✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Hoge klanttevredenheid

Van de 26090 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam DACIA Klant Reacties

Stam streeft naar 100% tevredenheid. Wil je ook een reactie kwijt over Stam Dacia Dealers?

REACTIE SALES REACTIE AFTERSALES

Bekijk onderstaand een aantal Stam Klant reacties:

Hier vind je reacties op onderstaande vraag die wij aan klanten stellen:
“Zijn er ervaringen waardoor je positief werd verrast  of iets wat de verwachting overtrof?”
De sterren geven de mate van tevredenheid weer.

 

"dat de benzinetank gevuld was en dat de afspraken nauwkeurig zijn nagekomen. Top!!!!"

 

"Mijn auto was de dag voor ik kwam kijken ingeruild, deze hebben ze meteen compleet nagekeken voor mij. Dit stond niet gepland, maar werd tijd voor gemaakt."

 

"Mijn auto was de dag voor ik kwam kijken ingeruild, deze hebben ze meteen compleet nagekeken voor mij. Dit stond niet gepland, maar werd tijd voor gemaakt."

 

"Ja, ik kreeg mooie kentekenplaten, omdat dat mooier was bij deze uitvoering Clio. Had hier niet om gevraagd, maar ben er heel blij mee!"

 

"ja dat ik ergens anders bijna € 1100 meer kreeg voor mijn oude auto dan Stam mij bood"

 

"De hulp van de garage, toen onze auto stuk was, en wij kort daarna op vakantie moesten. Alle lof???"

 

"De verkoper. Andre Baars wist ons opeen aangename en persoonlijke manier te overtuigen van de aankoop van een Renault Clio voor onze zoon Sander. Zijn empathische wijze van benaderen en uitleg, maakte het dat je je als koper gelijk op je gemak voelde. Geen gladde praatjes, geen gepush. Een man met ervaring en zo lijkt, liefde voor zijn vak. Iemand die weet dat het niet moeilijk is een keer een auto aan iemand te verkopen, maar probeert een nieuwe klant tot een blijvende klant te maken. je vraagt een volgende keer eerst naar dhr. Andre Baars. Ik twijfel er niet aan dat er meerdere collega's zullen zijn met dezelfde kwaliteiten. Wij troffen er een aan het begin."

 

"goede service,goede controle auto"

 

"Nog niet, ken nog niet alle knopjes en de werking hiervan, maar ik vind hem in ieder geval mooi en lekker pittig."

 

"nee, gewoon heel netjes behandeld. vriendelijk en professioneel"

 

"Op mijn verzoek is de binnenkant van de voorruit schoongemaakt, iets wat mij niet goed lukte."

 

"APK was snel geregeld. Fijn dat het zo snel kon. Goede service! Ook handig dat je sms'jes ontvangt, zowel ter herinnering aan de afspraak als een melding dat de auto gereed is."

 

"De reparatie werd onder garantie uitgevoerd op basis van constatering bij de onderhoudsbeurt. De snelheid van de reparatie was super. Duidelijke uitleg"

 

"Zeer vriendelijke bejegening."

 

"Alles wat de afspraak was is helemaal nagekomen , en zeer goed afgeleverd . De verkoop adviseur Bart Wijdeveld heeft me zeer goed geholpen met het samenstellen van de auto . En zijn collega heeft hem heel goed afgeleverd ."

 

"Auto een uur eerder klaar dan verwacht. Super"

 

"Het meedenken tijdens het samenstellen van de auto i.v.m. max. leasebedrag."

 

"Het meedenken tijdens het samenstellen van de auto i.v.m. max. leasebedrag."

 

"De goede zorg in het totaal is heel positief van het uitzoeken van de auto tot het in ontvangst nemen."

 

"Keurig behandeld verder geen opmerkingen."

 

"Ja. Een volle tank benzine. Dat heb ik nog nooit meegemaakt"

 

"ondanks lease wagen toch een flesje prosecco."

 

"Nou klopt voor geen meter ja eerst was de.bijrijder raam defect dat wer gratis verholpen, nu komen we er weer voor het zelfde probleem moeten we ineens 80,- neerleggen maar ja dat kan ik niet zomaar op hoester, kort om jullie zijn gewoon een stelletje zakkekloppers. Russell"

 

"ik ben al jaren te vreden bij Stam Amersfoort"

 

"Goede service van begin tot eind."

 

"Neen, alles volgens verwachting. Is overigens de 4e auto bij Stam"

 

"Geen verrassing meer. Zoals altijd een prettig contact en perfecte uitleg, zowel bij de bezichtiging als de aflevering."

 

"Het meedenken en volhouden om een lastige storing te vinden."

 

"Het duurde een stuk korter dan verwacht"

 

"Goed de tijd genomen en uiteindelijk het probleem kunnen vinden"

 

"Ik ben zeer professioneel geadviseerd door een ervaren verkoper, die de tijd voor mij nam."

 

"Ik werd zeer snel geholpen"

 

"Alles wat de afspraak was is helemaal nagekomen , en zeer goed afgeleverd . De verkoop adviseur Bart Wijdeveld heeft me zeer goed geholpen met het samenstellen van de auto . En zijn collega heeft hem heel goed afgeleverd ."

 

"auto mooi schoon opgeleverd"

 

"Zeer vriendelijke en rustige verkoper. Hij gaf uitgebreide en kundige toelichting bij proefrit en bij afhalen.Helemaal tevreden over verkoop."

 

"Ja de wijze waarop de lopende financiering werd afgerond en de vrijwaring van mijn in ruil auto. Super geregeld."

 

"De manier waarop de verkoper, Wesley, met ons in gesprek is gegaan. Erg plezierig."

 

"Er werd ruim de tijd genomen om de auto uit te leggen en wij ervaren het als prettig dat de auto werd afgeleverd door de persoon die hem toen aan ons verkocht heeft!"

 

"Ja door de gemaakte afspraken totaal niet te zijn nagekomen door Stam Amersfoort. Jammer maar ik moet nu weer vanuit Veenendaal terug. Zelfs de lamp was kapot en de auto is zo goed gekeurd. Hoe kan dat bij een grote Renault dealer? En de punten die verholpen zouden worden was niets aan gedaan."

 

"Ja door de gemaakte afspraken totaal niet te zijn nagekomen door Stam Amersfoort. Jammer maar ik moet nu weer vanuit Veenendaal terug. Zelfs de lamp was kapot en de auto is zo goed gekeurd. Hoe kan dat bij een grote Renault dealer? En de punten die verholpen zouden worden was niets aan gedaan."

 

"Super vriendelijk personeel! Bij het ophalen stond mijn "nieuwe" auto ingepakt voor me klaar... wat een cadeautje!! Fijn dat het zo snel geregeld kon worden!"

 

"Alles is zeer correct verlopen"

 

"Niet in het bijzonder"

 

"Niet echt. Was nette aflevering."

 

"Niet echt. Was nette aflevering."

 

"Geen verrassingen, zoals altijd alles meer dan in orde. Duidelijke uitleg over bediening etc."

 

"Geen verrassingen, zoals altijd alles meer dan in orde. Duidelijke uitleg over bediening etc."

 

"Vriendelijk personeel ,vraf gemaakte afspraken worden nagekomen"

 

"Js de wijze van de afhandeling van de schade. Top!"

 

"Geweldig goede en kundige receptie"

 

"Ik werd geattendeerd op nog de servicegarantie waardoor ik minder hoefde te betalen"

 

"Ik werd geattendeerd op nog de servicegarantie waardoor ik minder hoefde te betalen"

 

"Meedenkend en vriendelijk personeel!"

 

"Een ding. De verkoper heeft de passagiersstoel voor mijn vrouw netjes ingesteld. En met aandacht."

 

"Jazeker: we kregen de auto helemaal super schoon terug, service! Het onderhoud en de APK waren ook helemaal naar wens en volgens afspraak, evenals de reparatie."

 

"Altijd snelle service, oplossingen en even aardig"

 

"de contacten zijn prima, vriendelijk en snel geholpen"

 

"Mijn ervaring met Jerry, van Stam Hilversum, is tot nu toe TOP!!! Hij neemt de tijd voor je, luistert goed en geeft goede tips. Bovendien probeert hij sommige klachten en teleurstellingen over de nieuwe auto niet te bagatelliseren maar geeft de oorzaak aan en is realistisch."

 

"Ik heb 3 maanden geleden een aankoop gedaan van een opel insignia. Blijkt na de tijd dat de koppeling aan vervanging toe is. Stam heeft me uitermate netjes hiermee geholpen. Eerlijk bedrijf met eerlijke werknemers!!!"

 

"Het team in Soestdijk is altijd behulpzaam en efficiŽnt."

 

"Dat de auto bij aflevering netjes met een hoes was overtrokken.Verder proffesioneel en klantvriendelijk bedrijf.Ook complimenten aan de verkoper Dhr. A. Baars"

 

"Zonder afspraak, vlot geholpen"

 

"Er liepen /lopen wat dingen mis, maar er wordt alles aan gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen."

 

"Niet speciaal verrast, het ging allemaal heel plezierig, zoals ik had verwacht."

 

"gratis wasbeurt en goed advies over aanbevolen werkzaamheden"

 

"de ontvangst aan de balie is zeer goed de dama was zeer vriendelijk en kreeg gelijk koffie aan geboden en kon rustig wachten tot de auto gereed was"

 

"Geen verrassingen, gewoon prima service"

 

"werd erg vriendelijk en adequaat geholpen"

 

"Prima geholpen en afspraken zijn nagekomen"

 

"Gemaakte kosten voor APK herkeuring nogmaals in rekening gebracht terwijl anders was afgesproken. Dit is zonder daar van te voren nog over ingelicht te worden gedaan."

 

"De auto kon sneller geleverd worden dan aanvankelijk was doorgegeven"

 

"Eerder het tegenovergestelde"

 

"Voldoende tijd voor de inlevering van mijn vorige leaseauto en voor het feestelijk moment van de nieuwe."

 

"Na veel gedoe, is de auto een week later geleverd. ( Vrijdag 6 oktober). Er blijken nu toch nog wel problemen. Het stop start systeem werkt niet naar behoren. Ik ben vandaag bij de garage geweest, heb daar een drie kwartier gewacht omdat de accu most worden opgeladen. Dit lijkt nog geen oplossing te hebben geboden. ik zal dus waarschijnlijk weer enige tijd de auto kwijt zijn. Ik hoop dat dit niet het begin is van een lange weg. Mijn ingeleverde dacia heeft volgens de taxatie een waarde van 4000 euro. Volgens de verkoper in Utrecht was de deal zo scherp dat er geen enkele ruimte mogelijk was. Kijkend op jullie site willen jullie hem nu verkopen voor 6250 euro. Meer dan 50% meer dan inkoop. Ik gun Stam z'n marge, Maar mij het idee geven dat er geen enkele ruimte in de deal zat, is voor mij niet te volgen. Ik heb daar geen goed gevoel over. Dus de vraag of ik tevreden ben moet nog maar blijken. Ik hoop dat ik dit over enige weken met JA kan beantwoorden."

 

"Keurig op tijd geholpen en ging sneller dan verwacht."

 

"Alles goed geregeld en verzorgd"

 

"nee, afspraak gemaakt voor aflevering, kom je blijkt de auto niet mag worden afgeleverd, kost me een vrije dag, auto moet nogmaals nagekeken worden. Blijkt na aflevering er een 16 maanden oude navigatie kaart geÔnstalleerd te zijn, hoezo controle? Bij mijn vorige kreeg ik elke 3 maanden een update, wel betaald, maar toch. Nu 3 jaar gratis, dus gemiddeld is dat dus 1 a 2 updates, als de nieuwe versie niet te lang op zich laat wachten, dit kan echt niet niet, alles bij elkaar super slechte service van Renault Nederland en dus Stam want die zit er tussen."

 

"Dat 'Frits' in onze ogen oprecht blijheid toonde dat we nog langer klant blijven..."

 

"Half uur vroeger klaar dan was afgesproken Alles prima verzorgd."

 

"Goede oplossing in onze situatie"

 

"Mooie occassion bij Stam gevonden. Over inruildeal tevreden."

 

"Prima occasion auto gekocht. En oude auto ingeruild. Tevreden met de deal."

 

"nee helaas niet. zie tips."

 

"Bij onze eerste oriŽntatie is er lang stilgestaan bij de Dacia (wij hebben tientallen jaren in een 'Ford-wagon' gereden. Voor- en nadelen werden goed benoemd. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Hebben gekozen voor de Renault Captur."

 

"Wij zijn zeer tevreden over Henri Blok goede en een gezellige verkoper. Wij waren zeer verrast toen we de auto ingepakt zagen met een bordje erbij welkom mijnheer en mevrouw Heling. Wij vonden dat geweldig."

 

"Er werd bij aflevering veel tijd genomen om alles wat betreft de nieuwe auto goed door te nemen."

 

"In eerste instantie was ik teleurgesteld. De auto was dit keer niet door de wasstraat gehaald, iets wat voorheen eigenlijk steeds gebeurde. Daarop heb ik het maar zelf gedaan en toen bleek...dat er een verstopping was ontstaan waardoor de bestuurdersplek zeiknat werd! De volgende dag meteen gebeld en ik kon zonder afspraak terecht. Men vermoedde het euvel te kunnen verhelpen. En dat is gelukt....en ik hoefde er niet voor te betalen!"

 

"Aflevering is naar wens geweest. Dik tevreden. Goede uitleg van de systemen."

 

"Ja nadat ik mijn eerste reactie gegeven had werd ik gelijk gebeld en is er direct actie onder nomen met mijn klacht ik was zeer verrast door de snelle actie en kan nu alleen maar zeggen als dit in de toekomst ook zo gaat dan kan ik niet anders zeggen dan super renault"

 

"Ja nadat ik mijn eerste reactie gegeven had werd ik gelijk gebeld en is er direct actie onder nomen met mijn klacht ik was zeer verrast door de snelle actie en kan nu alleen maar zeggen als dit in de toekomst ook zo gaat dan kan ik niet anders zeggen dan super renault"

 

"Hartelijk ontvangst en kaartje na bezoek in de auto"

 

"Niet verrast, want de benadering is steeds zo, maar toch wel zeer tevreden over het meedenken naar oplossingen die je niet het gevoel geven dat je de hoofdprijs betaald."

 

"Eerste keer voor een probleem bij Stam geweest"

 

"Heel goed en netjes geholpen"

 

"Deed hiervoor mijn service bij herwers in Doetinchem. Bij mijn auto als je de airco op de hoogste stand zet, maakt die een vervelende geluid. Bij Herwers zeggen dat dat een algemeen probleem is. Bij stam hebben ze meteen maatregelen genomen. En weg is dat geluid. TOP"

 

"De persoonlijke aandacht. Even kort informeren hoelang de onderhoudsbeurt nog duurt. Waar maak je dat nog mee? Dat is service. En ook de auto even kort door de wasstraat halen was voor mij een absolute verrassing"

 

"Auto was met hoes overdekt, feestelijk, met naambordje erbij. Ook fles prosecco viel in goede aarde"

 

"ze bellen altijd op en bespreken de reparatie met je door"

 

"Binnen 3 uur distributieset vervangen"

 

"de auto bleek zelfs gewassen bij ophalen!"