✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 29218 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault klantreactie verkoop

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

 


Voorwaarden
Ik ga ermee akkoord dat mijn gegevens worden gebruikt voor het afhandelen van mijn aanvraag.

Contactreden valt binnen deze categorie: Autorelevante informatie, merk/model informatie, overige commerciële info.

De lead wordt opgevolgd door Stam Renault Dealers.

Terugkoppeling op dit formulier gebeurt via: telefoon, whatsapp, e-mail of SMS.



"Ik had een proefrit via internet aangevraagd en toen ik langskwam stond de auto klaar met een persoonlijke kaart aan de binnenspiegel. Ik heb het gehele proces als zeer persoonlijk ervaren."

 

"Het invoelingsvermogen van de verkoper heeft mij aangenaam verrast. Niet elke klant is een autofreak en het is fijn als daar rekening mee wordt gehouden."

 

"auto is keurig thuis afgeleverd."

 

"De aflevering van de auto."

 

"De vlotte afhandeling en antwoorden op onze vragen."

 

"goede service en professionaliteit van verkoper Tim."

 

"De aflevering van de auto, ook al is het een 2e hands auto. dat is waardevol gedaan."

 

"als vaste klant krijg je zeker een VIP behandeling"

 

"De klantvriendelijkheid in de dealer van verkoper tot kantoormedewerker. Iedereen groet en gaat met plezier naar zijn werk"

 

"Leuke verkoopster spontaan"

 

"de ontvangst, het geduld en uitgebreide informatie Geen aandrang gevoeld. Was perfect."

 

"ik had verwacht dat schade mij gemeld zou worden, nu moet ik constateren dat ik schade heb aan mijn gekochte auto die verholpen hadden kunnen worden. Ik heb de volle prijs betaald maar had verwacht dat zij mij voor de schade tegemoed zouden zijn gekomen. Ik voel mij belazerd"

 

"Super aflevering met zwart doek over de auto en onthulling. Chapeau voor de actie."

 

"Nou, eh .. niet overdrijven. Gewoon tevreden."

 

"HET VERBRUKT DE BEZINE VEEL... RUIM 200 KM GEREDEN... DE HALVE TANK IS LEEG.. HET VERZUIPT VEEL.."

 

"De leuke manier van afleveren van de auto"

 

"De ervaringen zijn positief. We zijn prima door de medewerker geholpen."

 

"Wij troffen een aardige verkoper ,die ons prima door het koopproces heeft geloodst . Heeft ons goed geadviseerd en de nodige service verleend !"

 

"Manier van benadering verkoper zeer prettig"

 

"VRIENDELIJKHEID MANIER WAAR OP JE GEHOLPEN BENT EN TROUWENS DE WERKPLAATS MANAGER WAT EN GEWELDIGE MAN"

 

"Er werd geluisterd naar wat ik zei."

 

"De manier van afleveren en de uitgebreide uitleg is zeer goed."

 

"Lekker presentje bij aflevering"

 

"Goed geregeld, alles naar wens verlopen. Goede service."

 

"De behandeling door de verkopers"

 

"Jammer genoeg niet, de auto was mooi en dat was voor mij doorslaggevend."

 

"na wat kleine foutjes na de feestelijke aflevering heeft stam bussum dat meer dan voortreffelijk rechtgezet."

 

"Ja de zeer snelle levering van de Renault Clio Na een vervelende schade van de Renault Twingo Is er toch mee gedacht. en toch nog een snelle oplossing gevonden. mijn dank nog hiervoor, vooral de verkoper Andre Baars die dit mogelijk heeft gemaakt."

 

"de formele manier van afleveren"

 

"Alles is zeer goed en deskundig geregeld. Ze nemen de tijd voor j3 en handelen zorgvuldig alles af. Prettige sfeer met de verkoper."

 

"Snelle afhandeling van de aanvraag!"

 

"Ja, de totale begeleiding en klantvriendelijkheid m.n. van Tim Zaadnoordijk. Zeer prettige uitleg en deskundigheid van Tim."

 

"Neen, zoals altijd as het goed."

 

"Ja, de zeer vriendelijke behandeling en kennis van de totale inhoud. M.n. Tim Zaadnoordijk heeft ons erg goed bijgestaan door vriendelijkheid en deskundigheid"

 

"Ja, klantvriendelijk en erg behulpzaam. M.n. Tim Zaadnoordijk, hij heeft ons vanaf het begin uitstekend en geholpen. Hij heeft veel kennis van de zaken."

 

"Ja, behandeling was enorm vriendelijk en behulpzaam. Vooral Tim Zaadnoordijk die vanaf het begin ons heeft geholpen. Vriendelijk en veel kennis van zaken."

 

"Medewerker nam ruim de tijd. Wist goed mee te denken en uiteindelijk was de aflevering van de auto verrassend snel"

 

"Heel klantvriendelijk behandeld"

 

"Melvin heeft alles keurig afgehandeld! Leuk met het doek en de champagne! Maar vooral de paraplu overtrof alles! Hihi"

 

"Zonder dat Stam daartoe verplicht was, zijn er nieuwe wieldoppen besteld, heeft men mij een reservewiel meegegeven en zou nog worden uitgekeken naar een geschikte krik."

 

"Dat we blij zijn dat we weer een Renault hebben aangeschaft."

 

"Goede professionele en kennis instelling van de verkoper"

 

"Ja d verkoper was ter zake kundig en had een goed luisterend oor. Dat is heel prettig. Er werd ook adequaat op mijn verzoek om contact gereageerd. Dat was bij teee André vestigingen van stam wel anders."

 

"Het vriendelijke personeel en de hele "show" rondom het ophalen van de nieuwe auto."

 

"Ondanks dat ik van de actie niet wist kreeg ik toch onverwachts 10 euro korting pm. Echt top. En super leuk die onthulling."

 

"De vriendelijke en eerlijkheid van de verkoper de manier waarop de auto eerst afgeleverd en de nagekomen afspraaken"

 

"In Amersfoort zeer prettig geholpen, ook mijn zoon van 18 jaar werd serieus genomen."

 

"De hartelijke ontvangst in een fraai bedrijf. De klant attente vriendelijke houding waarbij aan de wensen zoveel mogelijk tegenmoet wordt gekomen."

 

"De aandacht aan afleveren"

 

"De bus is afgeleverd en moesten papier tekenen ,en dat was het. Er is geen uit leg geweest hoe en wat de bus allemaal mee kan. we weten niet wat er met diesel gebeurd met blauw wanneer moet die bij gevuld worden. Ik vind dit helle slechte zaak dat daar hellemaal niks is over gezegd , de heren waren met twee min weer bij onze weg."

 

"Ik zou hier over wel mn beklag willen doen!"

 

"Er was een goede uitleg over de techniek van de auto. Vanwege een handicap van de koper moest de auto in een andere garage aangepast worden en er moest LPG ingebouwd worden. Garage Stam heeft het transport vanwege de aanpassing en de LPG inbouw volledig verzorgd."

 

"Naast de uitleg van verschillende praktische snufjes werd dat ook voor ons ingesteld.Men is altijd bereid om nog een keer iets uit te leggen. Leuk om even een foto te maken van de nieuwe auto voor de kinderen die ver weg wonen."

 

"Heerlijk flesje wijn."

 

"We waren verrast dat de auto er mooi bijstond , dekje werd er netjes afgehaald. welkomsbord was ook erg leuk"

 

"Verrassend hoe de auto klaar stond , dekje werd er netjes afgehaald en er stond bord bij van welkom familie Kamermans De auto ziet er mooi uit en rijd perfect"

 

"Alle medewerkers waren erg betrokken en enthousiast. Daarnaast werd ik als vrouw (helaas) in autobrache bijna nooit te geval) serieus genomen."

 

"professioneel, zeer informatief en prettig contact"

 

"ja, de ruime tijd en aandacht bij koop n aflevering"

 

"Ja, de ruime tijd en aandacht bij het proces van koop en aflevering."

 

"Ja, we zijn blij verrast door de aandacht bij het koopproces en het afleveren van de auto. Er was ruime tijd en aandacht voor ons."

 

"De ruime aandacht voor ons als klant zowel bij het aankooptraject, als bij het afleveren"

 

"Zeer welwillend alle tijd voor vragen"

 

"de verkoper zou er niet zijn bij aflevering maar was toch iets eerder weg gegaan bij de curcus en heeft ons super geholpen met de aflevering van de nieuwe auto"

 

"Aandacht voor de klant, informele sfeer, betrouwbaar, professioneel"

 

"Jeroen heeft veel kennis van zaken en kan het op een heldere manier overbrengen"

 

"Dat de auto in de showroom stond."

 

"Meedenken met het aflevermoment. Heel fijn dat dit op zaterdagochtend kon"

 

"Bij de aflevering kreeg ik een fles wijn als cadeau."

 

"De aflevering, leuk en persoonlijk"

 

"De service was uitstekend. Goed voorgelicht over alle mogelijkheden. Bij ophalen auto goede introductie van de auto."

 

"Alhoewel het prettig zaken doen was met deze verkoper heb ik tijdens mijn 'zoektocht;' naar een Renault Espace bij andere Renault bedrijven een meer 'service gerichte' mentaliteit ervaren, zowel telefonisch als in de persoonlijke contacten."

 

"Vorige 2001 Twingo afgekeurd APK( economisch moeite niet waard); Stam Amersfoort Samen met "onze" Stam Soestdijk regelde deze Lease en leverde in maar 14 dagen. Zij hebben MET SPOED GEHANDELD !! Excellent. Bedankt Andre' en Bas."

 

"Fijne contacten medewerkers--- fles champagne van directeur"

 

"Vriendelijk personeel, goed aan mij uitleggen over Renault Captur. GEWELDIG"

 

"De telefonische belangstelling betreffende de tevredenheid daags na de levering"

 

"De goede communicatie en het verzorgen van de order, met name met Willy Kok. Topper die alles eraan doet om het vlekkeloos te laten vergaan."

 

"Minder positief : ik heb een kaart ontvangen met ongeveer de tekst "... gefeliciteerd met uw huwelijk'.... Ik vond dit heel vreemd en ongepast. Ik heb de kaart afgegeven aan Andre Baars."

 

"Minder positief : de ontvangst van een kaart met ongeveer de tekst "...gefeliciteerd met uw huwelijk....". Ik vond het vreemd en ongepast. Ik heb de kaart afgegeven aan Andre Baars."

 

"Open houding van de verkoper. Geen vooroordeel richting de klant"

 

"informatie over de klant was goed onthouden."

 

"De feestelijke presentatie van de auto bij ophalen. De aardige verkoper, Erik Welle."

 

"Dat jullie toch een paar kleine deukjes verwijderd hebben in de lak."

 

"De bereidheid van verkoper Andre Baas om mij een proefrit te laten maken vlak voordat een andere koper die kans zou krijgen (ik 9 uur, de ander4 om 11 uur)."

 

"Het aankoop proces en aflevering was prima geregeld."

 

"Het verraste ons dat Tim een achterbakshoes geplaatst had , dit voor het feit dat de auto door omstandigheden met het aanvragen van het kenteken niet op de eerste afgesproken datum kon leveren , top"

 

"Ik heb nog nooit Renault gereden. Op dit moment heb ik een Ford Mondeo en deze Clio nu als tweede auto erbij. Ik was positief verrast over het rijden. Het is wel even zoeken naar de bediening die toch wat anders is, maar dat gaat wel lukken."

 

"2 occasions waar we in geïnteresseerd waren,gingen helaas voor ons neus voorbij.Frans en Jort hebben een mooie vervanger voor ons gevonden met een mooie deel. We zijn erg tevreden"

 

"de vriendelijke ontvangstr en de onthulling van mijn nieuwe auto, erg leuk gedaan. Ook de fles met bubbels wordt erg gewaardeerd."

 

"Ik heb een gebruikte auto gekocht, maar werd behandeld alsof het een nieuwe betrof."

 

"Er was persoonlijke belangstelling, dat trof ons aangenaam. Tevens was de manier van afleveren een leuke verrassing."

 

"Gewoon vriendelijk en tot uitleggen bereid."

 

"nee. Het was eerder wat mat en erg zakelijk. Mag iets gemoedelijker."

 

"Marco van Vugt denkt goed mee met de wensen van de klant, het inspectieformulier geeft extra vertrouwen & kleine schades gerepareerd vóór ontvangst."

 

"Captur JS-949-N 17 oktober afgeleverd. 28 September proefrit gemaakt trilde erg met rijden rondom krasse en schade zou allemaal nagekeken worden ook rechtsachter rond de wielbak. M.a.w. was bekend. Bij aflevering keurig onder doekje, flesje erbij. Wij blij,was niet afgetankt kon gebeuren, wij rijden trillen als een gek, bellen weer terug bijna 2 uur gewacht wielen waren er niet eens af geweest sleuteltje wielslot weg. pfff werd er flauw van. 18.45 uur thuis. Onder het rijden hoorde wat geklapper blijkt zwarte kunststofrand los te zitten. Foto bijgevoegd bij de melding. Gekeken zit geheel los tot het eerste schroefje. Ik begrijp niet dat dit ontgaan is tijdens het cleanen omdat daar ook wat schade zat. Gemeld krijg ik als reactie schade herstel loopt niet via Renault. Er moet een nieuwe zwarte kunststof rand op, mijn vraag is, kan ik dit bij uw collega dealer Bochane laten doen 15 km van mijn huis? Anders heb ik er al ruim 200 km opzitten met het trillen en dit. Dit was van te voren allemaal bekend. Service! We hebben de auto nu net 4 dgn. bijna 16.000 euro,toch geen kattenpis. Dan bel ik een paar X per dag en krijg niemand aan de lijn."

 

"Prima geholpen, vriendelijke verkoper."

 

"De aandacht voor je als klant, het dircte mailen en bellen indien nodig. Kadootjes waren ook een leuke verrassing. Jullie nemen alle tijd. Bart heeft ook alles rondom financiering erg goed uitgelegd!"

 

"nee, of ja; de chauffeur die de auto bracht was vriendelijk en heeft ook uitgelegd hoe de auto werkte"

 

"bij de vorige aflevering, maart 2016 was er geen aandacht en was de medeling de auto staat daar. Nu alle tijd en uitleg"

 

"Bij het afhalen kreeg ik een paraplu en een fles champagne. Dit vond ik heel erg attent."

 

* zijn verplichte velden