✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29414 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault klantreactie After Sales

Wij zijn heel benieuwd naar je ervaring bij Stam Renault dealers! 

 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


 


Voorwaarden
Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt voor het afhandelen van mijn aanvraag.

Contactreden valt binnen deze categorie: Autorelevante informatie, merk/model informatie, overige commerciële info.

De lead wordt opgevolgd door Stam Renault Dealers.

Terugkoppeling op dit formulier gebeurt via: telefoon, whatsapp, e-mail of SMS.



"Alles duidelijk en zeer vriendelijk."

 

"Ik werd positief verrast door het prettige verkoopgesprek, ongedwongen en zonder het gevoel te krijgen "er wordt me een auto aangesmeerd""

 

"Voldoet aan verwachtingen, prima service"

 

"Ik heb bewust gewacht met het invullen van de ‘beoordeling’, omdat ik Pascal nog niet had kunnen spreken..Moment van aankoop was een 10, de aflevering was een 3..met Pascal zijn we net tot een oplossing gekomen! Het moet nog uitgevoerd worden, maar dat gaat vast goedkomen. De speen van mijn dochter die ik was vergeten wordt opgestuurd, dus dat is mooi opgelost! Bedankt!"

 

"Nee, zoals verwacht. Klant is koning, zo kwam het ook over. En André had geduld en volledige uitleg. En de rust."

 

"De presentatie en de kadootjes toen wij de auto kwamen ophalen."

 

"Vorige recent geleverde auto deugde niet en Stam trok snel boetekleed aan. Binnen 3 weken stond een veel beter, jonger exemplaar met wat bijbetaling gereed."

 

"Netjes geholpen ook al was het niet een nieuwe auto."

 

"nee ik ben negatief verrast, ik probeer tot 2 x toe nog een auto te kopen die mij door toedoen van tot 2 x toe door de neus geboord is. bij de eerste aanvraag hoor ik 24 uur niets en moet ik nadat ik meerdere mails stuur zelf bellen om te horen dat ik te laat ben, dan wordt de dag erna door de verkoop een auto per mail aangeboden die ik binnen 5 minuten akkoord geef die dan ook verkocht blijkt te zijn???????"

 

"Ik was positief verrast met het flesje bubbels die ik kreeg"

 

"Zeer goede service van de verkoper Henri Blok"

 

"Allemaal erg netjes afgehandeld, met name vertrouwen in de werkplaats vanwege Silvestro Russo!"

 

"Bijzonder klantgerichte en vriendelijke behandeling door Andre Baars. Een verademing....."

 

"Nee, geen positieve ervaring bij het contact over eventuele inruil. De vraag was een eventuele indicatie m.b.t. de inruilprijs, hierop werd in verschillende vormen herhaaldelijk egvraagd wat ik zelf zou willen bij betalen. Een verkoper hoort de prijs te bepalen, waarop ik de beslissing had kunnen nemen om een rit van ruim een uur naar de vestiging te nemen. Jammer maar helaas erg stroef en uiteindelijk zelfs onvriendelijk. Let op, het gebruikte kenteken is van de gewenste aankoop, welke uiteindelijk nu niet is doorgegaan."

 

"Enthousiasme en hulpvaardigheid verkoper bij verkoop en ophalen nieuwe auto. No-nonsens, En helemaal top dat ik geholpen ben met probleem met oude auto voordat ik de nieuwe kon ophalen."

 

"de verkoper was zeer meegaand met mijn situatie, dat resulteerde in het goede oplossing voor mij als koper."

 

"het presentje dat ik kreeg bij de aflevering en de brief die ik in de auto aantrof, vond ik erg leuk."

 

"De prijs waarmee geadverteerd wordt komt niet overeen met de verkoopprijs (dat kan bij tweedehands auto's tot 1000 euro oplopen). Erg vervelend om daar op het laatste moment achter te komen."

 

"Verkoper Marco heeft ons heel goed geholpen. Communicatie via Whatsapp werkt heel goed."

 

"Vriendelijkheid, goed kunnen luisteren en verplaatsen in wat er bij ons als klant leeft. Helemaal blij met Frans van Amerongen."

 

"De wijze van aflevering inclusief een kleine consumptie"

 

"De onthulling van de auto En de goede uitleg"

 

"Vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg over de auto. De verkoper nam alle tijd voor mijn vragen"

 

"de ontvangst is netjes en vriendelijk."

 

"Goede ontvangst en afhandeling, persoonlijke aanpak spreekt ons erg aan."

 

"Ja, dat op het moment de door ons gewenste auto niet tijdig geleverd kon worden (ik moest mijn vorige auto inleveren), wij tijdelijk een andere auto zouden krijgen zodat we niet zonder auto zouden zitten. Dit kwam vanuit de verkoper zelf en was een geruststelling omdat ik anders lastig op mijn werk kom. Bij een dealer van een ander merk was dat absoluut geen optie. Daarnaast is er veel moeite gedaan de juiste auto voor ons te vinden met de door ons gewenste opties (waaronder het bij de Clio net geďntroduceerde Android Auto)."

 

"Zeer vriendelijk en deskundig geholpen."

 

"Keurig geholpen name alle tijd. voor je, prima uitleg"

 

"Prettige benadering zoals wij al 18 jaar gewend zijn bij Stam"

 

"heel prettig contact met verkoper evenals met andere personeelsleden, zeer accurate opvolging van onze overeenkomst. Prettig om de overboeking van het verschuldigde meteen bevestigd te krijgen."

 

"Het hartelijke welkom door verschillende medewerkers, het 'uitpakken'van de auto, duidelijke uitleg, kortom top service !"

 

"Service en klantgerichtheid"

 

"de ontvangst door de gastvrouw an de balie was allervriendelijkst"

 

"Goed advies mbt aankoop, verschillende opties besproken met de verkoper. Tussen aankoop en levering werd ik goed op de hoogte gehouden. Aflevering verliep uitstekend."

 

"De aflevering van mijn auto. Zeer goed."

 

"Nee werd juist negatief verrast."

 

"De 'gadgets' die ik meekreeg bij aflevering en het feit dat de auto een dag eerder werd afgeleverd. Ook het 'verkoop klaar' maken van de auto overtrof de verwachtingen."

 

"Goed persoonlijk contact"

 

"Ruim de tijd om een goede keuze te kunnen maken"

 

"Gewoon een goede service en heldere communicatie."

 

"Er zijn een paar dingen die ons tegen viel. 1.de auto waar we voor kwamen was zonder trekhaak. Stond op de website afgebeeld met trekhaak. 2.Er is helemaal niet gecommuniceerd over de verschillende afleveringspakketten. 3.ik moest zelf steeds contact zoeken met vragen over meldcode, wanneer aflevering kon, wat restant aanbetaling was, na correctie afleverpakket. 4.pas op de ochtend van aflevering ontvingen we een mail over de definitieve aflevertijd en de papieren die mee moesten voor overschrijving. 5.dit alles heeft veel frustratie en stress bezorgt. Dus er was geen vreugde met ophalen auto. Wat toch feitelijk een feestje moet zijn."

 

"Ben super goed geholpen, nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt. Er werd goed meegedacht en ideeën en mogelijkheden aangedragen. Ook de aflevering werd speciaal gemaakt door er een persoonlijk tintje aan te geven. Ook de uitleg over de auto was heel duidelijk. Daarbij werd er aangeboden om de auto en de mobiele telefoon meteen te koppelen, zodat een veilige thuisreis mogelijk was."

 

"Een verzoek voor een proefrit was direct mogelijk. Een auto werd uit de showroom gereden. Na overmaken van de betaling op de bankrekening van Stam ontving een een e-mail ter bevestiging. Dit heb ik al zeer positief ervaren."

 

"De medewerkers in Bilthoven zijn zeer vriendelijk en kundig en werken altijd hard om problemen op te lossen, zoals veroorzaakt door de vertraagde levering (9 maanden ipv 3). De aflevering was ook bijzonder prettig."

 

"Lekker flesje bubbels maar daar ging het niet om. De manier van "behandeling", het wederzijds respect etc. zijn bij André Baars in goede handen. Verkoper "vast" houden, volgende wagen ook graag via hem. Kortom, Stam heeft mij in de afgelopen jaren nog nooit teleurgesteld!! Zoals gezegd, respect en wederzijds vertrouwen. Top "winkel"...!! Fijn weekend gewenst."

 

"Olaf komt zijn gemaakte afspraken 100% na. Top weer geregeld net als mijn reeds eerder gekochte auto weer helemaal tevreden. 100% Stam"

 

"ik vind het contact heel erg goed, makkelijk te bereiken en zeer klant vriendlijm en behulpzaam"

 

"Auto werd thuis afgeleverd!"

 

"Er werd een alternatieve auto voorgesteld. Bij de bevestiging van de leveringsdatum had de verkoper een enthousiaste stem."

 

"In de zoektocht naar een andere auto ben ik bij diverse Renault dealers geweest. De auto's daar stonden er niet zo netjes bij, vies, onder de bladeren, beslagen ramen aan de binnenkant. Niet iets wat je verwacht als je een auto zoekt tot een prijsklasse van € 20.000,- Toen ik samen met mijn dochter de showroom in Hilversum betrad en de auto zag had ik daar gelijk een goed gevoel bij. Na een korte onderhandeling hebben wij de deal gesloten."

 

"In de zoektocht naar een andere auto ben ik bij diverse Renault dealers geweest. De auto's daar stonden er niet zo netjes bij, vies, onder de bladeren, beslagen ramen aan de binnenkant. Niet iets wat je verwacht als je een auto zoekt tot een prijsklasse van € 20.000,- Toen ik samen met mijn dochter de showroom in Hilversum betrad en de auto zag had ik daar gelijk een goed gevoel bij. Na een korte onderhandeling hebben wij de deal gesloten."

 

"Het was gewoon goed. Verder geen opmerkingen"

 

"Vriendelijke service. Champagne bij aankoop"

 

"Nee, wij voelen ons zeer besodemieterd Door Stam Amersfoort omdat wij er na aflevering van de voor ons nieuwe Captur, toen het kenteken binnen zelf achter kwamen dat het om een import auto ging. Wij hadden van een originele dealer meer eerlijkheid verwacht en waren er wel van uit gegaan dat dit voor aankoop verteld zou zijn zodat wij zelf de keus hadden kunnen maken of wij wel of niet een import auto wilde aanschaffen. Wij zijn hierdoor zeer teleurgesteld in Stam."

 

"Vriendelijkheid en meedenkend. Geen gepush als je een andere beslissing nam"

 

"Onze verkoper André Baars is altijd gericht in het informeren en het onderbouwen van keuzes en geeft hierin de juiste handvatten zodat we een bewuste keuze kunnen maken."

 

"De zeer snelle levering! top!"

 

"Snelheid van de levering"

 

"Het hele administratieve proces was zodanig goed voorbereid dat dit heel snel afgehandeld kon worden. Top Tim!"

 

"ik had liever vooraf gehoord dat het een importauto betrof en niet naderhand van mijn verzekering"

 

"Was weer als vanouds goed!"

 

"We zijn heel erg goed te spreken over Uw verkoper Tim Zaadnoordijk. Hij heeft ons geweldig geholpen en is een sieraad voor de firma Stam."

 

"Alles was wederom perfect voor elkaar"

 

"Alles naar tevredenheid verlopen, service meer dan prima, Jord Keijzer als contactpersoon raad ik zeer aan bij vrienden/kennissen. Prettig contact zowel zakelijk als informeel"

 

"Leuke attentie gekregen"

 

"Nette ontvangst , geode uitleg."

 

"Verkoper ad geduld en was meedenkend"

 

"Vriendelijkheid, uitleg en alles klopte !!"

 

"De aflevering werd erg speciaal gemaakt. Onder andere door het gepersonaliseerde televisiescherm en de "echte" onthulling van de auto. Heel leuk om mee te maken bij een eerste auto. Ook de uitleg van het audiosysteem direct na de onthulling en het meteen koppelen van de telefoon waren fantastisch. Ik kon volledig ingelicht e veilig de weg op."

 

"Niet zozeer positief verrast....de verrassing was dat mijn auto buiten stond in de regen...terwijl ik het erg vond om de mijne nat af te leveren...Dhr Andre Baars heeft het opgelost om auto even binnen te zetten...geen doek erover zoals ik eerder gewend was bij STAM....geen feestelijke opening zoals in e-mail werd vermeld..wel een lekkere champagne..."

 

"neen/ja, inruil was erg laag voor een goede auto, ja linkergaspedaal en rubbermat in bagageruimte gratis."

 

"Het bedrijf gaat voor het beste voor de klant. Nick Eikenboom is een voorbeeld voor elke autoverkoper! Dit gaat zich op de lange termijn uitbetalen. Klasse!"

 

"netjes en goed geholpen."

 

"goede en attente verkoper"

 

"Niet echt .heb de auto naar verscheidende beloftes en zelfs een afspraak nog steeds niet ontvangen. kreeg wel het kenteken en groene kaart gestuurd ,benieuwd of jullie het geld voor de lease er ook af halen iets waar ik zeker nu niet meer akkoord zal gaan."

 

"Niet echt ben nog steeds op de auto aan het wachten, naar meerdere keren belofte de gekregen te hebben en eenmaal zelfs een afspraak de auto op te kunnen halen.Heb steeds meer het idee dat er naar smoezen wordt gezocht om de aflevering uit te kunnen stellen."

 

"Wat zijn wij goed geholpen door Peter wat een vriendelijke jongen. De verrassing was dat we een heerlijke fles wijn kregen helemaal top"

 

"Pascal heeft het prima gedaan. Nam veel tijd voor me. Chapeau!"

 

"Zeer klant vriendelijk"

 

"Pascal heeft het prima gedaan."

 

"Wij zijn zeer tevreden zoals het gegaan is bij de aankoop van onze auto!"

 

"Erg fijn om bevestigd te krijgen dat het geld op de rekening stond en dat ik een uitnodigingsmail enkele dagen voor de aflever datum heb gekregen. De auto stond er keurig gepoetst bij (onder het afdek laken). Er werd de tijd genomen."

 

"Het hele proces rond de aankoop van de auto t/m de aflevering ervan is ronduit perfect geweest. Aan alles werd gedacht en ik zou me als klant niets beters kunnen wensen. Ik ben daarnaast ongelooflijk blij met deze auto; hij rijdt geweldig en ziet er prachtig uit!"

 

"Het flesje bubbelwijn"

 

"Duidelijke uitleg bij aflevering, zeer compleet"

 

"Positief verrast dat de nieuwe auto was 'ingepakt'."

 

"Nee ik werd niet verrast of had geen overtroffen verwachtingen bij de aanschaf, maar het contact met de medewerker Melvin genaamd en de service was fijn en prettig te noemen. Hij gaf mij niet het gevoel dat we bezig waren met een zakelijke transactie ondanks dat wel zo was. zij was spontaan luisterde nauw en gaf goede en duidelijke adviezen. Ook mocht ik ten alle tijden terug als ik de vele snufjes in de auto (nog) niet volledig onder de knie had. Dis samengevat prima"

 

"De aflevering in het bijzonder vond ik ontzettend leuk"

 

"Goede en duidelijke adviezen. Er werd actief meegedacht in de mogelijkheden voor de occasion. Genoeg onderhandelruimte. Leuke aflevering."

 

"Onze contactpersoon Jord heeft zijn uiterste best gedaan om de Punto, die een verjaardagscadeau betrof, precies op tijd en in prima staat afgeleverd te krijgen. Goede communicatie, betrokkenheid, flexibiliteit en uitgestraald vertrouwen hebben de aankoop tot een onvergetelijk event gemaakt. Complimenten voor Stam en natuurlijk vooral Jord!"

 

"Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen door Marco van Vugt."

 

"Zeer aangenaam verrast door de deskundigheid van de verkoper, de heer Andre Baars en het nakomen van de gemaakte afspraken. Uitermate vriendelijk en snel geholpen. Ook meedenken in oplossingen heb ik als zeer prettig ervaren."

 

"Daar word tenminste meegedacht."

 

"Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben ! Fijne vriendelijk verkoper ( Henri Blok ) . Ik heb vrienden verwezen naar Stam Nieuwegein en zij hebben ook een nieuwe auto gekocht !!"

 

"Erik Welle was our contact for the purchase of the car. He was very good in explaining all the details related to the car purchase. Satisfied with the way he helped us. Thank you."

 

"Zeer prettig klantcontact"

 

"daar ik wij al meerdere keren een auto bij stam leidse rijn hebben gekocht blij ik zeer positief over de klant gerichtheid bij jullie ik vind zoals we nu weer met timo hebben onderhandeld super jullie mogen trots zijn op zo n verkoper"

 

"Prettige ontvangst / Goede koffie"

 

"Auto rijdt prima. Begin wennen aan de grote van deze auto. Positief is het begeleiden naar de auto en uitleg."

 

"Kon direct een proefrit maken terwijl ik zonder afspraak binnenliep, top dat dat kon"

 

* Zijn verplichte velden