✔ Betrouwbaar ✔ Flexibel ✔ Persoonlijk

Van de 27768 klantreacties is  95% tevreden over Stam!

Stam streeft naar
100% tevredenheid

Stam Renault klantreactie verkoop

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


"Netjes geholpen met een persoonlijk tintje bij aflevering. Top gedaan."

 

"Zeer goede en correcte verkoper, alles duidelijk uitgelegd en nam er goed de tijd voor. Uitstekend"

 

"Uitstekende verkoper en zeer goede begeleiding"

 

"professionele en open benadering van de adviseur"

 

"Zeer prettig en persoonlijk ontvangst. Verkoper met goed inlevingsvermogen die rustig de tijd nam om uitleg te geven."

 

"Er wordt goed meegedacht en er wordt echt een feestje van de aflevering gemaakt!"

 

"Auto werd eerder geleverd dan verwacht."

 

"Auto werd eerder geleverd dan verwacht."

 

"Blij met persoonlijke aanpak en goede uitleg"

 

"Ja werd zeer goed geholpen en alles ook prima uitgelegd. De verkoper was ook zeer vriendelijk"

 

"Andre is zeer betrokken en komt na wat hij afspreekt. Veel persoonlijke aandacht en prettig in de omgang! Denkt mee tijdens het aankoopproces waardoor wij een auto kochten die meer dan verwacht aan onze wensen voldoet! Tijdens de aflevering veel tijd en uitgebreide aandacht. Blair heeft veel kennis van zaken en neemt de tijd om alles uit te leggen nadat Andre de administratie prettig en vakkundig heeft afgehandeld."

 

"van aankoop tot levering als zeer positief ervaren"

 

"Gisteren samen met mijn zoon de Dacia Duster occasion in ontvangst genomen. Ik was blij verast hoe prettig dat ging je kon merken dat Frans het ook heel leuk vindt om een auto al is het maar een occasion af te leveren. Na het papier werk in de auto een duidelijke uitleg waar alle tijd voor genomen werd. Kortom alles was top geregeld met een fles champagne als sluitstuk."

 

"Heel plezierig persoonlijke benadering, alle tijd voor uitleg en afhandeling administratieve zaken."

 

"De persoonlijke afleveri g en zeer heldere uitleg. Dit was echt een verrassing."

 

"Goed de tijd nemen en duidelijke uitleg"

 

"Verrast dat mijn auto ingepakt zat."

 

"Er waren een paar kleinigheidjes niet in orde na aankoop van de auto die zijn zeer soepel opgelost,onderweg naar Schiphol even m'n auto omgewisseld andere dag weer opgehaald,dit alles heeft voor mij maar enkele minuten gekost,heel gemakkelijk, Bedankt. Gr R Steijn."

 

"Ik had mij van te voren goed geïnformeerd over welk model en uitvoering ik wilde hebben. Door de verkoper werd ik gewezen op het feit dat de BPM omhoog zou gaan en hij zodoende geen nieuwe auto kon bestellen. Hij heeft toen gekeken welke auto uit de voorraad het meest in aanmerking kwam. Ook de geboden inruilprijs was hoger dan ik had gedacht. Dus zo is de koop snel gesloten. Ook nazorg en adviezen na de koop waren meestal zinvol."

 

"Absoluut niets integendeel Alleen negatief"

 

"Zelfs als jonge klant werd ik serieus genomen, wat niet overal het geval is!"

 

"Goede afwikkeling en presentatie."

 

"Overdracht van de auto ging vlot, zeker het pinnen ging voorspoedig. Advies van de receptie om contact op te nemen met de bank, prima!"

 

"Zeer goede uitleg van het Easy Park Assist systeem door Melvin Pellikaan. Hij heeft het ook echt gedemonstreerd."

 

"Communicatie verliep prettig; leuke attentie bij aflevering Captur."

 

"Ik heb op 23 januari 2018 een occassion Renault Clo met kenteken JT-632-H gekocht waarbij de kilometerstand rond de 34.000 was. De verkoper Melvin Pellikaan en hij gaf aan dat de auto een servicebeurt had gehad (boekje was niet aanwezig). Bij aflevering op 24 januari serviceboekje van andere auto gekregen en getekend door servicemonteur op zelfde moment. Nu kom ik erachter bij Arend Renault Zaandam dat de auto nooit een servicebeurt heeft gehad; behalve van bijvullen van motorolie en koelvloeistof op 13 januari 2018 (kopie gekregen van registratie bij Renault importeur). Nu staat de kilometerstand op 45885 en blijkt nooit een servicebeurt gehad te gehad te hebben. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met Bussum en wordt maar niet teruggebeld. Ik ga een klacht indienen als dit niet naar tevredenheid wordt opgelost."

 

"Dat de auto mooi en gepoetst klaar stond."

 

"De auto was leuk ingepakt toen we aankwamen"

 

"We waren totaal verrast door het feit dat ik naast de Ford zat die tijdens het overschrijven afgedekt was door een hoes. Dit had ik niet in gaten. De verbazing was groot toen de hoes van de Ford ging. Erg leuk."

 

"Contact zoals het hoort. Afstemmen op de klant en correct."

 

"Fles champagne bij ophalen auto"

 

"Ja de extra luxe kentekenplaten"

 

"Er werd gelijk gekeken naar een probleem en een update uitgevoerd"

 

"Uitgebreide uitleg bij aflevering. Van aflevering iets feestelijks gemaakt."

 

"In het verleden, vervelende ervaringen gehad met stam Amersfoort. Verkeerde auto gekregen etc, ook niet altijd even leuk geholpen door personeel. Nu geholpen door Wes, wat de verkoop een hele andere draai gaf. Had erg veel geduld en kennis die hij overbracht op ons. Een eerlijke verkoper om mee te werken. Het hele proces van de auto kopen erg fijn en respectvol behandeld. Wij zouden nu zeker terug komen bij Wes om een andere auto te kopen."

 

"De leuke manier waarop de verkoper met me omging."

 

"Informatie omtrent de levering was prima. Omdat er geen apart veld is waarover je misschien niet tevreden bent doe ik het maar in dit veld. -ik koop een auto en met de cheque heb ik een dakkoffer bijgekocht. Nu blijft er een rest bedrag over van 43 euro. Jammer dat dat op zo'n totaal bedrag in rekening wordt gebracht. -De dakkoffer heeft lichte schade (een paar krassen op de deksel) -De extra armleuning (rechts van de bestuurder) voldoet niet. Deze is te kort waardoor ik mijn arm niet kan laten rusten tijdens het rijden. Alleen als ik mijn arm helemaal naar achteren breng."

 

"Aangezien dit voor mij een hele nieuwe ervaring was, werd ik meer dan positief verrast!! Wat een gastvrijheid en wat een service, top!!"

 

"Fantastische service bij de uitleg van de opties van de auto en leuk om vooraf al een foto te krijgen vand e auto die was aangekomen bij de garage."

 

"ik ben goed geholpen van beging tot me auto werd afgeleverd."

 

"Fijn dat we goede uitleg kregen over Easy park assist."

 

"Het uitpakken van de auto als een soort van cadeau en ook de fles wijn erbij was zeer attent"

 

"Vriendelijke verkoper, nam de tijd om alle mogelijkheden te onderzoeken tot aanschaf. Deed nergens moeilijk over."

 

"Leuk zoals de auto ingepakt was en mijn naam erbij stond op het bord."

 

"Wij kregen een koningskorting ivm koningsdag dit is natuurlijk mooi mee genomen. Super"

 

"Goede ervaringen met de verkoper(Andrë Baars) die 19 jaar geleden toen ik mijn eerste Renault kocht nu weer aanwezig was."

 

"De heer die mijn aan-/verkoop afhandelde (Henri Blok) was een vriendelijk service gerichte heer. Gelukkig niet zo'n "gladde" verkoper die je vaak in showrooms tegen komt."

 

"Ik ben zeer verrast door de gehele ervaring, maar dat kwam ook voor een groot deel door de gehele nieuwe ervaring voor mij. Er werd de tijd genomen, ik voelde mij meer dan welkom, de gastvrijheid was zeer groot. Kortom, helemaal tevreden!!"

 

"Ik ben zeer verrast door de gehele ervaring, maar dat kwam ook voor een groot deel door de gehele nieuwe ervaring voor mij. Er werd de tijd genomen, ik voelde mij meer dan welkom, de gastvrijheid was zeer groot. Kortom, helemaal tevreden!!"

 

"prettige verkoop en aankoop ervaren, we waren meteen om."

 

"De aflevering van mijn auto was heel speciaal."

 

"Het was allemaal erg goed prima geholpen door Lucas fijne vent dank je wel Lucas"

 

"Het was zoals we gewend zijn, zie boven"

 

"De tijd en aandacht die er voor me was tijdens de aflevering was perfect!"

 

"Eerlijk advies wat geholpen heeft bij de aankoop. Prettige en rustige benadering. Niet opdringerig of naar de mond pratend"

 

"De aflevering was niet helemaal na tevredenheid gegaan, maar de nazorg was perfect!"

 

"Auto werd afgetankt afgeleverd."

 

"De auto werd voor aflevering afgetankt."

 

"na de leaseauto niet meegekregen te hebben is deze na het weekend toch op mijn werk afgeleverd. alles, ondanks de eerste teleurstelling, netjes afgehandeld. compliment voor Blair Benon die er ook niets aan kon doen maar er wel alles aan gedaan heeft om het zo goed mogelijk af te handelen."

 

"De klantvriendelijke houding en de bereidwilligheid om een probleem op te lossen."

 

"De vriendelijkheid van de verkoper"

 

"De vriendelijkheid van de verkoper"

 

"Als een leaseauto, waarbij alle afspraken vastgelegd zijn om hem op te halen, en de berijder geen telefoontje heeft gekregen dat de overdracht geen doorgang kan vinden vanwege één of ander update, is het niet handig om deze mail te sturen..... Ik kan u niet vertellen hoe de nieuwe Megane bevalt omdat ik hem nog niet heb...…"

 

"Zakelijk, to the point, geen gezeur"

 

"Frans instructie boekje"

 

"ALLE AFSPRAKEN ZIJN NAGEKOMEN"

 

"Ja zoveel informatie op de website en akties"

 

"moest oude leaseauto verderop afleveren en verkoper reed mee zodat ik niet terug hoefde te lopen. Zeer attent"

 

"Het is enigszins hilarisch om deze enquête te ontvangen na een compleet in de mist gelopen aflevering 6-6. 24-5 auto gekocht, distributie riem, olie problemen en nog veel meer zou verholpen worden. Niets was gedaan ondanks bevestiging van de aflever data. Ik heb al een klacht ingestuurd. De auto moet nog 10uur de garage in dus ik ben hem van woensdag tot vrijdag kwijt. Niks leuke aflevering met mijn dochter van 7 maar een zwaar teleurgestelde en boze klant. Vanmorgen weer een uur bij de garage gezeten omdat de ruitensproeier ook niet eens nagekeken was. Gevaarlijke situatie als je niet meer door je voorruit kan kijken door een vieze strepen en een velle zon vanmorgen. Woest hoe dit is gegaan en dat er geen enkele mogelijkheid meer was. Oude auto was einde apk en uit de verzekering. Verkoper belde dinsdag en stond op de voicemail. Nog teruggebeld maar 8 min in de wacht hij had ook niet teruggebeld zoals in gesproken. Nu kreeg ik alles te horen tijdens de aflevering. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!!"

 

"Zeer vriendelijk ontvangst en goede uitleg bij verkoop auto"

 

"Ik ben heel goed en duidelijk geinformeerd over het hele proces en alles eromheen."

 

"Prima advies, goed en persoonlijk contact . Ook client vriendelijke uitstraling van garage en al haar personeel En natuurlijk probleemloze auto"

 

"Zeer deskundig en klantvriendelijk. Flexibel met de oplevering. Erg prettig geholpen van aankoop tot aflevering."

 

"Mijn ervaringen zijn tot nu toe altijd positief , stam leidsche rijn zowel de verkoop als ook de service. In bijzonder Lucas de Jong draagt bij aan dat beeld, heeft mij weer goed geholpen en geadviseerd. Mede daarom nu met de 2e captur op papd."

 

"oplossing voor het montage/aflever issue uiteindelijk netjes geregeld."

 

"Ontvangst was goed maar naar afloop niks ontvangen. Collega's kregen een flesje champagne aangeboden ik totaal niet binnen een kwartiertje stond ik buiten. Ik vond Meneer verhoef een beetje arrogant overkomen"

 

"Ontvangst was goed maar naar afloop niks ontvangen. Collega's kregen een flesje champagne aangeboden ik totaal niet binnen een kwartiertje stond ik buiten. Ik vond Meneer verhoef een beetje arrogant overkomen"

 

"De hartelijkheid van Wesley. Hij heeft ons open en eerlijk van informatie voorzien. Hierdoor waren wij voorbereidt over wat ons te wachten stond. Het plaatje klopte. Vanaf het moment dat wij een handgeschreven kaartje kregen om ons te plezier te wensen met de proefrit, tot aan de fles wijn bij de oplvering kan ik niets anders zeggen dat top service."

 

"Ik werd verrast omdat de navigatie mij zomaar van de snelweg stuurde zonder dat er een afrit was, dit heb ik maar niet opgevolgd, maar dit lijkt mij niet goed."

 

"De bereidheid om mee te denken in de voor klant meest beste oplossing"

 

"Erg leuk en lekker die fles champagne en paraplu."

 

"Verkoop: persoonlijk en terzakekunig. Aflevering: goed georganiseerd, duidelijk gecommuniceerd."

 

"Verkoop: terzakekundig. Aflevering: goed georganiseerd. Begeleiding: persoonlijk."

 

"Een volle tank bij aflevering, een echte onthulling van de auto en een fles champagne in een ijskoeler, ik voelde me zeer verwend. En alle afspraken zijn stipt nagekomen."

 

"Ervaring zoals verwacht kan eigenlijk niet veel meer aan verbeterd worden, werd door ons als zeer persoonlijk ervaren ondanks dat wij pas net klant zijn bij Renault."

 

"Verkoper Steven had veel geduld, legde alles goed uit en gaf alle ruimte om een verantwoorde beslissing te nemen."

 

"Netjes afgeleverd. Alleen geen ruitesproeiervloeistof."

 

"Auto kwam erg lawaaiig en hobbelig over, gisteren thuis maar eens gecheckt, bleek alle 4 wielen op 3,2 bar te staan (koude toestand), dus de fabrieksinstelling ? niet gecontroleerd in de werkplaats. Nu op 2,6 bar rijdt de auto een stuk beter...."

 

"Jammer dat Wessley de auto niet afleverde"

 

"Ja het ingepaakte auto alsof het een Kato was. Het champagne ook een kadotje. Erg leuk😄"

 

"Keurige ontvangst , afspraken nakomen en vriendelijke verkoper ( Marco )"

 

"goede uitleg van de auto."

 

"Niet Direct mijn verwachtingen overtrof. Wel zéér positief over Nick Eijkenboom die mij bij de oriëntatie, tussentijdse actie en afhandeling goed geholpen heeft. Ook zijn rustige en uitgebreide uitleg bij het in ontvangst nemen van de auto heeft Nick alle tijd genomen, compliment."

 

"Niet direct de verwachting overtrof, ervaring kan ik als zeer positief beschouwen. zowel bij de oriëntatie, tussentijdse acties en de afhandeling. Compliment aan Nick Eijkenboom die goed naar een klant kan luisteren en de daarbij behoorde wensen goed invult. Ook de rustige en duidelijke uitleg bij in ontvangst name van de auto heb ik als zeer positief ervaren"

 

"Terugkoppeling dat het geld is ontvangen was voor ons zeer prettig."

 

"Zeer prettig geholpen Door Marco van vugt"

 

"Niet direct overtrof maar wel een positieve ervaring met de wijze waarop Nick Eijkenboom mijn te woord heeft gestaan, vanaf het moment van oriëntatie, aankoop, en rustige duidelijke uitleg bij aflevering. Zeer prettige verkoper. ook positief is dat hij luistert naar de klant en daardoor goed heeft ingeschat wat wel en niet de interesses en behoefte van klant is."

 

"Lucas de Jong zorgt er altijd voor dat je helemaal tevreden bent.Een prettige man om mee te werken.Van A tot Z is alles heel goed geregeld!!"

 

"Super geholpen door Andre Baars. Hopen dat het goed gaat met Bart Wijdeveld en dat ie weer snel aan het werk is!"

 

"Geen hele bijzondere dingen, maar we zijn op een zeer positieve manier behandeld en te woord gestaan."

 

* zijn verplichte velden