✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29514 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"Ik had een afspraak zaterdag 16maart om 10 uur met Nick Eijkenboom. Bij aanokmst bleek Nick ziek te zijn. Er was niemand vrij om mij te helpen. Ik werd later geholpen door iemand van verkoop van gebruikte wagens. Helaas kon hij niets voor mij betekenen. Op mijn vragen wist hij geen antwoord en moest dit na vragen bij college. Ook hier kwam geen duidelijk antwoord van. Ik kwam juist helemaal hiervoor uit de omgeving Arnhem hiervoor naar Amersfoort zodat er een goede offerte op gemaakt kon worden voor mij en de lease maatschappij. Er bleek ook al een offerte naar mijn lease maatschappij gestuurd te zijn. Hier was ik niet van op de hoogte. Terwijl hier wel om gevraagd is. Ik stond na een geprek van 5 minuten zonder een kopje weer buiten. Zonde van de tijd anderhalf uur op en neer rijden. Maar de sales medewerker die de offerte heft gemaakt zou mij maandag bellen om toelichting. Tot opheden nog niets vernomen."

 

"Positief verrast door de betrokken, attente, deskundige en meedenkende verkoper."

 

"Even voorgedaan hoe automatisch inparkeren werk, top!"

 

"Garage Stam belt: het is tijd voor een onderhoudsbeurt. Vol vertrouwen laat je de auto daar tien dagen staan. Maar dan krijg je een snelheidsboete uit BelgiŽ in de bus en begint er een lampje bij je te branden. Na een snelle rekensom blijkt dat de garage 1317 kilometer met je auto heeft gereden."

 

"de vriendelijkheid van de mensen die me hebben geholpen"

 

"Adviseur is top, zowel bij verkoop als bij aflevering"

 

"Ik was niet verrast want de eerste aankoop was ook perfect geleverd En deze aankoop net zo perfect, top"

 

"De Espace werd tip top afgeleverd en de communicatie met de verkoper was buitengewoon goed! Het was echt een feestje om een auto bij Stam te kopen!!"

 

"Als je afspraak hebt, gelijk geholpen"

 

"Aflevering was feestelijk!"

 

"Wat ik bijzonder blijf vinden is dat je een occasion koopt in een lagere prijsklasse maar je toch met alle egards wordt ontvangen. Eerder een auto gekocht en toen ook heel goed geholpen. Nu ook weer. Cd speler werkt niet en gebeld en direct actie ondernomen. Echt service."

 

"nee, normaal correct afgewikkeld, zoals ik gewend ben"

 

"De fles wijn bij aflevering, daar het een occasion was"

 

"Dat er zo rustig de tijd was tijdens de aflevering, dat er een doek over de auto zat waardoor je nog meer het gevoel hebt dat je een kadootje uitpakt."

 

"Vriendelinke ,deskundige ,eerlijke verkoper"

 

"De aflevering; daar wordt een waar feestje van gemaakt. De medewerker kan zich ook goed inleven in de emotie van de aanschaf van een nieuwe auto en het vreugdemoment. De vriendelijkheid van alle medewerkers in Amersfoort is buitengewoon goed en hoog."

 

"Goed advies gekregen en een heel prettig gesprek. Professionele benadering en deskundig."

 

"Jonge enthousiaste verkoper die geen standaard verhaal afdraait en de nodige zelfspot en humor liet zien. Prettige onderhandeling. Dit maakt dat je persoonlijke betrokkenheid ervaart. Iets wat ik in de autowereld vaak mis."

 

"Nee , zoals altijd alles goed"

 

"Onderstaand probleem werd direct (kosteloos) verholpen op de dag dat ik dit constateerde. De naad werd dicht gekit."

 

"Timo een zeer prettige vertegenwoordiger Open en eerlijk"

 

"Constructief meedenken over een passende oplossing, met in ogenschouw de levering van de nieuwe Renault Capture. Hiermee waren wij in staat de juiste beslissing te nemen obv verschillende scenario's."

 

"geweldig , zoals altijd."

 

"Hele bereidwillige en aardig verkoopteam. Alles netjes en soepel afgewerkt. :-)"

 

"Verkoper was heel vriendelijk, hielp bij keuze maken. Je mocht ook rustig bellen met vragen. Vaak merk je dat een verkoper onder druk staat om te verkopen, hier is dat niet het geval. Het resultaat is dat je eerder tot verkoop over ga. Dus Frans van Amerongen een prima verkoper."

 

"Netjes afgeleverd. Doekje om de auto. Goeie uitleg functies Rlink systeem. Behulpzaam en aardige verkoopster!"

 

"Het verwerken van het bedrag, wat wij terug kregen voor onze auto, in het totale lease bedrag."

 

"Auto stond er perfect bij"

 

"Toch nog een kleine beurt gedaan"

 

"De auto overtreft de verwachtingen...."

 

"Gelukkig is Stam Bussum, met een goede oplossing gekomen. En kan de order alsnog door gaan. Met dank aan de vestigings manager en Renault Nederland."

 

"een deal is een deal. Wij hebben samen met de verkoper van Stam Bussum het koopcontract getekend. Maar Stam Bussum gaat achteraf toch niet akkoord omdat de verkoper een foutje heeft gemaakt. Ondanks het relatief kleine bedrag van € 336,00. Gaat Stam geen water bij de wijn doen. Jammer genoeg hebben we Bochane en Niewendijk netjes bedankt, omdat we bij jullie het contract hebben ondertekend. Gevoelsmatig kunnen we het niet maken ten opzichten van deze dealers. En vinden wij dat wij niet op hoeven draaien door een "foutje" van jullie verkoper. De letterlijke uitleg van de vestigings manager is "ik heb u gisteren ook verteld dat Jeroen nieuw is en dat hij aan veel wensen heeft voldaan maar algemeen voorwaarden zijn niet zo aan te passen en dit begreep u gisteren ook." Dus zorg als dat een ervaren verkoper treft, en besef dat contract is contract niet voor de dealer telt. Ik denk dat je als klat te weinig overmaakt je de auto niet mee krijgt."

 

"klantvriendelijk van Jord. We kwamen om 17.50 binnen lopen. Jord nam alle tijd, was erg betrokken, maar niet op opdringerige manier. Heel fijn."

 

"Uw medewerker Jord Keijzer heeft bij de feestelijke aflevering van mijn nieuwe Captur alle tijd genomen, alles over de auto uitgelegd, al mijn vragen uitgebreid en zeer deskundig beantwoord en heeft zelfs samen met mij de parkeer-assistent, die voor mij helemaal nieuw was, buiten gedemonstreerd. Hij heeft er echt een feestelijke gebeurtenis van gemaak, complimenten!!"

 

"Nee totaal niet alleen maar belazerd nooit meer een Renault"

 

"Nee totaal niet alleen maar belazerd nooit meer een Renault"

 

"Geen bla bla gewoon goed gevoel bij de verkoper ? alles duidelijk uitgelegd en de tijd genomen om de auto te leren kennen"

 

"Alles was duidelijk en snel uitgelegd"

 

"Vandaag een afspraak gemaakt voor een proefrit en een taxatie van mijn huidige auto. Een dag van tevoren aangeven hoe laat ik zou komen. Op de ochtend van mijn bezoek nog gebeld hoe laat ik precies er zou zijn. We ontvangen met de boodschap ik moet nog even iets afhandelen voor een andere klant. Verkoper waarmee ik de afspraak had heeft de gehele ochtend geen tijd gehad. Een collega heeft mijn opgevangen de de auto waar klaar gemaakt voor een proefrit. Tijdens mijn proefrit zou mijn eigen auto getaxeerd worden. Toen ik terug kwam van mijn proefrit was de "vervangende" verkoper inmiddels met een andere klant bezig en was mijn eigen auto niet getaxeerd. De verkopers Eric en Theo maar met namen Erik zijn hun afspraak niet nagekomen. Ik heb ruim 2,5 uur uitgeven aan tijd en ruim 120km gereden voor niets. Dit is echt een heel vervelend. Erik heeft nog snel een paar foto's van mijn auto genomen en heeft belooft om contact met mij op te nemen. Ik ben benieuwd of dit echt gaat gebeuren!"

 

"Ik heb het contact met Timo Deen als erg prettig ervaren. Voelde aan wat ik als klant wilde, was snel en transparant in het regelen van alle zaken. Voelde me op mijn gemak en heb ook echt het gevoel bij aflevering van de auto dat ik alles heb wat ik wilde hebben."

 

"Het "uitpakken" van de auto vond ik zeer speciaal. En het drankje wat ik erbij kreeg om thuis te proosten was zeer speciaal"

 

"vriendelijk, goede uitleg en het flesje bubbels uiteraard! ;)"

 

"Bij de aflevering op 6 maart2019 onbreek de apk keuring,er zaten versleten ruitenwissers op,de benzinetank was bijna leeg,er zitten banden onder uit 2012,het was niet duidelijk of de onderhoudsbeurt was uitgevoerd,en er is geen instructieboekje bijgeleverd."

 

"Bij de aflevering op 6 maart2019 onbreek de apk keuring,er zaten versleten ruitenwissers op,de benzinetank was bijna leeg,er zitten banden onder uit 2012,het was niet duidelijk of de onderhoudsbeurt was uitgevoerd,en er is geen instructieboekje bijgeleverd."

 

"Afneembare trekhaak gekregen ipv een vaste zonder bijbetaling."

 

"Zeer leuk ontvangen engehulpen Tim is een top verkoper"

 

"De manier van afleveren was heel persoonlijk. De service en klantgerichtheid heeft mijn verwachtingen overtroffen"

 

"Ik moest 3 weken wachten op de aflevering van mijn auto omdat er een nieuwe turbo moest besteld worden. Vervolgens kom ik mijn auto ophalen en word er gezegt dat ze niet weten wat er met de turbo was. Ik heb me laten overhalen tot de verkoop om 800 extra te betalen zodat de turbo en remschijven zouden worden vervangen en 12 maanden garanatie. Ik kreeg namelijk een bon te zien dat de turbo vervangen moest worden en als ik met de meeneemprijs het zou doen dat de kosten heel hoog zouden worden. Vervolgens na een week van verkoop contact gehad met de winkel hoe het er voorstaat met de auto. Er was nog niks gedaan want de turbo moest nog geleverd worden. Het heeft dus totaal 3 weken geduurd voordat ik de auro kon ophalen en bij het ophalen blijkt dat er helemaal geen nieuwe turbo in is gegaan. Voel me hierdoor toch een klein beetje bedrogen. Waarom moest ik hiervoor zo lang wachten en betalen?"

 

"Prettig ontvangst en afspraken werden keurig nagekomen. Mooie auto."

 

"Bij de aflevering was het speciaal doordat de auto apart "ingepakt" stond, het bord met de felicitatie, de fles wijn en de paraplu en allemaal begeleid door Marco van Vugt, die ons vanaf het begin fantastisch geholpen heeft."

 

"Een telefoontje voor inruilaanbod."

 

"Zeer goed en beleefd geholpen door Marco was zeer prettig geen opdringerigheid of zo zeer positief ervaren"

 

"Rustige fijne verkoper, die ons niet pushte om een nieuwe auto te kopen in plaats van een gebruikte auto. Uit eindelijk toch besloten om een nieuwe Renault Captur te kopen."

 

"Vanaf het begin werden we al hartelijk ontvangen door Lucas De Jong. Alles werd goed afgehandeld , duidelijk uitgelegd. We zijn met veel plezier met de nieuwe auto vertrokken."

 

"onze vragen werden duidelijk en onomwonden beantwoord"

 

"Erg vriendelijk, niet slijmerig en niet opdringerig. Precies goed!"

 

"De persoonlijke aandacht. Dat maakt het verschil."

 

"Leuk de fles champagne en de persoonlijk bordjes bij de auto bij afleveren"

 

"Niet, ik ben gewoon verkeerd voorgelicht"

 

"Zeer vriendelijke behandeling aan de receptie."

 

"Zoals altijd staat de klant centraal bij Stam. Super vriendelijk"

 

"Vriendelijkheid Service"

 

"De klantvriendelijkheid speelt een zeer grote rol. Daarnaast vondt ik Marco van Vugt een zeer prettige meneer die veel heeft uitgelegd over de auto."

 

"Wij hebben nog geen ervaring, dit is de 1e. Renault welke wij bij Stam gekocht hebben"

 

"Zeer te spreken over de benadering van de verkoper (Andre) en zijn meedenken."

 

"niet verrast ik weet dat het goed zit"

 

"Samenwerking met de verkoper"

 

"Vriendelijke en ter zake kundige ontvangst."

 

"Bart was zeer meedenkend en accuraat!"

 

"Bart was zeer meedenkend en accuraat!"

 

"Extra sleutel omdat er een sleutel bij zat."

 

"Prima service van verkoper Pascal Boehle. Kadjar ook prima auto zo na de eerste kilometers."

 

"Nee, niet direct. Wij werden goed geholpen en er was een auto ter beschikking om in Nieuwegein te gaan rijden in de auto die wij wilden kopen ( en daarna ook gekocht hebben )."

 

"Netjes geholpen en goede uitleg"

 

"Bij de aflevering. Henry Blok was er om ons te helpen. Wij vonden dat heel erg plezierig met Collin ging het allemaal moeizaam.( het klikte niet zo)"

 

"De ontvangst met ingepakte auto en feestelijk scherm + Flesje bubbels en paraplu kwamen onverwacht"

 

"Het was fijn en een verrassing voor mij dat ik een proefrit kom maken in een Megane waar ik die ochtend telefonisch had aangegeven ook interesse in te hebben. Die tweede heb ik dan ook gekocht."

 

"Wij waren heel positief verrast bij de aflevering van de auto. Die werd gedaan door Henry Blok. Heel positief Kontact met Collin was niet prettig"

 

"Vriendelijk geholpen, miste alleen het bosje bloemen bij de aflevering! Had verkoper wel genoteerd staan."

 

"Door goed en snel schakelen van Andre Baars zat er tussen het eerste bezoek aan de showroom en het wegrijden met de nieuwe auto net iets meer dan een week zat. Zeer positieve ervaring!"

 

"De aflevering is een waar feestje. Je krijgt alle aandacht, een leuk presentje en je voelt je echt helemaal blij! Met dank aan de verkoopadviseur uiteraard ook. Een kleine schade door het transport wordt snel en naar tevredenheid verholpen."

 

"Alles duidelijk en zeer vriendelijk."

 

"Ik werd positief verrast door het prettige verkoopgesprek, ongedwongen en zonder het gevoel te krijgen "er wordt me een auto aangesmeerd""

 

"Voldoet aan verwachtingen, prima service"

 

"Ik heb bewust gewacht met het invullen van de 'beoordeling', omdat ik Pascal nog niet had kunnen spreken..Moment van aankoop was een 10, de aflevering was een 3..met Pascal zijn we net tot een oplossing gekomen! Het moet nog uitgevoerd worden, maar dat gaat vast goedkomen. De speen van mijn dochter die ik was vergeten wordt opgestuurd, dus dat is mooi opgelost! Bedankt!"

 

"Bij zowel het brengen als het halen van de auto was al het personeel, die ik tegen kwam, vriendelijk, Onderhoud netjes uitgevoerd, er is een tekortkoming geconstateerd, deze valt onder de garantie, dezelfde middag is er een nieuwe afspraak gemaakt om deze tekortkoming te repareren. Top."

 

"Nee, zoals verwacht. Klant is koning, zo kwam het ook over. En Andre had geduld en volledige uitleg. En de rust."

 

"De presentatie en de kadootjes toen wij de auto kwamen ophalen."

 

"Vorige recent geleverde auto deugde niet en Stam trok snel boetekleed aan. Binnen 3 weken stond een veel beter, jonger exemplaar met wat bijbetaling gereed."

 

"Netjes geholpen ook al was het niet een nieuwe auto."

 

"nee ik ben negatief verrast, ik probeer tot 2 x toe nog een auto te kopen die mij door toedoen van tot 2 x toe door de neus geboord is. bij de eerste aanvraag hoor ik 24 uur niets en moet ik nadat ik meerdere mails stuur zelf bellen om te horen dat ik te laat ben, dan wordt de dag erna door de verkoop een auto per mail aangeboden die ik binnen 5 minuten akkoord geef die dan ook verkocht blijkt te zijn???????"

 

"Ik was positief verrast met het flesje bubbels die ik kreeg"

 

"Zeer goede service van de verkoper Henri Blok"

 

"Allemaal erg netjes afgehandeld, met name vertrouwen in de werkplaats vanwege Silvestro Russo!"

 

"Bijzonder klantgerichte en vriendelijke behandeling door Andre Baars. Een verademing....."

 

"Nee, geen positieve ervaring bij het contact over eventuele inruil. De vraag was een eventuele indicatie m.b.t. de inruilprijs, hierop werd in verschillende vormen herhaaldelijk egvraagd wat ik zelf zou willen bij betalen. Een verkoper hoort de prijs te bepalen, waarop ik de beslissing had kunnen nemen om een rit van ruim een uur naar de vestiging te nemen. Jammer maar helaas erg stroef en uiteindelijk zelfs onvriendelijk. Let op, het gebruikte kenteken is van de gewenste aankoop, welke uiteindelijk nu niet is doorgegaan."

 

"Enthousiasme en hulpvaardigheid verkoper bij verkoop en ophalen nieuwe auto. No-nonsens, En helemaal top dat ik geholpen ben met probleem met oude auto voordat ik de nieuwe kon ophalen."

 

"de verkoper was zeer meegaand met mijn situatie, dat resulteerde in het goede oplossing voor mij als koper."

 

"het presentje dat ik kreeg bij de aflevering en de brief die ik in de auto aantrof, vond ik erg leuk."

 

"De prijs waarmee geadverteerd wordt komt niet overeen met de verkoopprijs (dat kan bij tweedehands auto's tot 1000 euro oplopen). Erg vervelend om daar op het laatste moment achter te komen."