✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29805 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault klantreactie verkoop

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 


Voorwaarden
Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt voor het afhandelen van mijn aanvraag.

Contactreden valt binnen deze categorie: Autorelevante informatie, merk/model informatie, overige commerciële info.

De lead wordt opgevolgd door Stam Renault Dealers.

Terugkoppeling op dit formulier gebeurt via: telefoon, whatsapp, e-mail of SMS.



"Leuk dat de auto op me stond te wachten met een flesje wijn."

 

"Het makkelijke contact met Stam. Of het nu via de telefoon is, of via de mail."

 

"De paraplu en de fles bubbels zijn gewaardeerde cadeautjes"

 

"bij binnenkomst op de afleverdag stond de auto pontificaal geparkeerd met een welkomstbord dat was een leuke ontvangst"

 

"Dat ze echt de tijd voor je nemen en met je mee proberen te denken. Gewoon altijd vriendelijk"

 

"Zeker! De duidelijke afspraken en de snelheid van aflevering. Alles keurig voor elkaar en zeer vakkundig uitgelegd door verkoper Tim."

 

"Goede aandacht en veel zorg bij de levering van onze nieuwe Renault. Zeer tevreden over de verkoper.."

 

"Bij het telefonisch gesprek om een bezoekafspraak te maken werden goede vragen gesteld naar de bedoeling en de eventueel al bekende voorkeur etc op en dat op een prettige wijze zonder "druk" uit te oefenen."

 

"Zoals altijd een goede en heldere uitleg"

 

"Zeer prettig geholpen en niet opdringerig!"

 

"Leuke mensen in het bedrijf en een goede afwikkeling"

 

"de services erg goed."

 

"Het voortdurend en onvermoeid meedenken in het denkproces richting de aankoop van de auto die uiteindelijk het beste bij mij zou passen, was van onschatbare waarde. Wat een geweldig goeie service heb ik ervaren, met zoveel geduld, zorgvuldigheid en met zoveel zaken die mij uit handen werden genomen. Wat kan een klant zich nog meer wensen? Ik kan niet anders dan alleen maar gelukkig zijn met zo'n ontzettend fijne gargage en (meer dan) geweldige verkoper. Ik kom al jaren bij Stam en dat is echt en oprecht niet voor niets. Het streefpercentage van 100% tevredenheid is wat mij betreft niet alleen bereikt, maar ook ver overschreden!"

 

"werd zeer goed geholpen in de showroom. Persoonlijke aandacht en niet opdringerig!"

 

"Weer blij verrassend met het positief meedenken van Lucas en ons rustig de tijd te gunnen om een beslissing te nemen"

 

"Vriendelijke en deskundige verkoper Tim. Alleen maar zeer positieve ervaringen"

 

"Keurig en tijdig informatieproces; Fles mousserende wijn bij aflevering, zeer attent."

 

"Nee zou hst niet weten, alleen jammer dat er geen strik op zat( grapje)"

 

"Goed contact met de verkoper ( Olaf). en bedankt voor de Champagne"

 

"Snelheid, persoonlijke benadering, inleven en meedenken"

 

"Er zijn niet direct verwachtingen overtroffen, wel dat ik enigszins teleurgesteld was dat het R Link systeem niet voldoende werkt of niet goed werkt. Tevens heb ik een wegklapbare trekhaak laten monteren en ook daar ben ik over de bevestiging van de trekhandel in de auto niet geheel tevreden. Vervolgens zitten er delen bij het rechterspatbord niet gelijk."

 

"Het was overal positief."

 

"Verkoper Jeroen Broecks, bijzonder prettig contact mee! Heeft alles top en snel geregeld. Antwoorde zelfs in het weekend op onze mail."

 

"Was zoals verwacht, goed geregeld! Het is niet voor niks mijn achtste nieuwe Renault bij Stam en diens voorganger."

 

"Zeer vriendelijk personeel. Professioneel geholpen. Gehele aankoop in korte tijd gerealiseerd."

 

"Een prettige sfeer, een open benadering en efficient."

 

"Verkoper kwam rubber voor de deur bij mij thuis monteren na eerder in gebreken te zijn gebleven en ik voor niets in Nieuwegein langs geweest was!"

 

"Bos bloemen ipv fles drank ivm niet nuttigen van alcohol was een leuke verrassing.Goede voorlichting en prima meedenken van Marco van Vught."

 

"de uitleg bij de aflevering van R-link"

 

"Fijn dat onze verkoper de heer Baars alle mogelijkheden met ons doornam. Zo hebben we de keuze kunnen die goed bij onze wensen aansluit"

 

"Erg prettig en goed contact gehad met Lucas, echter was hij in de middag vrij en werd ik geholpen door Pascal Boehle. Zeer ongeďnteresseerd en kreeg niet eens wat drinken aangeboden terwijl wij 2uur hadden gereden (dit was bekend, hier begon hij zelf nog over) na de proefrit was hij plots al het papierwerk aan het doen alvorens we überhaupt over kopen gesproken hadden. Dit ontnam alle plezier aan de beleving van de aanschaf van een auto (1e keer dat ik een auto kocht). Als ik geld als water had gehad was ik zonder pardon weggelopen zonder auto en had ik mijn geld bij een ander wel uitgegeven. Desondanks later door Beau telefonisch wederom prettig geholpen en naar alle tevredenheid blij met mn auto. Maar voor Pascal zou ik dan ook niet terugkomen. De desinteresse en arrogantie spatte er vanaf. Was echt teleurgesteld"

 

"Nee dat niet, het was gewoon goed en duidelijk!"

 

"Nadat de auto afgeleverd was en ik richting huis reed, bleek 1 band te weinig spanning te hebben. Even teruggereden en dit werd direct verholpen. Prima service !"

 

"Tijdens aflevering heb ik auto niet gecheckt,thuis gekomen ,toen ben ik aantal zaken tegen gekomen die wel afgesproken waren maar niet uitgevoerd. Zie mij mail correspodentie met hr Erik(verkoper)"

 

"Vriendelijkheid van de auto verkoper."

 

"Zeer persoonlijke behandeling die wij hebben ervaren was erg plezierig. Ook voor de "oplevering" werd alle tijd genomen en goed uitgelegd hoe alles werkte. Kortom een goed begin van onze "relatie"."

 

"De verkoper Pascal heeft ons goed geholpen."

 

"Zeer vakkundige en persoonlijke service van de verkoper, Andre. Genoeg aandacht en tijd."

 

"Ook nog een leuk presentje bij aflevering!"

 

"De tijd die voor ons genomen werd en de uitgebreide uitleg deed ons zeer verrassen. Wij zijn ontzettend tevreden over de hele gang van zaken. Ook over de snelle antwoorden per telefoon."

 

"De afleverruimte vonden wij zeer verrassend. Heel leuk zoals dat gedaan is."

 

"Goede tweedehands auto voor een redelijke prijs"

 

"De aanbieding van de nieuwe auto werd op een leuke manier uitgevoerd."

 

"Nee, alles is perfect geregeld"

 

"Dat er weinig mankeerde aan de auto"

 

"Tim Zaadnoordijk nam de tijd om de auto uit te leggen."

 

"Zeer goed geholpen, complimenten. Auto bevalt zeer goed, rijdt als een zonnetje. Aflevering erg leuk."

 

"Goede, geďnteresseerde en vriendelijke verkoper."

 

"Dat het infotainmentsysteem vast was voorgeprogrammeerd en de telefoon ter plekke connectie mee gemaakt. Daarmee kon ik prettig op weg en op een later tijdstip mijn eigen wensen hierin aanpassen. Dat de auto onder een hoes zit en wordt onthuld. Heb dit twee jaar geleden al meegemaakt met mijn vorige auto, dus ik wist een beetje wat er komen ging, maar even zo goed erg leuke ervaring. De fles champagne maakte het feest compleet."

 

"Zeer goed en professioneel geholpen. Gemaakte afspraken werden steeds nagekomen en zelfs op vrije dag nog even tijd vrijgemaakt voor ons (dit bleek later). Kortom een zeer positieve ervaring, TOP!"

 

"Alles was wat ik ervan verwacht had, dus goed."

 

"Ik ben warm ontvangen door uw medewerker (Tim). Vriendelijk en zonder druk om mij een bepaalde richting op te duwen. Een erg prettige ervaring."

 

"Goed geholpen vriendelijke mensen"

 

"Hele goede voorlichting en advies, prima communicatie, prettige mensen, leuk contact"

 

"Niet alleen de verkoop verliep behulpzaam en vriendelijk (en dit mag je natuurlijk verwachten), maar ook de aftersales was (en is) super! Ik had mijn eerste auto, bij Stam Bussum aangeschaft, total-los gereden en werd vanaf de eerste moment dat ik hierover belde zorgzaam, vriendelijk en behulpzaam bejegend en geholpen, (zelf rond sluitingstijd) zonder dat er een garantie was dat ik een andere auto bij deze dealer zou gaan aanschaffen EN zonder dat ik een autoverzekering bij Renault had. Dat kan ik alleen maar ENORM waarderen. Bedankt!"

 

"was weer heel tevreden"

 

"nee, alles was precies zoals we verwacht hebben"

 

"De algehele communicatie was top."

 

"Heel fijn geholpen door goede mensen,kennis van zaken, die met ons meedenken."

 

"Erg goede en uitgebreide uitleg over de auto. Ook fijn dat deze man even in de auto een stukje meeging en zelfde auto bestuurde bij het automatisch in parkeren, om het mij uit te leggen. De mogelijkheden van de instellingen zijn voor mij nu duidelijk en waar nodig ingesteld."

 

"Aankoop is soepel verloren"

 

"vriendelijke heel goed geholpen zeer tevreden"

 

"Nee, alles is goed verlopen"

 

"Prima service bij aflevering. Ruimhartig bij gemaakte afspraken."

 

"1e keer werd ik door een mevrouw zeer prettig geholpen met goede info en de juiste folders.Aankoopbezoek: het meedenken welke keuze beter bij mij past vond ik heel verrassend en prettig. Aflevering: werd gedaan door dezelfde mevrouw als bij mijn 1e bezoek wat ik enorm leuk vond, erge goede uitleg auto."

 

"Bij de aflevering het doeken moment erg leuk"

 

"fijne persoonlijke aandacht en leuke overdracht"

 

"prettige persoonlijke aandacht en bijzonder leuke overdracht"

 

"Nee we werden heel goed en vriendelijk geholpen"

 

"De aflevering van de auto onder een hoes, en de auto onthuld word. blijft leuk. Verkoper Andre Baars heeft ons goed geholpen bij de verkoop van onze auto."

 

"Goed geholpen door Wes Poort"

 

"De rust en tijd die genomen werd om vragen te beantwoorden en zaken uit te leggen."

 

"De rust en de tijd die er is genomen om vragen te beantwoorden en ons van dienst te zijn."

 

"Snelle afhandeling van het Leasecontract. De openheid van de mensen die je spreekt, ook per telefoon Het effectief regelen van kleine details, zelfs 2 dagen voor aflevering."

 

"Zeer goed en leuk geholpen"

 

"- Aflevering auto: werd een heel feest van gemaakt! Erg leuk. - Contact net na de koop nav een vraag over een kopie rijbewijs werd zeer goed opgepakt"

 

"de auto was nog mooier dan verwacht en een Fles champagne bij aflevering is een leuk gebaar"

 

"Een dag voor de aflevering van de auto werd er lakschade (kleine verfspatjes in de lak van de auto) geconstateerd. De verkoper (Melvin Pelikaan) wenste de auto zo niet af te leveren. Een vervelend bericht om dat tegen een klant te moeten vertellen. Dit, op zeer professionele en correct wijze gedaan! (Chapeau). Melvin Pelikaan en Lucas de Jong hebben dagelijks mij telefonisch bijgesproken over het verloop ervan (dat is klantenbinding, prima! Uiteindelijk is er een nieuwe auto besteld en vorige week afgeleverd. Mijn complimenten en waardering waarop Melvin Pelikaan en Lucas de Jong de belangen van een klant hebben behartigd. Zeer, zeer tevreden en zij hebben door hun optreden/handelen veel credits opgebouwd! Jammer dat de importeur geen enkele compensatie wilde toekennen, vanwege het ongemak. Daarover heb ik een klacht ingediend bij de klantenservice van de importeur. Onder referentienummer 5-00270148 is deze klacht bin de importeur bekend."

 

"De vriendelijke en persoonlijke aandacht en hulp bij de aankoop"

 

"Alles is verlopen zoals het behoort te gaan en ik verwacht had."

 

"De persoonlijke touch"

 

"Vriendelijke verkoper, reëel bod op mijn oude voertuig, mogelijkheid om 2 voertuigen te vergelijken."

 

"De hartelijke ontvangst !"

 

"Hartelijke ontvangst !"

 

"Niet iets speciaals maar alleen maar heel plezierig geholpen."

 

"Naar volle tevredenheid"

 

"Correcte adviseur, vriendelijk zoals het hoort"

 

"Mijn verkoopadviseur Andre Baars dacht echt met mij mee om voor mij de beste auto samen te stellen."

 

"We zijn heel netjes geholpen door Wes Poort. Hij heeft alles netjes uitgelegd Wij zijn met een goed gevoel vertrokken"

 

"We hebben de aflevering van de auto als verrassing voor onze dochter gepland en daar heeft Stam prima aan meegewerkt. Een mooie ervaring!"

 

"Bij aflevering was de auto onder een hoes verstopt en mochten wij de auto onthullen. Erg leuk. Ook de attentie (fles wijn in koeltas) was erg attent. Er werd tijdens het aankoopgesprek en tijdens de aflevering ruim de tijd genomen voor vragen en opmerkingen."

 

"Integere verkoper, fijn om zaken mee te doen."

 

"Hoi hoi de enigste nu is dat de lampen dat ging branden gaan helaas weer aan dus auto moet weer terug naar de dealer voor controle"

 

"Er is door de heer van Amerongen echt met ons meegedacht waardoor wij de door ons gewenste auto konden aanschaffen. Ook was het telefonisch contact met andere medewerkers zeer positief."

 

"Nee het was allemaal prima"

 

"Ja dat mijn auto ingepakt stond Heel orgineel"

 

"Zeer prettige behandeling en uitgebreide uitleg over de auto."

 

"Verkoper Anderé is een goede aanwinst voor Stam Amersfoort. Niet opdringerig en denkt goed met klant mee."

 

"Flesje drank, en paraplu bij de levering was een verrassing!"

 

"Zeer prettige manier waarop met de klant wordt omgegaan. Verrassend waarop de auto wordt afgeleverd. Onthulling van de auto (gelijk een standbeeld)."

 

* zijn verplichte velden