✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 30665 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault klantreactie After Sales

Wij zijn heel benieuwd naar je ervaring bij Stam Renault dealers! 

 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


 


Voorwaarden
Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt voor het afhandelen van mijn aanvraag.
Contactreden valt binnen deze categorie: Autorelevante informatie, merk/model informatie, overige commerciële info.
De lead wordt opgevolgd door Stam Renault Dealers.
Terugkoppeling op dit formulier gebeurt via: telefoon, WhatsApp, e-mail of SMS. Voor informatie over privacy lees onze privacy verklaring op de website.



"Vriendelijk, servicegericht, prettige mensen"

 

"De vriendelijkheid en zeer schoon bedrijf"

 

"Geen dingen die benoembaar zijn. Bij een inruilauto wil je altijd meer krijgen dan dat er geboden werd."

 

"alles werd netjes afgehandeld door Tim heel rustig en beleefd mijn complimenten daarvoor"

 

"Ben zeer tevreden over de afhandeling, vriendelijk en duidelijk contact."

 

"Zeer prettig geholpen door Tim"

 

"De reserve sleutel van de auto was er nog steeds niet ! Dit vind ik vervelend."

 

"Alles ging naar verwachting erg goed"

 

"De verkoper André baars super vent kun je goede zaken meedoen snel eerlijk heel goed gevoel bij"

 

"De fles champagne was een leuke verrassing, evenals de hittemat die je voor de voorruit kunt leggen tegen de hitte."

 

"Super uitleg voor extra mogelijkheden en verstopte opties"

 

"De vriendelijke ontvangst, het persoonlijke contact in deze Corona-tijd, de fles champagne en de tijd die er genomen werd om de aflevering een klein ‘feestje’ te maken."

 

"Vriendelijke ontvangst en service, zoals altijd."

 

"Nick heeft de aankoop en aflevering keurig verzorgd.Alles helemaal goed geregeld bij de aankoop van onze occasion, ook is de after sales naar volle tevredenheid verlopen."

 

"De adviseur/verkoper (Collin Vermeulen) die mij heeft geholpen was zeer vriendelijk en nam ruim de tijd voor mij. Een bijzonder prettige ervaring, zeer klantgericht. Ik voelde me echt klant en geen nummer ( heb andere ervaringen bij andere autobedrijven). Complimenten!"

 

"Zeer vriendelijk en niet opdringerig!!!"

 

"Positief verrast door de verkoper. Bijzonder aardig, kundig en niet het'verkooptype'."

 

"Alle tijd die genomen werd bij de proefrit en uitleg en vriendelijkheid van de service"

 

"Tim heeft ons netjes begeleid en geholpen, dat moet ook eerlijk gezegd worden. Waarvoor lof! Maar kom svp je afspraken na."

 

"we zijn heel fijn geholpen door Jeroen Wolters"

 

"We zijn zeer tevreden met de service en de manier waarop wij werden geholpen. We konden rustig rondkijken en werden door de verkoper goed geadviseerd zeker niet te opdringerig. Hij liet ons rustig bekijken en beslissen. Echt helemaal niets op aan te merken geweldig om dit te mogen ervaren top verkoper dikke pluim."

 

"Goede service en begeleidin"

 

"Zeker, het geduld van de verkoper - Bart. En de mooie fles Franse champagne uit Beaune"

 

"Geweldig geholpen, zo attent de attenties bij aflevering. En de betrokkenheid van de verkoper tav mijn privé situatie. Zeer belangstellend en er steeds op terug komen. En de mogelijkheid dat mijn partner de auto mocht komen op halen."

 

"Zeer prettig en zakelijk te woord gestaan door André Baars"

 

"Dat je echt als klant werd gezien, bij de proefrit. Daarna voelde het als jarig zijn bij het ophalen van de auto. En als klap op de vuurpijl was de service achteraf ook fantastisch! Bedankt Frans!!!"

 

"Ten eerste vooral de vriendelijkheid van de heer Henri Blok.En daarna de uitleg hoe ik verder andere dingen verder moet invullen.En dan de aflevering van de auto,die er Top uitzag.Verder het afhalen van het station ook goed geregeld.Uiteraard dus zččččr tevreden."

 

"Keurig geholpen. Geen gedoe over andere of betere opties: we wisten wat we wilden en dat werd gerespecteerd."

 

"Iedere keer dat ik kom, word ik netjes ontvangen. Vooral aan de balie word ik altijd keurig te woord gestaan en goed geholpen! Er wordt ook altijd bijtijds gebeld om te overleggen wanneer er onderdelen onverwachts vervangen moeten worden."

 

"Vond het heel leuk met het welkom heten met naam van mezelf en de spulletjes voor me zoon."

 

"wat ik verwachte is uitgekomen. dus goed gevoel overgehouden."

 

"De aflevering van de auto. Deze was verborgen onder een hoes die wij zelf eraf mochten halen. Daar stond onze nieuwe auto. Hiervoor stond een zuiltje met onze naam en felicitatie van STAM. Een lekkere attentie maakte de boel compleet. Een duimpje voor de verkopen Peter Smit die veel geduld heeft gehad met deze lastige kopers."

 

"Dit was de aflevering van de auto. De auto was verborgen onder een hoes die wij zelf eraf mochten halen. Daar stond onze blinkende auto onder. Daarvoor stond een pilaar met onze naam en felicitatie van STAM met de aankoop van de auto. Daarbij ontvingen wij een leuke attentie. Wij willen een duimpje omhoog geven voor de verkoper Peter Smit die veel geduld had met deze lastige kopers"

 

"Ondanks corona, maken ze bij Stam echt een bijzonder moment van de aflevering, de auto was verpakt als een echt cadeau, zeer verrassend!! Geen"

 

"Ik werd geholpen door een ontzettend vriendelijke man . Top"

 

"afspraken worden correct nagekomen"

 

"Ondanks de corona-epidemie is alles prima verlopen, zoals dec auto voor de deur brengen voor proefrit, het afhandelen van de inruilauto en na de koop weer thuis af te leveren."

 

"Ja had een afspraak voor een clio te kijken en werd goed ontvangen door de verkoper hr blok en ik was meteen enthousiast over de auto werd een prijs bepaald voor de inruil van mijn auto! Overlegd thuis en even weer met dhr Blok gebeld en we kwamen er gauw uit! Ik rij al sinds 1997 renault vele dealers meegemaakt maar ben door de hr blok fantastisch geholpen! Dus ik raad iedereen aan om naar garage Stam te gaan! Mijn complimenten 👍👍👍"

 

"De verkoper Pascal is een gentleman."

 

"Was een fijne aflevering uitstekend geholpen door dhr Baars."

 

"Leniging super snel Geregeld."

 

"Gebreken diekosteloos gerepareerd werden"

 

"Bij aflevering a4 tje met naam vond ik erg leuk. Ook lekker wijntje en mooie paraplu 😅liever zo min mogelijk gebruiken🥴"

 

"Voor de aflevering van de auto zijn afspraken gemaakt over het vervangen en/of schoonmaken van bepaalde onderdelen. Er zijn meer onderdelen vervangen dan overeengekomen, omdat de monteurs zélf niet helemaal tevreden waren met de staat waarin een onderdeel verkeerde. Dit vind ik geweldige service, waarin het belang van de klant voorop staat."

 

"Erg positief geholpen en zeer klantvriendelijk Ook bij aflevering ruim de tijd genomen om alles uit te leggen"

 

"Zeer prettig geholpen door Lucas de Jong"

 

"Wij kwamen een proefrit maken. Henri was geen opdringerige autoverkoper en liet ons rustig onze gang gaan. Wij waren tevreden over de auto en wilden de auto graag hebben. Na kort over de prijs te hebben gesproken, hebben we een overeenkomst gesloten. Van alle stappen (proefrit, aflevering, etc) zijn we per e-mail zeer goed op de hoogte gehouden. Ook al onze vragen werden goed door Henri beantwoord. Leuk vonden wij ook het onthulmomentje. Met de 'aftersales' hebben wij nog geen ervaring. Toch hebben we wel het vertrouwen dat we goed geholpen zullen worden, mocht er onverhoopt iets zijn met de auto."

 

"- ruime keuze occasions - telefonisch goed bereikbaar - ik vind het erg belangrijk dat ik altijd terecht bij Stam Nieuwegein wanneer(ik vermoed) dat er iets mis is met mijn auto en even langs kan gaan."

 

"Onderhandeling verliep niet vlot met Peter en werd goed overgenomen door Andre. Op basis daarvan auto gekocht. Bij aflevering was Peter helder, enthousiast en duidelijk. Dus top, heb ik ook gemeld in mail. Echter afdekhoes, hoedenplank was niet in de auto, dus gemeld dat dat erg vervelend is vanwege zichtbare bagage en computer. Peter was vrij dus dag later weer gemeld via app, dat ik dus een probleem had. Na 12 uur bleek hij ingesproken te hebben dat hij de rolhoes/afdekplaat had staan. Ik moest naar het Noorden, maar was al onderweg naar Amersfoort. Kostte tijd en km's dus ik was boos. Wordt vlot geholpen door baliemedewerker en zeg tegen hem dat Peter op zn minst sorry kan zeggen voor deze gemaakte fout. Deze medewerker zegde mij toe dat door te geven. Daarna niets meer gehoord. Ik betaalde die week 17000 cash, en moet zelf achter een deksel aan die iemand heeft vergeten. Dan niets horen... voelt voor mij erg vervelend."

 

"Zeer goed en vriendelijk geholpen door Timo Deen"

 

"Zoeken naar passende auto, snelheid levering auto."

 

"nee alles naar verwachting"

 

"bij 1e contact zorgde verkoper vrij snel voor mogelijkheid van een proefrit. Bij aflevering was verkoper niet aanwezig. Plaatsvervanger was niet op de hoogte van aflevering. In passagiersstoel zat nog een vlek. Er was geen Veiligheidset aanwezig. In kofferbak lag nog een plaat van Renault Occasion? In kofferbak lag ook nog een vieze / lekkende fles met koelmiddel. De voorbanden zouden vervangen worden, maar ipv Goodyear was ongevraagd een ander merk gemonteerd. (goedkopere Kleber)? Op naam zetten van kenteken koste enige tijd omdat de (2e) verkoper de auto eerst nog uit bedrijfsbestand moestoverzetten (koste enige tijd). In de auto waren de serviceboekjes ook niet aanwezig en bleek later dat onderhoudsboekje niet was bijgewerkt. (Is onderhoud wel uitgevoerd?) Uiteindelijk dus NEGATIEF verrast ipv positief. Bij de oplevering werden ook documenten overhandigd (Factuur) waaruit geconcludeerd kon worden dat qua service e.e.a. niet was geaccordeerd door service-afdeling.????"

 

"Mijn verwachtingen waren al hoog. Afspraken waren helder en zijn correct uitgevoerd. We zijn tevreden"

 

"Vriendelijke mensen, behulpzaam en vrolijk, men neem de tijd voor als je vragen hebt"

 

"Werd verrast hoe snel Stam schakelt naar hun klanten toe."

 

"persoonlijke aandacht en duidelijke informatie"

 

"Netjes 25 liter getankt omdat tank echt helemaal leeg was terwijl wij geen pakket hadden genomen."

 

"Bart heeft geweldig met alles meegedacht!service kon niet beter! Bij het afleveren ook nog een lekkere attentie . Alles is top ! Ben dan ook super blij met mijn nieuwe Twingo !!!"

 

"Veel persoonlijke aandacht, zelfs nu tijdens de Corona. Ook heel aardig dat de auto binnen stond, bordje erbij etc. Dus zelfs bij een tweede hands veel aandacht. Heel leuk!"

 

"Zeer slechte voorlichting mbt reparatie van auto. Uw auto is op. Bij second opinion bij andere garage. Auto is in goede conditie zeker de moeite waard om te reparen"

 

"Contact tussen aankoop en aflevering was zeer goed"

 

"Ondanks onaangekondigd werd er wel tijd voor me uitgetrokken"

 

"auto stond mooi binnen, gepoetst en wel; leuke attenties ontvangen bij vertrek"

 

"Meedenken van verkoper bij probleem met betaling via pin."

 

"Hele vriendelijke verkoper, die alletijd voor onze vragen had. Bedankt Timo Deen"

 

"Ja er werd ons goed geholpen met het overmaken van de betaling van de auto Toen dat in eerste instantie niet lukte .Jeroen die ons geweldig goed geholpen heeft had alle geduld, en heeft zelfs contact opgenomen met onze bank om te zorgen dat de betaling dezelfde dag nog doorging en wij de auto meteen mee konden nemen . TOP"

 

"Ik ben vriendelijk geholpen. Duidelijke afspraken gemaakt."

 

"De verkoper in Hilversum was in tegenstelling tot Bussum waar ik 3 december 2019 al geweest was, heel attent. Stelde zich netjes voor en was behulpzaam. In Bussum zeer slechte ervaring: geen goedemiddag, kan ik u evt helpen etc. Heb die verkoper er ook op gewezen dat hij een zeer slechte verkoper was en heb daarna met de p...in het pand verlaten."

 

"Vriendelijke verkoper"

 

"Ik ben goed geholpen door de werknemers van Stam. De sfeer was ontspannen en ongedwongen. Er werd echt de tijd voor je genomen. Ook kreeg ik een leuk cadeautje bij de aflevering. Erg leuk!"

 

"Ik belde net of ik een lakstift kon krijgen om zelf nog wat plekjes bij te werken. Geen enkel probleem, het wordt op gestuurd. Dit noem ik nou service."

 

"Snelheid van levering"

 

"Persoonlijke benadering"

 

"Tiemo is een fijne verkoper, die denkt in oplossingen. Prima."

 

"Goede verkoper waarbij je niet het idee heb dat hij je wat aansmeert maar goed luistert naar zijn klanten"

 

"Nice presentation of the car and nice gifts at delivery, personalized, much appreciated"

 

"Zeker. Auto stond o der een goed en heel attent kreeg ik een fles champagne"

 

"ze doen echt hun best"

 

"Stam heeft eerder een auto geleverd. Naar alle tevredenheid. Logischerwijs is het om bij de Leasemaatschappij te kijken waar de berijder woont en de auto regulier in onderhoud gaat. Dan bouw je een betere klantrelatie op. De huidige is toch een beetje opgelegd."

 

"Snelheid waarmee auto afgeleverd kon worden"

 

"Duiderlijk, vriendelijk,"

 

"Na vraag van onze kant konden we de auto een dag eerder ophalen."

 

"De fles champagne vond ik heel erg leuk"

 

"Medewerker had alle tijd om vragen te beantwoorden, werd ook van tevoren netjes gemeld dat de ovedracht ee uur zou duren."

 

"De aanschaf en aflevering ging precies zoals wij gewend zijn, dit is in 4 jaar tijd de 5e keer dat ik bij een aflevering van een Renault ben geweest. Ik zou deze dealer en verkoper zeker aanraden. Ook qua klantvriendelijkheid achter de balie zit het helemaal goed."

 

"Dat er alle tijd werd genomen om alles goed uitteleggen over de auto. Complimenten hiervoor aan Pascal Boehlé de verkoper. Hij nam alle tijd voor uitleg en vragen."

 

"meedenken, flexibiliteit"

 

"De onthulling van de auto, uitgebreide uitleg en het presentje"

 

"Uitstekende afhandeling"

 

"zoals gewoonlijk zeer vriendelijk meedenkend"

 

"Nee, eerder een negatieve verassing, zie tips. Ik verwacht daar nog een reactie op van u."

 

"De bubbels bij aflevering 😉"

 

"Neen. Eerder tegendeel na eerdere contacten met mevrouw de Pater en haar leidinggevende"

 

"Niet positief verrast"

 

"Het eerste klantcontact, de voorgestelde keuringsprocedure v.d. occasion, de mondelinge informatie"

 

"Goed geholpen door Bart"

 

"Prettige, aardige en ongedwongen verkoper. En bij het ophalen van de auto echt een feestje wat ik niet verwacht had. Vond dat het goed geregeld was."

 

"mooie, luxe auto, goede prijs. vriendelijke, kundige verkopers. Afgesproken dat het ventilatiesysteem zou worden nagezien. Dit is niet (goed) gebeurd."

 

"de details en goede service. Persoonlijke aandacht"

 

* Zijn verplichte velden