✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29727 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"Goed geholpen vriendelijke mensen"

 

"Hele goede voorlichting en advies, prima communicatie, prettige mensen, leuk contact"

 

"Niet alleen de verkoop verliep behulpzaam en vriendelijk (en dit mag je natuurlijk verwachten), maar ook de aftersales was (en is) super! Ik had mijn eerste auto, bij Stam Bussum aangeschaft, total-los gereden en werd vanaf de eerste moment dat ik hierover belde zorgzaam, vriendelijk en behulpzaam bejegend en geholpen, (zelf rond sluitingstijd) zonder dat er een garantie was dat ik een andere auto bij deze dealer zou gaan aanschaffen EN zonder dat ik een autoverzekering bij Renault had. Dat kan ik alleen maar ENORM waarderen. Bedankt!"

 

"was weer heel tevreden"

 

"nee, alles was precies zoals we verwacht hebben"

 

"De algehele communicatie was top."

 

"Heel fijn geholpen door goede mensen,kennis van zaken, die met ons meedenken."

 

"Leuk dat de auto onder een doek stond toen we hem op gingen halen."

 

"Erg goede en uitgebreide uitleg over de auto. Ook fijn dat deze man even in de auto een stukje meeging en zelfde auto bestuurde bij het automatisch in parkeren, om het mij uit te leggen. De mogelijkheden van de instellingen zijn voor mij nu duidelijk en waar nodig ingesteld."

 

"Aankoop is soepel verloren"

 

"vriendelijke heel goed geholpen zeer tevreden"

 

"Nee, alles is goed verlopen"

 

"Prima service bij aflevering. Ruimhartig bij gemaakte afspraken."

 

"1e keer werd ik door een mevrouw zeer prettig geholpen met goede info en de juiste folders.Aankoopbezoek: het meedenken welke keuze beter bij mij past vond ik heel verrassend en prettig. Aflevering: werd gedaan door dezelfde mevrouw als bij mijn 1e bezoek wat ik enorm leuk vond, erge goede uitleg auto."

 

"Bij de aflevering het doeken moment erg leuk"

 

"fijne persoonlijke aandacht en leuke overdracht"

 

"prettige persoonlijke aandacht en bijzonder leuke overdracht"

 

"Nee we werden heel goed en vriendelijk geholpen"

 

"De aflevering van de auto onder een hoes, en de auto onthuld word. blijft leuk. Verkoper Andre Baars heeft ons goed geholpen bij de verkoop van onze auto."

 

"Goed geholpen door Wes Poort"

 

"De rust en tijd die genomen werd om vragen te beantwoorden en zaken uit te leggen."

 

"De rust en de tijd die er is genomen om vragen te beantwoorden en ons van dienst te zijn."

 

"Snelle afhandeling van het Leasecontract. De openheid van de mensen die je spreekt, ook per telefoon Het effectief regelen van kleine details, zelfs 2 dagen voor aflevering."

 

"Zeer goed en leuk geholpen"

 

"- Aflevering auto: werd een heel feest van gemaakt! Erg leuk. - Contact net na de koop nav een vraag over een kopie rijbewijs werd zeer goed opgepakt"

 

"de auto was nog mooier dan verwacht en een Fles champagne bij aflevering is een leuk gebaar"

 

"De onthulling van de ingepakte auto was erg leuk!"

 

"A. Ik heb aan mijn auto onderhoud laten uitvoeren. Mis een gedetailleerde faktuur, stond alleen onderhoud A+B op en kan niet vinden wat dat inhoud B. Mijn Espace heeft slotbouten. De dop die erop hoort was beschadigd, waardoor een bout (dus wiel) erbij het onderhoud niet afging. Moest een nieuwe afspraak worden gemaakt, gevraagd of ze een moedersleutel daarvoor hadden. C. toen ik met mijn vriend keek bleek dat de dop was afgebroken, de rand zat nog om de bout. d. teruggegaan, kreeg de mededeling dat de bout waarschijnlijk er uitgeboord moest worden en met de waarschuwing dat daarbij de velg onherstelbaar beschadigd zou kunnen worden e. Nu weten jullie alles van mijn Espace, maar de code voor de slotbouten, toch zeer belangrijk, als je het papiertje kwijtraakt of nat wordt. Is er een groot probleem. Dus een waarschuwing of in de papieren het nummer de dop voor de slotbout lijkt me verstandig"

 

"Een dag voor de aflevering van de auto werd er lakschade (kleine verfspatjes in de lak van de auto) geconstateerd. De verkoper (Melvin Pelikaan) wenste de auto zo niet af te leveren. Een vervelend bericht om dat tegen een klant te moeten vertellen. Dit, op zeer professionele en correct wijze gedaan! (Chapeau). Melvin Pelikaan en Lucas de Jong hebben dagelijks mij telefonisch bijgesproken over het verloop ervan (dat is klantenbinding, prima! Uiteindelijk is er een nieuwe auto besteld en vorige week afgeleverd. Mijn complimenten en waardering waarop Melvin Pelikaan en Lucas de Jong de belangen van een klant hebben behartigd. Zeer, zeer tevreden en zij hebben door hun optreden/handelen veel credits opgebouwd! Jammer dat de importeur geen enkele compensatie wilde toekennen, vanwege het ongemak. Daarover heb ik een klacht ingediend bij de klantenservice van de importeur. Onder referentienummer 5-00270148 is deze klacht bin de importeur bekend."

 

"De vriendelijke en persoonlijke aandacht en hulp bij de aankoop"

 

"Alles is verlopen zoals het behoort te gaan en ik verwacht had."

 

"De persoonlijke touch"

 

"Vriendelijke verkoper, reŽel bod op mijn oude voertuig, mogelijkheid om 2 voertuigen te vergelijken."

 

"De hartelijke ontvangst !"

 

"Hartelijke ontvangst !"

 

"Niet iets speciaals maar alleen maar heel plezierig geholpen."

 

"Naar volle tevredenheid"

 

"Correcte adviseur, vriendelijk zoals het hoort"

 

"Mijn verkoopadviseur Andre Baars dacht echt met mij mee om voor mij de beste auto samen te stellen."

 

"We zijn heel netjes geholpen door Wes Poort. Hij heeft alles netjes uitgelegd Wij zijn met een goed gevoel vertrokken"

 

"Bij proefrit was de familienaam aangegeven en er werd per telefoon contact opgenomen."

 

"We hebben de aflevering van de auto als verrassing voor onze dochter gepland en daar heeft Stam prima aan meegewerkt. Een mooie ervaring!"

 

"Bij aflevering was de auto onder een hoes verstopt en mochten wij de auto onthullen. Erg leuk. Ook de attentie (fles wijn in koeltas) was erg attent. Er werd tijdens het aankoopgesprek en tijdens de aflevering ruim de tijd genomen voor vragen en opmerkingen."

 

"Integere verkoper, fijn om zaken mee te doen."

 

"Hoi hoi de enigste nu is dat de lampen dat ging branden gaan helaas weer aan dus auto moet weer terug naar de dealer voor controle"

 

"Er is door de heer van Amerongen echt met ons meegedacht waardoor wij de door ons gewenste auto konden aanschaffen. Ook was het telefonisch contact met andere medewerkers zeer positief."

 

"Nee het was allemaal prima"

 

"Ja dat mijn auto ingepakt stond Heel orgineel"

 

"Zeer prettige behandeling en uitgebreide uitleg over de auto."

 

"Verkoper Andere is een goede aanwinst voor Stam Amersfoort. Niet opdringerig en denkt goed met klant mee."

 

"Flesje drank, en paraplu bij de levering was een verrassing!"

 

"Zeer prettige manier waarop met de klant wordt omgegaan. Verrassend waarop de auto wordt afgeleverd. Onthulling van de auto (gelijk een standbeeld)."

 

"goede informatie, veel contact vanuit de verkoper naar ons toe met duidelijke uitleg e.d.."

 

"Wij zijn erg tevreden over de wijze van verkopen en de keurige aflevering van onze auto"

 

"Ik ben uitermate tevreden over deze vestiging en Erik Welle in uitzondering."

 

"Dat bij de aflevering in alle rust de onthulling van de nieuwe auto plaats vond en alle benodigde tijd werd gemaakkt om door de rijke uitrusting heen te lopen."

 

"Bereidheid om later nog uitleg te krijgen over de vele extra mogelijkheden die de de auto heeft op gebied van veiligheid en comfort"

 

"Is altijd goed goede service vriendelijk personeel en heel graag een dank woord aan Lucas de Jong je bent een topper super je hebt weer een mooie auto afgeleverd super tevreden dank je Lucas!!"

 

"zeer vriendelijke ontvangst en uitleg over nieuwe auto."

 

"als koper word je erg netjes geholpen"

 

"als koper word je erg netjes geholpen"

 

"als koper word je erg netjes geholpen"

 

"Vooral de verkoper was zeer prettig. We hebben goede zaken gedaan. Ik geef hem een 9,5"

 

"Enthousiasme van Peter"

 

"Goede verkoop, inruil en advisering. Keurige aflevering en alles tip top verzorgd"

 

"Zoals ik had verwacht"

 

"Zoals ik had verwacht"

 

"Wij zijn blij met de auto!"

 

"Enthousiaste jongeman, die leuk vertelt over alle nieuwe ontwikkelingen tav elektrische auto's"

 

"Auto stond ingepakt met daarbij een persoonlijke begroeting !!"

 

"Zeer netjes en goed geholpen bij het ophalen van de nieuwe scenic. toen het afleveren en uit leg wat uitliep kregen we bolletjes met heerlijk beleg. er werd ruim de tijd genomen voor het hele feestelijk ritueel. super goed."

 

"Verkoper A Baars prettig persoon."

 

"Wij vonden het zeer fijn om een juiste inruilprijs te krijgen"

 

"een fles champagne bij aflevering. heel leuk"

 

"De vriendelijke, deskundige en professionele benadering van het verkoopteam Peter en Martijn maakte het een fijne ervaring om bij Stam een auto te kopen. Op die manier wordt het kopen van een auto echt een feestje. Ze hadden op al mijn vragen een duidelijk antwoord en de aflevering was heel goed geregeld."

 

"we hadden niet verwacht dat de auto ingepakt was en er champagne was. Leuk!"

 

"Nee, zelfde goede service als altijd !"

 

"Persoonlijke benadering heb ik zeer gewaardeerd"

 

"De gemoedelijkheid, klantvriendelijkheid: gewoon heel fantastisch."

 

"Op de dag van overdracht. De persoonlijke groet en het welkomswoord bij de ingang. Duidelijk en geen poespad. Erg goed."

 

"Ben tevreden met de clio rijd lekker maar de deur sluit niet goed ik dacht deur stellen maar naar verder kijken ontdekte ik dat er schade onder de kokerbalk zit die is iets naar boven gekomen dus de deur klemt de verkoper had me dat wel mogen vertellen nu moet ik er verzekeringswerk van maken niet netjes"

 

"De ervaring met verkoper Tim was bijzonder prettig."

 

"Renault Stam Leidsche Rijn. Alleen maar ZEER NEGATIEF. Hierna volgt een korte (niet uitputtende) toelichting, welke wel bij Stam Leidsche Rijn bekend is: Aflevering met een Stam afleverpakket van €885,09 : - Zomerbanden met siervelg waren niet schoon achterin de Renault Trafic Passenger gezet onder het mom van nog maar net retour van de opslag. - Kapje van een gordel houder los voorin de auto. - Armsteunen van bank liggen los in auto. - Schuifraam achter wil niet open (zit een schroef achter sierkap, door een monteur ingedraaid, zodat het raampje niet naar binnen valt). - Geen lampen set en gevarendriehoek bij aflevering. - Matten set niet op tijd kunnen leveren, na- geleverde matten set passen de achter matten niet. Stam wil niet de originele matten set (laten) aanpassen, kan als optie alleen rubberen matten leveren die ook niet op maat zijn. - Geen APK uitgevoerd. - Geen volledige Onderhoud / aflever beurt op mijn Renault zichtbaar, blijkt een demo auto te zijn, is ons nooit verteld. - Volledige onderhoudsbeurt blijkt alleen oliefilter en olie te zijn. - Auto geleverd met Stam Top Occasion garantie maar de controlelijst met 88 punten wordt niet ingevuld en is dus ook niet uitgevoerd. - Volgens advertentie en foto's bagagedek aanwezig, helaas niet aanwezig bij aflevering en ook niet aanwezig bij garage. Diverse malen contact gehad via de mail met verkoopleider. Deze verkoopleider heeft zich niet laten voorlichten door de werkplaats voor het beantwoorden van enkele technische zaken (gaat bijvoorbeeld 62 liter olie in de auto). Voor diverse gebreken / afleverpunten is er geen enkele bereidwilligheid geweest om een en ander naar tevredenheid op te lossen. Als ik deze slechte service van Stam Leidsche Rijn eerder had geweten had ik de Trafic Passenger nooit via deze firma gekocht. Stam streeft kennelijk niet naar 100% tevredenheid, zal zo NOOIT STAMbassadeur worden!"

 

"Door auto geheel hoe die er bij was aan tezien."

 

"Het meedenken van het verkoopteam voor een oplossing in mijn specifieke situatie, een groot compliment!"

 

"Nee, niets wat me direct te binnen schiet."

 

"Dank aan dhr B. Wijdeveld voor geweldige service!"

 

"supersnelle levering van de auto! Zaterdag pinnen, maandag rijden."

 

"nee, wel negatief. Ik weet niet in hoeverre Stam daar invloed heeft, maar ik vond de levertijd erg lang. Ook de aflevering, papieren in een envelop en niet netjes in een map, doet nogal knullig aan. Dan was de aflevering door Mazda stukken beter!"

 

"Een hele prettige en goede garage/dealer."

 

"Sociale vaardigheden van de personen waar ik m.n. contact mee heb gehad."

 

"Auto's zagen er keurig uit. Mooi gepoetst en zeer vriendelijk personeel"

 

"De professionaliteit en positief benaderen van klanten. De klant gehoord laten voelen en helemaal thuis laten voelen."

 

"Dat ze de auto keurig hebben afgeleverd met nieuwe matten en poetsbeurt"

 

"Autobus/was niet rij klaar"

 

"Het hele verkoopproces in Bilthoven toten met aflevering was perfect."

 

"Ga vooral zo door! Vriendelijk personeel en veel vakkennis"

 

"Prettig contact met verkoper (Frans van Amerongen). Snelle levering auto."

 

"Gewoon een plezier om met de Megane te rijden"

 

"niet speciaal , gewoon goed geholpen."