✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 26411 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault klantreactie After Sales

Wij zijn heel benieuwd naar je ervaring bij Stam Renault dealers! 

 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 



"Bereikbaarheid en reactiesnelheid zijn zeer goed."

 

"Eerlijkheid Directe en heldere communicatie Heel vriendelijk"

 

"Service was goed en proactive"

 

"nee alles ging goed. verder geen verrassingen."

 

"het was gewoon goed, er werd geluisterd naar mijn wensen en mogelijkheden, en we kwamen samen tot een mooi eindresultaat."

 

"Vriendelijkheid en klantgerichtheid tot in uiterste perfectie, maar overdrijf het niet."

 

"De vriendelijkheid van het personeel. En de behulpzaamheid. Iedereen maar ook werkelijk iedereen doet zijn uiterste best.🖒"

 

"Geen bijzonderheden. Wel het contact als prettig en klantgericht ervaren, zoals mag worden verwacht."

 

"De verkoper Nick Eijkenboom heeft het hele proces zorgvuldig begeleid tot aan de aflevering toe; uitgebreid de tijd genomen om alles door te nemen. wij waren eerst zeer teleurgesteld door de ervaringen in Amersfoort, maar de handelwijze van Nick heeft ons de overtuiging gegeven dat er ook professionele vakmensen bestaan; hij is er absoluut 1 van !"

 

"Verrassend dat het echt een feestelijke gebeurtenis was, met doek en al."

 

"Verrassend dat het echt een feestelijke gebeurtenis was, met doek en al."

 

"verkoper zeer vriendelijk, zeer behulpzaam, komt zijn afspraken na en de aflevering was heel leuk."

 

"Aflevering van de auto en de hulp van André."

 

"ja de mensen zijn behulpzaam niets was te veel."

 

"De poging van Jeroen om gemaakte fouten te corrigeren"

 

"Zeer vriendelijke verkoper"

 

"Wesley heeft het echt prima gedaan. Wesley is een geweldige vriendelijke , betrokken iemand. Nam de tijd en gaf je het gevoel dat niets te veel was."

 

"De oplevering ging keurig."

 

"alles verliep naar verwachting"

 

"Het enthousiasme en duidelijke uitleg over alle aspecten van de aankoop en de auto zelf door de heer Frans van Amerongen."

 

"Professioneel en klantvriendelijk geholpen. Alles tot in de puntjes verzorgd."

 

"onpersoonlijk, slecht berijkbaar via telefoon"

 

"Zeer prettig zaken doen met uw verkoper Marco van Vught. Daarnaast goede ontvangst en keurig nette benadering door personeel"

 

"De hulp van Andre Baars, heel erg medenkend met mijn wensen."

 

"rick nam zorgvuldig afscheid bij zijn vertrek naar Volvo. Heel net!"

 

"Nee, die zijn er niet. De thermostaat zou gemaakt zijn maar deze functioneert niet. Ik ga daar vandaag over bellen."

 

"Een mooie auto voor een nette prijs."

 

"De verkoper Frans heeft ons fantastisch geholpen. Niets was teveel en hij nam ruim te tijd om vragen te beantwoorden. Het was ook leuk dat hij al eerder aan ons een renault heeft verkocht. Zowel hij als ik wisten dat nog en Frans had ook de moeite genomen om die faktuur van 9 jaar oud op te zoeken."

 

"De begroeting en de aandacht van alle medewerkers, vanaf het binnenkomen tot en met het vertrek."

 

"Vriendelijkheid, persoonlijkheid en hulpvaardigheid waarmee verkoper (Andre Baars) te werk gaat"

 

"Ik vond het erg leuk dat er een doek om de auto heen zat tijdens de aflevering en dat we er een fles champagne bij kregen."

 

"de tijd en de rust kennis van zaken"

 

"Snel geholpen! Prima service."

 

"Ging allemaal prima. Soepel geregeld."

 

"De auto werd mooi onthuld, door het doek eraf te halen."

 

"Had alles wel verwacht"

 

"Ik had nogal wat accesoiires besteld en vroeg of er gelijk de winterbanden omheen gelegd konden worden . Alles was super geregeld!! Alle accessoires waren aanwezig . Geweldig begin van een 4 jarige relatie."

 

"Ik werd netjes gebeld door de persoon die de auto aan mij verkocht heeft, dat hij niet aanwezig kon zijn bij de aflevering."

 

"haal niet zo vaak een nieuwe auto, dus vond het afdekzijl over de auto wel leuk."

 

"Attente en correcte verkopers ! Alleen eindfactuur klopte niet en de verzender mevrouw Lambrechts reageerde niet en belde ook niet terug."

 

"Er werd ruim de tijd genomen voor vragen en instructie"

 

"Dat gemaakte afspraak mondeling niet is nagekomen bij aankoop nieuwe auto en 2 dagen van te voren dit even werd medegedeeld Wat wel voor mij een vereiste was om tot de koop doen over gaan"

 

"Aflevering buitengewoon goed"

 

"Onze ervaring met de verkoopadviseur dhr Andre Baars was zeer goed. Wegens rolstoelafhankelijk van mijn vrouw was het passen en meten in diverse modellen. Wij kregen daar alle tijd voor en Dhr Baars was zeer behulpzaam en vriendelijk."

 

"nee, alles verliep zoals ik had gehoopt en verwacht"

 

"Alles prima en naar wens verlopen."

 

"Wij hebben te maken gehad met de heer T. Zaadnoordijk en zijn zeer positief over het contact met hem."

 

"beleefde en kundige bejegening"

 

"Bij de keuze voor de kleur van de nieuwe auto hebben we verschillende keren contact gehad met de verkoper. I.v.m. het feit dat we een nieuwe kleur wilde heeft hij verschillende keren gezorgd dat we de beslissing goed konden nemen."

 

"-Uitgebreide dienstverlening, informatievoorziening, ook digitaal. -Verlengde garantie + pechhulp: voor mij € 459,=. Opzeggen WW van de ANWB bespaart € 584,= Per saldo twee jaar extra garantie met € 125 "toe"."

 

"de manier van afleveren is mij positief bevallen, het was voor het eerst dat mijn nieuwe auto onder een doek vandaan kwam."

 

"nee gewoon netjes en prettig geregeld door Bas Zaadnoorddijk"

 

"De wijze waarop de nieuwe auto werd overgedragen. Afgedekt met een kleed! Prima!"

 

"Heb net met de verkoper(Aalko van Dijken) gebeld en gemeld dat er geen trekhaak onder de auto zit, op de beschrijving staat dat ie er wel onder zit. Mijn fout dat ik er nu pas achter kom, maar heb tijdens de aankoop er over gehad dat ik nu met de caravan op vakantie kan en Aalko beaamde dit. Nu kan hij alleen maar sorry zeggen en komt niet met een oplossing, het probleem is er echter wel. Hij gooit het nu op een drukfout. Ik hoop dat er een passende oplossing komt voor beide partijen."

 

"Goede ontvangst en perfecte afwerking."

 

"Nee. We zijn prima geholpen, zoals altijd!"

 

"Ik werd bij de aflevering van de auto nagatief verrast door de 2 heren die de auto af kwamen leveren. Na het schudden van de handen werd er meteen gevraagd om een formulier te tekenen en dat was het dan. Het lijkt mij meer normaal voordat iemand zijn handtekening zet dat eerst de auto wordt bekekeken. Tevens hadden de heren ook geen tijd om één en ander over de auto uit te leggen, dat staat allemaal in het boekje was het antwoord. Ik ben blij met de auto, maar de service en klantvriendelijkheid plus enige uitleg e.d. bij afleveren van de auto daar mag nodig aan gewerkt worden!!"

 

"Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon door Beau Hessing; gastvrij ontvangen en te woord gestaan door Marco van Vugt."

 

"Strak geregeld, geen onnodige 'blabla' bij de aflevering. Auto kwam eerder dan aangegeven; geen valse beloftes, altijd fijn."

 

"Perfecte uitleg, alle tijd gekregen en top service van Frans van Amerongen!"

 

"Vlotte afwikkeling koop en inruil auto"

 

"geef ik hieronder aan, voor de rest was de aflevering zoals ik verwacht had."

 

"Nee alles was net zoals bij de vorige auto prima in orde"

 

"Zeer goed geholpen door André Baars. Door mijn ziekte (Parkinson) heb ik extra tijd nodig om dingen te begrijpen. Andreé nam alle tijd, waardoor ik me erg op mijn gemak voelde. Mijn complimenten!"

 

"nee hoor goeie service word de tijd voor je genomen"

 

"Persoonlijk ontvangst door Wesley Koppenhol die mij ook de auto verkocht heeft en de gepersonaliseerde brief bij de auto in de display. Auto onder een hoes is leuk en Wesley dacht eraan om een filmpje te maken, zou ik vergeten en het is toch leuk om het filmpje te hebben! Goede uitleg van de auto en ter afsluiting ook nog een fles prosecco, kortom klein feestje!"

 

"nee, behalve de drukte van potentiële kopers in de showroom"

 

"Een topverkoper de heer Henri Blok"

 

"Uitermate vriendelijke verkoper, super ondersteuning bij de communicatie met de lease maatschappij tijdens mijn vakantie. Heel erg blij met de uitgebreide uitleg die ik kreeg bij de aflevering. De adviseur, de heer Zaadnoordijk, gaf mij echt het gevoel alsof ik hem al jaren kende. Heem prettig."

 

"er was nog iets met de duster , dat hebben ze gelijk opgelost. met een gratis leenauto."

 

"Allemaal positieve ervaringen. Zeker de snelheid dat alles geregeld was. Klantvriendelijk"

 

"De nette en goede aflevering van de auto"

 

"Ik ben zeer tevreden over de persoonlijke benadering."

 

"Vriendelijk, behulpzaam en duidelijke uitleg bij verkoop en aflevering en alle tijd voor vragen en voor de client persoonlijk. Kortom zeer tevreden. leuke attenties bij aflevering. Pim bedankt,"

 

"Wees klantvriendelijk !!!!!"

 

"eea volgens verwachting"

 

"Wij zijn zeer ontevreden!! Er is geen afspraak mogelijk in Bussum!!!!!!!!!"

 

"Wij zijn zeer prettig geholpen door Wesley Koppenhol. Er was een fijne ontspannen sfeer en er werd goed de tijd voor ons genomen en mee gedacht."

 

"Ja, werden zo feestelijk ontvangen. Auto was met een hoes verpakt, hadden niet in de gaten dat het onze auto was. Een heerlijke fles en paraplu gekregen. Heel leuk gedaan."

 

"Bij aflevering wees de verkoper zelf op beschadiging van het dak. Hadden wij niet gezien. Wordt alsnog bijgewerkt! Keurig! Verrassend was de Prosecco die ik bij de aflevering kreeg. Drank en auto rijden is toch een slecht combi. Maar...hij zal er niet minder om smaken!"

 

"Ik ben elke keer weer positief verbaasd over de klantvriendelijklheid en klantgerichtheidvan jullie vestiging in Amersfoort. Voelt goed."

 

"Ik heb weinig vragen gesteld toen ik de auto kocht. 1 vraag was of de autobanden nog goed waren zodat ik niet binnen paar maanden nieuwe hoefde te kopen. Deze waren volgens de verkoper prima. Helaas kreeg ik van Renault Arend in Amsterdam gister te horen dat mijn voorbanden aan vernieuwing toe zijn toen ik mijn lekke achterband liet repareren. De andere vraag was wat de melding van het navigatiesysteem betekende, betekent dit dat ik het abonnement moet vernieuwen. Nee was het antwoord. Echter het antwoord had ja moeten zijn. Ik heb duidelijk uitgesproken dat vertrouwen belangrijk is nu ik komende jaren het onderhoud door Stam zal laten doen. Helaas is dit niet serieus genomen en is de verkoper voor de korte termijn gegaan met de verkoop van een auto i.p.v. binnenhalen nieuwe klant."

 

"Men was vriendelijk oprecht"

 

"Vriendelijke medewerker, goeie uitleg en heerlijke Prosecco ;)"

 

"Nee. Ontvangst in de showroom en opening gesprek door een stagiair was op een haar na reden om weg te lopen en nooit meer terug te komen. Uw eigen medewerker deed zijn best om er nog wat van te maken, maar er is toch een wat kattig gevoel blijven hangen. Het heeft er alle schijn van dat deze vestiging meer met zichzelf / de eigen bedrijfsvoering bezig is, dan zich af te vragen wat de klant nu eigenlijk verwacht."

 

"De communicatie rondom verkoop en levering was erg goed. Hoge standaard!"

 

"Ja haha de bekwaamheid van de stagiaire"

 

"Zoals altijd bij Stam zeer netjes ontvangen, duidelijke uitleg over de auto, leuke overhandiging. Heel erg tevreden. Ook over de verkoper (Bart) alleen maar lof! Enige wat niet goed doorgekomen is, er zouden 'luxe' kentekenplaten op gemonteerd worden. Waarschijnlijk ergens niet helemaal overgekomen. Maar dit zal ongetwijfeld gefixed worden. Geen showstopper en beďnvloed mijn mening over Stam in het geheel niet!"

 

"Uitgebreid aandacht en tijd voor uitleg van de nieuwe auto"

 

"Vond de auto erg gaaf"

 

"Vond de auto erg gaaf"

 

"Wij zijn goed geholpen door de verkoper Tim. Hij heeft ons zeker over de drempel geholpen om een nieuwe auto te kopen ."

 

"Voldoet voor 100 % aan verwachtingen"

 

"Vlotte afhandeling. Geen navragen, overleg, of wachten op toestemming voor b.v. overeengekomen prijs en financiering."

 

"Heel keurig dat een mail wordt gestuurd dat de betaling binnen is."

 

"Fouten bij verkoop goed opgepakt door verkoper Steven! Positieve ervaring!"

 

"De presentatie van de auto was geweldig. Voelde echt als een cadeautje. Ben ook geweldig geholpen door de jongen die de uitleg gaf. Ben helaas zijn naam kwijt. Hij was super beleefd, legde alles rustig uit en nam ruim de tijd. Dit was een heel verschil met de vorige nieuwe auto die gewoon buiten klaar stond. Ik kreeg de sleutels en daar staat ie. Nu was het top incl. een fles bubbels ."

 

"Eerlijkheid en transparantie"

 

"Ben zeer tevreden, een dikke 10"

 

"De aflevering was een hele belefenis"

 

* Zijn verplichte velden