossingen als je eigenlijk geen tijd of vervoer hebt om je auto te brengen of te halen. Erg fijn."

 

"Jazeker. De persoonlijke benadering, eerlijkheid en service"

 

"Alles, nog niet meegemaakt bij een dealer....... Van A tot Z was alles geregeld. Andre Baars bedankt."

 

"Auto wassen was gratis"

 

"Altijd klantvriendelijk personeel.(niet nep vriendelijk)"

 

"Nee niet echt. Waar ik niet zo tevreden over ben is dat er geen leenauto beschikbaar was."

 

"Nee niet echt. Waar ik niet zo tevreden over ben is dat er geen leenauto beschikbaar was."

 

"auto ook nog netjes gewassen.geweldig"

 

"Duidelijke communicatie over hoelang de werkzaamheden zouden duren. Top!"

 

"Ik kan niet bij de receptie komen. Er werd een stoel buiten voor me neergezet en kreeg koffie aangeboden. Het was prachtig weer. Een goede service van Stam."

 

"Ze hebben hun aflevering datum fout herstelt met nieuwe apk en airco bijgevuld."

 

"denken met de klant mee"

 

"Slotbouten gratis gekregen."

 

"Ja, door omstandigheden kon ik niet zelf bij de dealer komen, toen werd ik netjes opgehaald! Super service"

 

"Ja, door omstandigheden kon ik niet zelf bij de dealer komen, toen werd ik netjes opgehaald! Super service"

 

"leuk dat ik een lekkere fles Proseco ontving."

 

"Ik word altijd correct geadviseerd en geholpen."

 

"Netjes bellen in geval van niet besproken kosten"

 

"de auto was op het aangegeven tijdstip gereed"

 

"De prijs was lager dan de offerte. Wachttijd was minder lang dan verwacht"

 

"auto was op het afgesproken tijdstip gereed"

 

"Mooie rubberen mat in de bagageruimte."

 

"auto was op het aangegeven tijdstip gereed. auto was op het aangegeven tijdstip gereed."

 

"Vriendelijk personeel"

 

"Goed en eerlijk meegedacht"

 

"Geen! Ik ben niet anders gewend."

 

"We zijn prima geholpen. Het actie model, Captur Intens energy, biedt veel waar voor zijn geld."

 

"Slotbouten gratis gekregen."

 

"Het plezierige contact met dhr Baars en de gehele afhandeling."

 

"De auto was gewassen."

 

"alleen goede ervaring"

 

"ik ben tot op heden altijd goed en correct geholpen, ook nu weer omdat ik tijdens mijn vakantie de aflevering, betaling etc moest regelen, vanuit stam had ik alle medewerking."

 

"Prettige uitleg bij de aflevering, waar ook goed naar mij geluisterd werd. Geen standaard afgedraaid verhaal was mijn ervaring"

 

"de presentjes aan het einde van het gesprek"

 

"Hartelijke ontvangst, de tijd nemen voor de klant"

 

"Duidelijke en vriendelijke behandeling. Afspraken zijn goed tot stand gekomen en nagekomen."

 

"Ja een slechte service ervaring in mijn eigen woonplaats maar ook een Ervaring wat betrefd de aankoop ruim 2 jaar geleden toen ik toe was aan mijn 2e Dacia Duster geen enkele reaktie op de mail iz.inruil prijs van de gekochte bij deze dealer 4 jaar eerder!!! Commercieel geen goede zaak. Dus de volgende ge kocht in Leiden keurig geholpen maar nooit gebeld i.v.m. het onderhoud. Toeval of niet na de afspraak bij u bedrijf werdt ik voor de eerste maal gebeld door Autohaag Zeeuw.. te laat!!"

 

"Bij aankoop en aflevering zijn we goed geinformeerd"

 

"Betrof een terugroepactie, er werd spontaan een auto gereserveerd bij de afspraak."

 

"Ja een slechte service ervaring in mijn eigen woonplaats maar ook een Ervaring wat betrefd de aankoop ruim 2 jaar geleden toen ik toe was aan mijn 2e Dacia Duster geen enkele reaktie op de mail iz.inruil prijs van de gekochte bij deze dealer 4 jaar eerder!!! Commercieel geen goede zaak. Dus de volgende ge kocht in Leiden keurig geholpen maar nooit gebeld i.v.m. het onderhoud. Toeval of niet na de afspraak bij u bedrijf werdt ik voor de eerste maal gebeld door Autohaag Zeeuw.. te laat!!"

 

"Aardige mannen aan de desk met goede uitleg!!!!! Mee denkend. En een briefje van John die het onderhoud heeft gedaan. Aardig."

 

"bij ophalen bleek de auto gratis en voor niks door de wasstraat te zijn geweest. een leuke positieve verrassing. Dank"

 

"bij ophalen bleek de auto door de wasstraat te zijn geweest gratis en voor niks. een leuke en positieve verrassing."

 

"Auto stond bij aflevering netjes onder een doek met een bordje er bij met mijn naam. Dat was grappig dat jullie dat doen ook al is het een lease auto."

 

"auto was sneller gereed dan de planning was."

 

"vind het gewoon een fijn bedrijf"

 

"De vriendelijkheid van de afdeling werkplaats was verrassend positief vergeleken met afdeling verkoop, het kan dus blijkbaar wel, toppie"

 

"Veel duidelijke antwoorden op vragen."

 

"Veel duidelijke antwoorden op vragen."

 

"Auto was zelfs gestofzuigd afgeleverd en er was een lapje over het interieur gehaald!"

 

"We zijn heel netjes ontvangen en behandeld."

 

"Het was weer top net als de eerste keer bravo"

 

"De uitleg was zeer compleet en duidelijk. Bovendien waren bijna alle functies al ingesteld. Erg fijn."

 

"Er was eigenlijk geen tijd maar kon toch terecht voor mijn vakantie. Erg vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg."

 

"Ik was aangenaam verasst,omdat mijn auto van buiten mooi schoon was.....bedankt!"

 

Beoordeling door klanten: 95/100 - 25486 beoordelingen