Klik hier om ons te bellen

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"Zoals altijd zeer verzrgd"

 

"Ik ken Stam al lang en de service is altijd prima in order."

 

"Ik was blij verrast met het inruilbedrag van mijn oude auto. Verder hebben we een goede koop gesloten"

 

"ja we werden verrast met lekker gebak."

 

"Het meedenken van het personeel"

 

"Een bekend zwak punt van de auto is alsnog in samenwerking met Renault Nederland met coulance verholpen. Omdat dit de derde keer was, zat ik er bovenop totdat de coulance regeling naar wens was. Ben goed te woord gestaan."

 

"Uitgebreide tijd die genomen werd voor uitleg en overdracht."

 

"Leuk idee om de nieuw af te halen auto te (laten) onthullen."

 

"Leuk idee om de nieuw af te halen auto te (laten) onthullen."

 

"Leuk idee om de nieuw af te halen auto te (laten) onthullen."

 

"de vriendelijkheid van de verkopers. Gelukkig niet van die gladde jongens."

 

"Wij waren zeer verrast, dat de verkoper de Heer Pot, bij aflevering van de auto, allereerst naar onze dochter vroeg, die de dag voor de aankoop een beroerte heeft gehad. Zeer attent."

 

"Wij waren zeer verrast, dat de verkoper de Heer Pot, bij aflevering van de auto, allereerst naar onze dochter vroeg, die de dag voor de aankoop een beroerte heeft gehad. Zeer attent."

 

"Wij waren zeer verrast, dat de verkoper de Heer Pot, bij aflevering van de auto, allereerst naar onze dochter vroeg, die de dag voor de aankoop een beroerte heeft gehad. Zeer attent."

 

"Wij waren zeer verrast, dat de verkoper de Heer Pot, bij aflevering van de auto, allereerst naar onze dochter vroeg, die de dag voor de aankoop een beroerte heeft gehad. Zeer attent."

 

"Wij waren zeer verrast, dat de verkoper de Heer Pot, bij aflevering van de auto, allereerst naar onze dochter vroeg, die de dag voor de aankoop een beroerte heeft gehad. Zeer attent."

 

"Zeer klantvriendelijk"

 

"Zeer klantvriendelijk"

 

"er werd echt iets leuks van gemaakt tijdens de aflevering"

 

"De lange aflevertijd van de auto. En wat gebreken aan de auto die als er wat zorgvuldiger was gekeken met het onderhoud voor de aflever datum niet nodig waren geweest. (Kapotte verlichting)"

 

"Fijn mijn gewassen auto"

 

"Jullie hebben goeie koffie."

 

"over de hele linie erg tevreden. zeer vriendelijke en capabele meneer. adequate informatie."

 

"Er werd gebak gepresenteerd bij de aflevering"

 

"Nee. Ik ben behandeld zoals je mag verwachten. Ik ben ook echt wel tevreden over de verkoopmedewerker met wie ik te maken had. Het is hoogstens jammer dat de auto niet open gaat met het knopje op de deur aan de rijderskant terwijl je dat ook mag verwachten:-). Waarom ik niet per definitie iemand zou doorverwijzen is omdat ik bij Stam het allerlaagste bod voor de inruil heb gekregen. Het was dat ik deze auto graag wilde met deze voorzieningen en de aankoop niet al tever van mijn woonplaats wilde regelen."

 

"Op internet zag ik een auto waar ik interesse in had, en die zou in Leidschee Rijn staan. Dat bleek niet het geval te zijn maar de verkoper regelde even snel dat ik via een paar andere vestigingen, o.a. Nieuwegein meteen een paar proefritten kon maken. Prima service!"

 

"Dat iemand zonder 'gedoe' meereed in mijn 'nieuwe' auto zodat ik zelf in de 'oude' kon rijden. In 2 auto's tegelijk is wat lastig. Een paar dagen later de reparatie van mijn stukke bumper."

 

"Ben over Stam Amersfoort heel tevreden, maar mijn twijfel of ik Stam zou aanbevelen komt door Stam Hilversum. Ik voel mij heel slecht behandeld, wat heel jammer is na jaren tevreden te zijn geweest. Op 29-06-2016 kreeg ik twee nieuwe voorbanden. Daarna trilde het stuur. Monteur voelde dat ook en dat kwam door de nieuwigheid, die rubber sliertjes moesten slijten. Dat hielp natuurlijk niet. Trillen bleef, zo erg dat er ook even een alarm lampje ging branden (stop voertuig, iets met de remmen, wat er precies stond weet ik niet meer)Steeds werd mij beloofd dat ze gingen overleggen en dat ik gebeld zou worden, dat gebeurde niet. In oktober reden we op de grens van Spanje/Frankrijk en kregen een klapband met die nieuwe band. Gelukkig hadden de vrachtauto's het in de gaten en gaven ons ruimte om naar de kant te komen. Dit had voor ons heel slecht af kunnen lopen.... In Nederland uiteraard gelijk weer terug. Kreeg weer een nieuwe band, Jerry zou een leuk prijsje maken, maar die bleek 30 euro duurder dan de banden die ik drie maanden daarvoor had gekocht. En weer zou er overleg zijn hoe dit kan. Het trillen was er nog steeds. Daarna heb ik mijn winterbanden eronder laten zetten en de auto reed weer perfect!! Op 23 november zou ik gebeld worden met een oplossing....U raadt het al, ze moeten nog bellen. Ben heel erg teleurgesteld in dit filiaal en beveel ze zeker niet aan bij kennissen. Voor onderhoud ga ik nu naar Soest en hoop daar op een betere samenwerking. Op 2 juni kreeg ik een mail dat ik nog steeds op de winterbanden reed en er was advies voor vervanging van twee banden. Bij navraag om welke banden dat ging kreeg ik als antwoord links voor en rechts achter..?? Voorbanden heb ik vier maanden op gereden. Nu ik dit op schrijf word ik weer boos, vooral als ik er bij nadenk wat een geluk wij hebben gehad met die klapband. Ik hoop dit nooit meer mee te maken.."

 

"fijn dat ik naar huis gebracht werd. En op de tevredenheidskaart die ik vond de opmerking: Wat een mooie auto. Fijne zomer van M. Schokker"

 

"Voorruit niet goed gerepareerd"

 

"Duidelijk, eerlijk en bijzonder klantvriendelijk"

 

"de achterbumper zat los door een aanrijding. Deze keurig vastgezet."

 

"Ik kreeg een volle tank vanwege mijn verjaardag op de dag van aankoop."

 

"Klantvriendelijkheid zeker een 9. Afstemming over onderhoud met een wat steviger prijskaartje dik in orde."

 

"De auto was gewassen."

 

"Ja ze doen de dingen die alleen nodig zijn"

 

"Ze doen uit zichzelf goed de kleine werkzaamheden, zonder voor ieder wissewasje te bellen. De betreffende reparaties waren wij het ook helemaal mee eens."

 

"Verkoper stelde zich soepel en begripvol op tijdens aankoop en verdere afhandeling"

 

"ik ben behandeld zoals ik mijn klanten ook zal behadelen. prima dus!!!"

 

"Vriendelijke verkoper, zijn snel tot een deal gekomen zonder langdurige onderhandeling."

 

"Het afleveren van de Duster is versnelt omdat ik zonder auto op een camping zat"

 

"Ik werd heel vriendelijk bij binnenkomst als door de verkoper geholpen. Ook al moesten wij even wachten met een ongeduldige peuter wij voelde ons op gemak en welkom waardoor het wachten geen probleem was."

 

"De auto werd op verassende manier overgedragen. De verkoper nam uitgebreid de tijd voor uitleg!"

 

"De vriendelijke benadering bij de receptie."

 

"Wordt altijd door de receptionist de heer Cees keurig geholpen."

 

"Wordt altijd door de receptionist de heer Cees keurig geholpen."

 

"Het was geen probleem dat ik iets te laat was"

 

"Werd vriendelijk ontvangen en kreeg al de ruimte om de auto uit te proberen."

 

"Nam ruim de tijd om alles uit te leggen"

 

"Nam ruim de tijd om alles uit te leggen"

 

"Persoonlijke aandacht en tijd"

 

"Uitermate leuke verkoper Frans."

 

"Ruil je je auto in, er valt zeker over te praten. Al koop je een occasion en is die van een ander merk, ook dan is de klant koning en wordt je auto keurig afgeleverd met een fles wijn. Compliment voor de heer Andre Baars (Stam Amersfoort). Die 100% is geen flauwekul is mijn ervaring."

 

"In eerste instantie een zeer gewaardeerd verkoopgesprek gehad met de heer Baars,echter enige pech bij de oplevering.(kan iedereen gebeuren) Echter bijzonder tevreden over het meedenken naar een oplossing,en deze is door mij ook zeer positief ervaren."

 

"ja de hulpvaardigheid was goed en de service ook"

 

"Der Bart Wijdeveld was voorkomend en meedenkend."

 

"Auto onder hoes bij afleveren vonden wij wel een leuk idee"

 

"De beleving wat betreft het ontvangen en zichtbaar maken van de auto. Altijd een spannend en leuk moment als het doek van de auto wordt gehaald."

 

"Verkoper was open en kwam zeer prettig over!"

 

"De onthulling van de auto (met de doek er overheen)"

 

"De levering van de auto stond later gepland en ik wilde graag eerder doordat mijn vrouw hoog zwanger is. Dit heeft de medewerkster kunnen regelen."

 

"Zat nog een set winterbanden bij"

 

"Zat nog een set winterbanden bij"

 

"Door de levertijd welke daadwerkelijk korter was dan aangegeven: dat valt dan mee."

 

"na bijna een jaar is het rammelen van de klep in de koffer eindelijk verholpen. niemand kon het vinden maar Danny flikte het. ik heb even gewcht met reageren maar het is goed gekomen. Hulde Danny en het pilsje heb je te goed!dank je wel Gerrit Jaspers."

 

"niet in het bijzonder"

 

"uiteindelijk een goede deal gesloten, er is goed in gegaan op onze specifieke wensen"

 

"Cadeautje bij het ophalen + auto gewassen"

 

"na toen ik auto kwam ophalen niet alleen ik was blij met de auto maar de verkoper was ook heelhartelijk en oprecht blij voor mij"

 

"nee, slechte aflevering"

 

"Een gratis, mooie grote, hagelnieuwe leenauto omdat de reparatie toch wat tegen viel..."

 

"Prima begeleiding door Bas."

 

"De mijnheer achter de balie was super vriendelijk en vrolijk behulpzaam een paar maanden gelede was ik even langs geweest voor mijn kofferbak hij vroeg gelijk aan mij of ik nog last had gehad van de storing petje voor hem"

 

"afspraken worden na gekomen"

 

"Patrick moest functioneren als tegelijkertijd receptionist en chef werkplaats. En zelfs als er dan ook nog andere klanten komen, blijft hij puur relaxed en voorkomend."

 

"De persoonlijke service, waren eerst bij Stam Amersfoort. De behandeling/contact was uitermate slecht. Zijn bij Stam Soestdijk terechtgekomen, uiterst tevreden tot nu toe!"

 

"Alles werd door Marciano goed uitgelegd en nam de tijd. De Kadjar is netjes afgeleverd."

 

"Alles werd door Marciano goed uitgelegd en nam de tijd. De Kadjard is netjes afgeleverd."

 

"De hele procedure vanaf advies nieuwe auto (Captur) tot en met de aflevering zijn als professioneel, zakelijk en uiterst vriendelijk ervaren."

 

"Gewezen op reiniging airco en ook gelijk prijs noemen"

 

"Vriendelijk en adequaat. Snelle reacties op mails."

 

"Vriendelijk en adequaat. Snelle reacties op mails."

 

"ik raad familie niet aan of kennissen kring omdat ze uit noorden komen verder had ik niet zoveel verwachtingen. ik wilde gewoon een kleinere auto en dat is gelukt"

 

"Correcte ontvangst, uitstekende afhandeling"

 

"Niet in het bijzonder"

 

"nee, het viel tegen, uiteindelijk wel de service gekregen maar moest ik voor terug komen, afspraken op de dag van aflevering waren niet nagekomen. Vervelend en het duurde lang. Heb ook 3 weken moeten wachten voor hij klaar was na de aankoop uit de showroom, vind ik echt te lang! En toen was hij dus nog eigenlijk niet klaar en heb ik weer terug moeten komen. Wel excuses gekregen maar als je er nu om vraagt, nee, niet tevreden over het verloop van de aankoop."

 

"het was allemaalnsuper"

 

"het was allemaalnsuper"

 

"ben totaal niet positief verrast."

 

"Dat we toch een derde sleutel bij de auto kregen."

 

"alles verliep prima...op mijn vraag kunnen jullie mijn tom tom updaten? kreeg ik als antwoord...dat moet u zelf doen. Na een uur niet te worden toegelaten tot elke tom tom update zou ik graag WEL jullie hulp hebben"

 

"De koffie bij Stam Bussum is geweldig."

 

"De koffie bij Stam Bussum is geweldig."

 

"Prettige uitleg c.q. aandacht. Marco nam er de tijd voor."

 

"Zeer vriendelijke verkoper in Utrecht en blij verrast door super snelle levering! Showroommodel"

 

"Neen. Allemaal uiterst correct, duidelijk en professioneel afgehandeld. Erg prettig."

 

"De zorg voor de klant, de aflevering van de auto, de fles prosecco, een 100% tevreden klant: dank jullie wel!!"

 

"De auto was 1 maand eerderklaar"

 

"De auto was 1 maand eerderklaar"

 

"Medewerker noemde mijn naam toen ik binnen kwam, hoewel ik de man niet kende , vroeg ik of hij mij herkende of de auto. Hij antwoorde eerlijk dat het mijn auto was. Wel een leuke binnenkomer."